Sari la conținut

2011 Triumph Street triple R


GPauL
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

in northhampton

momentan sunt in tara cu dantura in service

Care 250 mile? Sunt doar 60. De acolo mi_am cumparat motocicleta, Pure Triumph Wellingborough, 12 mile de unde locuiesti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Din aprilie sunt si eu posesorul unui Street Triple R 2014 si as putea spune ca nu regret alegerea facuta.

Pentru ca Paul a facut referire la consum, in oras eu am obtinut intre 6.8 si 7.5l/100km, iar afara intre 4 si 4.5l/100km. Nu stiu daca e mult sau putin, motocicleta are 2500km, abia a iesit din rodaj si cred ca va mai scadea consumul dupa o perioada in care o voi cunoaste mai bine si motorul se va mai lasa.

Editat de sorin_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stiut in ce ma bag cand am achizitionat-o. Are suficiente calitati pt a compensa la capitolul economie carburant. Cea ma vanduta publicatie de aici (Ride) face un clasament in functie de consum iar bietul Street triple e printre ultimele: :) Pana si Triumph Rocket (motor de 2.3l consuma mai putin)

Bike MPG
KTM 390 Duke 82.3
KTM 690 Duke (97 RON) 79.9
Honda NC700X DCT (D-mode). 78.5
KTM Duke 690 (95 RON) 78.2
BMW G650GS Sertao 76.0
Honda NC700X (non DCT) 75.7
BMW C650GT 71.4
Honda NC700X DCT (S mode) 70.8
BMW F700GS 68.2
Honda NC700X DCT (manual) 67.9
Suzuki Burgman 400 67.1
BMW F650GS 67.1
Honda CB500X 66.0
Honda Integra 65.5
Suzuki V-Strom 650 ABS 64.1
Yamaha T-Max 63.4
BMW F800R 62.8
BMW F800GS 60.4
Suzuki SFV650 60.2
Ducati Monster 696 ABS 59.9
Triumph Bonneville T100 57.5
Kawasaki Versys 650 56.7
Triumph Tiger 800XC 56.5
Yamaha XJ6 56.1
BMW R1200GS Touring
(Road mode) 55.7
KTM RC8R (97 RON) 55.6
KTM 1190 Adventure (S mode) 55.3
Kawasaki ER-6n 55.1
Suzuki GSR750 54.7
BMW R1200RT (2014) 54.6
Yamaha TDM900 53.9
BMW K1300S HP 53.6
BMW R1200GS Touring
(Dynamic mode) 52.3
Suzuki V-Strom 1000 51.1
Yamaha MT-09 50.6
Honda CBR1000RR Fireblade 50.5
Yamaha FZ8 50.2
Suzuki Hayabusa 50.1
Triumph Tiger Explorer 50.1
Yamaha FJR1300 49.1
Suzuki GSX-R750 49.1
KTM 1190 Adventure (R mode) 48.5
Ducati Streetfighter 848 48.2
BMW R1200GS (air-cooled) 48.2
Ducati 848 Evo 47.7
Kawasaki ZZR1400 47.2
KTM RC8R (95 RON) 47.1
Triumph Rocket III Roadster 46.5
KTM Super Duke R 46.3
Kawasaki Z1000SX (2014) 45.6
Honda Crosstourer 44.7
BMW K1600GT 44.4
Triumph Street Triple R 44.3
KTM 990 Adventure 44.0
Ducati Panigale 39.9
Kawasaki Versys 1000 39.9

Editat de GPauL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu stiu cum poate sa iasa Triumph Rocket cu un consum mai bun decat Triple. Poate daca ala cu Rocket merge cu 100 constant in treapta superioara,iar asta cu Triple merge in 12.000 RPM treapta a 2 ,constant.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum poate sa iasa Triumph Rocket cu un consum mai bun decat Triple. Poate daca ala cu Rocket merge cu 100 constant in treapta superioara,iar asta cu Triple merge in 12.000 RPM treapta a 2 ,constant.......

Sunt testate pe un traseu de 40 mile care include autostrada, oras, drumuri cat B, etc. Nu se depaseste limita legala de viteza iar motociclistul are calificare RoSpa pt a asigura rezultate consistente.

 

Mic update. Am reusit sa instalez manete Triumph si pad-uri rezervor Techspec ( http://techspec-usa.com/magento/index.php/ ) O gramada de beneficii si vine in 3 materiale diferite. Am ales cel de cauciuc, aderenta foarte mare, imi roade prin pantaloni deja :) insa inspira incredere in viraje. Recomand!

 

post-29419-0-23062700-1401627536_thumb.jpgpost-29419-0-01174100-1401627551_thumb.jpgpost-29419-0-68286200-1401627565_thumb.jpgpost-29419-0-27801000-1401627581_thumb.jpgpost-29419-0-93507700-1401627583_thumb.jpgpost-29419-0-85752400-1401627642_thumb.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti multumit de manetele de la Triumph? Eu oscilez intre ce ai luat tu si unele de la Rizoma (http://www.rizoma.com/universal/brake-clutch-levers/leve-rrc/en?MOTO=50621350-50462990-R). As opta pentru Rizoma pentru ca de la ei vreau si un suport mai scurt pentru numar (http://www.rizoma.com/universal/license-plate-supports/pt-fox/en?MOTO=50621350-50462990-R).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti multumit de manetele de la Triumph? Eu oscilez intre ce ai luat tu si unele de la Rizoma (http://www.rizoma.com/universal/brake-clutch-levers/leve-rrc/en?MOTO=50621350-50462990-R). As opta pentru Rizoma pentru ca de la ei vreau si un suport mai scurt pentru numar (http://www.rizoma.com/universal/license-plate-supports/pt-fox/en?MOTO=50621350-50462990-R).

Arata foarte elegant manetele Rizoma, insa imi plac mai mult cele Triumph deoarece arata mai rudimentar :) Din cat m-am documentat eu pe web, majoritatea isi iau ASV, Pazzo sau Evotech. Toate sunt pe la 150£. Majoritatea vin din SUA, asa ca nu am mai avut rabdare si am luat Triumph de aici din magazin local. Sunt mult mai confortabile decat cele originale, putin mai late, implicit feel mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

vedeti ca sunt pe ebay manete de toate felurile, eu imi luasem pt RSV (si stiu o gramadaaaa de pe forum) care si-au luat pt mobrele lor.


arata fix ca alea Rizoma si-s facute calitativ. Daca banii nu sunt o problema, ii puteti arunca pe Pazzo, ASV etc...... your choice...

 


Cat despre consum,nu stiam cum sunt testate, si iarasi, recunosc......raman mirat sa scoata Rocket mai mic decat Triple (stiu ca probail Rocket merge in regim de ture foarte reduse,cam cum merge Bulldog sau MT-01).......but still........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce sa schimbi farurile? alea sunt personalitatea ei, parerea mea :)

Imi plac farurile mult, nu am mentionat nimic de schimbat :huh: Vreau sa dau jos viziera pt un aspect mai "naked" insa astept un capac pt instrumentele ce o sa ramana expuse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Gume noi, tank pads set complet si protectie motor. Am optat pt Metzeler M7RR, a iesit castigator in testul facut de Motorrad 10/2014. A fost comparat cu Pirelli DIABLO ROSSO™ Corsa, Michelin Pilot Power 3, Bridgestone Battlax Hypersport S20 EVO, Continental Sport Attack 2 and Dunlop SportSmart2. E prea devreme sa imi dau seama daca ofera mai multa aderenta fata de precedentul, insa un aspect ma dezamageste putin, si anume, cauciucul pare sa fie mult mai rigid decat Dunlop Sportmax Qualifiers montate de fabrica. Motocicleta initial rigida e acum si mai teapana cand vine vorba de asfalt imperfect si gropi. E ceva ce se va inbunatati odata ce cauciucul e "rodat" in totalitate? Am facut doar vreo 50 km pe el.

 

post-29419-0-96305700-1427105544_thumb.jpgpost-29419-0-94833100-1427105548_thumb.jpgpost-29419-0-36844600-1427105552_thumb.jpgpost-29419-0-79081000-1427105790_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am apucat eu sa fac 150 km cu un set de M7RR si nu s-a schimbat nimic din punctul meu de vedere, ce vrei sa spui cu rigid?

In sensul ca nu absoarbe imperfectiunile asfaltului la fel de bine ca si gumele precedente in condittile in care setarea suspensiei si presiunea sunt la fel. Stiu ca asta nu e exact un criteriu atunci cand alegi cauciucuri noi, insa mi-e putin mai incomoda moto acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc 34psi fata si 36 spate(38 autostrada). Metzeler sugereaza 42 pe spate, insa informatia e copy-paste din manualul de intretinere Triumph care indica 42 cu pasager cu tot. Imi trebuie probabil o sapt sa ma obisnuiesc cu ele si sa le fac "rodajul". Am observat ca motocicleta intoarce mai rapid acum, e mult mai usor sa o inclin. De curiozitate, am verificat pe Dunlop precedente anul de fabricatie si erau din 2008 :eek: si atat de frecate incat abia legale pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut, tot strang bani pentru un street triple si deocamdata sunt in cautare de informatii. Dat fiind ca esti cam singurul de pe forum cu asa ceva m-am gandit sa te intreb.

So, prima curiozitate de pe lista e in legatura cu evacuarea. Cum suna cea stock? Si daca ai idee de o comparatie cu un leo vince, arrow etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, tot strang bani pentru un street triple si deocamdata sunt in cautare de informatii. Dat fiind ca esti cam singurul de pe forum cu asa ceva m-am gandit sa te intreb.

So, prima curiozitate de pe lista e in legatura cu evacuarea. Cum suna cea stock? Si daca ai idee de o comparatie cu un leo vince, arrow etc.

Moto neagra de mai jos e cea pe care am facut test ride-ul si avea tzeava standard care pt mine a fost suficienta. Motocicleta scoate un zgomot deosebit oricum datorita configuratiei 3 cilindrii. A mea a venit cu Arrow care sunt montate din fabrica optional si vin cu engine map propriu. Cu db killer sunt doar putin mai galagioase ca stock, fara db killer eu nu o folosesc fara dopuri. Adevaratul avantaj il consta in constructia din titaniu , implicit mai usoare ca stock cu 4 kile! Plus 2+hp

post-29419-0-39541200-1432852414_thumb.jpg

 

Tobe aftermarket apar zilnic pe Ebay, eu te sfatuiesc sa incerci sa gasesti o moto varianta R mai degraba. Suspensie full reglabila fata+spate plus frane radiale ajuta mai mult decat o toba. Insa daca totusi vrei zgomot intai, iata video comparativ.

 

Editat de GPauL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Ultimul upgrade si cel mai costisitor, shock spate Nitron race pro. Desi suspensia originala e full reglabila, aceasta are limitele ei si dupa luni de reglaje tot nu am fost multumit. Diferenta imediata comparativ cu shock-ul initial. Arcul de pe Nitron e personalizat in functie de greutate si in sfarsit am reusit sa obtin valori sag dorite. Recomand!

 

Website

 

Reglaje Nitron:

 

-preload hidraulic ce nu necesita scule

-compresie low-speed x26

-compresie high-speed x 16

-rebound x24

-reglaj lungime shock fara modificare preload

 

post-29419-0-69098100-1435574965_thumb.jpgpost-29419-0-75429000-1435574966_thumb.jpgpost-29419-0-74841600-1435575046_thumb.jpgpost-29419-0-99396200-1435574976_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se mai comporta cauciucurile? Eu am M5 si trebuie sa le schimb. Din informatiile citite pe net as inclina tot catre M7RR.

Sunt foarte ok acum. Sincer initial nu mi-a placut schimbarea de la Dunlop sportmax qualifier la Metz pt ca ulteriorul e cauciuc mai teapan, mai rigid, Insa 2 sapt mai tarziu si nu le-as da pe nimic. Se incalzesc foarte repede, de la 36psi pe spate imi ajunge la 41 in vreo 15 min si inspira incredere. Nu prea fortez sincer, am moto de nici un an insa sunt sigur ca unul mai experimentat ar putea scoate mai mult din cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...