ionut_86 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Salutare intampin o problema cu gsxr 750 k1. Dupa sincronizarea clapetelor cred ca s-a modificat avansu motorului, joaca relantiul, da in nas, nu are destula putere, si tacane. Cum reglez avansul? Ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 La ce clapete te referi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 de acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Cine si cum a sincronizat injectia?! Avansul nu e reglabil, doar il poti verifica cu un stroboscop! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Poti regla relantiul,dar avansul la injectie eu nu am auzit sa se regleze, decat prin resoftare,ceea ce este putin probabil sa fi facut tu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 o fi ceva deranjat pe acolo nu stiu, il simt ca nu merge cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Salutare intampin o problema cu gsxr 750 k1. Dupa sincronizarea clapetelor cred ca s-a modificat avansu motorului, joaca relantiul, da in nas, nu are destula putere, si tacane. Cum reglez avansul? Ma poate ajuta cineva? ti le-a sincronizat de s-au dat dreq,poate a uitat sa puna vre-un dop sau au umblat si la TPS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Mai Ioane , acum iti arata mobra tie , cum e sa mergi cu 260 sa iti zboare camera si una alta. Eu zic sa verifici chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 (editat) Avansul nu se modifica de cat prin softare sau alt dispozitiv care poate influenta timplul de aprindere. Momentan modelul tau nu se softeaza,si cred ca nici TRE nu ai,asa ca incearca din nou sa sincronizezi clapetele. Din pacate cred ca ai o evacuare foarte permisiva si ai un relanti galopant,ceea ce este normal pentru modelul tau,daca este asa ai doua variante: 1. pui o toba mai restrictiva,sau silencer la toba ta, sau pui pe cea stok. 2.remapezi harta de benzina,sau montezi powercomander si faci modificarile necesare. PS Sa inteleg ca esti Ionut de la Focsani ,cel cu care am vorbit de atatea ori la tel? Editat Iulie 27, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Da o reglare a TPS-ului dupa sincronizare s-a facut(asta daca sincronizarea e facuta bine) ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 sincronizarea ai facut-o din clapete sau din suruburi??...la unele motoare se face din clapete la unele din suruburile de aer luand ca etalon unul din cilindrii(nr 3)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 ce intelegi tu prin "da in nas"? nu glumesc, multi oameni interpreteaza diferit aceasta expresie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.