Sari la conținut

Yamaha XJ900/750 vs Honda CBX750


Roni
 Share

Postări Recomandate

Despre YAMAHA XJ 900 numai amintiri frumoase!

 

In urma cu mai bine de 15 ani... "Leoaica" mea castiga "Raliul Dunarii"...

 

post-882-0-02089300-1406810776_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceva e gresit la poza aia.. probabil anul (1997 nu 1977).. oricum in 1977 nu existau XJ900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Important este ca si in 1877 si in 1977... existau cavaleristi in Romania! :peace:

Da, Titrarea corecta a pozei e 1997.

 

Mesaj completat

robertkiran, on Mar 4 2010, 07:36 PM, said:snapback.png

D-le Nastase, imi aduc aminte pe timpuri (cred ca la cativa ani dupa revolutie), cum povesteati intr-o revista (parca AUTO-PRO) despre o expeditie a dv. pe o moto Yamaha pe niste carari de munte. Asa este? Ce rau imi pare ca nu mai am acele reviste ...


Articolul se intitula "Ratacind prin munti cu Yamaha"...
Dupa cum se vede din poza, "Leoaica nu era numai o inraita devoratoare de kilometri
ci si campioana in Raliul Dunarii in 1997...

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/93480-ratacind-prin-munti-cu-yamaha-xj-900/?hl=%2Bratacind+%2Bprin+%2Bmunti+%2Bcu+%2Byamaha


» Post actualizat in 31 Jul 2014 15:10

Start moto in RALIUL DUNARII. Braila 1997.

 

post-882-0-60708300-1406819382_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10: maxime batranicile astea. Se pare ca xj750 sau cbx750 nu prea are nimeni

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut si eu FZ750 o vreme dar mi-a trecut dupa un test ride... si FZ-ul in cauza era ultimul model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, am eu.

 

Astea sunt pozele de cand am luat-o

A trecut prin cateva maini nepricepute si fiecare a facut ce a crezut de cuviinta, insa nimic bun, nici macar nu au inmatriculat-o pe numele lor. Eu am reusit.

 

Am calarit-o cateva zile dupa care a intrat in reparatii si nu au fost putine:

-comenzi electrice inlocuite

-schimbat farul ca era macelarit rau de tot

-refacut instalatia electrica

-inlocuit ornamente sub sea cu altele luate de pe ebay

-inlocuit placute de frana (unul din vechii proprietari a sudat niste place metalice pentru a compensa uzura!!!)

-inlocuit set garnituri chiulasa, lant distributie. rezolvat curgeri ulei sub chiulasa. Cu ocazia asta am vazut ca uzura cilindrilor este nesemnificativa. La montarea motorului inapoi pe cadru (operatie destul de dificila de altfel, daca se pune airboxul nu incape motorul, daca se monteaza motorul nu incape airboxul !!! Drept urmare am comandat 4 filtre independente

-curatat carburatoare, urmeaza sincronizarea. Acum, dupa ce se incalzeste ramane turata dupa accelerare

-reparat toba intermediara. Tobele finale sunt praf, deocamdata mai merg cu ele pana gasesc o solutie convenabila.

-mai sunt de inlocuit simeringurile de la furca, inca nu le-a venit randul

 

DIn punct de vedere al senzatiilor oferite, acestea sunt fantastice, nu credeam ca o motocicleta asa de veche poate fi atata de buna!

In plus, nu mai trebuie uns lantul!

 

 

 

Sper ca pana la urma sa iasa ceva tot atat de bun ca si experienta pe care am avut-o cu IJ-ul Planeta /index.php?/topic/696537-si-e-gata-planeta/

 

 

 

 

 

:10: maxime batranicile astea. Se pare ca xj750 sau cbx750 nu prea are nimeni

 

post-71056-0-95068300-1407232124_thumb.jpg

post-71056-0-46242400-1407232137_thumb.jpg

post-71056-0-19989600-1407232149_thumb.jpg

post-71056-0-48741200-1407232167_thumb.jpg

post-71056-0-97634800-1407232182_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa foc roscata.sa ne tii la curent cu ce mai "scoti" din ea la capitolul exploatare. Ma intriga faptul ca bagi greu motor cu airbox: daca le pui separat si carb-urile vin la urma tot greu se potrivesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O solutie e sa poti pune pe amundoua, aveam cam aceeasi problema la GPZ550, nu mai stiu care era ordinea dar l-am reusit.

Ramane turat ca nu are filtrul pus si ii vine prea mult aer, pe langa asta, alea 4 filtre independente cer rejetarea carburilor, iar la tipul asta de carburatoare ai un pic de munca pana nimeresti combinatia de jigloare perfecta, e destul de complicat iar daca nu ai rabdare si cateva seturi de jingloare sa desfaci carburatoarele de cateva ori(poate zeci de ori) pana nimeresti combinatia mai bine il lasi cu airbox, trebuie sa fie o solutie sa le poti monta pe amundoua, manualul de service ce zice la capitolul asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ordina de montaj este airbox, motor, carbuatoarele. Nici la GPZ900r nu pot sa scot airbox fara sa dua jos motorul. Si carbutatoarele le demontezi pur si simplu prin smulgere din burdufele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ordina de montaj este airbox, motor, carbuatoarele. Nici la GPZ900r nu pot sa scot airbox fara sa dua jos motorul. Si carbutatoarele le demontezi pur si simplu prin smulgere din burdufele lor.

Asa ma gandesc si eu, pt ca la bateria de carb-uri ai prinderi maleabile si la motor si la aer ... deci le poti "mantzocari" cat de cat mai usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia este ca am reusit initial sa scot airboxul cu motorul montat, doar demontand inainte electromotorul. Acum nu mai intra la loc nici sa-l omori.

Mai incerc.

Motorul ramanea turat si cu airboxul original, flansele de cauciuc de la carburatoare sunt in regula, problema apare numai dupa ce se incalzeste, motiv pt care am schimbat setul de garnituri. Intre chiulasa si bloc sunt 4 oringuri de etansare pt un canal de aer intre carburatoare, unul din ele parea cam dus, acum totul este nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca pana la urma sa iasa ceva tot atat de bun ca si experienta pe care am avut-o cu IJ-ul Planeta /index.php?/topic/696537-si-e-gata-planeta/

Uitasem, cu o planeta 5 am inceput si eu. Senzatii ca senzatii (prima moto, pornea rar si cand o facea era sarbatoare, iti trebuia un mic training s-o pornesti, mai ceva ca la avioane etc ... ) Sincer, nu-mi lipseste ca motor, desi cateva amintiri sunt placute, insa majoritatea sunt legate de initierea mea in tainele mecanicii :)) Eu am mesterit fiecare mobra din placere, genul de mentenanta aprofundata. La vtr si la moto mai noi nu mai e aceeasi placere. Acesta fiind si motivul pentru care vreau sa dau VTR-ul si sa iau ceva pe sufletul meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, daca vrei, iti dau eu un VTR la care nu prea ai ce mesteri :) Doar surubareala de duminica cand ti se face pofta de verificat una-alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, daca vrei, iti dau eu un VTR la care nu prea ai ce mesteri :) Doar surubareala de duminica cand ti se face pofta de verificat una-alta.

La mine singura problema tehnica era ambreajul care nu debraia complet, situatie remediata in urma curatarii pompei de ambreaj. Problema ei e ca a fost asamblata de niste vrunii care au terminat vro scoala profesionala, profil de cizmarie cel mai probabil :rusinica: Moto e puternica si fiabila, dar daca tre sa dai jos o bujie sau sa cureti un carb, plangi acolo cu vorbe. Tot surubareala de duminica e si la mine, doar ca e fiecare duminica de vreo 3 luni incoa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa bag airboxul, conform zicalei daca nu merge incearca invers. Intra numai prin dreapta motocicletei cu motorul montat.

Am reusit sa gasesc problema turarii , supapa de admisie de la cilindrul 2 nu inchide. Dat jos chiulasa, merge la rectificat supape si scaune si inlocuit simeringuri supapa cu ocazia asta.

Bineinteles ca urmeaza sa dau jos iar motorul de pe cadru din cauza patinei de distributie care nu intra din lipsa de spatiu. Acum am experienta.

Va urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa bag airboxul, conform zicalei daca nu merge incearca invers. Intra numai prin dreapta motocicletei cu motorul montat.

Am reusit sa gasesc problema turarii , supapa de admisie de la cilindrul 2 nu inchide. Dat jos chiulasa, merge la rectificat supape si scaune si inlocuit simeringuri supapa cu ocazia asta.

Bineinteles ca urmeaza sa dau jos iar motorul de pe cadru din cauza patinei de distributie care nu intra din lipsa de spatiu. Acum am experienta.

Va urma...

Tine-ne la curent :) intretinerea si mecanica, cel putin pe mine, ma intereseaza in principal la o moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am si eu niste nelamuriri , ma bate gandul sa-mi iau un motor, pentru facut naveta la servici cand este frumos afara

 

problema mea este ca am 1.88 si peste 100kg :)

 

ce recomandati intre un rf600, un xj900f si un cbr600pc 25, dintre toate cel mai mult imi place Honda, desi sunt constient ca un 1000f ar fi mai comod, problema este ca au multi km, consuma si nu am chef de reparatii capitale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si de ce cauti, evident si de buget etc.

Faptul ca i-am facut eu o revizie capitala la vtr meu nu inseamna ca vtr sunt slabe. Nicidecum. Am vrut sa ma asigur ca ochiul meu vede tot ce trebuie vazut la motorul cu care merg. si moto nou daca mi-as lua, ar avea aceeasi soarta :)) Legat de nr de km, nu i-am considerat niciodata relevanti, ci mai degraba starea mecanica in care e motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, am si eu niste nelamuriri , ma bate gandul sa-mi iau un motor, pentru facut naveta la servici cand este frumos afara

 

problema mea este ca am 1.88 si peste 100kg :)

 

ce recomandati intre un rf600, un xj900f si un cbr600pc 25, dintre toate cel mai mult imi place Honda, desi sunt constient ca un 1000f ar fi mai comod, problema este ca au multi km, consuma si nu am chef de reparatii capitale

yamaha xj 900 f , cauta una intretinuta bine, si te va tine mult si bine, fara sa ai batai de cap cu lichid de racire, radiatoare, vitezele le schimbi foarte rar, o bagi dimineata in viteza a cincea si mergi cu ea toata ziua....nu este alta ca ea.....la 1 metru 88 pe cbr si rf stai cu genunchii la gura , pe cand yamaha este regala , e careu de asi la toate capitolele , te duci cu ea in toata lumea ....ia ti un xj de 900

» Post actualizat in 08 Aug 2014 17:15

yamaha xj 900 f , cauta una intretinuta bine, si te va tine mult si bine, fara sa ai batai de cap cu lichid de racire, radiatoare, vitezele le schimbi foarte rar, o bagi dimineata in viteza a cincea si mergi cu ea toata ziua....nu este alta ca ea.....la 1 metru 88 pe cbr si rf stai cu genunchii la gura , pe cand yamaha este regala , e careu de asi la toate capitolele , te duci cu ea in toata lumea ....ia ti un xj de 900

vezi ca diseara e pe pro tv, parca predator cu arnold , si little richard da recital cu long tall sally :tempted: iti mai zic odata vorba lu dorel visan .....nu te mai gandi la polizoarele alea , ia ti xj 900 f :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...