f0rest Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) am urmatoarea problema la mobraam iesit acum cateva zile pe teren,totul a decurs ok si am facut o pauza de 1 ora dupa aceea am pornito si mi-am continuat drumul spre casa, in mers am observat ca ghidonul este intepenit si este foarte greu sa i-au viraje,ca si cum m-as lupta cu cineva ca sa ii schimb directiam-am uitat la telescoape (baza de sus) sunt ok nu curge nimic,nici un cablu incurcat din gresala pe acolo care ar putea fi problema ? Editat Iunie 18, 2014 de f0rest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Rulmentii de la jug, gripati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Rulmentul (unul sau poate si amindoi) de la jug este spart sau blocat, ori piulita care stringe jugul este prea strinsa (se poate stringe singura in mers...deh, uzura si lipsa blocatorului!). Nu dispera, scapi ieftin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grimstone Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 sau roata dezumflata .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) Rulmentul (unul sau poate si amindoi) de la jug este spart sau blocat, ori piulita care stringe jugul este prea strinsa (se poate stringe singura in mers...deh, uzura si lipsa blocatorului!). Nu dispera, scapi ieftin! as putea sa ii demontez eu sa ii pot schimba personal ? cat m-ar costa Editat Iunie 18, 2014 de f0rest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) Da, cu ceva cunostinte minime de mecanica si citeva scule adecvate, poti rezolva singur problema. Costul este aproximativ 100-150 lei, fara manopera si tigarile/berea aferente. Editat Iunie 18, 2014 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Inainte sa te apuci sa demontezi, a spus si Grimstone, vezi sa nu ai pana la roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 nu e problema de la cauciuctin sa cred ca e de la rulemti de jug din cate am citit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 pune mobra pe stander (adica cu roata fata suspendata) si vezi daca ai cursa ghidonului lina. daca merge in trepte trebuiesc schimbati rulmentii. apropos, cand i-ai gresat ultima oara ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) am mobra din 2013 nu i-am uns niciodata se mai poate remedia daca ii ung,sau deja sunt terminati...? Editat Iunie 18, 2014 de f0rest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 chiar te astepti ca cineva de pe forum sa-ti spuna daca rulmentul este spart fara sa-l vada?!?! desfaci, daca nu sunt sparti le dai o spalare, bagi vaselina si vezi daca s-a rezolvat; in caz ca nu e mai bine inseamna ca nu se pot unge.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 nu te tigăni pentru un set de rulmenţi,pune noi fiindca sigura asta este cauza blocajului tău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.