radiusG Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 salutare..o mica problema cu pornirea am si eu...de obicei imi porneste fara probleme , dar cateodata ( sa zicem 1 din 5) cand apas butonul, parca nu vrea sa invarta, face ca si cum n-as mai avea curent in baterie, dar tin butonul apasat, mai ajut si din gaz si o ia...care sa fie problema ? ceva pe la electromotor ? mi-e frica sa mai plec la mai mult de 20 de km de casa, sa nu ma lase de tot... bateria e noua, consumabilele schimbate la inceputul sezonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Atunci cand problema prezentata se manifesta, electromotorul mai invarte sau nu ? O problema asemanatoare am avut si eu, uneori cand incercam sa o pornesc apasam pe buton si nu se intampla nimic (nici nu incerca sa invarta), trebuia sa las si sa apas iarasi butonul rosu de vreo 3/4/5 ori si apoi intr-un final o lua. In cazul meu au fost contacte oxidate la releul de pornire. Dupa ce am curatat bine si am dat cu spray de contacte problema a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat August 16, 2014 Autor Share Postat August 16, 2014 electromotorul invarte, dar parca se chinuie, ca si cum n-ar avea destul curent bateria (cel putin asa imi facea mie cand bateria era moarta)...dupa cum am zis , se intampla destul de rar...in schimb prima pornire din zi, dimineata , o ia din prima fara probleme..bateria e buna...posibil sa fie vreun contact aiurea pe undeva de se manifesta cand si cand..o duc diseara la cineva sa se uite si la electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Cand e calda ai compresia mai mare decat la pronire la rece n-are bateria destul amperaj sa invarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat August 16, 2014 Autor Share Postat August 16, 2014 Cand e calda ai compresia mai mare decat la pronire la rece n-are bateria destul amperaj sa invarta. pai si de ce se manifesta doar din cand in cand ? daca era bateria slaba, trebuia sa-mi porneasca greu tot timpul ..sau deloc ..bateria e luata de 2 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 pai si de ce se manifesta doar din cand in cand ? daca era bateria slaba, trebuia sa-mi porneasca greu tot timpul ..sau deloc ..bateria e luata de 2 luni ai un multimetru si un charger? intai incarci bateria, trebuie sa arate peste 12,8 V masoara voltajul la baterie cand dai buton, daca scade sub 9-10V (si zici ca bateria e noua de capacitatea prescrisa) inseamna ca electromotorul suge prea mult curent, daca nu scade mult ai un contact imperfect pe undeva daca tot esti cu multimetrul langa mobra poti sa masori si incarcarea. daca nu esti sigur cum se masoara voltajul apeleaza la un servis, poate au si aparat de masurat A . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Poate si carbunii electromotorului...poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat August 16, 2014 Autor Share Postat August 16, 2014 Poate si carbunii electromotorului...poate. da, cica is carbunii..am chemat pe cineva la mine , am dat s-o pornesc si invartea foarte greu...la un moment dat nu mai vroia sa invarta deloc...da inainte sa ma las pagubas am zis sa mai incerc o data, i-am dat si gaz, si a luat-o ....mi-a zis ca-s carbunii ...is scumpi ? se schimba greu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 ....scumpi,acum cat de scumpi ar putea....,daca ai putina rabdare nu-i f greu de schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat August 16, 2014 Autor Share Postat August 16, 2014 tocmai vin de la mecanic..nu-s carbunii...o chestie super banala si prosteasca..si rusinoasa...plusul de la baterie nu era strans...si nu facea contact calumea...de asta pornea cand vroia....si daca stau bine si ma gandesc, mi s-a mai oprit si in mers de vreo doua ori...si nici nu incarca bine bateria ca nu facea contact acolo , a trebuit pusa la incarcat un pic...si mai aveam si un fir topit pe acolo care facea masa...in fine toate s-au rezolvat si acum merge bine...mai am 2 luni de asigurare si sper sa nu mai am probleme ..ca m-am saturat sa merg numa prin jurul "casei" de frica sa nu raman in pana prea departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 Foarte bine ca a fost doar atat. Interesant cum cautam problemele in cele mai "adanci" si complexe locuri si trecem cu vederea cele banale care sunt si cele cauzatoare de multe ori. Toti trecem ocazional prin asta. Asfalt uscat sa ai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat August 31, 2014 Autor Share Postat August 31, 2014 ma intorc cu aceeasi problema ...de cele mai multe ori imi porneste perfect, dar cateodata (dupa cum am mai zis, 1 din 5 ) nu vrea s-o ia deloc , invarte electromotoru foarte greu si nu porneste...mi-a mers bine in ultimele 2 saptamani de cand am fost la mecanic , dar de cateva zile a inceput din nou...bateria e buna, relelul incarca bine....ieri dimineata la prima pornire s-a chinuit un pic, se comporta ca si cum n-ar avea destula baterie..mi-a pornit in cele din urma...pana spre seara a a mai fost oprita si pornita de vreo cateva ori, fara nici o problema......ma intorceam spre casa si am oprit la o trecere de cale ferata..trenul nu dadea semne sa apara, si am oprit motorul..dupa vreo 10 minute , cand am dat sa-l pornesc, surpriza, nu a vrut s-o mai ia..ce dracu sa fie..daca face figuri doar din cand in cand , ma gandesc la vreun contact imperfect pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rultdy Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Pot fi si bujiile, nu au scanteie destul de puternica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat August 31, 2014 Autor Share Postat August 31, 2014 chjestia e ca parca nu vrea sa invarta electromotoru..tin butonul apasat , invarte vreo 2 secunde si se opreste...il apas din nou , iar invarte 2 secunde si se opreste...fac pauza de o tigara , dupa 5 minute apas butonul din nou, si o ia din prima ..cam asa se manifesta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Incearca cu alt releu de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 bateria cum ai verificat-o? trebuie sa gasesti un servis cu un aparat care-ti masoara CCA (curentul de pornire) ti-am zis sa verifici cablurile si conectorii intre baterie si electromotor... am gasit cabluri foarte oxidate pe interior, practic era numai oxid de cupru in loc de cablu, la o motocicleta care a mers cateva ierni prin Anglia dar relativ noua , 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rultdy Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Daca face asa atunci e bateria sau sunt cablurile de la baterie cu probleme Pot fi si bornele de la electromotor slabite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat August 31, 2014 Autor Share Postat August 31, 2014 gata mi-a murit de tot..posibil sa fie ceva legat de baterie ..ultima oara am verificat-o acum vreo 2 saptamani, cand a fost pusa si la incarcat vreo 2 ore...n-am cum s-o masor acum , spre seara vine cineva sa ma ajute ...tocmai vin de la garaj si am reusit sa fac o mica inregistrare cu "prima pornire" din zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 (editat) Mie imi pare a fi o problema la electromotor........sau angrenajul de pornire....axul rotilor dintate angrenate de electromotor. Editat August 31, 2014 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat August 31, 2014 Autor Share Postat August 31, 2014 daca ii dau si un pic de gaz atunci cand apas butonul de pornire, parca se aude un zgomot ciudat, de la electromotor cred..un fel de trancanit...mi-a mai facut asa , si dupa vreo jumate de ora , cand incercam iar, imi pornea...o sa mai incerc mai tarziu, sa vad daca porneste, tot cu telefonu dupa mine » Post actualizat in 31 Aug 2014 16:01am pus bateria pe redresor 2 ore...mi-a pornit la sfert ...am masurat-o..totu-i ok...releul incarca...am iesit la o tura, dupa 30 de km ma intorc la garaj, o opresc...beau o bere..inainte de a pleca spre casa, zic sa-i mai dau o cheie...surpriza...bateria moarta..nici macar nu invarte..deloc...deci e bateria de vina, si doar bateria , nu ? am luat-o acu 4 luni, e o baterie no name pe care am dat 140 de lei parca...nu ma asteptam sa ma tina prea mult , macar sezonu asta, dar totusi , doar 4 luni .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Septembrie 1, 2014 Autor Share Postat Septembrie 1, 2014 O avea senzor anti-alcool cred ca ai inteles gresit..ajunsesem la garaj, bagasem motorul in garaj, si urma sa plec pe jos spre casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.