megamotoreta Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Salutare. Am un etrier sh, nefolosit de ani buni. M-a sunat un client care era interesat de el, am vrut sa-l verific sa nu scape lichid pe undeva, sa stiu ce-i vand omului, nu vreau sa faca buba din cauza mea. Am deblocat pistonasele, lucreaza ok, am montat etrierul pe scuterul meu sa vad cum se comporta. Ei bine, franeaza beton,caci ramane infranat, nu se deblocheaza cum ar trebui. Am deblocat o culisa,cea mica, am dat cu vaselina putin, dar cea mare este IMPOSIBIL de deblocat. Montat pe scuter, etrierul a beneficiat de placuta f.uzate,sa vad cum culiseaza el.Ei bine, in loc sa se traga spre disc,trage discul la el, aproape sa distrug discul! L-am pus in menghina, sa strang culisa, trozneste ingrozitor, s-a deplasat spre interior doar cativa milimetri, spre exterior deloc! Ciocane,rangi, leviere! Nimic! Degripant wd-40, lasat o noapte, nimic! (E adevarat ca am folosit wd-40 extrag dintr-un spray defect, prin metoda ingauririi, am incercat sa deschid un topic dar este inchis!). Ultima solutie: Sa-l gauresc in dreptul culisei, initial bag wd-40, apoi un dorn si sa-l scot asa. Apoi sudez sau lipesc zona gaurita... Alte sugestii aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 scoate garniturile pistonului si pune-l pe aragaz, o sa iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 O data ce scoti garniturile,sa ii faci si o reducere ca sa poata cumpara altele:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 1, 2014 Autor Share Postat Iulie 1, 2014 Nu am curaj, are burduful acela de cauciuc, risc sa-l ard...Garniturile din interior se pot scoate si pune la loc fara risc,am facut asta odata si nu au fost probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 1, 2014 Admin Share Postat Iulie 1, 2014 Asa cum am scris si pe alt topic, WD40 nu-i spray degripant. Cumpara un spray degripant special numai pentru treaba asta. O solutie care functioneaza sigur este sa lasi etrierul o noapte scufundat in decarbusolv (gasesti la magazinele auto), dar nu stiu cum se comporta solutia vis/a/vis de burduful de cauciuc. Citeste pe eticheta, sa nu atace cauciucul, daca este ok incearca si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 DECARBUSOLVUL ATACA CAUCIUCUL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Piesa aia de culoare neagra se detaseaza impreuna cu burdufurile de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Nu am curaj, are burduful acela de cauciuc, risc sa-l ard...Garniturile din interior se pot scoate si pune la loc fara risc,am facut asta odata si nu au fost probleme. adica tu vrei sa dai o gaura in etrier in loc sa schimbi 2 garnituri? fac pariu ca deja ai indoit port-etrierul, cred ca-i 50 de lei un etrier de chinez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 1, 2014 Autor Share Postat Iulie 1, 2014 Piesa aia de culoare neagra se detaseaza impreuna cu burdufurile de cauciuc. da,se scoate usor, dar apoi nu mai am cum sa fac priza pe culisa, asa o tin montata sa pot trage de ea. » Post actualizat in 01 Jul 2014 09:45 adica tu vrei sa dai o gaura in etrier in loc sa schimbi 2 garnituri? fac pariu ca deja ai indoit port-etrierul, cred ca-i 50 de lei un etrier de chinez... Piesele sunt extrem de rezistente, dau in ele cu ciocanul si abia se zgarie. Nu conteaza valoarea piesei (noua e vreo 500 ron,e de 250 scuterul), e vb ca nu pot sa o desfac, e extrem de intepenita. Am strans-o in menghine cu ambele brate, am 83 de kg, s-a strans 1-2mm si troznea ingrozitor! Am crezut ca s-a deblocat,dar nimic! asa a ramas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) Apoi cum Satana l-ai scos pe cel scurt, de a rămas cel lung ... căci culisează împreună? Dacă nu-și-nu ... găurit, turnat eventual lichid de frână (așa ce penetrant e, de numa-numa). Acolo s-a format o combinație rugină cu oxid de aluminiu. Gaura se poate acoperi ușor, după aceea. Editat Iulie 1, 2014 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Din cate vad cel de jos care deja e deblocat are cap de cheie, mai mult ca sigur e insurubat, desfa-l cu o cheie apoi incearca sa pivotezi toata piesa cu boltul blocat, sigur o sa isi dea drumu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 2, 2014 Autor Share Postat Iulie 2, 2014 L-am scos demult, de pivotat nu pivoteaza nici un mm, in nici un sens de strangere sau altfel. I-am dat gaura in capatul celalalt, am bagat un surub gros pe acolo si i-am dat cateva zeci -sute de ciocane si tot nu iese. Acum ma duc la un service auto sa-l puna la o presa hidraulica, trebuie sa iasa. Din interior a curs negreala multa, vaselina veche intarita, pesemne ca a actionat ca un adeziv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) Gaureste gaura aia ingropata in care intra culisa si loveste-o cu un dorn. La final fileteaza cu un tarod gaura data si astup-o cu un surub scurt. La final monteaza etrierul la loc si da cu vaselina siliconica sau cuprata pe culisa. Desi e foarte rar un astfel de gripaj se mai intampla. Am intalnit de doua ori. Editat Iulie 2, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 2, 2014 Autor Share Postat Iulie 2, 2014 Gata. Am gaurit si culisa aia, am dat si cu dorn, turnat si lichid de frana acolo, apoi prinsa in menghine si rasucita de un tip solid,la un service auto,era o menghine de juma de metru. Se zguduia toata masa in care era prinsa menghinea si abia-abia s-a deblocat. inauntru era totul negru, am curatat bine, vaselina si pus la loc. Am astupat gaura cu poxilina,sa vedem cat tine. Greu a fost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.