sadik69 Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 Filmuletul de mai jos damonstreaza ca 7 ani de la lansare, prima motocicleta de serie care a depasit bariera psihologica a celor 300 km/h ne mai rezerva surprize. Motorul ei,nemodificat , pus pe o masina care o poti construi in garaj, a aratat Zondei, o masina a carei pret incepe de la 320.000 $ , ca nu iti trebuie 555 CP sa fi rapid. Se mai poate mentiona ca daca mai pui inca 7300 $, deci un sistem turbo, vei castiga inca 146 CP, ceea ce ar insemna 316 CP . Si se poate si mai mult. http://video.google.com/videoplay?docid=-2...&q=top+gear Busa Rullezzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 Niste idioti astia de la topgear, pt ei masina suprema e obligatoriu una englezesca, oricare ar fi ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 Niste idioti astia de la topgear, pt ei masina suprema e obligatoriu una englezesca, oricare ar fi ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 Fiat 500 is the ultimate car. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 Pentru Romania e buna orice masinuta care are suspensii rezistente si consum mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 sa va intreb altfel daca ar veni cineva(sa spunem un seic arab) si v ar pune in fata cele doua masinutze si v ar pune sa alegeti ca viitoare masina intre cele 2 ce ati alege: dracia aia englezeasca sau zonda? nu este prima oara cand apare o masina cu motor de motoreta.am vazut tot pe net o masina cu 2 motoare in 4 cilindrii de la kawasaky care a batut recordul pentru cea mai rapida acceleratie 0-100 km/h a unei masini de strada. si parerea mea este ca cea mai tare masina este englezeasca si anume mclaren f1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 It's Kawasaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 Filmuletul de mai jos damonstreaza ca 7 ani de la lansare, prima motocicleta de serie care a depasit bariera psihologica a celor 300 km/h ne mai rezerva surprize. Care a fost prima mototcicleta care a depasit bariera de 300km/h???? think again... Poate vrei sa spui a doua care a depasit bariera asta... Inainte a fost CBR 1100 XX care fuge 310 nemodificata (pe testate)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 oricum masinuta aia este dementiala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 Care a fost prima mototcicleta care a depasit bariera de 300km/h???? think again... Poate vrei sa spui a doua care a depasit bariera asta... Inainte a fost CBR 1100 XX care fuge 310 nemodificata (pe testate)! De ce vorbesti prostii? What about YOU think again? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red_snake Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 sincer eu cred ca primamotocicleta care a depasit bariera de 300 este kawasaki zzr1100 pana a aparut hayabusa a mai trecut ceva vreme la fel si cbr 1100 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 sincer eu cred ca primamotocicleta care a depasit bariera de 300 este kawasaki zzr1100 pana a aparut hayabusa a mai trecut ceva vreme la fel si cbr 1100 xx Daca nici XX-ulescu nu stie cu ce se mananca tri sute reale iti dai seama ca ZZRica nici nu viseaza la asa ceva. Hai sa fim seriosi... credeam ca deja a bagat la cutie toata lumea ca Busa a trecut prima acest prag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 Seamana cu masina scoasa de KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinionunebun Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 Parca a-ti fii copii: aia merge mai tare, nu asta merge mai tare. S-a mers cu '3 sute' pana la Hayabusa insa cu mici modificari(de motor si transmisie); e drept ca nu de serie(poate ma insel) doar pt ca constructorii nu tinteau asta pana s-au prins ca toti teribilisti vroiau sa vada '3 sute' (reali) pe contor.Orice motocicleta cu carenaj, 160CP si 240kg poate sa urce pana la 300km/h asa ca nu va mai certati. Un cart cu-n motor sportiv de 600'(sau doua) E VISUL MEU DIN SUPREM- il fac da cine mi-l omologheaza si cu cat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 SE POATE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 It's Kawasaki i have to stop drinking Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinionunebun Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 SE POATE! Pe mine stilul asta(si de masini) ma face sa vomit! Ciau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 Pe mine stilul asta(si de masini) ma face sa vomit! Ciau! Let me do the honours: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 De ce vorbesti prostii? What about YOU think again? Risti sa un pariu?? Pe testate, cu radar cu GPS cu alt motor in paralel... Sa fim seriosi, dupa cum spunea si cineva mai sus, peste 160calutzi si pana in 240kg fugi 300... Deci te gandesti matale, si nu fi suparat, toata lumea mai greseste cateodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Ianuarie 2, 2007 Share Postat Ianuarie 2, 2007 Mi se par penibile comparatiile astea Bike <--> Car.. Pe un circuit in general o masina o sa aiba mereu avantaj fata de o motocicleta pt ca are grip mai bun, tractiune (unele pe 4 roti) etc.. Pe strada , si in viata de zi cu zi...lucrurile stau altfel... Pe autostrada e o chestie, in traficu infernal din 'metropola' e alta chestie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 2, 2007 Share Postat Ianuarie 2, 2007 Risti sa un pariu?? Pe testate, cu radar cu GPS cu alt motor in paralel... Sa fim seriosi, dupa cum spunea si cineva mai sus, peste 160calutzi si pana in 240kg fugi 300... Deci te gandesti matale, si nu fi suparat, toata lumea mai greseste cateodata... mda... si aerodinamica unde o mai pui (mai ales da viteza aia). Io cu GS 500 mergeam 160 stand drept si 180 pe rezervor. Cica conteaza "umpic" si aerodinamica. Nu orice balena cu 160 de cai si 240 de kile prinde 300 reale. Ca sa nu mai vb de cutia de viteze care joaca un rol important deasemenea. Nici un Gixxer 1000 K1 care are 160 de cai si greutate mult mai mica ca un XX de ex nu prinde 3 foi reale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.