Sari la conținut

Postări Recomandate

Bai, am si eu o intrebare. Defapt mai bine va povestesc ce ,,simptom" intalnesc eu. Cand motorul e subturat, sa zicem sunt de la viteza a 3-a in sus si am cam 30-50 la ora, in momentul cand bag tare mana in gaz, brusc, pana sa accelereze, se aude un zgomot, ca un huruit. dispare imediat ce urca in turatii si implicit creste viteza. Sa fie vreo problema pe la pinioane sau pur si simplu motorul da sa se incece neavand forta sa traga in treapta superioara la viteza mica?.

 

Si inca ceva, voi pe la ce interval de viteza schimbati treapta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal'tare natiune ...

Eu am garaj pentru cal. In afara de husa, sters si degresat inainte, plin benzen si aditiv ... pas.

O pornire la 2-3 sapt sau mai des cand e frig cred ca-i suficient.

Oricum, daca iese naspa ... va anunt la primavara ... :crack:

La primavara fiecare ne spunem povestea dupa hibernare :P .

 

Bai, am si eu o intrebare. Defapt mai bine va povestesc ce ,,simptom" intalnesc eu. Cand motorul e subturat, sa zicem sunt de la viteza a 3-a in sus si am cam 30-50 la ora, in momentul cand bag tare mana in gaz, brusc, pana sa accelereze, se aude un zgomot, ca un huruit. dispare imediat ce urca in turatii si implicit creste viteza. Sa fie vreo problema pe la pinioane sau pur si simplu motorul da sa se incece neavand forta sa traga in treapta superioara la viteza mica?.

 

Si inca ceva, voi pe la ce interval de viteza schimbati treapta?

Apoi e normal ca aproape moare pentru ca nu esti in viteza corecta.

Eu schimb vitezele cam asa: a I-a 0-25, a II-a 25-40, a III-a 40-60, a IV-a 60-80, a V-a 80, cand e cald afara si e cald si motorul mai schimb a V-a si pe la 65-70 desigur o schimb cand nu-i motorul in sarcina mare si merg pe un drum drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primavara fiecare ne spunem povestea dupa hibernare :P .

 

 

Apoi e normal ca aproape moare pentru ca nu esti in viteza corecta.

Eu schimb vitezele cam asa: a I-a 0-25, a II-a 25-40, a III-a 40-60, a IV-a 60-80, a V-a 80, cand e cald afara si e cald si motorul mai schimb a V-a si pe la 65-70 desigur o schimb cand nu-i motorul in sarcina mare si merg pe un drum drept.

 

 

Cam asa si eu, dar cand merg mai ,, sportiv" o turez destul, ma duc cu a 2-apana la 60 si a 3-a pana la 90, in schimb cand am chef de lazy cruising, o las pe la 70 intr-a 5-a., chiar mai jos, De aici si huruitul cand vreau sa accelerez puternic la viteza mica in treapta superioara..

 

Anyway vad ca tu ai 1100, merita 1500E in plus pt un model de 1100? Se simte mult diferenta de putere? dar la consum? Eu la 650cc ajung cam la 4.7 la mes normal si pe la 5.7 de la 130km/h in sus cu bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa si eu, dar cand merg mai ,, sportiv" o turez destul, ma duc cu a 2-apana la 60 si a 3-a pana la 90, in schimb cand am chef de lazy cruising, o las pe la 70 intr-a 5-a., chiar mai jos, De aici si huruitul cand vreau sa accelerez puternic la viteza mica in treapta superioara..

 

Anyway vad ca tu ai 1100, merita 1500E in plus pt un model de 1100? Se simte mult diferenta de putere? dar la consum? Eu la 650cc ajung cam la 4.7 la mes normal si pe la 5.7 de la 130km/h in sus cu bagaje.

Eu sub 65 nu prea trec in a V-a, iar la un drum lung prefer sa merg cu 90-100 la ora doar la depasiri bag 110-120. Rare ori cand m-am am cate un limbric mai dau un sprint pana la 160 dar asta foarte rar. Consumul la mine in medie e de 5L/100, dar am scos si 4.3L/100 dar am mers foarte moderat si n-am trecut de 90 si aveam si bagaj.

E mare diferenta intre 650 si 1100, ai o rezerva de putere chiar suficenta, cand fac cate o depasire a unui camion si trebuie sa o fac mai rapid una doua ma trezesc ca am 140-150 km/h.

Eu chiar si pe autostrada am mers linistit 90-100, n-am alergat-o cu 120-130 sau mai mult pentru ca creste exponetial consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu doreste nimeni un dragstar 1100 din 2004 accesorizat Highway Hawk la doar 13.400 km ? eu doresc sa schimb clasa... :)

Se pare ca s-a indragostit de tine :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu nu......din pacate eu nu o vreau...ar trebui sa o aiba cineva care sa o pretuiasca la adevarata ei valoare ...la mine sta in garaj ....eu nu o folosesc...:|...eu vreau endurooooooo

 

e frumoasa al dracu dar mie nu imi place...nu vad nici o placere sa merg pe asfalt , deci nu o pot folosi inca are gumele si placutele din 2004 :) nu prea a fost plimbata

post-67006-0-97474600-1352410247_thumb.jpg

post-67006-0-23450900-1352410260_thumb.jpg

post-67006-0-65850600-1352410273_thumb.jpg

post-67006-0-83996400-1352410285_thumb.jpg

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sub 65 nu prea trec in a V-a, iar la un drum lung prefer sa merg cu 90-100 la ora doar la depasiri bag 110-120. Rare ori cand m-am am cate un limbric mai dau un sprint pana la 160 dar asta foarte rar. Consumul la mine in medie e de 5L/100, dar am scos si 4.3L/100 dar am mers foarte moderat si n-am trecut de 90 si aveam si bagaj.

E mare diferenta intre 650 si 1100, ai o rezerva de putere chiar suficenta, cand fac cate o depasire a unui camion si trebuie sa o fac mai rapid una doua ma trezesc ca am 140-150 km/h.

Eu chiar si pe autostrada am mers linistit 90-100, n-am alergat-o cu 120-130 sau mai mult pentru ca creste exponetial consumul.

De acord ... desi merg linistit singurul motiv pt care as vrea un 1100 este rezerva de putere si ... sunetul :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca doreste cineva motocicleta sa poate vinde si fara accesorii (crashbar , dragbar , coburi , parbriz) la pretul de 4900 euro

 

daca doreste cineva motocicleta sa poate vinde si fara accesorii (crashbar , dragbar , coburi , parbriz) la pretul de 4900 euro(am client la accesorii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca doreste cineva motocicleta sa poate vinde si fara accesorii (crashbar , dragbar , coburi , parbriz) la pretul de 4900 euro

Da, man ... atunci nu am ajuns cu masina in Cluj ... si am aflat tarziu ca esti putin mai incolo ... am luat tren din Bucuresti, ajuns dimineata si plecat noaptea.

Am vazut pozele de la mobra ta si-i faina ... am sa revin cu detalii pe pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duminca cel tarziu rezolv .... ATV e pe tractiune spate, cu cardan. Cinci trepte de viteza, motor de 200 cmc. Firma nu stiu .... ITP valabil.

 

nu ma ajuta man...eu am nevoie doar de Bombardier , Arctic Cat , sau Polaris , motoare peste 600 cmc(consumul nu ma intereseaza deloc) , 4x4 dif-lock, troliu , carlig de remorcare ,etc....mie imi trebuie atv utilitar sa il pot folosi la dezapezit , carat lemne de foc etc...deci il voi folosi pt munca nu pt fun ....

 

ps

din ce descrii tu acolo este vorba de un Quad nu de un Atv......ala este doar pt distractie :)

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu ne-am ascuns, ci doar hibernam cred-ca.

Pãi da,cã la tine,acolo,cred cã e deja strat de zãpadã...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...