Ovistein Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Ce ulei bagi in amestec si cati ml ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Dupa 2003 nu se mai gasesc pe net manuale de reparatie pt KTM. In manualul utilizatorului este desenata o paralela la corpul carbului ce trece prin varful plutitorului. Adica varful plutitorului trebuie sa fie paralel cu corpul carbului! WTF, un punct sa fie paralel cu o dreapta! Normal, n-am inteles nimic. Exista vreo cota clara pt PWK 36S AG FK0211? Nu principii de baza pt reglat si valori concrete, numerice? Treaba cu nivelul benzinei in furtunul transparent de la surubul de golire a carbului era sfanta. Iti arata nivelul benzinei in carb indiferent de formele plutitorului sau carbului. nu te mai agita cu carburatorul ca nu e de de acolo problema si-l dereglezi degeaba si pe ala. Eventual vezi manualele de la Beta , parca si alea au PWK 36 si arata ceva despre plutitor. E ceva legat de curentul pe care-l primeste bujia (sau momentul in care primeste curentul). Stiu ca e mai complicat sa-i dai de cap decat un reglaj de carb dar asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 Sunt frustrat. N-am manual de reparatie, deci n-am valori pt bobina, magnetou, condensator, piston, segmenti, etc.... Voi presupune ca e problema de alimentare: am coborat cuiul cu o pozitie, am pus aerul la o tura, am reglat electrozii bujiei la 0.55mm si am facut amestecul in rezervor 1:60. Inainte il facusem 1:50. E mai greu cu verificatul schimbarilor pt ca asta presupune o zi de dat la padure cu bujii de rezervara in buzunar. Ca de pornit si tras, pornea si tragea cam in toate situatiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 naspa man,chiar is curios ce poate avea. Probabilitatile sunt mari si datorita posibilitatii mari de reglaj ale carbului,amestec,stare segmenti,calitate ulei (asta nu se aplica la tine). Ce e nasol ca e in plin sezon problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 nu ai gasit nimic pe forumurile de afara gen thumpertalk,ktmtalk,etc?pe bune ca ma apuc si eu si caut cateva informatii,deja e prea de tot,chiar imi pare rau de beleaua asta a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 ,calitate ulei (asta nu se aplica la tine). Ce e nasol ca e in plin sezon problema... Se aplica. Uleiul din rezervor ajunge la bujie, nu? Hm, e vara, vacante, mare, nevasta, etc... Am constatat ca, la mine, sezon de hard enduro inseamna primavara si toamna. Cu mobra ailalta sunt, intradevar, in plin sezon. » Post actualizat in 21 Jul 2014 20:38 nu ai gasit nimic pe forumurile de afara gen thumpertalk,ktmtalk,etc?pe bune ca ma apuc si eu si caut cateva informatii,deja e prea de tot,chiar imi pare rau de beleaua asta a ta Am gasit bujia originala, cea folosita de Marian, cu depuneri de zgura/calamina, semn ca s-a dat mult si bine cu ea. La mine a cedat imediat si, apoi, urmatoarele bujii una dupa alta. Incerc sa imi dau seama ce e schimbat la mine fata de cum mergea Marian. Am desfacut o masa de la cadru, de sub rezervor, cand am fost la RAR si am instalat lumini pe ea. Atat. Altceva n-am operat la instalatia electrica pt ca am pus toate luminiile pe baterie. Bine, am schimbat farul pt ca originalul era spart, nu doar bec ars... Altceva ar mai fi proportia de ulei de amestec si calitatea lui. Am pus Yacco MVX Competition de 84 lei litrul, 1:50. Apropos, Marian, cu ce ulei mergea? Yacco? Motul? Motorex? BelRay? » Post actualizat in 21 Jul 2014 20:43 O mai fi si alte temperaturi si altitudini decat la Brasov dar, da-o-n ma-sa, chiar asa? M-am dat la 25 grade la Tg Jiu, 250-700m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Poti masura cu un ohmmetru rezistenta unei bujii pe care vrei sa o folosesti, inainte si dupa ce "crapa"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Nea Andrei, e clar ca, oricum, nu te prea grabesti, de vreme ce chiar nu apelezi la mecanici, ci preferi doar sa intrebi pe ici-pe colo, si sa pierzi zile de enduro si bujii. Mai stiu eu pe cineva care a "trait" cu o astfel de problema 6 luni, pana sa o scoata la capat. Dar ala macar avea Gas-Gas, nu avea de unde sa ia piese cu imprumut, sa verifice. Chestia clara e, din ce spui, ca la fostul proprietar nu facea asa, la actualul face. Deci s-a intamplat ceva brusc. Eu zic sa renunti la verificat carburator, ca asta nu se decalibreaza brusc. Si nici schimbarea marcii de ulei de amestec nu e un raspuns multumitor (am mers cu ulei de drujba 1:25 acum o saptamana, cand am ramas fara benzina si am coborat intr-un sat sa realimentez: si am mai mers cel putin 25 km dupa aceasta realimentare, iar bujia e intreaga). Cel mai bine e sa gasesti pe cineva cu motor identic, si sa incepi sa schimbi componente, pana dai de buba. Ca oamenii pe aici si-au cam spus parerile, o idee noua nu cred ca o sa gasesti pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 22, 2014 Autor Share Postat Iulie 22, 2014 Pai masor cu ohmetrul orice dar nu stiu valorile si tolerantele... Poate nu am strans masa bine sau proportia aia de 1:50 in loc de 1:60 sunt singurele schimbari fata de fostul propietar. Cu prima ocazie in care ma voi da o zi intreaga si va pusca bujia, fara a schimba vreo setare, o sa apelez la pretini (poate chia la tine ) sa facem schimb de bobine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Am spus sa masori inainte si dupa utilizare, atunci cand devine inutilizabila, am avut surpriza cu un ngk care avea 5,1kohm si dupa ce a cedat avea rezistenta infinit, era intrerupta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 22, 2014 Autor Share Postat Iulie 22, 2014 Pai la bujii de ce sa masor rezistenta? E clar, sunt duse. D-astea am avut la indemana dar bobine, statoare mai greu sa cari dupa tine E clar ca sunt defecte bujiile. N-am de ce sa le masor decat pt curiozitate. Ce sa descopar in urma masurarii bujiilor? Ca sunt stricate. Asa; si? M-ar interesa valorile rezistentelor bobinei si statorului, dar nu sunt date in manualul utilizatorului. Si nici reglaje power valve si muzicuta, by the way.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Daca este atat de greu sa faci o masuratoare cu un aparat de masura nu stiu de ce mai pierdem timpul sa-ti raspundem. De exemplu daca in loc de x kohm ai infinit inseamna ca motorul tau le incalzeste si le distruge rezistenta interna , ai deja un indiciu. Tu vrei un sfat dar dai un indiciu generalist "se distrug bujiile", sau poate ne dai lucrari de control? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 22, 2014 Autor Share Postat Iulie 22, 2014 Da, cele distruse au rezistenta infinit, sunt intrerupte. Pe de alta parte sunt ude, amestecul este bogat. De fiecare data au sucombat la relanti. Motorul nu s-a supra-incins niciodata. Deci? Ce e de suspectat? In afara de impresia ca vreau sa dau lucrare de control forumistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_xev Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 (editat) Salut Andrei ! Cu riscul de a parea troller ... nu pot intelege un lucru. Mai e un pic si se face luna de cand iti bati capul cu subiectul. Colegii ti-au raspuns cat au putut de la subiect. In loc sa pari ca vrei sa dai lucrari de control s.a.m.d., nu e mai simplu sa dai o fuga pana la Jumba / Demonu' / R.A.M.S., in oricare ordine vrei, sa iti faca o diagnoza cum trebuie ? Nu trebuie sa faci si reparatia ... doar o diagnoza. Sunt unele lucruri pe care nu le putem rezolva singuri ... Nu de alta, dar poate vrei sa te dai si tu ceva vara asta ... Succes, si te asteptam la o tura cu 2T-ul. Editat Iulie 22, 2014 de Vlad_xev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Salut Andrei ! Cu riscul de a parea troller ... nu pot intelege un lucru. Mai e un pic si se face luna de cand iti bati capul cu subiectul. Colegii ti-au raspuns cat au putut de la subiect. In loc sa pari ca vrei sa dai lucrari de control s.a.m.d., nu e mai simplu sa dai o fuga pana la Jumba / Demonu' / R.A.M.S., in oricare ordine vrei, sa iti faca o diagnoza cum trebuie ? Nu trebuie sa faci si reparatia ... doar o diagnoza. Sunt unele lucruri pe care nu le putem rezolva singuri ... Nu de alta, dar poate vrei sa te dai si tu ceva vara asta ... Succes, si te asteptam la o tura cu 2T-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 m-am distrat copios la raspunsul ala cu robinetul vacumatic, e clar ca omu nu stie despre ce motocicleta e vorba si mai ales ce regim de functionare are. nu schimab indicativul bujiei, cum zicea cineva pe aici, iti poti topi pistonul in genere problema e electrica, CDI sau bobina de inductie. incearca si cu cealalta harta a cdi-ului in prima faza si vezi cum reactioneaza. mi-e greu sa cred ca e bobinajul de la magnetou dar cine stie... M-am distrat si eu foarte copios la raspuns ul tau :-) Lasa ca stii tu. E KTM, de-aia. Schimba electrica schimba CDI-ul, schimba bobina, schimba magnetoul, pai ce mai ramane din electrica neschimbat? siguranta si becul de neutral. E complicate, nimeni nu a vazut campul electric. Pune o bujie fara rezistenta interna fara R. Daca nu are, nu se distruge, nu? Sa vedem la aia ce se mai strica. Oricum sunt in mare dubiu cu masurarea aia "infinit", nu se masoara intre electrod si masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 incearca sa pui o cama mai mica la pompa de injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 22, 2014 Autor Share Postat Iulie 22, 2014 incearca sa pui o cama mai mica la pompa de injectie Nu-i nevoie. E full reglabila din bord. » Post actualizat in 22 Jul 2014 18:56 OK. Multumesc tuturor celor care au postat aici si promit ca, dupa ce voi rezolva, intr-un fel sau altul, problema asta cu bujiile sa revin cu informatii despre ce am gasit sau ce am schimbat, ca poate ii vor folosi cuiva in viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_plugs_catalog.html http://www.mts1200.info/motorcycleinfo/index261e.html?fa=contentGeneric.obxaszqugbllbuna&pageId=332679 http://densoiridium.com/howtoreadusedplugs.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 23, 2014 Autor Share Postat Iulie 23, 2014 http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_plugs_catalog.html http://www.mts1200.info/motorcycleinfo/index261e.html?fa=contentGeneric.obxaszqugbllbuna&pageId=332679 http://densoiridium.com/howtoreadusedplugs.php Merci. Desi exemplele sunt doar pt motoare 4T, la mine bujiile crapa inainte sa ajunga in vreuna din starile de mai sus. Cand le scot sunt perfect curate dar foarte ude. Eu dau vina, in primul rand, pe surubul de aer desfacut prea mult si astfel am amestec prea mult la turatii mici, si pe faptul ca motorul se invarte prea greu pt un 2T, ca are compresia prea mare. Greu il pornesc la vale pt ca roata ramane blocata. Eu suspectez depuneri groase pe capul pistonului sau garnitura dintre cilindru si motor prea subtire. Asta duce la o micsorare a camerei de ardere si, deci, la o crestere "nejustificata" a compresiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 poti masura compresia? daca da cat este cu motorul rece , cat este cu motorul cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Merci. Desi exemplele sunt doar pt motoare 4T, la mine bujiile crapa inainte sa ajunga in vreuna din starile de mai sus. Cand le scot sunt perfect curate dar foarte ude. Eu dau vina, in primul rand, pe surubul de aer desfacut prea mult si astfel am amestec prea mult la turatii mici, si pe faptul ca motorul se invarte prea greu pt un 2T, ca are compresia prea mare. Greu il pornesc la vale pt ca roata ramane blocata. Eu suspectez depuneri groase pe capul pistonului sau garnitura dintre cilindru si motor prea subtire. Asta duce la o micsorare a camerei de ardere si, deci, la o crestere "nejustificata" a compresiei. cu surubul de aer n-ai nimerit-o, e tocmai invers la fel si cu compresia prea mare e cam sf. teoria (ma intreb cum reusesti tu sa simti ca se invarte greu motorul). Poti da chiuloasa jos sa te uiti cum arata ca nu e mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 23, 2014 Autor Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) Mai simplu dau jos chiulasa si observ ca pistonul sa nu depaseasca cilindru. In fine, mai sunt multe reglaje pe acolo dar, neavand specificatiile, mi-e teama sa demontez chestii. Momentan nu am acces la mobra pt ca sunt in delegatie pana pe vreo 6 august. Nu, eu personal nu am cum sa-i masor compresia. Editat Iulie 23, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Colegul @Vlad_xev, ti-a dat cel mai bun sfat. Recomand o vizita la Dr. Jumba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 O compresie prea mare poate genera detonaţii (postaprinderi) care să fisureze imperceptibil izolatorul, atunci scânteia se va produce în interiorul bujiei. Depunerea de calamină înseamnă puncte calde care şi ele pot genera autoaprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.