b374 Postat Iulie 10, 2014 Autor Share Postat Iulie 10, 2014 rezolvat in ordinea urmatoare: smecleuri mai multe - nici un efect; asteptat - nici un efect; smecleuri extra - nici un efect; bagat pewla in ea din cauza de alte treburi - nici un efect; inceput sa demontez azi. dupa ce aproape facusem un cap la unul din suruburile conice cu dalta s-a deblocat de la vibratii... deci, ciocanul e cel mai de efect. se invarte butucul la fel de bine (sau prost) ca inainte cheia inca iese din contact cu motorul pornit, deci totul ca acum 1.5 ani ))))) Baterie si a pornit la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Dupa o perioada mare de stat (afara si in majoritate neacoperit), butucul de la contact nu se mai roteste. Cheia intra. Dar nu pot sa rotesc butucul. Cheia de rezerva la fel, aia rosie la fel. De fapt ca-i cheia ei sau de la alta motoreta cu acelsi blank sau blank chior - la fel. WD40 - garla, nici o schimbare intra cheia mai usor si atat; Ciocanit un pic - nici un efect; Miscat, scos, bagat, gadilat - nada; Luat un blank si bagat ala si frecat ca poate a ramas vreun catzel mai tras care tre sa vina mai in interior si sa-l misc; nimic. Motoreta e Yamaha. Cu chip . Oficial inseamna butuc + imobilizator + ecu + cheie rosie + cheie + ( optional buson, butuc sa). Juma din mobra... Ideei? Concluzia : "asa face ele!" , la mine gresarea nu da rezultate, la altii da, dar nu total... esti al 4 lea de care stiu . Eu nici nu mai blochez directia , acolo agata si ma rau » Post actualizat in 11 Jul 2014 06:31 italian crap ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EsTeTicu Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Ca sa nu mai deschid alt topic, o sa postez aici problema mea, căci e foarte asemanatore. Niste "binevoitori" au rupt cumva blocatorul de ghidon/contact, Yamaha R6 2007, cheie cu cip. Dupa ce asigurarea o sa faca poze, trebuie sa-l repar, dar problema e ca acum cheia (inclusiv cea rosie) nu mai merge, pot doar sa aprind pozitia, dar nu mai pot sa pun contactul sa pornesc. Ghidonul se misca in voie. Cititorul de cip din jurul contactului pare sa fie ok, si e prins cu suruburi normale. La reprezentanta se vinde doar set complet, cu ECU, dar eu am cheile bune, deci as vrea sa evit treaba asta. Pot cumpara de undeva doar contactul? Sau sa iau un set fara ECU SH si sa pun cipul in cheia respectiva? Atasez o poza pentru edificare: Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Daca nu rezolvi vorbeste cu JAGI si se softeaza ecu fara immo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Ca sa nu mai deschid alt topic, o sa postez aici problema mea, căci e foarte asemanatore. Niste "binevoitori" au rupt cumva blocatorul de ghidon/contact, Yamaha R6 2007, cheie cu cip. Dupa ce asigurarea o sa faca poze, trebuie sa-l repar, dar problema e ca acum cheia (inclusiv cea rosie) nu mai merge, pot doar sa aprind pozitia, dar nu mai pot sa pun contactul sa pornesc. Ghidonul se misca in voie. Cititorul de cip din jurul contactului pare sa fie ok, si e prins cu suruburi normale. La reprezentanta se vinde doar set complet, cu ECU, dar eu am cheile bune, deci as vrea sa evit treaba asta. Pot cumpara de undeva doar contactul? Sau sa iau un set fara ECU SH si sa pun cipul in cheia respectiva? Atasez o poza pentru edificare: IMG_5919R.jpg Multumesc anticipat! Salut, Cred ca ai putea sa gasesti pe ebay un contact cu o cheie in care sa-ti introduci chip-ul/ transponderul tau si sa activezi sistemul. Spui ca antena este OK, este elementul de interfata intre ECU si chip..tu ai probleme cu partea mecanica a sistemului, situatia ar fi fost mai complicata la pierderea cheilor..Daca iti ofera si butucul de la rezervor si cel de spate este bine ca pastrezi o singura cheie, daca nu, o sa fie doua chei la purtator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EsTeTicu Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Daca nu rezolvi vorbeste cu JAGI si se softeaza ecu fara immo. De ce ar face cineva asta? Exact asta vreau sa evit, daca nu avea imobilizator poate o pornea cu o surubelnita. Singurul caz acceptabil ar fi pentru circuit... @dedant68: exact asta ma gandeam si eu sa fac, doar ca nu stiu exact cum e prins de jug, si ce se rupe cand tragi de el ca nebunu, cilindrul ala intra in cadru? Banuiesc ca trebuie desfacut jugul superior, gaurite suruburile "speciale" si schimbat. Din pacate suruburile alea nu au cod separat, si parca nu as pune suruburi normale, sfideaza tot scopul blocatorului... cu toate ca se rupe mai repede decat ai desuruba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 De ce ar face cineva asta? Exact asta vreau sa evit, daca nu avea imobilizator poate o pornea cu o surubelnita. Singurul caz acceptabil ar fi pentru circuit... @dedant68: exact asta ma gandeam si eu sa fac, doar ca nu stiu exact cum e prins de jug, si ce se rupe cand tragi de el ca nebunu, cilindrul ala intra in cadru? Banuiesc ca trebuie desfacut jugul superior, gaurite suruburile "speciale" si schimbat. Din pacate suruburile alea nu au cod separat, si parca nu as pune suruburi normale, sfideaza tot scopul blocatorului... cu toate ca se rupe mai repede decat ai desuruba. Da, sunt suruburi speciale care nu permit o desurubare normala, desfaci prin rupere/sectionare si inlocuiesti cu suruburi cu cap triunghiular, ceva mai ciudat..sa difere de factorul normal...exista variante! Oricum, mai nou motocicletele se fura cu duba sau remorca... » Post actualizat in 09 Apr 2015 18:54 Uite ceva, si mai sunt oferte.. http://www.ebay.co.uk/itm/Ignition-Switch-lock-Key-For-YAMAHA-YZF-R6-2006-2011-06-07-08-09-10-11-2007-N41-/321706741862?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ae7375066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EsTeTicu Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 (editat) Multumesc frumos de ajutor. Am tot cautat si eu, si asta era urmatoarea intrebare, daca sunt ok cele aftermarket (china cel mai probabil) sau ar fi mai bine un set SH OEM? Daca e ca la modelul 2000, poate pot schimba doar partea de jos a contactului, ca in tutorial, sa pastrez butucul si cheile, busonul etc. http://www.xjrider.com/viewtopic.php?t=714 Editat Aprilie 9, 2015 de EsTeTicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Corect ar fi un OEM nou, dar cred ca este peste 120 euro cu cheia master, un OEM second pana 25 -30 euro, ar fi rezonabil ..incearca si pe ebay.de/Germania, ai sanse si acolo. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 9, 2015 Autor Share Postat Aprilie 9, 2015 Ca sa nu mai deschid alt topic, o sa postez aici problema mea, căci e foarte asemanatore. Niste "binevoitori" au rupt cumva blocatorul de ghidon/contact, Yamaha R6 2007, cheie cu cip. Dupa ce asigurarea o sa faca poze, trebuie sa-l repar, dar problema e ca acum cheia (inclusiv cea rosie) nu mai merge, pot doar sa aprind pozitia, dar nu mai pot sa pun contactul sa pornesc. Ghidonul se misca in voie. Cititorul de cip din jurul contactului pare sa fie ok, si e prins cu suruburi normale. La reprezentanta se vinde doar set complet, cu ECU, dar eu am cheile bune, deci as vrea sa evit treaba asta. Pot cumpara de undeva doar contactul? Sau sa iau un set fara ECU SH si sa pun cipul in cheia respectiva? Atasez o poza pentru edificare: IMG_5919R.jpg Multumesc anticipat! rezolva problema mecanica. parerea mea. daca zici ca aprinzi doar pozitiile, e posibil ca blocatorul sa fie citit ca blocat... ca e rupt si el pare blocat. nu cred ca poti sa dai contact cu ghidonul blocat. » Post actualizat in 09 Apr 2015 22:39 ar fi fost yamaha lichidata de americani care au castigat procese ca s-au busit invartindu-se in cerc daca ai putea sa pornesti motorul cu ghidonu' blocat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EsTeTicu Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Nu puteam sa învârt cheia spre dreapta deloc, sa pun contactul, dar am reusit azi, dupa ce am miscat boltul de la blocator, deci butucul si cipul sunt ok. Treaba arata cam asa, din pacate e mancata si buza cadrului Multumesc pentru ajutor, o sa revin cu ceva concluzii dupa ce rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Ori au incercat sa ti-o fure, ori ti-a daramat-o careva de pe cric. Daca nu ai urme de cazatura...stii care e treaba. Treaba se poate rezolva la un sudor bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusMacs Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 Salut Banzai, am o Honda CB 350 Four din 1973, Imi poți da o idee unde sau cum pot sa repar butucul de la contactul de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 18, 2023 Share Postat Decembrie 18, 2023 Dacă e înțepenit, bagă în el degripant (wd40 sau echivalent). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.