Sari la conținut

Hayabusa, Se Poate Si Mai Mult ?


sadik69
 Share

Postări Recomandate

Filmuletul de mai jos damonstreaza ca 7 ani de la lansare,

prima motocicleta de serie care a depasit bariera psihologica a celor 300 km/h ne

mai rezerva surprize.

Motorul ei,nemodificat , pus pe o masina care o poti construi in garaj, a aratat Zondei,

o masina a carei pret incepe de la 320.000 $ , ca nu iti trebuie 555 CP sa fi rapid.

 

Se mai poate mentiona ca daca mai pui inca 7300 $, deci un sistem turbo,

vei castiga inca 146 CP, ceea ce ar insemna 316 CP .

Si se poate si mai mult.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-2...&q=top+gear

 

Busa Rullezzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :peace: :wave: :ok:

Inca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

sa va intreb altfel daca ar veni cineva(sa spunem un seic arab) si v ar pune in fata cele doua masinutze si v ar pune sa alegeti ca viitoare masina intre cele 2 ce ati alege: dracia aia englezeasca sau zonda?

 

nu este prima oara cand apare o masina cu motor de motoreta.am vazut tot pe net o masina cu 2 motoare in 4 cilindrii de la kawasaky care a batut recordul pentru cea mai rapida acceleratie 0-100 km/h a unei masini de strada.

 

si parerea mea este ca cea mai tare masina este englezeasca si anume mclaren f1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

Filmuletul de mai jos damonstreaza ca 7 ani de la lansare,

prima motocicleta de serie care a depasit bariera psihologica a celor 300 km/h ne

mai rezerva surprize.

 

Care a fost prima mototcicleta care a depasit bariera de 300km/h???? think again... :finger:

Poate vrei sa spui a doua care a depasit bariera asta...

Inainte a fost CBR 1100 XX care fuge 310 nemodificata (pe testate)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care a fost prima mototcicleta care a depasit bariera de 300km/h???? think again... :banana:

Poate vrei sa spui a doua care a depasit bariera asta...

Inainte a fost CBR 1100 XX care fuge 310 nemodificata (pe testate)!

 

De ce vorbesti prostii? What about YOU think again? :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer eu cred ca primamotocicleta care a depasit bariera de 300 este kawasaki zzr1100 pana a aparut hayabusa a mai trecut ceva vreme la fel si cbr 1100 xx

 

Daca nici XX-ulescu nu stie cu ce se mananca tri sute reale iti dai seama ca ZZRica nici nu viseaza la asa ceva.

Hai sa fim seriosi... credeam ca deja a bagat la cutie toata lumea ca Busa a trecut prima acest prag. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca a-ti fii copii: aia merge mai tare, nu asta merge mai tare.

S-a mers cu '3 sute' pana la Hayabusa insa cu mici modificari(de motor si transmisie); e drept ca nu de serie(poate ma insel) doar pt ca constructorii nu tinteau asta pana s-au prins ca toti teribilisti vroiau sa vada '3 sute' (reali) pe contor.Orice motocicleta cu carenaj, 160CP si 240kg poate sa urce pana la 300km/h asa ca nu va mai certati.

Un cart cu-n motor sportiv de 600'(sau doua) E VISUL MEU DIN SUPREM- il fac da cine mi-l omologheaza si cu cat??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine stilul asta(si de masini) ma face sa vomit!

Ciau!

:banana: Let me do the honours: :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Hairy Poker

De ce vorbesti prostii? What about YOU think again? :crack:

 

Risti sa un pariu?? Pe testate, cu radar cu GPS cu alt motor in paralel...

Sa fim seriosi, dupa cum spunea si cineva mai sus, peste 160calutzi si pana in 240kg fugi 300...

 

Deci te gandesti matale, si nu fi suparat, toata lumea mai greseste cateodata... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se par penibile comparatiile astea Bike <--> Car..

Pe un circuit in general o masina o sa aiba mereu avantaj fata de o motocicleta pt ca are grip mai bun, tractiune (unele pe 4 roti) etc..

Pe strada , si in viata de zi cu zi...lucrurile stau altfel...

Pe autostrada e o chestie, in traficu infernal din 'metropola' e alta chestie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Risti sa un pariu?? Pe testate, cu radar cu GPS cu alt motor in paralel...

Sa fim seriosi, dupa cum spunea si cineva mai sus, peste 160calutzi si pana in 240kg fugi 300...

 

Deci te gandesti matale, si nu fi suparat, toata lumea mai greseste cateodata... :crack:

 

mda... si aerodinamica unde o mai pui (mai ales da viteza aia). Io cu GS 500 mergeam 160 stand drept si 180 pe rezervor. Cica conteaza "umpic" si aerodinamica. Nu orice balena cu 160 de cai si 240 de kile prinde 300 reale. Ca sa nu mai vb de cutia de viteze care joaca un rol important deasemenea. Nici un Gixxer 1000 K1 care are 160 de cai si greutate mult mai mica ca un XX de ex nu prinde 3 foi reale.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...