GPauL Postat Mai 29, 2014 Autor Share Postat Mai 29, 2014 Merci de oferta, insa e ok asa cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 in northhampton momentan sunt in tara cu dantura in service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 30, 2014 Autor Share Postat Mai 30, 2014 in northhampton momentan sunt in tara cu dantura in service Care 250 mile? Sunt doar 60. De acolo mi_am cumparat motocicleta, Pure Triumph Wellingborough, 12 mile de unde locuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Frumoasa motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_p Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Salut, Din aprilie sunt si eu posesorul unui Street Triple R 2014 si as putea spune ca nu regret alegerea facuta. Pentru ca Paul a facut referire la consum, in oras eu am obtinut intre 6.8 si 7.5l/100km, iar afara intre 4 si 4.5l/100km. Nu stiu daca e mult sau putin, motocicleta are 2500km, abia a iesit din rodaj si cred ca va mai scadea consumul dupa o perioada in care o voi cunoaste mai bine si motorul se va mai lasa. Editat Mai 31, 2014 de sorin_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 (editat) Am stiut in ce ma bag cand am achizitionat-o. Are suficiente calitati pt a compensa la capitolul economie carburant. Cea ma vanduta publicatie de aici (Ride) face un clasament in functie de consum iar bietul Street triple e printre ultimele: Pana si Triumph Rocket (motor de 2.3l consuma mai putin) Bike MPGKTM 390 Duke 82.3KTM 690 Duke (97 RON) 79.9 Honda NC700X DCT (D-mode). 78.5KTM Duke 690 (95 RON) 78.2BMW G650GS Sertao 76.0Honda NC700X (non DCT) 75.7BMW C650GT 71.4Honda NC700X DCT (S mode) 70.8BMW F700GS 68.2Honda NC700X DCT (manual) 67.9Suzuki Burgman 400 67.1BMW F650GS 67.1Honda CB500X 66.0Honda Integra 65.5Suzuki V-Strom 650 ABS 64.1Yamaha T-Max 63.4BMW F800R 62.8BMW F800GS 60.4Suzuki SFV650 60.2Ducati Monster 696 ABS 59.9Triumph Bonneville T100 57.5Kawasaki Versys 650 56.7Triumph Tiger 800XC 56.5Yamaha XJ6 56.1BMW R1200GS Touring (Road mode) 55.7KTM RC8R (97 RON) 55.6KTM 1190 Adventure (S mode) 55.3Kawasaki ER-6n 55.1Suzuki GSR750 54.7BMW R1200RT (2014) 54.6Yamaha TDM900 53.9BMW K1300S HP 53.6BMW R1200GS Touring (Dynamic mode) 52.3Suzuki V-Strom 1000 51.1Yamaha MT-09 50.6Honda CBR1000RR Fireblade 50.5Yamaha FZ8 50.2Suzuki Hayabusa 50.1Triumph Tiger Explorer 50.1Yamaha FJR1300 49.1Suzuki GSX-R750 49.1KTM 1190 Adventure (R mode) 48.5Ducati Streetfighter 848 48.2BMW R1200GS (air-cooled) 48.2Ducati 848 Evo 47.7Kawasaki ZZR1400 47.2KTM RC8R (95 RON) 47.1Triumph Rocket III Roadster 46.5KTM Super Duke R 46.3Kawasaki Z1000SX (2014) 45.6Honda Crosstourer 44.7BMW K1600GT 44.4Triumph Street Triple R 44.3KTM 990 Adventure 44.0Ducati Panigale 39.9Kawasaki Versys 1000 39.9 Editat Mai 31, 2014 de GPauL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 de ce sa schimbi farurile? alea sunt personalitatea ei, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 nu stiu cum poate sa iasa Triumph Rocket cu un consum mai bun decat Triple. Poate daca ala cu Rocket merge cu 100 constant in treapta superioara,iar asta cu Triple merge in 12.000 RPM treapta a 2 ,constant....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 1, 2014 Autor Share Postat Iunie 1, 2014 nu stiu cum poate sa iasa Triumph Rocket cu un consum mai bun decat Triple. Poate daca ala cu Rocket merge cu 100 constant in treapta superioara,iar asta cu Triple merge in 12.000 RPM treapta a 2 ,constant....... Sunt testate pe un traseu de 40 mile care include autostrada, oras, drumuri cat B, etc. Nu se depaseste limita legala de viteza iar motociclistul are calificare RoSpa pt a asigura rezultate consistente. Mic update. Am reusit sa instalez manete Triumph si pad-uri rezervor Techspec ( http://techspec-usa.com/magento/index.php/ ) O gramada de beneficii si vine in 3 materiale diferite. Am ales cel de cauciuc, aderenta foarte mare, imi roade prin pantaloni deja insa inspira incredere in viraje. Recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_p Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Esti multumit de manetele de la Triumph? Eu oscilez intre ce ai luat tu si unele de la Rizoma (http://www.rizoma.com/universal/brake-clutch-levers/leve-rrc/en?MOTO=50621350-50462990-R). As opta pentru Rizoma pentru ca de la ei vreau si un suport mai scurt pentru numar (http://www.rizoma.com/universal/license-plate-supports/pt-fox/en?MOTO=50621350-50462990-R). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 1, 2014 Autor Share Postat Iunie 1, 2014 Esti multumit de manetele de la Triumph? Eu oscilez intre ce ai luat tu si unele de la Rizoma (http://www.rizoma.com/universal/brake-clutch-levers/leve-rrc/en?MOTO=50621350-50462990-R). As opta pentru Rizoma pentru ca de la ei vreau si un suport mai scurt pentru numar (http://www.rizoma.com/universal/license-plate-supports/pt-fox/en?MOTO=50621350-50462990-R). Arata foarte elegant manetele Rizoma, insa imi plac mai mult cele Triumph deoarece arata mai rudimentar Din cat m-am documentat eu pe web, majoritatea isi iau ASV, Pazzo sau Evotech. Toate sunt pe la 150£. Majoritatea vin din SUA, asa ca nu am mai avut rabdare si am luat Triumph de aici din magazin local. Sunt mult mai confortabile decat cele originale, putin mai late, implicit feel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 vedeti ca sunt pe ebay manete de toate felurile, eu imi luasem pt RSV (si stiu o gramadaaaa de pe forum) care si-au luat pt mobrele lor. arata fix ca alea Rizoma si-s facute calitativ. Daca banii nu sunt o problema, ii puteti arunca pe Pazzo, ASV etc...... your choice... Cat despre consum,nu stiam cum sunt testate, si iarasi, recunosc......raman mirat sa scoata Rocket mai mic decat Triple (stiu ca probail Rocket merge in regim de ture foarte reduse,cam cum merge Bulldog sau MT-01).......but still........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 2, 2014 Autor Share Postat Iunie 2, 2014 de ce sa schimbi farurile? alea sunt personalitatea ei, parerea mea Imi plac farurile mult, nu am mentionat nimic de schimbat Vreau sa dau jos viziera pt un aspect mai "naked" insa astept un capac pt instrumentele ce o sa ramana expuse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Septembrie 22, 2014 Autor Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Tratament anticoroziune si efect neasteptat la prima cheie. https://www.youtube.com/watch?v=EYZ2Q8kWB14 Editat Septembrie 22, 2014 de GPauL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Martie 23, 2015 Autor Share Postat Martie 23, 2015 Gume noi, tank pads set complet si protectie motor. Am optat pt Metzeler M7RR, a iesit castigator in testul facut de Motorrad 10/2014. A fost comparat cu Pirelli DIABLO ROSSO™ Corsa, Michelin Pilot Power 3, Bridgestone Battlax Hypersport S20 EVO, Continental Sport Attack 2 and Dunlop SportSmart2. E prea devreme sa imi dau seama daca ofera mai multa aderenta fata de precedentul, insa un aspect ma dezamageste putin, si anume, cauciucul pare sa fie mult mai rigid decat Dunlop Sportmax Qualifiers montate de fabrica. Motocicleta initial rigida e acum si mai teapana cand vine vorba de asfalt imperfect si gropi. E ceva ce se va inbunatati odata ce cauciucul e "rodat" in totalitate? Am facut doar vreo 50 km pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Am apucat eu sa fac 150 km cu un set de M7RR si nu s-a schimbat nimic din punctul meu de vedere, ce vrei sa spui cu rigid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Martie 23, 2015 Autor Share Postat Martie 23, 2015 Am apucat eu sa fac 150 km cu un set de M7RR si nu s-a schimbat nimic din punctul meu de vedere, ce vrei sa spui cu rigid? In sensul ca nu absoarbe imperfectiunile asfaltului la fel de bine ca si gumele precedente in condittile in care setarea suspensiei si presiunea sunt la fel. Stiu ca asta nu e exact un criteriu atunci cand alegi cauciucuri noi, insa mi-e putin mai incomoda moto acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Nu pot sa-mi zic parerea despre asta fiindca am cumparat motocicleta de curand cu niste vechituri obosite. Tu ce presiune ai in ele? ai gasit ceva dat de producator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Martie 23, 2015 Autor Share Postat Martie 23, 2015 Folosesc 34psi fata si 36 spate(38 autostrada). Metzeler sugereaza 42 pe spate, insa informatia e copy-paste din manualul de intretinere Triumph care indica 42 cu pasager cu tot. Imi trebuie probabil o sapt sa ma obisnuiesc cu ele si sa le fac "rodajul". Am observat ca motocicleta intoarce mai rapid acum, e mult mai usor sa o inclin. De curiozitate, am verificat pe Dunlop precedente anul de fabricatie si erau din 2008 si atat de frecate incat abia legale pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alineverywhere Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salut, tot strang bani pentru un street triple si deocamdata sunt in cautare de informatii. Dat fiind ca esti cam singurul de pe forum cu asa ceva m-am gandit sa te intreb. So, prima curiozitate de pe lista e in legatura cu evacuarea. Cum suna cea stock? Si daca ai idee de o comparatie cu un leo vince, arrow etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 28, 2015 Autor Share Postat Mai 28, 2015 (editat) Salut, tot strang bani pentru un street triple si deocamdata sunt in cautare de informatii. Dat fiind ca esti cam singurul de pe forum cu asa ceva m-am gandit sa te intreb. So, prima curiozitate de pe lista e in legatura cu evacuarea. Cum suna cea stock? Si daca ai idee de o comparatie cu un leo vince, arrow etc. Moto neagra de mai jos e cea pe care am facut test ride-ul si avea tzeava standard care pt mine a fost suficienta. Motocicleta scoate un zgomot deosebit oricum datorita configuratiei 3 cilindrii. A mea a venit cu Arrow care sunt montate din fabrica optional si vin cu engine map propriu. Cu db killer sunt doar putin mai galagioase ca stock, fara db killer eu nu o folosesc fara dopuri. Adevaratul avantaj il consta in constructia din titaniu , implicit mai usoare ca stock cu 4 kile! Plus 2+hp Tobe aftermarket apar zilnic pe Ebay, eu te sfatuiesc sa incerci sa gasesti o moto varianta R mai degraba. Suspensie full reglabila fata+spate plus frane radiale ajuta mai mult decat o toba. Insa daca totusi vrei zgomot intai, iata video comparativ. Editat Mai 28, 2015 de GPauL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alineverywhere Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Mersi mult pentru sfaturi! Foarte utile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 29, 2015 Autor Share Postat Iunie 29, 2015 Ultimul upgrade si cel mai costisitor, shock spate Nitron race pro. Desi suspensia originala e full reglabila, aceasta are limitele ei si dupa luni de reglaje tot nu am fost multumit. Diferenta imediata comparativ cu shock-ul initial. Arcul de pe Nitron e personalizat in functie de greutate si in sfarsit am reusit sa obtin valori sag dorite. Recomand! Website Reglaje Nitron: -preload hidraulic ce nu necesita scule -compresie low-speed x26 -compresie high-speed x 16 -rebound x24 -reglaj lungime shock fara modificare preload Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 (editat) Cum se mai comporta cauciucurile? Eu am M5 si trebuie sa le schimb. Din informatiile citite pe net as inclina tot catre M7RR. Editat Iulie 3, 2015 de tzeapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iulie 3, 2015 Autor Share Postat Iulie 3, 2015 Cum se mai comporta cauciucurile? Eu am M5 si trebuie sa le schimb. Din informatiile citite pe net as inclina tot catre M7RR. Sunt foarte ok acum. Sincer initial nu mi-a placut schimbarea de la Dunlop sportmax qualifier la Metz pt ca ulteriorul e cauciuc mai teapan, mai rigid, Insa 2 sapt mai tarziu si nu le-as da pe nimic. Se incalzesc foarte repede, de la 36psi pe spate imi ajunge la 41 in vreo 15 min si inspira incredere. Nu prea fortez sincer, am moto de nici un an insa sunt sigur ca unul mai experimentat ar putea scoate mai mult din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.