Roni Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Salutare, Cum indica si titlul, rog pe cei cu experienta pe vreuna din cele 3 modele sa enumere cateva PROs si CONs. Ma bate un gand catre o batranica ) Am citit review-uri pe net dar oarecum incomplete. Cineva spunea ca CBX "mananca" ulei, altul ca la XJ pica des burduful de la cardan si pierzi ulei etc ... Ma intereseaza opinia in ansamblu, costuri generale de intretinere, consum, bube avute, cat de usor se lucreaza la ele in caz de vreo revizie mai amanuntita, fiabilitate, tinuta de drum, piese si consumabile etc ... ma bate grav gandul de un cafe racer, acesta fiind si motivul pentru care ma voi instraina de VTR intr-un oarecare viitor Roni, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Am vazut la cineva un XJ900 dar n-am mers cu ea. Am calarit-o pe loc si nu mi-a placut - e mare, greoaie, se manevreaza greu pe loc. Zicea ca in mers e destul de misto, se aseaza bine la drum. Cat despre fiabilitate, zicea ca doar un bec la far ii schimbase in vreo 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 yamaha xj 900 , nu exista alta ca ea , sa vorbeasca cei care au sau au avut nu altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Daca e ca diversionul de 600 care nu are ghiduri la supape ci supapa freaca direct pe chiuloasa, te caci in el motor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 7, 2014 Autor Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Goodkat - din cate am citit, cbx e un model aparut in perioada cand cb750 era "in pauza". Ulterior, ar fi revenit in productie cb750 pe platforma lui cbx (cu un pas marit la axa cu came si radiator de ulei, parca). Din cate stiu, si cbx are acelasi tip de valve autoreglabile "hydraulic driven camshaft" ceva de genul... Metal Heart - pana acum aceeasi imagine o am si eu despre ea: tanc indestructibil fara rabat la materiale feroase ) clar geometria vtr-ului n-o are, dar deh, nu le poti avea chiar pe toate. ThunderByte - interesant aspectul asta, nu-l stiam dar ma documentez. Cam ciudat sa frece supapa pe chiulasa, ca doar n-au supape pe cote?! Editat Iulie 7, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Roni, pe vremea aia aveam Fazer si cautam un naked mare/muscle mare. Si cum bani de ZRX sau XJR nu aveam, am zis sa vad cum e si cu XJ-ul de 900. M-a dezamagit in sensul ca nu era ceea ce asteptam eu de la genul ala de motocicleta. Nu neg ca are partile ei bune, dar pe mine nu m-a atras. Daca vrei ceva care sa-ti si placa, uita-te si dupa Bandit 1200. Eu oricand as prefera asa ceva motocicletelor insirate de tine. Plus ca Banditului daca-i pui o furca USD de GSX-R cu etrieri radiali, iti faci o motocicleta de toata frumusetea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Goodkat - din cate am citit, cbx e un model aparut in perioada cand cb750 era "in pauza". Ulterior, ar fi revenit in productie cb750 pe platforma lui cbx (cu un pas marit la axa cu came si radiator de ulei, parca). Din cate stiu, si cbx are acelasi tip de valve autoreglabile "hydraulic driven camshaft" ceva de genul... Metal Heart - pana acum aceeasi imagine o am si eu despre ea: tanc indestructibil fara rabat la materiale feroase ) clar geometria vtr-ului n-o are, dar deh, nu le poti avea chiar pe toate. ThunderByte - interesant aspectul asta, nu-l stiam dar ma documentez. Cam ciudat sa frece supapa pe chiulasa, ca doar n-au supape pe cote?! Nu, nu au asa ceva. » Post actualizat in 07 Jul 2014 21:51 Roni, pe vremea aia aveam Fazer si cautam un naked mare/muscle mare. Si cum bani de ZRX sau XJR nu aveam, am zis sa vad cum e si cu XJ-ul de 900. M-a dezamagit in sensul ca nu era ceea ce asteptam eu de la genul ala de motocicleta. Nu neg ca are partile ei bune, dar pe mine nu m-a atras. Daca vrei ceva care sa-ti si placa, uita-te si dupa Bandit 1200. Eu oricand as prefera asa ceva motocicletelor insirate de tine. Plus ca Banditului daca-i pui o furca USD de GSX-R cu etrieri radiali, iti faci o motocicleta de toata frumusetea!!! CBX, CB, Zephyr, sau GSX Inazuma, toate de 750 se comporta decent si la oras si la drum lung pe cand un Bandit 1200 te cam omoara prin oras plus ca nu e cine stie ce, in afara de cuplul dat de cilindreea mare nu e cine stie ce, greoi, frana cam slaba, suspensiile is la pamant iar cea de pe spate e chiar cu probleme ... » Post actualizat in 07 Jul 2014 21:59 a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 8, 2014 Autor Share Postat Iulie 8, 2014 Eu caut un motor de cuplu din ture joase si care sa poata in termeni de cp/depasiri/tras de gaz mai mult decat un monocilindru. Sunt interesat de o clasa intermediara pentru ca majoritatea timpului o umblu prin Buc si vreau un motor de fabricatie mai veche pentru ca am oricum o slabiciune pentru motoarele simple si rudimentare. Metal, am mers pe Bandit si nu m-a impresionat catusi de putin, n-am simtit nici o secunda ca motorul ala traieste in vreun fel (sentiment avut si pe Hornet sau alte cateva 4linie mai noi) Daca aveti si alte sugestii de moto de genul celor enumerate, va rog sa le puneti. Eu despre acestea m-am documentat mai mult. » Post actualizat in 08 Jul 2014 07:23Ultima varianta in materie de a alege un motor, ar fi un gsx 750 r cu racire pe ulei pe care l-as dezbraca de carene dar asta e ultima varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Salut. Cu riscul de a ti se parea postul meu inutil intrucat n-am avut niciunul din modelele respective o sa-mi spun totusi opinia. M-au tentat ambele modele si am citit foarte multe despre ambele. CBX-ul de 750 a fost un motor destul de bine gandit la vremea lui; din ce tin minte in Brazilia sunt (sau erau) intruniri moto ale posesorilor de CBX 750. Mi-a placut ca si design; ce nu mi-ar place insa deloc ar fi consumul; dar banuiesc ca nici la VTR-ul tau nu e prea roz situatia din punctul asta de vedere. De asemenea nu am vazut CBX-uri scumpe spre deosebire de XJ900 (scump e ceva relativ). Motorul din XJ900 tine mult daca nu-ti bati joc de el. Am avut un XJ600 (pre-Diversion) si a fost o moto super... inca regret ca l-am vandut. Am facut si un test-ride cu un Diversion de 900. XJ900 e mai usoara ca Diversion-ul si la fel ca in cazul XJ600-elui are un raport putere/kg mai bun comparativ cu versiunea ulterioara (Diversion). Singurele minusuri ce le-as gasi la XJ900 ar fi cauciucurile cam subtiri (cu stabilitate mai precara la denivelari) si mai greu de gasit si carena fata care e cam urata (cel putin farul e hidos rau). In rest e o moto super. Pt mine nu s-ar preta pt ca deocamdata am o "politica" de 2 motociclete: una mica pt distante scurte/medii si una mare pt distante mari. Cred ca XJ900 ar fi o candidata buna ca singura motocicleta cu conditia sa nu o folosesti mult distante scurte. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 8, 2014 Autor Share Postat Iulie 8, 2014 Cooler - mersi pentru parere, nu e deloc deplasata. Cam ce consum e preconizat la cbx? eu merg cu toate moto la regim de touring, nu le forjez sa le trosneasca pistoanele. Pe net am gasit o medie de 5.5-6l/100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) » Post actualizat in 08 Jul 2014 07:23 Ultima varianta in materie de a alege un motor, ar fi un gsx 750 r cu racire pe ulei pe care l-as dezbraca de carene dar asta e ultima varianta De ce nu un 1100 racit cu ulei? Eu am fost foarte interesat de XJ900, am vorbit si cu Jenifer atunci cand avea de vanzare a lui, dar nu ne am sincronizat. Gaseam un blog a unui posesor car a batut europa pe un XJ900. Mergea iarna si vara. Parerea lui, furca fata cam firava (subtire) si ardea beculete de la stop cam des. Ca tourer se pare ca e foarte bun. Primele modele aveau bikini fairing si erau sensibile la vant lateral. Editat Iulie 8, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 8, 2014 Autor Share Postat Iulie 8, 2014 De ce nu un 1100? E un motor de legenda, dar e prea mult pt ce am nevoie si consuma cat o vaca gestanta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Cooler - mersi pentru parere, nu e deloc deplasata. Cam ce consum e preconizat la cbx? eu merg cu toate moto la regim de touring, nu le forjez sa le trosneasca pistoanele. Pe net am gasit o medie de 5.5-6l/100 Salut. Se pare ca intr-adevar nu are consum chiar mare asa cum tineam eu minte. Cred ca am vorbit demult cu un proprietar si din vagile mele amintiri zicea ceva de 6-7 %. Pt informatii iti recomand http://yewemmgee.blogspot.ro E un blog ce contine copii ale unui site disparut demult (umgweb.net). Ceva informatii despre ambele modele si nu numai: http://yewemmgee.blogspot.ro/2011/04/cheap-speed-guide-part-2-serious.html Gasesti despre ambele modele pareri ale posesorilor cautand pe blog-ul respectiv dupa numele lor. Multe CBX-uri de care am auzit erau stricate. In Germania sunt mult mai putine CBX-uri de vanzare decat XJ900; de asemenea sunt multe XJ900 cu peste 100.000 de km la bord. Daca mergi legal cu motocicleta si n-o tii in oras sunt convins ca poti scoate consum sub 5% cu un XJ900; nu cred ca ai putea asta cu un CBX. La GSX-ul meu de 1100 am un consum mediu de sub 5,5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Salut. Se pare ca intr-adevar nu are consum chiar mare asa cum tineam eu minte. Cred ca am vorbit demult cu un proprietar si din vagile mele amintiri zicea ceva de 6-7 %. Pt informatii iti recomand http://yewemmgee.blogspot.ro E un blog ce contine copii ale unui site disparut demult (umgweb.net). Ceva informatii despre ambele modele si nu numai: http://yewemmgee.blogspot.ro/2011/04/cheap-speed-guide-part-2-serious.html Gasesti despre ambele modele pareri ale posesorilor cautand pe blog-ul respectiv dupa numele lor. Multe CBX-uri de care am auzit erau stricate. In Germania sunt mult mai putine CBX-uri de vanzare decat XJ900; de asemenea sunt multe XJ900 cu peste 100.000 de km la bord. Daca mergi legal cu motocicleta si n-o tii in oras sunt convins ca poti scoate consum sub 5% cu un XJ900; nu cred ca ai putea asta cu un CBX. La GSX-ul meu de 1100 am un consum mediu de sub 5,5%. Fii serios, de ce nu ai scoate cu CBX-ul un consum sub 5? Daca mergi legal si temperat scoti si 5 sau sub 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Dar un GPZ1100 sau GPZ900 nu ar fi bune? Cel de 1100 are un cuplu foarte bun: http://www.motorcycle.com/manufacturer/kawasaki/road-test-1995-kawasaki-gpz1100-15075.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 9, 2014 Autor Share Postat Iulie 9, 2014 Interesant blog-ul, mi-ai dat de citit Cooler ) Nici eu nu prea vad de ce ai scoate un consum mai mare la cbx daca-l exploatezi in regimul lui de mers. Cand aveam DR750, toti posesorii imi spuneau ca le consuma enorm, in jur de 7-8% ... wtf?! mie nu mi-a sarit de 5% mers in forta (nu pe rosu). Falkenberg, GPZ1100 a fost la mine pe wishlist inainte de vtr. As vrea un motor rudimentar, cu racire pe ulei, low maintainance si mooolt fier ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 vfr 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Fii serios, de ce nu ai scoate cu CBX-ul un consum sub 5? Daca mergi legal si temperat scoti si 5 sau sub 5. Sunt destul de serios. Daca faci un tel din asta si te pregatesti serios (ora fara trafic, temperatura propice, vant din spate, etc) poti scoate si consum sub 5%. Ideea e de consum normal nu pt "palmares". Stiu ca nu e super-relevant intrucat sunt putine date pt CBX dar: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/18-Honda/909-CBX_750.html?vehicletype=2&powerunit=2 vs Xj 900: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/53-Yamaha/686-XJ_900.html?vehicletype=2&powerunit=2 Pe de alta parte e greu de estimat f bine si consumul depinde de multi factori. Caz concret: am scos cu Zephyr-ul de 550 consum de cca 3,8% cu topcase si sidecases incarcate full, in vreme ce multe site-uri ii dau consum mult mai mare; am scos si medii de 5% cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 10, 2014 Autor Share Postat Iulie 10, 2014 (editat) E dubios la cbx, marjele mi se par foarte fluctuante. Cred ca un consum e influentat cel mai mult de stilul de mers (turatii si accelerari) si poate vantul daca bate din fata. Inca sunt prins in blog-ul de aseara cu impresii ale proprietarilor:)) VFR e interesant la cap distributie si tipul motorului, dar nu e ceea ce caut eu acum Editat Iulie 10, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Ca posesor de Diversion 600 de 6 ani și 40000 km. pot spune că un Fazer te scoate din dilemă, la fel ca și un Hornet sau un TDM, nu te agăța neapărat de cardan, eu am un minunat lanț D.I.D. Gold care prestează super după toți acești km., normal că variantele de 900 sunt mai mature din toate punctele de vedere, ideea e că starea motocicletei și ”vibe-ul” pe care ți-l dă contează în final (utilizând aproximativ același buget). Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 13, 2014 Autor Share Postat Iulie 13, 2014 Cardanul este numai o variabila in calcul, dar nu cea definitiva. DID am avut si eu pe DR-u si daca-l intretii corect te duce mult si bine. Eu ma gandesc la ceva pt modificat spre vintage (prima mea dragoste moto) si cam clar ca moto rudimentare si cu cadru tubular merg bine intr-acolo. Pe TDM sau Fazer nu am avut ocazia sa merg dar in general motoare 4L de fabricatie '95-2000+ nu m-au atras deloc: hornet, cbr, zx6r, gsx f, gsx r 600, yzf etc Nu mor sa bat recorduri dar imi place ca atunci cand trag de gaz, sa simt ca ceva in motorul ala se dezlantuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Cum maestre nu ai gasit nimic interesant dupa 2000... uite un ZRX frumos din 2005 http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/zrx-1200-s/zrx-1200-r/index.html?msg=5344650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Iulie 14, 2014 Autor Share Postat Iulie 14, 2014 Nu e rau deloc, dar parca tot ceva de pe vremea lu' bunicu' ma tenteaza. Cand simplu era simplu iar suruburile din plastic se faceau din fier ) Aseara am dat o cheie la VTR si merge brici, mai am nitel la partea estetica si poate facem o umblare pana s-o vinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 După ce mi-am vândut VX-ul, am căutat ceva mai mare, bineînţeles că tot cardan, motoare pe la 1000 cmc, în jurul anilor '90. Oscilam între V4 de la Honda sau 4L de la Yamaha sau Suzuki. De V65 Sabre nu m-am putut atinge şi mă gândeam la Yamaha XJ900 sau Suzuki GSX1100G, aceasta din urmă rămânând favorita. Din păcate banii s-au dus naibii şi nu m-am ales, atunci, cu niciuna. Acu' m-am ales cu o Honda V45 Sabre, de care sunt foarte mulţumit, chit că papă 7,3/100 în oraş, nu prea-i place înghesuiala şi nici căldura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Plastic sau fier nu depinde numai de varsta. De exumple, o vitezana din aniilor 80 vs un triumph recent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.