alexul97 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Salut! As avea si eu o intrebare.Am 17 ani si o husqvarna wr 125 din 2008.Mi s-a rupt acum vreo 3 iesiti un dinte de la pinonul din spate.Acum dupa inca doua iesiri am lipsa vreo 10-15. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 da mai dute baiatule cu ea pana se invarte axu in gol ,eventual se rupe lantu si iti spage carteru si apoi ii buna de aruncat la gunoi , nu te-ai prins ca dintele ala nu so rupt de bine intretinut ce-o fost lantu ala , du motoru la un mencanic ca sa scapi cat de cat ieftin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 pentru ca daca se rupe 1 se rup toti )) iti trebuie un pinion nou si probabil si un lant. daca mai mergi asa o sa ai numa necazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 14, 2014 Autor Share Postat Mai 14, 2014 Lantul a fost schimbat cu vreo 2 luni inainte de a se rupe dintele din pinion adica vreo 4 iesiri... Imi voi comanda un kit de lant nou ) Adica lant si ambele pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 schimbat o fost , dar uns si curatat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 mai ai tupeu sa le si razi baietilor dupa ce ca spre binele tau iti spun ce iti spun...ca pana la urma urmei o sa ti se infiga lantul in ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 intins corespunzator? reglat egal distantierele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 14, 2014 Autor Share Postat Mai 14, 2014 Nu le rad baietilor si chiar le multumesc pentru sfaturi;) A fost si uns.De curatat mai putin Si intins la distantiere.Chiar nu imi pot explica cum s-a rupt primul dinte pentru ca chiar am grija de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Si mie mi s-au mai rupt dinti la pinionul spate, dar nu a fost ceva galopant ca la tine. Poate ai avut ghinion de un pinion nasol. Calit prost, casant. Ia ni ste firme mai consacrate data viitoare. Mai nasol e daca dispare un dinte la pinionul fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 A patito si varul meu la un DRZ dupa ce l-a cumparat, pierdea cam 3 dinti de la pinionul spate per tura. Daca lantul e nou incearca un alt pinion dar sa fie curatat si uns dupa fiecare iesire si sa ai doua degete intre lant si protectia de la furca spate cu mobra pe roti in punctul unde lantul este cel mai intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darkthor Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Imi place cum se exprima in scris baiatu...BAC-ul e la vara? Sau la anul? "Am 17 ani,sunt blond,ochi albastri, conduc o motocicleta husqvarna.....vand barca." Zi direct ca ai probleme cu pinionul, si lasa povestea de la Adam si Eva....si mai pune mana pe o carte de gramatica....ca acum vine BAC-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicky_yo Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 poate ai prea multi CP .... zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 15, 2014 Autor Share Postat Mai 15, 2014 ) posibil Aici este vorba despre pinioane nu de gramatica...Iar eu am scris asa cand am deschis topicul pentru ca este primul topic deschis de mine. Aici este vorba despre pinioane nu de gramatica...Iar eu am scris asa cand am deschis topicul pentru ca este primul topic deschis de mine. Si nu am stiut care sunt ,,regulile". Greseli de gramatica nu am prea vazut asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 ia pinion Stealth , de aluminiu cu exterior (dintii) de fier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Imi place cum se exprima in scris baiatu...BAC-ul e la vara? Sau la anul? "Am 17 ani,sunt blond,ochi albastri, conduc o motocicleta husqvarna.....vand barca." Zi direct ca ai probleme cu pinionul, si lasa povestea de la Adam si Eva....si mai pune mana pe o carte de gramatica....ca acum vine BAC-ul. OFFTOPIC ,cartea de gramatica e ultimul lucru de care ai nevoie la bac ( nu zic ca gramatica nu e necesara in viata ) .Subiectele de bac nu contin exercitii de gramatica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 15, 2014 Autor Share Postat Mai 15, 2014 Asa e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 eu zic sa te duci la un sudor priceput sa iti sudeze dintii inapoi!apoi da-i forja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 15, 2014 Autor Share Postat Mai 15, 2014 Nu facem carpituri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 incet incet o sa cumulezi experienta. problema ta de acum asta este, nu e bai nimeni nu a venit invatat pe lume. 1. nu prea se recomanda sa se puna lant nou pe foaie / pinion vechi. se poate insa trebuie sa stii cum sa te uiti la danura foii si a pinionului. daca lantul e uzat termina pinioanele, daca foaia sau pinionul sunt uzate termina lantul. la pinionul de atac si la foaie te uiti ca dintii sa aibe "plat" in cap, sa nu fie ascutiti. lantul dupa ce l-ai intins corect il verifici tragandu-l de pe foaia din spate spre spate. nu ar trebui sa se distanteze de foaie. in timp cand o sa vezi ma multe cazuri o sa-ti dau seama in 5 sec de starea lantului si a pinioanelor. 2. dupa fiecare tura spala si unge lantul. nu e musai daca-ti permiti sa scurtezi viata kitului de lant. costa, spaland o sa-l ai mai multa vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 15, 2014 Autor Share Postat Mai 15, 2014 Am inteles! In concluzie trebuie un kit nou nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Problema descrisa de tine mi se pare destul de bizara, anume sa sara dintii in ritmul ala. Cel mai sanatos este sa iti iei un kit de lant nou, intradevar, dar si sa vada mobra un mecanic. Eventual sa iti instaleze el noul kit. Cine stie, poate mobra are niste probleme legate de bascula, de alinierea pinioanelor, etc... care s-ar putea sa-ti strice imediat si noul kit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Am inteles! In concluzie trebuie un kit nou nu? clar ca cel mai bine este sa schimbi tot kitul. si da ar fi bine ca cineva care stie despre ce este vorba, un mecanic sau macar unu' care se da de mult sa se uite daca este ceva aiurea pe acolo. intradevar sa-ti sara dintii este un pic ciudat. ori foaia de spate este de o calitate mai slaba (eventual facuta) ori... nustiu zau, dar am vazut pinioane de atac si foi de spate MUCI cu dintii aplecati si ascutiti ca lama de ras si ... erau acolo. in schimb pinioane de atac cu dinti lipsa am mai vazut. cel mai bine ar fi sa mergi la cineva (mecanic rider mai vechi cu experienta) sa se uite intai ... chiar... o poza se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 15, 2014 Autor Share Postat Mai 15, 2014 Se poate o poza numai ca nu stiu sa o incarc pe topic... Am descoperit..Imediat o pun De reparat il repar doar la mecanic..Numai ca de ceva vreme nu am mai dat pe la el pentru ca nu am avut probleme.Cu siguranta mecanicul o sa imi monteze kit-ul. Asta e doar o parte.In alte locuri am si 4 dinti rupti.Eu cred ca materialul din care e facut e casant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Aia 2 dinti nerupti care se vad par foaaaaarte uzati. Deci nu mai e nici o mirare ca au inceput sa se rupa. Oi fi schimbat tu lantul recent, dar ai lasat pinionul uzat. Cred ca nu trebuie sa mai schimbi lantul. Nu cred ca l-ai uzat in 2 luni. Schimba doar cele doua pinioane. Editat Mai 15, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 15, 2014 Autor Share Postat Mai 15, 2014 De reparat il repar doar la mecanic..Numai ca de ceva vreme nu am mai dat pe la el pentru ca nu am avut probleme.Cu siguranta mecanicul o sa imi monteze kit-ul. Asta e doar o parte.In alte locuri am si 4 dinti rupti.Eu cred ca materialul din care e facut e casant.. NU am schimbat tot kit-ul.Am spus ca am schibat doar lantul...Si am pus lant nou pe pinioanele vechi. Acum mai am o intrebare.. Lantul cu o-ring sau fara? Am sa incerc sa schimb doar pinioanele si daca nu e ok pun si un lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.