Sari la conținut

Butuc blocat


b374
 Share

Postări Recomandate

rezolvat in ordinea urmatoare:

 

smecleuri mai multe - nici un efect;

 

asteptat - nici un efect;

 

smecleuri extra - nici un efect;

 

bagat pewla in ea din cauza de alte treburi - nici un efect;

 

inceput sa demontez azi. dupa ce aproape facusem un cap la unul din suruburile conice cu dalta s-a deblocat de la vibratii...

 

deci, ciocanul e cel mai de efect.

 

se invarte butucul la fel de bine (sau prost) ca inainte ;) cheia inca iese din contact cu motorul pornit, deci totul ca acum 1.5 ani :)))))) Baterie si a pornit la sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o perioada mare de stat (afara si in majoritate neacoperit), butucul de la contact nu se mai roteste. Cheia intra. Dar nu pot sa rotesc butucul. Cheia de rezerva la fel, aia rosie la fel. De fapt ca-i cheia ei sau de la alta motoreta cu acelsi blank sau blank chior - la fel.

 

WD40 - garla, nici o schimbare intra cheia mai usor si atat;

Ciocanit un pic - nici un efect;

Miscat, scos, bagat, gadilat - nada;

Luat un blank si bagat ala si frecat ca poate a ramas vreun catzel mai tras care tre sa vina mai in interior si sa-l misc; nimic.

 

Motoreta e Yamaha. Cu chip :(. Oficial inseamna butuc + imobilizator + ecu + cheie rosie + cheie + ( optional buson, butuc sa). Juma din mobra...

 

Ideei?

Concluzia : "asa face ele!" , la mine gresarea nu da rezultate, la altii da, dar nu total... esti al 4 lea de care stiu . Eu nici nu mai blochez directia , acolo agata si ma rau

» Post actualizat in 11 Jul 2014 06:31

italian crap ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Ca sa nu mai deschid alt topic, o sa postez aici problema mea, căci e foarte asemanatore.

 

Niste "binevoitori" au rupt cumva blocatorul de ghidon/contact, Yamaha R6 2007, cheie cu cip. Dupa ce asigurarea o sa faca poze, trebuie sa-l repar, dar problema e ca acum cheia (inclusiv cea rosie) nu mai merge, pot doar sa aprind pozitia, dar nu mai pot sa pun contactul sa pornesc. Ghidonul se misca in voie. Cititorul de cip din jurul contactului pare sa fie ok, si e prins cu suruburi normale.

 

La reprezentanta se vinde doar set complet, cu ECU, dar eu am cheile bune, deci as vrea sa evit treaba asta. Pot cumpara de undeva doar contactul? Sau sa iau un set fara ECU SH si sa pun cipul in cheia respectiva?

 

Atasez o poza pentru edificare:

post-11321-0-36952100-1428582582_thumb.jpg

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai deschid alt topic, o sa postez aici problema mea, căci e foarte asemanatore.

 

Niste "binevoitori" au rupt cumva blocatorul de ghidon/contact, Yamaha R6 2007, cheie cu cip. Dupa ce asigurarea o sa faca poze, trebuie sa-l repar, dar problema e ca acum cheia (inclusiv cea rosie) nu mai merge, pot doar sa aprind pozitia, dar nu mai pot sa pun contactul sa pornesc. Ghidonul se misca in voie. Cititorul de cip din jurul contactului pare sa fie ok, si e prins cu suruburi normale.

 

La reprezentanta se vinde doar set complet, cu ECU, dar eu am cheile bune, deci as vrea sa evit treaba asta. Pot cumpara de undeva doar contactul? Sau sa iau un set fara ECU SH si sa pun cipul in cheia respectiva?

 

Atasez o poza pentru edificare:

attachicon.gifIMG_5919R.jpg

 

Multumesc anticipat!

Salut,

Cred ca ai putea sa gasesti pe ebay un contact cu o cheie in care sa-ti introduci chip-ul/ transponderul tau si sa activezi sistemul. Spui ca antena este OK, este elementul de interfata intre ECU si chip..tu ai probleme cu partea mecanica a sistemului, situatia ar fi fost mai complicata la pierderea cheilor..Daca iti ofera si butucul de la rezervor si cel de spate este bine ca pastrezi o singura cheie, daca nu, o sa fie doua chei la purtator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu rezolvi vorbeste cu JAGI si se softeaza ecu fara immo.

 

De ce ar face cineva asta? Exact asta vreau sa evit, daca nu avea imobilizator poate o pornea cu o surubelnita. Singurul caz acceptabil ar fi pentru circuit...

 

@dedant68: exact asta ma gandeam si eu sa fac, doar ca nu stiu exact cum e prins de jug, si ce se rupe cand tragi de el ca nebunu, cilindrul ala intra in cadru?

 

Banuiesc ca trebuie desfacut jugul superior, gaurite suruburile "speciale" si schimbat. Din pacate suruburile alea nu au cod separat, si parca nu as pune suruburi normale, sfideaza tot scopul blocatorului... cu toate ca se rupe mai repede decat ai desuruba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ar face cineva asta? Exact asta vreau sa evit, daca nu avea imobilizator poate o pornea cu o surubelnita. Singurul caz acceptabil ar fi pentru circuit...

 

@dedant68: exact asta ma gandeam si eu sa fac, doar ca nu stiu exact cum e prins de jug, si ce se rupe cand tragi de el ca nebunu, cilindrul ala intra in cadru?

 

Banuiesc ca trebuie desfacut jugul superior, gaurite suruburile "speciale" si schimbat. Din pacate suruburile alea nu au cod separat, si parca nu as pune suruburi normale, sfideaza tot scopul blocatorului... cu toate ca se rupe mai repede decat ai desuruba.

Da, sunt suruburi speciale care nu permit o desurubare normala, desfaci prin rupere/sectionare si inlocuiesti cu suruburi cu cap triunghiular, ceva mai ciudat..sa difere de factorul normal...exista variante! Oricum, mai nou motocicletele se fura cu duba sau remorca...

» Post actualizat in 09 Apr 2015 18:54

Uite ceva, si mai sunt oferte..

http://www.ebay.co.uk/itm/Ignition-Switch-lock-Key-For-YAMAHA-YZF-R6-2006-2011-06-07-08-09-10-11-2007-N41-/321706741862?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ae7375066

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos de ajutor.

 

Am tot cautat si eu, si asta era urmatoarea intrebare, daca sunt ok cele aftermarket (china cel mai probabil) sau ar fi mai bine un set SH OEM?

 

Daca e ca la modelul 2000, poate pot schimba doar partea de jos a contactului, ca in tutorial, sa pastrez butucul si cheile, busonul etc.

http://www.xjrider.com/viewtopic.php?t=714

Editat de EsTeTicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ar fi un OEM nou, dar cred ca este peste 120 euro cu cheia master, un OEM second pana 25 -30 euro, ar fi rezonabil ..incearca si pe ebay.de/Germania, ai sanse si acolo.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai deschid alt topic, o sa postez aici problema mea, căci e foarte asemanatore.

 

Niste "binevoitori" au rupt cumva blocatorul de ghidon/contact, Yamaha R6 2007, cheie cu cip. Dupa ce asigurarea o sa faca poze, trebuie sa-l repar, dar problema e ca acum cheia (inclusiv cea rosie) nu mai merge, pot doar sa aprind pozitia, dar nu mai pot sa pun contactul sa pornesc. Ghidonul se misca in voie. Cititorul de cip din jurul contactului pare sa fie ok, si e prins cu suruburi normale.

 

La reprezentanta se vinde doar set complet, cu ECU, dar eu am cheile bune, deci as vrea sa evit treaba asta. Pot cumpara de undeva doar contactul? Sau sa iau un set fara ECU SH si sa pun cipul in cheia respectiva?

 

Atasez o poza pentru edificare:

attachicon.gifIMG_5919R.jpg

 

Multumesc anticipat!

 

rezolva problema mecanica. parerea mea. daca zici ca aprinzi doar pozitiile, e posibil ca blocatorul sa fie citit ca blocat... ca e rupt si el pare blocat. nu cred ca poti sa dai contact cu ghidonul blocat.

» Post actualizat in 09 Apr 2015 22:39

ar fi fost yamaha lichidata de americani care au castigat procese ca s-au busit invartindu-se in cerc daca ai putea sa pornesti motorul cu ghidonu' blocat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu puteam sa învârt cheia spre dreapta deloc, sa pun contactul, dar am reusit azi, dupa ce am miscat boltul de la blocator, deci butucul si cipul sunt ok.

 

Treaba arata cam asa, din pacate e mancata si buza cadrului :(

post-11321-0-36550300-1428703541_thumb.jpg

 

Multumesc pentru ajutor, o sa revin cu ceva concluzii dupa ce rezolv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori au incercat sa ti-o fure, ori ti-a daramat-o careva de pe cric. Daca nu ai urme de cazatura...stii care e treaba. Treaba se poate rezolva la un sudor bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...