Sari la conținut

problema pornire sv650s 2001


radiusG
 Share

Postări Recomandate

salutare..o mica problema cu pornirea am si eu...de obicei imi porneste fara probleme , dar cateodata ( sa zicem 1 din 5) cand apas butonul, parca nu vrea sa invarta, face ca si cum n-as mai avea curent in baterie, dar tin butonul apasat, mai ajut si din gaz si o ia...care sa fie problema ? ceva pe la electromotor ? mi-e frica sa mai plec la mai mult de 20 de km de casa, sa nu ma lase de tot... bateria e noua, consumabilele schimbate la inceputul sezonului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci cand problema prezentata se manifesta, electromotorul mai invarte sau nu ?

O problema asemanatoare am avut si eu, uneori cand incercam sa o pornesc apasam pe buton si nu se intampla nimic (nici nu incerca sa invarta), trebuia sa las si sa apas iarasi butonul rosu de vreo 3/4/5 ori si apoi intr-un final o lua. In cazul meu au fost contacte oxidate la releul de pornire. Dupa ce am curatat bine si am dat cu spray de contacte problema a disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

electromotorul invarte, dar parca se chinuie, ca si cum n-ar avea destul curent bateria (cel putin asa imi facea mie cand bateria era moarta)...dupa cum am zis , se intampla destul de rar...in schimb prima pornire din zi, dimineata , o ia din prima fara probleme..bateria e buna...posibil sa fie vreun contact aiurea pe undeva de se manifesta cand si cand..o duc diseara la cineva sa se uite si la electromotor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand e calda ai compresia mai mare decat la pronire la rece n-are bateria destul amperaj sa invarta.

 

pai si de ce se manifesta doar din cand in cand ? daca era bateria slaba, trebuia sa-mi porneasca greu tot timpul ..sau deloc ..bateria e luata de 2 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si de ce se manifesta doar din cand in cand ? daca era bateria slaba, trebuia sa-mi porneasca greu tot timpul ..sau deloc ..bateria e luata de 2 luni

ai un multimetru si un charger?

intai incarci bateria, trebuie sa arate peste 12,8 V

masoara voltajul la baterie cand dai buton, daca scade sub 9-10V (si zici ca bateria e noua de capacitatea prescrisa) inseamna ca electromotorul suge prea mult curent, daca nu scade mult ai un contact imperfect pe undeva

 

daca tot esti cu multimetrul langa mobra poti sa masori si incarcarea.

 

daca nu esti sigur cum se masoara voltajul apeleaza la un servis, poate au si aparat de masurat A .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate si carbunii electromotorului...poate.

da, cica is carbunii..am chemat pe cineva la mine , am dat s-o pornesc si invartea foarte greu...la un moment dat nu mai vroia sa invarta deloc...da inainte sa ma las pagubas am zis sa mai incerc o data, i-am dat si gaz, si a luat-o ....mi-a zis ca-s carbunii ...is scumpi ? se schimba greu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai vin de la mecanic..nu-s carbunii...o chestie super banala si prosteasca..si rusinoasa...plusul de la baterie nu era strans...si nu facea contact calumea...de asta pornea cand vroia....si daca stau bine si ma gandesc, mi s-a mai oprit si in mers de vreo doua ori...si nici nu incarca bine bateria ca nu facea contact acolo , a trebuit pusa la incarcat un pic...si mai aveam si un fir topit pe acolo care facea masa...in fine toate s-au rezolvat si acum merge bine...mai am 2 luni de asigurare si sper sa nu mai am probleme :)..ca m-am saturat sa merg numa prin jurul "casei" de frica sa nu raman in pana prea departe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine ca a fost doar atat. Interesant cum cautam problemele in cele mai "adanci" si complexe locuri si trecem cu vederea cele banale care sunt si cele cauzatoare de multe ori. Toti trecem ocazional prin asta. Asfalt uscat sa ai !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ma intorc cu aceeasi problema ...de cele mai multe ori imi porneste perfect, dar cateodata (dupa cum am mai zis, 1 din 5 ) nu vrea s-o ia deloc , invarte electromotoru foarte greu si nu porneste...mi-a mers bine in ultimele 2 saptamani de cand am fost la mecanic , dar de cateva zile a inceput din nou...bateria e buna, relelul incarca bine....ieri dimineata la prima pornire s-a chinuit un pic, se comporta ca si cum n-ar avea destula baterie..mi-a pornit in cele din urma...pana spre seara a a mai fost oprita si pornita de vreo cateva ori, fara nici o problema......ma intorceam spre casa si am oprit la o trecere de cale ferata..trenul nu dadea semne sa apara, si am oprit motorul..dupa vreo 10 minute , cand am dat sa-l pornesc, surpriza, nu a vrut s-o mai ia..ce dracu sa fie..daca face figuri doar din cand in cand , ma gandesc la vreun contact imperfect pe undeva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chjestia e ca parca nu vrea sa invarta electromotoru..tin butonul apasat , invarte vreo 2 secunde si se opreste...il apas din nou , iar invarte 2 secunde si se opreste...fac pauza de o tigara , dupa 5 minute apas butonul din nou, si o ia din prima ..cam asa se manifesta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria cum ai verificat-o?

 

trebuie sa gasesti un servis cu un aparat care-ti masoara CCA (curentul de pornire)

 

ti-am zis sa verifici cablurile si conectorii intre baterie si electromotor...

 

am gasit cabluri foarte oxidate pe interior, practic era numai oxid de cupru in loc de cablu, la o motocicleta care a mers cateva ierni prin Anglia dar relativ noua , 2008.

post-36094-0-95859700-1409474142_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata mi-a murit de tot..posibil sa fie ceva legat de baterie ..ultima oara am verificat-o acum vreo 2 saptamani, cand a fost pusa si la incarcat vreo 2 ore...n-am cum s-o masor acum , spre seara vine cineva sa ma ajute ...tocmai vin de la garaj si am reusit sa fac o mica inregistrare cu "prima pornire" din zi

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ii dau si un pic de gaz atunci cand apas butonul de pornire, parca se aude un zgomot ciudat, de la electromotor cred..un fel de trancanit...mi-a mai facut asa , si dupa vreo jumate de ora , cand incercam iar, imi pornea...o sa mai incerc mai tarziu, sa vad daca porneste, tot cu telefonu dupa mine


» Post actualizat in 31 Aug 2014 16:01

am pus bateria pe redresor 2 ore...mi-a pornit la sfert ...am masurat-o..totu-i ok...releul incarca...am iesit la o tura, dupa 30 de km ma intorc la garaj, o opresc...beau o bere..inainte de a pleca spre casa, zic sa-i mai dau o cheie...surpriza...bateria moarta..nici macar nu invarte..deloc...deci e bateria de vina, si doar bateria , nu ? am luat-o acu 4 luni, e o baterie no name pe care am dat 140 de lei parca...nu ma asteptam sa ma tina prea mult , macar sezonu asta, dar totusi , doar 4 luni ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...