Sari la conținut

Atelier cu stand dyno in Romania?


Postări Recomandate

Salut. stie cineva daca se gaseste la noi in tara un stand Dyno? vreau sa-mi fac harta de putere pentru PC3-ul de pe motor si nu stiu unde sa gasesc unul "valabil"

 

imi daduse cineva pont ca este la United Motor, dar altcineva mi-a zis ca nu e bun. mai era Sabin care avea si vorbisem cu el inainte sa moara, dar din pacate nu cred ca mai are cine lucra pe el acum si nu mai stiu ce s-a intamplat dupa moartea lui.

 

deci.... stie cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

united motors are...mi-am facut si eu harta la un 1000rr dar nu stiu cat de buni sunt... nu mi s-a parut ca au facut altceva in afara de a lua o harta de pe powercommander.com si au pus-o la mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fie obligatoriu moto? Ca auto iti pot recomanda vreo 2-3... cu una sau 2 role.

nu e una si aceiasi cu ala de auto.

 

united motors are...mi-am facut si eu harta la un 1000rr dar nu stiu cat de buni sunt... nu mi s-a parut ca au facut altceva in afara de a lua o harta de pe powercommander.com si au pus-o la mine...

nu tie ti-am dat un PC3 pt 1000RR?

 

eu nu vreau sa-mi puna harta de pe powercommander.com, ca aia o fac si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e una si aceiasi cu ala de auto.

 

nu tie ti-am dat un PC3 pt 1000RR?

 

eu nu vreau sa-mi puna harta de pe powercommander.com, ca aia o fac si eu.

nu, mie mi-ai dat PC3.:D

si harta mi-am pus-o de pe site

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e una si aceiasi cu ala de auto.

 

poate sa-ti masoare cuplul si un stand auto, doar sa aiba baietii strapuri pt moto, sa-ti faca harta custom ... trebuie sa stie ei cu PC-u

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de ceva care masoara,ca este moto sau auto nu conteaza.la fel nu conteaza ce cifre arata.

Conteaza sa fie cu prinderi de moto si ventilatie de ram-air si monitorizare de AFR.

Daca are asta poti face 2/3 trageri stok idiferent de cat arata important sa fie constant ca valoare,dupa care incepi trageri pe PC pentru cresterea puteri.

Te joci cu AFR pana realizezi cea mai mare valoare,binenteles cu mare grija sa nu intri in detonatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci... mastertuner (Florin) si racing code (Sebastian). Nu stiu sa-ti spun cat mai e masurarea pe dyno, ambele sunt in Bucuresti. Cauta-i pe google pt datele de contact.

Mai au dyno si Exelixis Motorsport in Bucuresti si Completechip in Iasi.

Pt prinderile de moto, cred ca cel mai bine e sa suni si sa intrebi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, mie mi-ai dat PC3. :D

si harta mi-am pus-o de pe site

deci ti-am dat sau nu :lol:

 

Ai nevoie de ceva care masoara,ca este moto sau auto nu conteaza.la fel nu conteaza ce cifre arata.

Conteaza sa fie cu prinderi de moto si ventilatie de ram-air si monitorizare de AFR.

Daca are asta poti face 2/3 trageri stok idiferent de cat arata important sa fie constant ca valoare,dupa care incepi trageri pe PC pentru cresterea puteri.

Te joci cu AFR pana realizezi cea mai mare valoare,binenteles cu mare grija sa nu intri in detonatie.

danke.

stiam ca ala de auto nu merge pe moto (cred ca de la prinderi) am intrebat odata pe facebook pe cineva si mi-a zis ca nu face la moto.

ce e AFR? ca nu ma prind.

tocmai de aia as vrea unul care sa se priceapa la motoare, ca sa nu-mi faca vreo bomba din motor.

cineva zicea de "masinuta" de la United... sper sa nu confund.

 

Pai atunci... mastertuner (Florin) si racing code (Sebastian). Nu stiu sa-ti spun cat mai e masurarea pe dyno, ambele sunt in Bucuresti. Cauta-i pe google pt datele de contact.

Mai au dyno si Exelixis Motorsport in Bucuresti si Completechip in Iasi.

Pt prinderile de moto, cred ca cel mai bine e sa suni si sa intrebi.

am sa vad care din ei ma primeste si e mai cu experienta la moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dute si cumpara-ti o mtocicleta mai puternica. 2-3-4 cai , 35de run-uri, o zi pierduta, citeva sute de lei cheltuiti, si rezutatul e mai prost comparativ cu schimbarea pinionului de atac cu -1 dinte si 1,2 in plus dinti pe foaia spate. Esti inca in faza in care crezi in povesti pt copii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmm. motoreta mai puternica nu-si are rostul daca nu fac performanta. pt stradal si ocazional pista, cred ca e super ok. cu pinionul/foaia m-am jucat pe 916. mare balega nu e. faceam broscute involuntare mai usor. in rest... nu am vazut nimic. la 916 am avut norocul ca puteam din potentiometrul din ECU sa ma mai joc. dar nu mult.

 

deocamdata cochetez cu ideia unui 1098 in primavara, dar nu-s sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu tie ti-am dat un PC3 pt 1000RR?

 

eu nu vreau sa-mi puna harta de pe powercommander.com, ca aia o fac si eu.

Nu mi-ai dat mie PC-ul :D cred ca era altcineva cu RR... eu ti-am zis cum a decurs treaba la mine si de asta am zis ca nu stiu cat de mult se pricep sau nah, poate nu si-au dat interesul la mine... in 4 ani poate s-a schimbat ceva de cand am fost eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles. la tine e de acum 4 ani.. am sa ma mai documentez, poate poate dau de ceva.



poate sa-ti masoare cuplul si un stand auto, doar sa aiba baietii strapuri pt moto, sa-ti faca harta custom ... trebuie sa stie ei cu PC-u

asta e mai important. sa stie ei cu PC-ul, ca altfel risc ce zicea TNG.... detonatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e mai important. sa stie ei cu PC-ul, ca altfel risc ce zicea TNG.... detonatii.

 

da, pe de alta parte, baietii care fac masini au foarte multa experienta, eu am de 7 ani unichip de la Master Tuner pe masina

in plus au senzori de detonatie care ti-i pun pe bloc , e mult mai greu de preparat o masina turbo decat o motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar atata timp cat nu se joaca la timpii de aprindere, nu cred ca e riscul detomatiei. (ma refer ca nu am Ignition Module)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, dar atata timp cat nu se joaca la timpii de aprindere, nu cred ca e riscul detomatiei. (ma refer ca nu am Ignition Module)

GRESIT!

Un AFR sarac poate duce la detonatie...chiar daca nu ai modificat avansul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AFR = air fuel ratio. Adica amestecul aer-carburant. In functie de cum e amestecul, trebuie sau nu reglat si avansul, eventual mers si cu benzina cu CO mai mare... din ce stiu eu de pe la auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AFR = air fuel ratio. Adica amestecul aer-carburant. In functie de cum e amestecul, trebuie sau nu reglat si avansul, eventual mers si cu benzina cu CO mai mare... din ce stiu eu de pe la auto.

Corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, dar omu cins o vedea ca consuma 1.5-2l in plus fata de stoc, il ia durerea de cap. UM nu-ti face harta decit pe bani multi. Nimeni nu st jma de zi pe stand pt 200ron. Fa o excursie in HU la Ago.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GRESIT!

Un AFR sarac poate duce la detonatie...chiar daca nu ai modificat avansul!

am inteles

 

AFR = air fuel ratio. Adica amestecul aer-carburant. In functie de cum e amestecul, trebuie sau nu reglat si avansul, eventual mers si cu benzina cu CO mai mare... din ce stiu eu de pe la auto.

ms.

 

ramane sa ma documentez mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, dar omu cins o vedea ca consuma 1.5-2l in plus fata de stoc, il ia durerea de cap. UM nu-ti face harta decit pe bani multi. Nimeni nu st jma de zi pe stand pt 200ron. Fa o excursie in HU la Ago.

Ii cunosti pe cei de de la Ago Motors din Budapesta? Ai beneficiat de serviciile lor de dyno tuning sau stii pe cineva care a fost la ei pt. asa ceva? Eu am vorbit cu ei pt. o harta pt. PCIII si mi-au zis ca se face fara probleme doar sa-mi fac programare la ei prin e-mail. Costa cam 150 de euro, dar nu stiu pe nimeni care a mai facut asa ceva la ei, cat sunt de priceputi.

 

@Crazy-devil: scuze ca ma bag pe topicul tau, dar poate-ti sunt de ajutor si informatiile astea.

 

Salutare,

Laur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zeci de motorete din ROSBK au fost la AGO. Fac treaba buna.

 

In Ungaria sint foarte multe motorete performante, au 3 circuite, deaici si experienta cu AGO.

Multumesc JAGI!

Mai trebuie sa pun la punct cateva lucruri inainte de a ma prezenta la ei si pe urma fac programarea.

Se intampla sa fie si cei mai aproape de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...