Sari la conținut

Postări Recomandate

De pe la 90-100km/h te apleci usor peste rezervor. Cu grija sa nu faci poc :)

 

cand o sa-mi doresc sa fac asta si s-o numesc si motociclism, o sa-mi iau o vitezana... asta ca sa stiu o treaba...

 

post-19084-0-05122500-1310492962_thumb.jpgpost-19084-0-75964000-1310492974_thumb.jpgDomnilor, problema mare! am xvs 1100, i-am dat jos filtrul de aer si am descoperit ca sunt 2 furtune care nu stiu unde „duc„. Va rog cine stie sa-mi spuna si mie ce si cum.

 

aveti poze atasate.

 

mercipost-19084-0-05122500-1310492962_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cand o sa-mi doresc sa fac asta si s-o numesc si motociclism, o sa-mi iau o vitezana... asta ca sa stiu o treaba...

 

post-19084-0-05122500-1310492962_thumb.jpgpost-19084-0-75964000-1310492974_thumb.jpgDomnilor, problema mare! am xvs 1100, i-am dat jos filtrul de aer si am descoperit ca sunt 2 furtune care nu stiu unde „duc„. Va rog cine stie sa-mi spuna si mie ce si cum.

 

aveti poze atasate.

 

mercipost-19084-0-05122500-1310492962_thumb.jpg

Daca o sa am timp maine ma uit, daca nu joi sa-mi aduci aminte prin PM sau Forum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa am timp maine ma uit, daca nu joi sa-mi aduci aminte prin PM sau Forum!

 

exista o probabilitate ca unul din furtunase sa aiba in capat un surub cu o saiba.. asta am gasit eu pe carterul motorului.. banuiesc c-ar cam fi de la unul din ele. am facut testul si surubul se potriveste de minune pe furtunase... dar am totusi nevoie de o confirmare pentru ca nu stiu ce si cum si in ce fel... mi-e sa nu fac vreo nefacuta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand o sa-mi doresc sa fac asta si s-o numesc si motociclism, o sa-mi iau o vitezana... asta ca sa stiu o treaba...

 

post-19084-0-05122500-1310492962_thumb.jpgpost-19084-0-75964000-1310492974_thumb.jpgDomnilor, problema mare! am xvs 1100, i-am dat jos filtrul de aer si am descoperit ca sunt 2 furtune care nu stiu unde „duc„. Va rog cine stie sa-mi spuna si mie ce si cum.

 

aveti poze atasate.

 

mercipost-19084-0-05122500-1310492962_thumb.jpg

 

 

 

Cel de sus atarna ca atare, probabil este pt vreo evacuare de gaze ceva , cel de jos ,la mine, este infipt in spatele filtrului de aer.

Editat de scaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de sus atarna ca atare, probabil este pt vreo evacuare de gaze ceva , cel de jos ,la mine, este infipt in spatele filtrului de aer.

 

 

te rog frumos verifica-l pe cel de sus daca nu cumva are in capat un surub pe care nu l-ai vazut... (spun asta pentru ca am gasit pe carter un surub care se potriveste exact la furtunasele alea...)

Editat de elvantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te rog frumos verifica-l pe cel de sus daca nu cumva are in capat un surub pe care nu l-ai vazut... (spun asta pentru ca am gasit pe carter un surub care se potriveste exact la furtunasele alea...)

 

 

Nop, nu are nimic in capat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista o probabilitate ca unul din furtunase sa aiba in capat un surub cu o saiba.. asta am gasit eu pe carterul motorului.. banuiesc c-ar cam fi de la unul din ele. am facut testul si surubul se potriveste de minune pe furtunase... dar am totusi nevoie de o confirmare pentru ca nu stiu ce si cum si in ce fel... mi-e sa nu fac vreo nefacuta...

Uite cum arata la mine:

1.post-25613-0-79227300-1310633478_thumb.jpg

2.post-25613-0-87120900-1310633496_thumb.jpg

3.post-25613-0-97562900-1310633510_thumb.jpg

4.post-25613-0-68459700-1310633529_thumb.jpg

5.post-25613-0-00024500-1310633551_thumb.jpg

6.post-25613-0-30180300-1310633572_thumb.jpg

7.post-25613-0-90602600-1310633591_thumb.jpg

8.post-25613-0-09857000-1310633601_thumb.jpg

9.post-25613-0-60846200-1310633610_thumb.jpg

10.post-25613-0-22161200-1310633623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum arata la mine:

Merci mult pentru poze! Acum m-am lamurit.

 

Esti sigur ca furtunasul care atarna in carburatoare NU a avut niciodata un surub in capat, da?

 

Raman dator de niste beri cand ne vom intalni!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pentru poze! Acum m-am lamurit.

 

Esti sigur ca furtunasul care atarna in carburatoare NU a avut niciodata un surub in capat, da?

 

Raman dator de niste beri cand ne vom intalni!

Cu placare !

 

Salut. De ieri sunt si eu mandru posesor de Yamaha Dragstar XVS 400 din '99. Mai pe seara sper sa vin si cu niste poze, ca ieri n-am apucat sa o spal. Abia am dat cateva ture cu ea in jurul casei, ca mi-e frica sa ies inca in trafic. Am uitat sa precizez ca e prima motoreta si scoala am facut-o in vara asta la distanta si la fara frecventa, adica vreo 3 maxim 4 ore pe o honda de 125 cc (deci va puteti imagina cat de bun sunt pe ea). Momentan totul e ok da probabil ca o sa va umplu cu intrebari stupide cat de curand.

De fapt mi-a venit in minte prima intrebare stupida: Rezerva se umple automat cu benzina cand alimentez, sau e ca la masina, tre sa mai deschid ceva ca sa bag la rezerva?

Ahoi, falicitari pentru noua achizitie si cat mai multi km intre santuri si fara evenimente negative! Rezerva se umple automat doar atat trebuie sa nu uiti ca in momentul cand alimentezi sa pui pe ON nu pe RES ca atunci nu faci pana prostului , poti sa dai drumul la intrebari oricat de stupide ar fii ele.

Numa bine si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De ieri sunt si eu mandru posesor de Yamaha Dragstar XVS 400 din '99. Mai pe seara sper sa vin si cu niste poze, ca ieri n-am apucat sa o spal. Abia am dat cateva ture cu ea in jurul casei, ca mi-e frica sa ies inca in trafic. Am uitat sa precizez ca e prima motoreta si scoala am facut-o in vara asta la distanta si la fara frecventa, adica vreo 3 maxim 4 ore pe o honda de 125 cc (deci va puteti imagina cat de bun sunt pe ea). Momentan totul e ok da probabil ca o sa va umplu cu intrebari stupide cat de curand.

De fapt mi-a venit in minte prima intrebare stupida: Rezerva se umple automat cu benzina cand alimentez, sau e ca la masina, tre sa mai deschid ceva ca sa bag la rezerva?

 

Felicitari pentru achizitie. Asteptam pozele :)

 

Obisnuieste-te un pic cu ea (ambreiajul mai ales, dar si frana) si iesi in trafic. Alege o ora cand nu e circulatie chiar asa de intensa dar du-te chiar pe un bulevard mare. Avantajul e ca pe o strada mare sunt marcaje pentru benzi si semafoare la intersectie, deci tu va trebui sa iti vezi doar de banda ta. Bineinteles, ochii in 4. Uite ceva care o sa te ajute: Supravietuirea in trafic

 

Nu e nici un mecanism complicat. Rezervorul e unul singur si are 2 gauri de unde iese benzina. Gaura pentru rezerva e mai jos, pe fundul rezervorului. Cum a zis si IceLord, daca uiti sa muti pe ON si consumi toata rezerva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragstarele sunt frumoase din fabrica. Niciodata nu ma voi satura sa admir motocicletele astea, standard sau customizate.

 

Nu ma uitasem la profil si n-am observat orasul. In cazul asta nu ai de ce sa iti faci probleme. O sa te obisnuiesti foarte repede cu motocicleta. Modelul asta e destul de iertator - nu smuceste acceleratia si este foarte manevrabila, ba chiar si franeaza destul de bine cu toate ca nu are cele mai performante frane din lume. Mie la inceput mi-a fost mai mult frica de trafic decat de motocicleta. Se zice ca primii 500Km sunt mai grei pe motor, pana te obisnuiesti cu mersul pe 2 roti, cu manevrarea motorului si chiar si cu traficul (caci e un pic diferit). Deci fa primii 500 km cu incredere si o sa vezi ca o sa te simti din ce in ce mai degajat. Bineinteles, de invatat o sa mai ai cate ceva toata viata, ca toata lumea dealtfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Nu e nici un mecanism complicat. Rezervorul e unul singur si are 2 gauri de unde iese benzina. Gaura pentru rezerva e mai jos, pe fundul rezervorului. Cum a zis si IceLord, daca uiti sa muti pe ON si consumi toata rezerva...

 

Scuze de off-topic: faza dragutza,patzita de mine,acu'un an: La reuniunea de la Breaza,am luat si-o pasagera,o prietena.Prima oara pe motor...Aveam problema cu electrica,respectiv,incarcarea.Pe port-bagaj,aveam legata o baterie de masina,in coburi inca 2 baterii de scuter,plus bateria mobrei,incarcata cu cateva ore inainte....Cand plecam de la reuniune,vad ca nu prea mai am benzina,si ma gandesc: "mai in colo,tre'sa-i bag si gaz"..Modelul meu de Vulcan,are si indicator de benzina.Buuunnn...Tot cu ochiu 'pe voltmetru (e la 10 cm de indicatorul de combustibil).ramin fara benzina,exact pe zona de "turbo",pina-n Ploiesti....Tot treceau grupuri-grupuri de mobre,pe linga mine -eu,pe marginea soselei,verificam electrica,crezand ca-i acolo,buba...Am tot plecat-oprit de vreo 5 ori,asa...Pina la urma,pun mana pe telefon,sa-l sun p-un amic,sa vina sa ma ia de-acolo,cu platforma....pina sa sun,ma-ntreaba fata asta: "da' tu,benzina,mai ai?..." Am crezut ca-mi cade ceru-n cap....Instant,ma uit la indicator - trecuse de dunga rosie...Imediat,ma uit la robinet...Din fericire,era pe ĂN"...Il pun pe rezerva,porneste imediat,si val-vartej,direct la benzinaria de la intrarea-n Ploiesti....Intre timp,alta buba...Cand conectasem bateria de masina,nu mai prinsesem si firul de la xenon....Si n-aveam decat lumina de pozitie...Cu toate opririle,se-nserase...:bounce: Don'soara - prima oara pe mobra,eu - 10 ani de A....:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata lumea pateste asa cu picioarele, indiferent de inaltime. e absolut normal caci practic stai cu ele nemiscate (ce mai schimbi din cand in cand o viteza cu varful bocancului). hai ca la vitezane te mai impingi in scarite, te mai foiesti un pic, dar la choppere stai pur si simplu. o solutie ar fi sa iti pui crashbar (asta e bine de pus din principiu) + highway pads. in felul asta iti mai schimbi din cand in cand pozitia picioarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de intarzierea cu pozele. Cred ca mi-a pus Super Glue pe sea fostul proprietar. Ca m-am dat jos de pe ea doar cand nu-mi mai rezistau picioarele. Dupa 2 zile bune de mers pe ea...doar vreo 250 de km totusi, pot spune ca am ramas cu un zampet prostesc pe fata. Si acum, stau in fata calculatorului si zambesc. E grozav. Sper sa mearga pozele ca e prima oara cand bag. Ce pot sa spun pana acuma e ca pozitia mainilor si comoditatea seii imi plac, nu obosesc, nu ma doare fundul. In schimb imi obosesc picioarele. Banuiesc eu ca are legatura cu cei 1.94 ai mei....asa ca prima investitie, cand reusesc sa strang un banut va fi in comenzi avansate. Oricum mai dureaza ceva, ca am dat si banii pe care nu ii am inca pe ea.

 

Aoleu frateeee... 1,94... micut esti... trebuia totusi sa iei in considerare un xvs de 1100 (zic eu) la inlatimea ta...

 

asfalt uscat si ZERO incidente iti urez!

 

ai grija mare, nu lasa extazul si bucuria sa te orbeasca (in trafic iti poate distrage atentia hehehehe)

 

Toate cele bune!!!

 

Intrebare stupida 2 :baldy:

 

Azi am prins curaj si am mers pe ea la munca, o parchez frumos in fata si ma gandesc cu o oarecare frica in inima ca nu am nici cea mai mica protectie la ea, si daca se supara cineva o ia de coarne si fuge. Ma aplec la cheie si vad ca are o pozitie "off" una "on" si una "lock", iar inspre "lock" scrie "push". Am pushuit si tras pana m-am plictisit, dar nu am reusit sa duc cheia in pozitia respectiva. se duce cam jumatate din cursa, si nu pot sa o scot. Si acu intrebarea...fac eu ceva gresit, sau o fi stricat mecanismul ala? si in caz ca as reusi sa o pun pe "lock" ce face de fapt pozitia aia? blocheaza roata? blocheaza furca?

 

trebuie sa cabrezi ghidonul MAXIM inspre stanga, si apoi merge.. iti blocheaza ghidonu LOCK ala... si da... asa cum scrie si in postul anterior, dupa ce ajungi la lock, poti scoate linistit cheia.. vezi sa n-ai dupa lock si lumini de parcare ca poate-ti halesc bateria (iti aprind pozitia fata+spate... si... papa baterie)

Editat de elvantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms frumos de raspunsuri. Din pacate am fost afara si am tras de ea si am pushuit iar si am impins maxim stanga de coarne si nu vrea. Cred ca e frecat mecanismul. Imping de cheie, merge jumatate de cursa, si apoi nu mai merge...car cand trag de cheie, iese cam 1 cm, dupa care nu mai iese. Mai experimentez acasa, azi vad ca nu mi-a furat-o nimeni. Eventual o sa-l sun pe fostul proprietar sa nu mai trag ca vitzelu de cheie in caz ca e bushit.

 

@elevantin Ms frumos. Iau puternic in calul 1100 ca a 2-a motoreta, da mai dureaza pana atunci. Mi-am propus sa o tin pe asta cel putin vara asta si urmatoarea. Nu pot sa zic ca mi-ar fi fost neaparat frica de motoreta mai mare ci aspectul financiar m-a facut sa raman la asta de 400. Salivez dupa motorete de vreo 6-7 ani cel putin, si nu mai aveam rabdare sa mai stau pe tusa inca un an sau doi si sa mai strang banutzi. Am lua-o pe asta printr-o cunostinta, la un pret foarte bun zic eu, si pana mai strangem banutzi ne plimbam cu portocala. :moto:

 

 

geloo am uitat sa-ti spun sa ai FOARTE MARE grija cu cheia. daca ai cheie ORIGINALA Yamaha, mergi de URGENTA si fa o copie sau 2 la un birou de copiat chei (o sa arate identic, inclusiv body-ul ala de plastic, doar ca nu scrie Yamaha ci ceva in turceste). Treaba este ca (virgulica) cheile de la Yamahe sunt foarte moi, iar alea de la biroul de copiat chei sunt probabil din ceva otel, God-knows... nu cred ca ai vrea s-o indoi sau s-o rupi.

 

Grija mare, ti-am spus. Eu am mai avut un Virago si cheia originala am reusit s-o stramb (inca merge perfect dar...) si de-aia o foloseam numai pe cea "copiata"...

 

Iar la banuti, iti ia maxim 15-20 lei... nu e un capat de lume... te faci si tu ca absentezi la o repriza de beri cu baietii heheheheheeeee

 

(intreaba-l pe fostul proprietar daca mecanismul functioneaza. daca zice ca da, incearca ghidonul la simtul mainii in concordanta cu cheia... desi regula este ca trebuie cabrat stanga MAXIM, nu doar jumate sau 3 sferturi).

 

Succes!

Editat de elvantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu trece cheia daca ghidonul este cabrat total stanga. Trebuie sa misc putin (1-2 cm) de ghidon spre dreapta si apoi se blocheaza si pot scoate cheia.

 

pai cam asa se face cu blocatul - dai ghidonul maxim in stanga si pe urma il dai inapoi (indrepti) un pic. prima data il misti cate putin ca sa iti dai seama in ce pozitie se blocheaza si poti sa scoti cheia. dupa un pic de antrenament o sa mearga din prima.

 

oricum sistemul asta de blocare e mai mult asa de forma. astia care fura motociclete il rup imediat.

 

ca fapt divers, eu mi-am uitat cheia in contact de o gramada de ori. pana acum am avut noroc si n-am ramas fara motor :) noroc cu astia de la Yamaha ca au pus contactul in lateral si nu se vede asa de bine daca nu te pricepi, noroc ca hotii de motociclete nu au trecut pe strada pe care era parcata yamee a mea atunci cand am uitat cheia in contact.

 

cel mai penibil am fost cand am scos cheia din contact si am uitat-o pe sa (motorul parcat langa parcul Herastrau). am plecat lipsit de griji si am lipsit cateva ore. cand m-am intors m-a luat un nene la intrebari - cam cat costa o motocicleta din asta, cam cum merge etc, dupa care imi arata cheia de la yamee si imi spune unde a gasit-o. va dati seama ca am ramas fara cuvinte. am incercat sa ii multumesc omului - nici nu stiu daca a inteles ceva pentru ca ma balbaiam ca ultimul prost - si pana m-am dezmeticit eu de-a binelea a plecat. daca o fi si el motociclist si din intamplare citeste... ii multumesc din toata inima inca odata. nu numai pentru ca mi-a pazit motocicleta, dar si pentru faptul ca mai exista oameni in tara asta capabili de asemenea gesturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si intr-un final, dupa aproape 6 luni de munca dragstarul a pornit :)

A iesit un custom superb!

 

Scuze de intarzierea cu pozele. Cred ca mi-a pus Super Glue pe sea fostul proprietar. Ca m-am dat jos de pe ea doar cand nu-mi mai rezistau picioarele. Dupa 2 zile bune de mers pe ea...doar vreo 250 de km totusi, pot spune ca am ramas cu un zampet prostesc pe fata. Si acum, stau in fata calculatorului si zambesc. E grozav. Sper sa mearga pozele ca e prima oara cand bag. Ce pot sa spun pana acuma e ca pozitia mainilor si comoditatea seii imi plac, nu obosesc, nu ma doare fundul. In schimb imi obosesc picioarele. Banuiesc eu ca are legatura cu cei 1.94 ai mei....asa ca prima investitie, cand reusesc sa strang un banut va fi in comenzi avansate. Oricum mai dureaza ceva, ca am dat si banii pe care nu ii am inca pe ea.

Faina jucarie, sa ai noroc de ea, imi place esapamentul care bate a la Easy Rider!

 

Intrebare stupida 2 :baldy:

 

Azi am prins curaj si am mers pe ea la munca, o parchez frumos in fata si ma gandesc cu o oarecare frica in inima ca nu am nici cea mai mica protectie la ea, si daca se supara cineva o ia de coarne si fuge. Ma aplec la cheie si vad ca are o pozitie "off" una "on" si una "lock", iar inspre "lock" scrie "push". Am pushuit si tras pana m-am plictisit, dar nu am reusit sa duc cheia in pozitia respectiva. se duce cam jumatate din cursa, si nu pot sa o scot. Si acu intrebarea...fac eu ceva gresit, sau o fi stricat mecanismul ala? si in caz ca as reusi sa o pun pe "lock" ce face de fapt pozitia aia? blocheaza roata? blocheaza furca?

Ahoi, cu lock blocezi furca si numa in loc se invarte motorul daca vrea sa plece cineva fara cheie cu el. Din cate stiu eu trebuie sa invarti ghidonul spre stanga aproape la maxim si atunci sa incerci sa dai cheia spre lock ;) !

 

pai cam asa se face cu blocatul - dai ghidonul maxim in stanga si pe urma il dai inapoi (indrepti) un pic. prima data il misti cate putin ca sa iti dai seama in ce pozitie se blocheaza si poti sa scoti cheia. dupa un pic de antrenament o sa mearga din prima.

 

oricum sistemul asta de blocare e mai mult asa de forma. astia care fura motociclete il rup imediat.

 

ca fapt divers, eu mi-am uitat cheia in contact de o gramada de ori. pana acum am avut noroc si n-am ramas fara motor :) noroc cu astia de la Yamaha ca au pus contactul in lateral si nu se vede asa de bine daca nu te pricepi, noroc ca hotii de motociclete nu au trecut pe strada pe care era parcata yamee a mea atunci cand am uitat cheia in contact.

 

cel mai penibil am fost cand am scos cheia din contact si am uitat-o pe sa (motorul parcat langa parcul Herastrau). am plecat lipsit de griji si am lipsit cateva ore. cand m-am intors m-a luat un nene la intrebari - cam cat costa o motocicleta din asta, cam cum merge etc, dupa care imi arata cheia de la yamee si imi spune unde a gasit-o. va dati seama ca am ramas fara cuvinte. am incercat sa ii multumesc omului - nici nu stiu daca a inteles ceva pentru ca ma balbaiam ca ultimul prost - si pana m-am dezmeticit eu de-a binelea a plecat. daca o fi si el motociclist si din intamplare citeste... ii multumesc din toata inima inca odata. nu numai pentru ca mi-a pazit motocicleta, dar si pentru faptul ca mai exista oameni in tara asta capabili de asemenea gesturi.

Mai sunt si oameni cu suflet mare in tarisoara asta, dar din pacate usor a scazut numarul....poate poate in viitor o sa mai creasca.

Numa bine dragstaristilor!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, caut si eu o aripa de Yamaha Dragstar CLASSIC... ma poate ajuta cineva? eu am de 1100 dar cred ca se potriveste si de 650.. are cam aceleasi dimensiuni daca stiu eu bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UP

Hai nene...nica nica????

Hai oameni buni...FAC REDUCERI....

De vanzare...pentru XVS 1100

 

1. Rezervor original- 100 euro

2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro

3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro

4. Comenzile originale complete-60 euro

5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro

6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro

 

eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii....

Pt foto aici...

 

/index.php?...t&p=2195698

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UP

Hai nene...nica nica????

Hai oameni buni...FAC REDUCERI....

De vanzare...pentru XVS 1100

 

1. Rezervor original- 100 euro

2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro

3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro

4. Comenzile originale complete-60 euro

5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro

6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro

 

eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii....

Pt foto aici...

 

/index.php?...t&p=2195698

 

 

 

din cate vaz aripa aia spate este de xvs 1100 normal, nu model clasic, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...