kappy666 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) - pretul pieselor e simtitor mai mic, desi deci Intretinerea e nitel mai scumpaieftina acum sunt 100% de acord cu tine ps:cu 2000 lei,din cate stiu ai inlocuit:cilindrii,pistoane,segmenti(toate la cota 0,piese OEM),lant distributie,supape,etc Editat Mai 14, 2014 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) acum sunt 100% de acord cu tine ps:cu 2000 lei,din cate stiu ai inlocuit:cilindrii,pistoane,segmenti(toate la cota 0,piese OEM),lant distributie,supape,etc monocilindrul e un motor mai simplu, racire pe aer, etc.. sunt mai putine chestii care se strica si evident sunt mai scumpe aici fiind mai multe sunt mai ieftine insa e mai mult de lucru p.s: numai piesele au fost in jur de 3400 ron Editat Mai 14, 2014 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmoraru Postat Mai 14, 2014 Autor Share Postat Mai 14, 2014 Multumesc frumos pt părerile voastre... Le iau pe toate in considerare si astept si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHaWk Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Ehe, framantari de incepator Eu am de cativa ani un F650 funduro, ales cu greu din multe modele, dupa multe razgandiri. Am facut o alegere buna pt prima moto. Face absolut orice ii cer, merge si pe autostrada, si pe Transalpina si Transfag, si pe nationale uitate de lume dar si pe forestiere si poteci de munte. Le-am incercat pe toate si nu m-a dezamagit. Drept dovada, patanie pe un varf de munte: /index.php?/topic/683168-cum-mi-am-petrecut-weekend-ul/ Legat de vibratiile monocilindrului, este relativ, eu nu am absolut nici o problema. Daca ai capetele de ghidon originale, lucrurile nu sunt asa tragice. Legat de viteza, nu e chiar asa lenesa cum zic unii. Ajunge rapid la 140-145, fara chin. Merge 160-170 (a mea, pe incercate, 170 odata, 160 de multe ori) si nu ii ia o luna sa ajunga acolo, dar nu e o viteza cu care sa mergi constant. Pe Buc-Pitesti am o medie de 125-130. Un lucru misto la mono e sunetul si cuplul de animal. Un lucru nasol in oras e ca schimbi vitezele mereu (dar te obisnuiesti). Moto de tipul asta iarta unele grsseli, o zic din experienta. F650-ul in special nu are niste frane fabuloase, dar pana acum nu am avut pb. Sunt multe F650-uri, comunitatea e dezvoltata si aici pe forum, gasesti piese foarte usor si la preturi ok. Fiind un motor simplu, in caz de surubarit nu apar surprize. Eu am refacut motorul dintr-o nebunie de-a mea legata de o tura lunga care inca nu apare, ajungand la compresie de fabrica cu bani decenti. Ai in vedere un top-case, e foarte util. Cauciucurile sunt scumputze, verifica-le si negociaza. Daca e mono, un test de compresie nu strica. Poti verifica si bujiile. Nu are nimic daca are carene zgariate, un motor ingrijit se vede. Uite topicul meu de acum cativa ani /index.php?/topic/667001-pe-care-o-aleg/ Bafta la razgandit! P.S. Vad ca esti din SB, in weekend ajung si eu pe acolo sa-mi aduc motorul la minunata capitala. Daca esti curios, da-mi un PM si vb Editat Mai 14, 2014 de TheHaWk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Cuplu monocilindrului la turatie joasa cred ca mai gasesti doar la masini electrice Eu am o pegaso 2001 pe injectie, sunt incepator, imi place mult (mai ales cum se comporta pe drumuri accidentate, forestiere, gropane) si o sa ramana prima iubire, dar as vrea sa o schimb cu ceva mai multi cilindri si acu sunt in cautare de KLE500 si-mi vand aprilia. Ca motiv de vanzare este violenta monocilindrului, frana de motor si aia violenta de zici ca ti-ai deschis parasuta in spate si faptul ca am prieteni care au ba yamaha fz6 ba v-strom-uri (de care nu-mi permit) ba alte sport-tourere si as vrea sa ies cu ei din tara. La drum lung aprilia are o plaja de turatii in care nu vibreaza deranjant, cam pe la viteza de 110km. Sa ai grija totusi daca vrei sa iti iei pegaso sau f650 ca au niste probleme la bendix si la releul de incarcare, deci testeaza asta inainte sa cumperi vreuna. Pegaso-ul ala postat de tine de pe autovit arata foarte bine si coburile alea ma fac sa balesc... In schimb KLE-ul are carburatoare (chiar si modelele noi) si consuma ceva mai mult chiar daca are cilindreea mai mica. Cat despre er5 nu stiu nimic dar stiu ca un naked nu prea as merge la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Salut Alex, Primul meu motor e tot un Aprilia Pegaso pe injectie din 2001. La inceput mi se parea cat o vaca avand in vedere ca m-am plimbat pana atunci doar pe motoare din clasa ER5-ului. Acum nu pot sa imi inchipui cum m-as descurca pe un naked entry level cu bagaj, cu pasager, etc... Pe zi ce trece imi place tot mai mult si daca ar fi sa o iau de la capat, in vederea achizitionarii unei motociclete, as alege exact la fel. Incerc sa tratez subiectul cu maximul de obiectivitate, motiv pentru care amintesc faptul ca la inceput mi-au atras atentia vibratiile monocilindrului, dar asta comparativ cu motoare gen Kawasaki Er6, ceea ce e si normal. Dar dupa ce am invatat plaja de turatii care ii prieste motorului, am si uitat de ele. Pe cat de grea pare, are o maniabilitate foarte faina in oras, iar daca te gandesti la ture lungi trebuie sa iei in considerare si pozitia in sa care e foarte confortabila. Cu atat mai mult daca vei transporta si pasager, nu va sta nimeni inghesuit si e loc suficient si pentru bagaje, fiind foarte raspandite case-urile aditionale (daca nu e deja prevazuta cu ele). Eu presupun ca un Kawasaki ER5 vei vrea sa il schimbi dupa 1-2 sezoane, insa o Aprilia Pegaso o vei tine cativa ani buni (pana te vei hotara la un Transalp in cele din urma, bineinteles )Toate bune, sper ca alegerea pe care o vei face sa fie pe placul tau. La urma urmei tu o vei plimba, nu noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 - in ture mai mari fuge mai tare, are un punct dupa 5500 cand explodeaza si desi nu ajung la turatia aia foarte des, e bine ca am plusul ala de putere disponibil Sa vezi cum trage intre 7000 si 9000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D.D. Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Cu o singura mentiune: motorul de pe KLE e exact acelasi ca pe ER5. Din punctul meu de vedere nu prea merge acest motor pe cadru de KLE, de aici poate si diferenta de cuplu la anumite turatii. Desi, nu am auzit pe nici unul sa zica ca a dat KLE-ul pentru ca nu ar fi in regula. Ca si pozitie KLE este mai confortabil, dar ER5 nu difera cu mult, in schimb inaltimea motociclistului poate contribuii mult la nivelul de confortabilitate. De exemplu, daca motociclistul depaseste 1,75 m, cu siguranta KLE e mai confortabil. Ca si consum, in principiu e cam acelasi ~5%(±), doar ca e dictat de diferentele de aerodinamica, modul de mers, traseu, incarcatura, etc.Ca fiabilitate, ambele sunt cam la fel, desi balanta inclina foarte putin inspre KLE. Numai bine! Editat Mai 15, 2014 de D.D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Cu o singura mentiune: motorul de pe KLE e exact acelasi ca pe ER5. Din punctul meu de vedere nu prea merge acest motor pe cadru de KLE, de aici poate si diferenta de cuplu la anumite turatii. Desi, nu am auzit pe nici unul sa zica ca a dat KLE-ul pentru ca nu ar fi in regula. Ca si pozitie KLE este mai confortabil, dar ER5 nu difera cu mult, in schimb inaltimea motociclistului poate contribuii mult la nivelul de confortabilitate. De exemplu, daca motociclistul depaseste 1,75 m, cu siguranta KLE e mai confortabil. Ca si consum, in principiu e cam acelasi ~5%(), doar ca e dictat de diferentele de aerodinamica, modul de mers, traseu, incarcatura, etc.Ca fiabilitate, ambele sunt cam la fel, desi balanta inclina foarte putin inspre KLE. Numai bine! Marea diferenta e ca KLEul stie si coclau(bicicleta, roti, ghidon, suspensii, toba, protectii discuri, scut, garda...)Pe scurt cele doua modele n-au in comun decat propulsorul. In rest doua mobre total diferite. Editat Mai 15, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D.D. Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Marea diferenta e ca KLEul stie si coclau(bicicleta, roti, ghidon, suspensii, toba, protectii discuri, scut, garda...) Pe scurt cele doua modele n-au in comun decat propulsorul. In rest doua mobre total diferite. Nu am spus ca sunt la fel, incercam sau contribui cu plusuri si minusuri observate prin prisma mea desigur. La ” decat propulsorul”, care dupa parerea mea e destul de important, sunt unele aspecte de discutat. Acel propulsor pe ER5 isi face treaba pentru care a fost produs, pe KLE am impresia ca e chinuit, cu o eficienta scazuta fata de cat ar trebui sa dea(din nou, din punctul meu de vedere). Una peste alta, sunt motoare destul de reusite pentru clasa lor si pentru ce au fost construite sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Nu am spus ca sunt la fel, incercam sau contribui cu plusuri si minusuri observate prin prisma mea desigur. La decat propulsorul, care dupa parerea mea e destul de important, sunt unele aspecte de discutat. Acel propulsor pe ER5 isi face treaba pentru care a fost produs, pe KLE am impresia ca e chinuit, cu o eficienta scazuta fata de cat ar trebui sa dea(din nou, din punctul meu de vedere). Una peste alta, sunt motoare destul de reusite pentru clasa lor si pentru ce au fost construite sa fie... Motorul ala fiind construit pentru GPZ...apoi a fost pus pe KLE, pe urma pe EN si abia vreo5-6 ani mai tarziu pe ER... Editat Mai 15, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmoraru Postat Mai 16, 2014 Autor Share Postat Mai 16, 2014 Dupa toate postarile voastre tind sa aleg touring'ul fata de naked si chiar daca imi plac si KLE'ul si F650 sau Transalp, la bugetul pe care il am, posibilitatea de a gasii unul din ele in stare buna e destul de mica. Pegaso e un pic mai ieftin si cred eu ca e potrivit si el si am sanse mai mari, pt un pret mai mic, sa gasesc unul ok...asta e parerea mea de necunoscator, va rog sa ma contraziceti daca gresesc. Tinand cont ca sunt si incepator zic ca e ok, poate peste cateva sezoane voi trece la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Decat sa mergi pe pegaso, mai bine te uiti la orice alt monocilindru, Suzuki DR, Honda Dominator, Yamaha XT, Kawasaki KLR etc, japonezele cu siguranta o sa te tina mai mult.Daca are si racire pe aer cu atat mai bine. Editat Mai 18, 2014 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmoraru Postat Mai 19, 2014 Autor Share Postat Mai 19, 2014 In mare parte sunt de acord cu tn, dar părerea mea e ca decât o Honda sau un KLE din '92 mai bn un pegaso din 2000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 In mare parte sunt de acord cu tn, dar părerea mea e ca decât o Honda sau un KLE din '92 mai bn un pegaso din 2000... Personal ma indoiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmoraru Postat Mai 27, 2014 Autor Share Postat Mai 27, 2014 Salutari! Inca nu am gasit un touring care sa ma multumeasca la bugetul meu, in schimb am gasit un CB 500 care pe langa faptul ca e destul de ieftin mai e si la mn in oras. http://olx.ro/oferta/honda-cb500-1996-ID1KpkL.html#0a6f43c4f5 Proprietarul imi spunea ca a cam stat vreo 5-6 ani si in 2013 a inceput din nou sa il foloseasca si atunci a cam facut ce trebuia facut la el, e vreo problema ca a stat atata timp pe margine? Are 70.000 km, cam mult... Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Arata bine. Vopsea originala, mansoane originale, pare putin scapata pe stanga, dar nu imi dau seama f bine daca chiar e sau mi se pare mie. Cauciucuri ok, lantul pare ok. Du-te vezi cum merge, daca trage in vreo parte, daca trage bine motorul, daca da fum, verifica si incarcarea, pornire la cald si la rece. PS: prefer una la 70k sa mearga decent decat una tavalita cu 30k si cu zgomotore suspecte Oricum la varsta aia e posibil sa aiba chiar 1 70k sau chiar si 2 70k... depinde pe mana cui a fost. Editat Mai 27, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmoraru Postat Mai 27, 2014 Autor Share Postat Mai 27, 2014 ok, mersi de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Vezi ca cauciucul spate e mai mare decat in talon, banuiesc ca-i de 150 in loc de 130, dar nu-i mare bai, ii pui de 130 cand faci RAR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmoraru Postat Iunie 24, 2014 Autor Share Postat Iunie 24, 2014 Am revenit, Sunt fericitul posesor al CB'ului 500 mai sus mentionat, cam de 2 saptamani. Am mers cu el doar cand l-am cumparat, de proba si acum sta si ma asteapta sa imi iau permisul Am cateva intrebari, dar cred ca cel mai ok ar fi sa le postez in topicul CB 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.