Ovistein Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 As avea si eu o intrebare,pentru cei care cunosc si stiu ce inseamna alezat si bucsat cilindru. Care ar fi dezavantajele la un cilindru bucsat. Ca ma gandesc ca avantaje la nici un caz. Si v'as ruga sa imi lasati numere de telefon,site'uri sau mailuri de la oameni care se ocupa cu alezat si bucsat de motoare in 2t. Stima si Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Alezat si honuit. Sau acoperit cu nikasil si honuit. Ce inseamna bucsat? Scimbat camasi? Ca la Dacie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 Alezat si honuit. Sau acoperit cu nikasil si honuit. Ce inseamna bucsat? Scimbat camasi? Ca la Dacie? http://postimg.org/image/70qv0czfp/ http://postimg.org/image/anu94tit9/ asta inseamna bucsat, practic se pune bucsa in loc de nicasil. Vezi pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 daca ai cilindru cu nikasil ala nu se honuieste , nu se alezeaza , se pune alt strat de nikasil in caz ca ai zgarieturi mari sau e uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 (editat) daca ai cilindru cu nikasil ala nu se honuieste , nu se alezeaza , se pune alt strat de nikasil in caz ca ai zgarieturi mari sau e uzat se alezeaza si se bucseaza asta intreba omu daca e ok sa-i repuna stratul de nikasil sau sa-si puna bucsa avantaju la bucsa e ca in caz ca-ti crapa pistonu si zgarie bucsa poti aleza din ea punand un piston mai mare dezavantaju la bucsa 2T este ca trebuie facut de un bun meserias iar bucsa sa fie dintr-o fonta foarte buna transferul de caldura cred ca e mai mic la bucsa Editat Iulie 22, 2014 de orestte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 salut. Nikasilarea, sincer, ca la mama ei nu va iesi .... dupa cite am citit despre procesul de nikasilare.. La Satu Mare este o firma care se lauda ca prelucreaza o bucsa noua de fonta pe care-i face o depunere exterioara pentru a imbunatati transferul spre radiator... cel putin asa au afirmat. Telefonic par OK, civilizati, vorbesc rar si tare, pe undeva semn ca stiu ce vorbesc ... Tot ei zic ca au multe reconditionari pe KTMuri. Pentru DRul meu au vrut aprox. 120euro parca, avind in vedere ca e 4T, adica fara frezari. telefonul lor este 0726 332 082 Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Iulie 24, 2014 Autor Share Postat Iulie 24, 2014 @ orestte: ai un meserias bun ? sau esti chiar tu .. ) @ raducod: Mersi mult pentru post. o sa ii sun si sa vorbesc cu ei. mai aveti si alte recomandari ? sau sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 mno, doar pt alezare si nikasilare ( cmc mai mare si 4t.) germania. se poate si rezultatele par ok. deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 (editat) Eu as cauta si un cilindru nou/second pe ebay. Costurile pt. Alezare si nikasil sunt undeva la 400 eur in germania + transport. Eventual bucsa, asta se face si pe la noi si iese in jurul 100-150 eur Editat Iulie 26, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 (editat) da asa este cu nicasilui, tocmai de aceea ma orientez spre bucsare dar am mai citit intr'o parte si alta si se spunea ca pe fonta nu aluneca pistonul ca pe nicasil si randamentul nu o sa mai fie acelasi si ca ar fierbe mult mai repede, cu cilindru bucsat fata de nicasil. Cum am mai spus, daca cunoasteti vreo firma sau vreun om care se ocupa cu bucsat si sunt intr'adevar meseriasi, astept numerele de telefon, sau orice data de contact. Editat Iulie 27, 2014 de Ovistein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Solutia ar fi ventilator pe radiator si schimbat mai des segmentii si pistonul. Sunt mai ieftine decat cilindrul sau nikasilarea. Iar pierderea puterii nu prea deranjeaza. Eventual cresterea consumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Se poate aduce la cotele din fabrica si camasa cilindrului(are cca 5 mm)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Nikasil daca faci ceva de performanta bucsarea pentru ride hobby .. sau ceva mai easy si la performanta ma refer ca dupa 5 minute dupa ce e pornit motoru se merge numa in blana daca nu il folosesti chiar asa bucatul e mai ieftin si urmatoarele 2 cote la piston o sa fie mai ieftin ... Krong28 : da se poate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.