Sari la conținut

Problema CBR 600 RR 2005


Postări Recomandate

Deci, asadar si prin urmare:

Ulei schimbat recent, cu unul ca cel din poza, la nivel.

La putin timp dupa ce porneste, becul fiind stins, incepe si se aprinde de cate 2 ori la cateva secunde.

Am mers un pic cu ea(500 m) iar becul a ramas aprins.

Daca o opream si o reporneam, aceeasi poveste.

Care ar fi cauza? Inainte de schimbarea uleiului nu se aprindea nimic.
A fost schimbat si filtrul in acelasi timp. Ulei nu picura pe nicaieri.

Vedeti si video.
Anyone, pls?

 

https://www.youtube.com/watch?v=zZNQfi23Kc4&feature=youtu.be

 

post-19081-0-64825100-1408549374_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un cod de eroare, probabil nu are de-a face cu schimbul de ulei. Tub de vacum cazut, rupt, poate avea legatura cu schimbul de ulei doar accidental...


» Post actualizat in 20 Aug 2014 16:13

Mai precis trebuie verificat in zona senzorului MAP (Manifold absolute pressure), situat intre carburator-injectie si cutia de rezonanta de la aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Jagi, iar lauzi yamaha pe toate topicurile? Nici macar cel din 2007 nu e cu ani lumina peste...de cele vechi n are rost sa povestim!

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L as lua,dar omu' vrea 4000 si eu n am banii astia,din pacate. Initial am zis ca i dau in rate,dar e prea mare efortul.oferta ramane valabila pentru cine vrea.postez de pe tel,sper c am fost coerent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L as lua,dar omu' vrea 4000 si eu n am banii astia,din pacate. Initial am zis ca i dau in rate,dar e prea mare efortul.oferta ramane valabila pentru cine vrea.postez de pe tel,sper c am fost coerent.

Maestre, vezi ca eu nu-ti iau masina :))

Pana la urma am luat-o, am intors-o pe toate partile.. NU Fabia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Daca tot am citit acest topic am si eu o întrebare despre o Honda CBR 600 f4i 2001. S-a întâmplat sa se aprindă si la mine martorul sezonul asta de vreo 3 ori si efectele erau doar rateuri la decelerare, nimic altceva! In mod normal stătea aprins si daca opream motorul si porneam iar nu mai apărea, am reușit sa vad ca bloncaie de doua ori ultima data cand a facut! De fiecare data a facut cand eram pe rezerva si ma gandeam ca poate stie cineva de ce? Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, iar lauzi yamaha pe toate topicurile? Nici macar cel din 2007 nu e cu ani lumina peste...de cele vechi n are rost sa povestim!

Ii recomandam lu' criminalu' mic care ma stie, nu tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...