Effect20CM Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 (editat) Salut prieteni. Am o problema putin ciudata cu gs ica mea...( suzuki gs 500) si anume...am duso la un prieten care se pricepe pt curatare carburatoare si dupa asta parca nu mai are aceeasi vlaga in turati sii nu mai ajungepe rosu ca inainte.. plus de asta daca trec de 130 km/h si dau gaz la maxim se da in nas...ca si cu, ar ramane fara benzina....cu toate ca in rezervor este...ceva sugestii? P.s nu am mers la un mecanic pt ca in zona mea nu sunt si momentan nu imi permit sa ajung la unul bum. Editat Iunie 27, 2014 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 pai ce i-a facut prietenu tau ? cel mai probabil cand a pus inapoi carburatoarele le-a ansamblat gresit(din neatentie, greseala, nu voit) si nu isi mai fac treaba cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iunie 27, 2014 Autor Share Postat Iunie 27, 2014 El mia spus ca a schimbat un cui ponto care nu mai era ok lea curatat si ca a refacut nivelul in carburatoare...posibil de acolo sa fie? Si am mai sesizat ca parca consuma mai putin ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Încearcă să înşurubezi reglajele de aer câte o tură, ţine minte exact cât şi dă-te cu ea, probabil ţi-a curăţat sau înlocuit filtrul de aer şi acum primeşte prea mult aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Inainte de interventie, cum mergea? Daca a umblat la nivel si cui, s-a schimbat amestectul, ce ar putea sa explica problemele. Desi daca el a respectat datele don manual, ar trebuie sa merge bine. Ce filtru de aer ai? Ce tobe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iunie 27, 2014 Autor Share Postat Iunie 27, 2014 (editat) Inainte de interventie, cum mergea? Daca a umblat la nivel si cui, s-a schimbat amestectul, ce ar putea sa explica problemele. Desi daca el a respectat datele don manual, ar trebuie sa merge bine. Ce filtru de aer ai? Ce tobe? filtrul de aer este cel stock , toba la fel doar ca e putin gaurita ...iar inainte de interventie se ineca imi mergea innecat ...el mia zis ca un cui nu mai inchidea bine si ca a trebuit sa il schimbe si sa regleze nivelul carburatoarelor....pana in asta mergea extrem de bine tragea grav si ajungea pana pe rosu...apoi a aparut problema cu innecatul...si am mers la el ...mi-a spus ca nu a umblat la nici un reglaj doar atat a schimbat cuiul si a facut nivelele la ambele la fel....am masurat nivelul si este aproape de buza borcanasului...putin mai jos dar nu mult , ideea e ca in mers dupa 130 in colo daca o accelerez la maxim ramane fara benzina de odata si dureaza ceva pana se alimenteaza iarasi... Editat Iunie 27, 2014 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Frumos ar fi, ca pe sectiunile de service sa raspundem destul de concret, si nu cu pareri sau aberatii! Vezi ca Gs 500 sufera de ''fuel starvation''. Eu am patit asa ceva cu Gs ul meu, am pus rubinetul pe direct si adio problema! https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=gs500%20fuel%20starvation Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iunie 27, 2014 Autor Share Postat Iunie 27, 2014 La robinet intradevar am avut ceva probleme adicaa o chesstie ciudata e ca dak il dau pe on nu merge...dak il dau pe rezerva la fel nu vine benzina...insa daca tin canaua intre cele doua ai vine benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Incearca sa studiezi putin rubinetul. Vezi ca este actionat de o membrana care, la turatii ridicate, s ar putea sa nu mai functioneze corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iunie 27, 2014 Autor Share Postat Iunie 27, 2014 Incearca sa studiezi putin rubinetul. Vezi ca este actionat de o membrana care, la turatii ridicate, s ar putea sa nu mai functioneze corect. bun zis si facut ...am dat rezervorul jos astazi si am studiat robinetul am suflat pe furtune sa vad cum acctoneaza...am observat ca numai in pozita de care ziceam eu este pe deschis...deci benzina vine...nu am facut vacum la membrana ca sa suflu a mers pur si simplu dar am observat ca furtunul care vine la robinet ( cel de vacum) era scos de la locul lui adica statea doar in "buze" daca pot spune asa...acum am prins toate furtunasele cu coliere sa fiu sigur....nu am avut timp sa remontez dar maine o sa o fac si sa vedem rezultatul.... p.s am masurat si nivelul in fiecare carburator si stau cam asa...pun poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 bun zis si facut ...am dat rezervorul jos astazi si am studiat robinetul am suflat pe furtune sa vad cum acctoneaza...am observat ca numai in pozita de care ziceam eu este pe deschis...deci benzina vine...nu am facut vacum la membrana ca sa suflu a mers pur si simplu dar am observat ca furtunul care vine la robinet ( cel de vacum) era scos de la locul lui adica statea doar in "buze" daca pot spune asa...acum am prins toate furtunasele cu coliere sa fiu sigur....nu am avut timp sa remontez dar maine o sa o fac si sa vedem rezultatul.... p.s am masurat si nivelul in fiecare carburator si stau cam asa...pun poze Daca furtunasul de vacuum era scos sa stii ca nu functiona bine nici motorul (tragea aer fals si nu mergea bine pe relanti si turatii joase) si nici rubinetul, care fara vacuum, nu lasa benzina sa treaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Iunie 28, 2014 Autor Share Postat Iunie 28, 2014 Deci ai avut perfecta dreptate azi am remontat totul cum trebuie si din puturoasa mea suzi sa transformat de nu o recunooosc...deci trage atat de bine si se duce de nebunaa in ture ...multumesc mult pentru sfaat . Asfalt uscat! » Post actualizat in 29 Jun 2014 08:28 Daca furtunasul de vacuum era scos sa stii ca nu functiona bine nici motorul (tragea aer fals si nu mergea bine pe relanti si turatii joase) si nici rubinetul, care fara vacuum, nu lasa benzina sa treaca. nici acum nu imi vine sa cred cum poate sa mearaga de la un amarat de furtunaas....) acum are idee cineva cum se regleaza corect surubul de aer benzina ? nu de alta dar parca miroase putin a benzina ne arsa ...ma gandesc ca nu are suficient aer acum cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Deci ai avut perfecta dreptate azi am remontat totul cum trebuie si din puturoasa mea suzi sa transformat de nu o recunooosc...deci trage atat de bine si se duce de nebunaa in ture ...multumesc mult pentru sfaat . Asfalt uscat! » Post actualizat in 29 Jun 2014 08:28 nici acum nu imi vine sa cred cum poate sa mearaga de la un amarat de furtunaas.... ) acum are idee cineva cum se regleaza corect surubul de aer benzina ? nu de alta dar parca miroase putin a benzina ne arsa ...ma gandesc ca nu are suficient aer acum cred... De peste 25 de ani in saua mobrei am mai invatat si noi cate ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Bun mechanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 bun zis si facut ...am dat rezervorul jos astazi si am studiat robinetul am suflat pe furtune sa vad cum acctoneaza...am observat ca numai in pozita de care ziceam eu este pe deschis...deci benzina vine...nu am facut vacum la membrana ca sa suflu a mers pur si simplu dar am observat ca furtunul care vine la robinet ( cel de vacum) era scos de la locul lui adica statea doar in "buze" daca pot spune asa...acum am prins toate furtunasele cu coliere sa fiu sigur....nu am avut timp sa remontez dar maine o sa o fac si sa vedem rezultatul.... p.s am masurat si nivelul in fiecare carburator si stau cam asa...pun poze in zona nivelului este bine sa pui un furtun mai gros, ma refer la capilaritate si forte de menisc ale lichidului intr-un tub subtire, adica sa nu ai nivelul corect ... daca ma intelegi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.