alecscosmi Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Salut, dupa cum spune si titlul, detin un r6 modelul 99 - 02, carburatie. Problema se manifesta in felul urmator: Sub 3000 de ture, trage exact ca un moped de 49. Cred ca si ala merge mai bine. De cateva ori am fost pus in situatia de a urca un deal, pe un drum usor forestier. Daa, de unde, motorul a murit complet, si a trebuit sa-l imping pana sus, refuzand sa mai porneasca. Daca trece de 2500 - 3000 de ture, e in stare sa mearga pe-o roata numai din gaz. Toate parerile care le-am auzit, sunt impartite, unii dau vina pe maparea CDI-ului, altii pe filtre, altii ca "pai deh, asa sunt astea de viteza!". Tin sa precizez ca filtrele sunt schimbate recent, iar carburatoarele sclipesc de curatenie. Inainte sa fac o prostie destul de costisitoare si sa remapez CDI-ul fara nici un rezultat, as vrea sa va citesc parerile. Cam care credeti ca ar fi problema? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Bujiile cum arata? Alte simptome nu are, gen rateuri evacuare/admisie? Eu as merge pe carburatoare dereglate, chiar daca sunt curate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Carburatoare sincronizate vs carburatoare curate ... O sincronizare ... poate benzina e proasta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Eu zic sa verifici,cureti si reglezi carburatia ca si prim pas. PS.As vrea si eu sa vad cum remapezi un cdi pentru motorul de R6 pe carburatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Iunie 13, 2014 Autor Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) Bujiile cum arata? Alte simptome nu are, gen rateuri evacuare/admisie? Eu as merge pe carburatoare dereglate, chiar daca sunt curate Bujille sunt ok, sunt schimbate recent. Nu da nici un rateu, toarce ca o pisica. Motorul merge foarte ok, din orice punct de vedere, cu exceptia acestui singur fapt. Carburatoare sincronizate vs carburatoare curate ... O sincronizare ... poate benzina e proasta ... Benzina o exclud, am incercat mai multe tipuri de benzina. Eu zic sa verifici,cureti si reglezi carburatia ca si prim pas. PS.As vrea si eu sa vad cum remapezi un cdi pentru motorul de R6 pe carburatie... Multumesc mult pentru sfat. Dupa cum am spus, am primit sfaturi de la "mecanici de elita", cum ca cdi-ul ar fi de vina, si trebuie remapat neeaparat. Am sa revin cu un raspuns cam ce am rezolvat in urma sincronizarii. Va multumesc tuturor. Editat Iunie 13, 2014 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Bujille sunt ok, sunt schimbate recent. Nu da nici un rateu, toarce ca o pisica. Motorul merge foarte ok, din orice punct de vedere, cu exceptia acestui singur fapt. Benzina o exclud, am incercat mai multe tipuri de benzina. Multumesc mult pentru sfat. Dupa cum am spus, am primit sfaturi de la "mecanici de elita", cum ca cdi-ul ar fi de vina, si trebuie remapat neeaparat. Am sa revin cu un raspuns cam ce am rezolvat in urma sincronizarii. Va multumesc tuturor. ce sa remapezi la carburatie....?aia e pentru injectie....o compresie a masurat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Teoretic se poate remapa harta de avans la carburatie, practic nu stiu daca se poate la cdi-ul de R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duduistul Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Salut, am trecut printr-o problema aseamanatoare (dar la mine tragea din cand in cand nu dupa 3000rpm )si de vina au fost bobinele. Verifica bobinele dupa valorile din carte daca te pricepi sau cauta un specialist pentru ca nu te costa mare lucru o verificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Iunie 13, 2014 Autor Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) Teoretic se poate remapa harta de avans la carburatie, practic nu stiu daca se poate la cdi-ul de R6. Sincer sa fiu, nu stiu, parerile sunt impartite. Fiecare are cate o teorie. Salut, am trecut printr-o problema aseamanatoare (dar la mine tragea din cand in cand nu dupa 3000rpm )si de vina au fost bobinele. Verifica bobinele dupa valorile din carte daca te pricepi sau cauta un specialist pentru ca nu te costa mare lucru o verificare. Bobine? Care? De unde? Si eu am problema asta mereu ) Editat Iunie 13, 2014 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Bobine? Care? De unde? in cazul asta du-o la cineva care stie cum arata si unde este o bobina de inductie la R6... oricum descrierea la la inceput e destul de ambigua...ce se intampla cand moare...nu are vlaga??merge doar in 2-3 pistoane?sau merge rotund dar nu are vlaga?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Bujiile cum sunt?Eu am patit aceeasi chestie anul trecut(gsxr 600).cu 140 ron am rezolvat problema foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Cum porneste motorul? Greu, usor? Scoate fum? Ce culoare? Dar in acceleratie, scoate fum? Ce culoare? Miroase a benzina (nearsa) in urma lui? Ce inseamna la tine bujiile sunt ok? Ce culoare sunt? Socul functioneaza? face cursa completa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Iunie 13, 2014 Autor Share Postat Iunie 13, 2014 in cazul asta du-o la cineva care stie cum arata si unde este o bobina de inductie la R6... oricum descrierea la la inceput e destul de ambigua...ce se intampla cand moare...nu are vlaga??merge doar in 2-3 pistoane?sau merge rotund dar nu are vlaga?.. Ma indoiesc sa aibe probleme la bobinele de inductie. Merge rotund, frumos, in toate pistoanele dar nu are vlaga. Trage, dar greoi, pana in 3000 de ture. Dupa ce trece, trage normal. Bujiile cum sunt?Eu am patit aceeasi chestie anul trecut(gsxr 600).cu 140 ron am rezolvat problema foarte usor. Bujiile sunt usor caramizii. Scanteia e ok, iar distanta dintre electrozi e ok. Cum porneste motorul? Greu, usor? Scoate fum? Ce culoare? Dar in acceleratie, scoate fum? Ce culoare? Miroase a benzina (nearsa) in urma lui? Ce inseamna la tine bujiile sunt ok? Ce culoare sunt? Socul functioneaza? face cursa completa? Porneste foarte usor, nu scoate gram de fum, nici in acceleratie. Miroase a gaze arse normal, motorul merge in parametrii normali. Socul functioneaza mereu, are cursa completa. Tot motorul e ok, se comporta normal, cu exceptia acestui mic fapt. Bujiile sunt ok, adica usor caramizii, fara nicio depunere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Ai filtru aer sport nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Iunie 13, 2014 Autor Share Postat Iunie 13, 2014 Da, este K&N, schimbat la foarte multe recomandari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) Tin sa precizez ca filtrele sunt schimbate recent, iar carburatoarele sclipesc de curatenie. Ma intereseaza ce filtru de aer ai acum pe el?Si de cand se manifesta asa?Inainte de schimb,facea la fel? Editat Iunie 13, 2014 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Iunie 13, 2014 Autor Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) Ti-as raspunde cu cea mai mare placere, dar nu stiu cum se comporta inainte. Experienta asta am avut-o recent, si de atunci aceeasi problema o am de fiecare daca cand urc o panta mai nervoasa. Pe drum drept e ok, pleaca usor. Dar daca e sub-turat, pe o panta considerabila, atunci face eforturi mari sa "ramana in viata". Iar atunci cand "moare" refuza sa mai porneasca aproximativ 20-30 de minute. Dupa aia, porneste fara probleme. Totusi, am sa fac o incercare cu un filtru de aer standard, sa vad daca se observa o diferenta. Editat Iunie 13, 2014 de alecscosmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 (editat) Schimba filtru de aer cu unu stok prietene, si ai rezolvat problema! R6 carburatie nu se impaca bine cu filtru sport. Ai vazut daca nu dai toate detaliile? Pana acum ar fi fost rezolvata problema. Editat Iunie 13, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Iunie 13, 2014 Autor Share Postat Iunie 13, 2014 Schimba filtru de aer cu unu stok prietene, si ai rezolvat problema! R6 carburatie nu se impaca bine cu filtru sport. Ai vazut daca nu dai toate detaliile? Pana acum ar fi fost rezolvata problema. Da, dar... cica ar fi filtru sport exact pentru modelul din 99 - 02 pentru carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Asculta ce spune TNG si totodata refa jocul la supape si sincronizare carburatoare,90% astea sunt problemele tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stopy Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Salut. Caut far rotund, pentru un VIRAGO 535(sau variante compatibile) Tel 0746703259 Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Salut. Caut far rotund, pentru un VIRAGO 535(sau variante compatibile) Tel 0746703259 Stefan Ce treaba are postul tau cu topicul omului cu R6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Pentru ca Yamaha si pentru ca 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Iunie 15, 2014 Autor Share Postat Iunie 15, 2014 Isi face reclama saracu'. Multumesc TNG pentru sfat, am pus vechiul filtru (dupa o curatare amanuntita), si dupa o sincronizare de carburatoare, merge impecabil. Sincronizarea a mai fost facuta odata, dar...de.. "mecanici" priceputi, de aici si confuzia mea. . S-au prins cu mainile de cap cei de la un service autorizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 (editat) Isi face reclama saracu'. Multumesc TNG pentru sfat, am pus vechiul filtru (dupa o curatare amanuntita), si dupa o sincronizare de carburatoare, merge impecabil. Sincronizarea a mai fost facuta odata, dar...de.. "mecanici" priceputi, de aici si confuzia mea. . S-au prins cu mainile de cap cei de la un service autorizat. Ma bucur ca ai rezolvat problema!Se pare ca am nimerit-o iar... Editat Iunie 15, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.