Bogmad Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 (editat) Draga Boris, cred ca un bugspoiler ar intregi "opera". Mai gandeste-te. Oricum, imi vine sa te felicit de fiecare data cand iti scriu. Editat Iulie 27, 2011 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Draga Boris, cred ca un bugspoiler ar intregi "opera". Mai gandeste-te. Oricum, imi vine sa te felicit de fiecare data cand iti scriu. nu eu trebuie sa ma mai gandesc ci nanasul meu cel care a construit motocicleta , eu doar va tin la curent cu ce s-a mai intamplat. in alta ordine de idei cu totii avem opinii/pareri despre o motocicleta sau alta, uneori vorbim in cunostinta de cauza alteori doar dupa auzite (il cunosc pe JustMe si stiu ca nu o spune cu rautate ci vorbeste cu pasiunea unui detinator de HD.... si fost posesor de dragstar) . eu pot spune ca intotdeauna mi-am dorit un HD (e o chestie de optiune nu stau sa compar avantaje si beneficii)si in acest sens m-am chinuit sa-l conving pe nasul meu(cel care a modificat dragstarul... asta ca sa fie clar )sa nu investeasca bani si timp intr-un dragstar de 650. Acum ma bucur foarte mult ca nu a tinut cont de parerea mea pentru ca in momentul in care m-am suit pe motor si am plecat nu mai m-a interesat nici ca nu e HD, nici ca nu are motor de peste 1000cmc. Urmatorul proiect ar fi trebuit sa fie modificarea unui HD sportster, de data asta pentru mine , dar sincer ma gandesc ca un star de 1300 s-ar potrivi mult mai bine unui astfel de proiect(as incerca si dragstarul meu de 1100 dar ma incanta mai mult transmisia pe curea). Din motocicleta nu o sa mai pastrez decat blocul motor, cutia de viteze si o parte din cadru iar din punctul asta de vedere, personal consider ca la star sunt mai spectaculoase. Va tin la curent cand vom demara noul proiect, pana atunci va mai incant cu cateva poze bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) Eu tot la classic raman, oricum e fain facut si cel custom dar nu stiu de ce tot la classic ma gandesc (desigur cu niste modificari old school)! Editat Iulie 28, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 salut, uite aici un cauciuc mai lat pe spate Uoaooo. Bravo baieti. Incet incet apar bestiile si in tara asta. Frumos lucrat. Bravo iara. Daca permiteti o observatie... eu asi prelungi rezervorul spre sea, pe ambele parti. Uite un exemplu rezervor Bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Dar 22.000 euroi nu e putin cam mult totusi...zic si eu in calitate de total nepriceput. CAT?! 22.000 EURO?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Super opera de arta, am vazut ca ati si scos la vanzare frumusetea. Dar 22.000 euroi nu e putin cam mult totusi...zic si eu in calitate de total nepriceput. salutare, nu e de vanzare, sau cel putin nu a fost facuta pentru a se vinde. Ne-am contrazis noi, eu fiind de parere ca nu avem o piata in Romania pentru motociclete modificate manual si asa a aparut anuntul... pentru a vedea reactii. Daca iese ceva atunci e si mai bine , inseamna ca m-am inselat eu. Cat priveste pretul, am vazut cateva motociclete pe aici modificate la preturi de peste 30000 eur care intradevar erau modificate dar cu piese cumparate si doar asamblate. Si daca tot suntem aici, pentru ca personal nu cred in existenta unei piete de desfacere pentru astfel de modele, aici la noi si nici nu stiu care ar fi pretul corect pentru o astfel de motocicleta, daca se poate, o parere din exterior cu privire la valoarea ei ar fi bine venita. Deci, avem o motocicleta yamaha dragstar de 650cmc de la care s-a pastrat blocul motor, cutia de viteze si parti din cadru si rezervor. S-au cumparat urmatoarele componente: telescoapele de la furca fata, anvelopele (cel pe spate de 280), manerele si oglinzile. Toate celelalte componente sunt facute manual in atelier si pe strung: jantele sunt facute din doua jante de mercedes AMG cu toate componentele facute la strung (butuc, ax, prinderi etc), cadrul a fost taiat si modificat, rezervorul a fost taiat si modificat, jucurile au fost facute de la zero din bucati brute de aluminiu, cardanul a fost facut dintr-o planetara de mercedes modificata pe strung la care s-a adaptat o cruce cardanica facuta tot pe strung, shaua este facuta manual, farul este facut manual s-a pastrat doar sticla de la cel original, comenzile avansate, instalatia electrica, stopuri/semnale sunt deasemenea facute manual si multe alte lucruri mai marunte. La asta se adauga 5 luni de munca in atelier... Daca as incepe o astfel de afacere care ar fi pretul, aici in Romania, la care as putea valorifica o astfel de motocicleta? Binenteles motocicleta se vinde omologata si cu garantie. Bafta! http://www.autovit.ro/yamaha-drag-star-M2758155.htmlO fi pus-o doar ca sa se laude, ca are cu ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Eu cred ca ai dreptate din punctul de vedere al pietei. Nu contest ca motocicleta ar face atat, nu ma pricep. Vazand pozele de pe autovit am recunoscut-o (nu e greu sa o recunosti ) si ca si tine eram curios ce zic cunoscatorii referitor la pret. Ca design ea arata superb, problema unui eventual cumparator care ar avea bani de asa ceva cred ca e motorul, la care v-ati cam zgarcit si care cred ca trage in jos proiectul. Daca as avea bani de asa ceva (nu e nici pe departe cazul) nu m-ar fi deranjat catusi de putin 1.000-1.500 de euro in plus, cat ar fi costat in plus ca sa plecati de la unul de 1.100 cc. La un 20.000 de euro iti poti lua un Harley nou sau cel mai mare Star si iti mai si ramane, deci concurenta e mare. Bafta la vanzare si mi-ar face placere daca ne-ai tine la curent. Sunt curios daca primiti oferte si cam care ar fi ele. cu siguranta in Romania conteaza foarte mult firma iar un HD s-ar vinde mult mai bine si mai repede. Proiectul a plecat de la o joaca: anul trecut cand mergeam prin tara cu motoarele, eu cel de 1100 iar nashul meu cu cel de 650 nemodificat toata lumea se oprea si admira motorul meu ; ce si-a zis el, "las' ca fac eu din dragstarul meu de 650 un motor de nerecunoscut care sa atraga privirile pe unde merge". Asa a ajuns sa modifice un 650, nicidecum pentru vanzare... si i-a iesit destul de bine. La intrunirea de la Sibiu unde au venit foarte multe HD pot sa spun ca dragstarul de 650 a fost cel mai admirat motor, putina lume stiind efectiv ce motor e. Eu personal nu stiu care e valoarea reala a motocicletei, de asta am si apelat la parerile voastre dar sunt convins ca nu este o afacere. Gandeste-te ca daca s-ar vinde la 20000 eur(ceea ce este foarte mult pentru piata din Romanaia si vorbim de pasionati acum) din astia 20000 eur o parte ar insemna motocicleta efectiv + toate materialele folosite(care sunt de cea mai buna calitate ex: te uiti si compari jugurile de acum de la dragstar cu jugurile de la orice model de HD serie si cele din urma nu se ridica nici macar la 50% ca si valoare din primele), costurile cu atelierul (amortizarea sculelor si a aparatelor, chiria atelierului, cheltuielile curente). Ce ramane imparte la 5 luni de munca si vezi care e profitul net pe luna si o sa iti dai seama ca nu merita la noi un astfel de business. Fiind toata lucrata manual, nu te poti ocupa de mai multe motociclete odata(nu iti permite timpul) si nici nu poti da la altcineva sa faca operatiuni (nu iti permiti sa angajezi si nici nu sti calitatea lucrarii). Pana una alta sa ne bucuram de vreme si de plimbari ca asta e cel mai important. Bafta! uite o poza de anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Pe siteul mobile sunt 2 dragstaruri de 650 cam pe la 10.000 de euro. La ochiometru au cam acelasi nivel de customizare cu frumoasa din Romania - poate asta ar fi pretul de piata. Unul din vanzatori este BANDIT CYCLES. Asta apropo de discutiile astea cu HD si Yamaha. Oamenii astia customizeaza la gramada si HDuri si Staruri. Chiar nu inteleg ce dracu tot va omorati atat cu eticheta pe care a avut-o motocicleta initial caci dupa customizare devine ceva UNIC. Si cilindreea mai conteaza asa de mult? Te duci cu un astfel de custom la curse sau cum? Eu daca as avea asa ceva as plimba-o cu mare grija si as opri din kilometru in kilometru sa o mai lustruiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 cu siguranta in Romania conteaza foarte mult firma iar un HD s-ar vinde mult mai bine si mai repede. Proiectul a plecat de la o joaca: anul trecut cand mergeam prin tara cu motoarele, eu cel de 1100 iar nashul meu cu cel de 650 nemodificat toata lumea se oprea si admira motorul meu ; ce si-a zis el, "las' ca fac eu din dragstarul meu de 650 un motor de nerecunoscut care sa atraga privirile pe unde merge". Asa a ajuns sa modifice un 650, nicidecum pentru vanzare... si i-a iesit destul de bine. La intrunirea de la Sibiu unde au venit foarte multe HD pot sa spun ca dragstarul de 650 a fost cel mai admirat motor, putina lume stiind efectiv ce motor e. Eu personal nu stiu care e valoarea reala a motocicletei, de asta am si apelat la parerile voastre dar sunt convins ca nu este o afacere. Gandeste-te ca daca s-ar vinde la 20000 eur(ceea ce este foarte mult pentru piata din Romanaia si vorbim de pasionati acum) din astia 20000 eur o parte ar insemna motocicleta efectiv + toate materialele folosite(care sunt de cea mai buna calitate ex: te uiti si compari jugurile de acum de la dragstar cu jugurile de la orice model de HD serie si cele din urma nu se ridica nici macar la 50% ca si valoare din primele), costurile cu atelierul (amortizarea sculelor si a aparatelor, chiria atelierului, cheltuielile curente). Ce ramane imparte la 5 luni de munca si vezi care e profitul net pe luna si o sa iti dai seama ca nu merita la noi un astfel de business. Fiind toata lucrata manual, nu te poti ocupa de mai multe motociclete odata(nu iti permite timpul) si nici nu poti da la altcineva sa faca operatiuni (nu iti permiti sa angajezi si nici nu sti calitatea lucrarii). Pana una alta sa ne bucuram de vreme si de plimbari ca asta e cel mai important. Bafta! uite o poza de anul trecut compara preturile pt un dragstar modificat in sensul asta pe mobile.de si-ti vei face o parere. ce-ti spun sigur este ca la 20000 de euro ai un harley modificat si mai bine decat al tau, bineinteles folosit si cu niste ani vechime. exista mobre semnate exile sau zero enginnering pe care le gaseti la SH la 15-20 de coco.oricum, cel mai bine consulta piata, nu la noi, ci la germeni si britanici si asa iti poti face o parere. personal imi place performanta la un cruiser, dar la japoneze inafara de un stage 1 si un biet carburator altceva nu prea poti aduce ca imbunatatiri. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvantin Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Demult nu ii mai bag in seama pe cei care invart cliseele "harley e harley" sau "honda e honda". De aia nu mai pot eu. Zic si eu ca "yamaha e yamaha" si am terminat. Cand am luat-o pe yamee aveam destui bani sa imi cumpar si harley si honda. Eu am vrut yamee. De yamaha am auzit de cand aveam vre-o 3 ani. Multi din artistii mei preferati canta pe instrumente yamaha. Cand am vazut ca stiu sa faca si motociclete (si ce motociclete!) am stiut clar ce vreau sa iau. Pe mine m-a deranjat altceva. Cam cate motociclete custom ati vazut voi prin Romania? Eu nu am vazut prea multe. Cred ca imi ajung degetele de la o singura mana sa numar motoarele bine lucrate. Si acum, ca ne-a prezentat boriss o motocicleta foarte frumoasa, ce sa facem? Hai sa ii gasim nod in papura si sa ne rupem in basini... ca nu e harley. Zau ca nu ma asteptam la asa ceva. deci treaba cu harley e harley n shit e cea mai tare... si mai ales aia cu honda e honda... ai nota 10 cu felicitari pt asta, si nu pentru ca si eu am yamaha (poate, ca si tine, am motivele mele pentru care am yamaha si nu hd sau honda) la fel de veritabil cu "aveam bani...." si eu la fel. pe xvs1100 am dat cat dadeam pe un cruiser american... si d-ala cu motor facut in fostele uzine hd, nu la buell. deci luam ceva sa zicem bun. la categoria instrumente pot spune ca depinde rau de tot. eu cant pe Fender (ghitara) dar cele mai tari tobe mi se par intr-adevar yamaha (cele profesionale de scena... vezi whitesnake) la categoria customuri pot spune doar ca il respect pe boris. si nu numai. ii respect pe toti care fac un custom. nu conteaza ca are la baza un scooter, un motor de tractor d-ala romanesc sau un hd/victory/etc. asta mi se pare o chestie de superficialitate. nu iti place, ok... nu intereseaza pe nimeni parerea ta despre brand. cunosc oameni care conduc motorete (atentie... motorete, nu motociclete) care seamana cu carpatinele, au 4 sau 5 viteze si se numesc Tomos APN. sunt ex-yu.. si cica sunt extraordinare. deci? daca nu e harley e (cuvant urat)? sau cum? asfalt uscat domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 la categoria instrumente pot spune ca depinde rau de tot. eu cant pe Fender (ghitara) dar cele mai tari tobe mi se par intr-adevar yamaha (cele profesionale de scena... vezi whitesnake) Suntem pe forum de motociclisti si e topic pentru Dragstare, dar nu ma pot abtine... Cand cele mai tari tobe din lume incap pe mana unuia din cei mai buni tobosari din lume, uite ce iese: http://www.youtube.com/watch?v=sXHhnyEQqVs La capitolul ghitari... uite un alt mare artist care a ales Yamaha. Omul are corzi Fender Poate nu si-a permis omul sa isi cumpere o ghitara mai buna si atunci si-a luat macar corzile caci, nu-i asa, "Fender e Fender" Era o gluma, fireste. Mike Stern e genul care traieste numai pentru muzica; cred ca il doare undeva de tot ce se intampla in jurul lui, cu atat mai mult de etichete si clisee. http://www.youtube.com/watch?v=9bj0Vvz4row Cu oamenii astia am crescut - cand eu eram la inceputul vietii ei erau la inceputul carierei. Evolutia lor, ca astisti, mi-a influentat si evolutia mea, ca om. Daca tot am inceput, trebuie sa il mentionez neaparat si pe tatal lor (dpdv muzical) - Chick Corea care, ati ghicit, canta tot cu instrumente Yamaha. De aceea Yamaha inseamna ceva special pentru mine. Vedeti, asta e diferenta intre Yamaha si Harley Davidson: Fara discutie, Harley Davidson reprezinta ceva special in domeniul moto. Imaginea HD a influentat lumea, au creat o intreaga subcultura. Din partea mea tot respectul. Dar daca vorbim despre Yamaha, pot spune ca au influentat cultura mondiala. Ca sa intelegeti la ce ma refer, va recomand sa vizitati site-ul Yamaha's 50th anniversary in USA - sunt niste butoane pe acolo; selectati "video" si decada dorita. Merita vazut. Mai e ceva. Poate ca americanii au motive sa se uite cumva "de sus" la japonezi. Doar i-au batut in WW2. Totusi, cultura japoneza e fascinanta, cel putin pentru mine. Japonezii astia au o determinare extraordinara de a urmari perfectiunea in tot ceea ce fac. Yamaha nu face exceptie. Au inceput ca producatori de piane. De ani de zile sunt cei mai buni producatori de piane din lume (si in industia asta exista un cliseu - "Steinway e Steinway", dar adevarul e ca Yamaha e number one). S-au apucat sa faca si alte instrumente muzicale - poate nu sunt cei mai buni la toate capitolele, dar sigur se bat cu cei mai buni si sunt in top. S-au apucat sa faca motociclete, iarasi sunt printre cei mai buni. Din nou, mare diferenta fata de HD. Harley s-a bazat prea mult pe imaginea din trecut, pe "heritage". Au inovat doar cand au fost cu sabia deasupra capului (spectrul falimentului). Pe de alta parte, Yamaha a trebuit sa isi creeze o imagine si au facut-o prin performanta (mi se pare ca in ultimii 2 ani sunt campioni mondiali la MotoGP, nu? plus inca 'jdemii de titluri luate pin toate competitiile in care au participat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ahoi! Baietii eu acum sunt intr-o calatorie (acuma sunt la Borsa Maramures si vin de la Sighetul Marmatiei) pe drum mi se tot aprinde becul rosu de ulei si parca n-am putere cand se aprinde, daca opresc si merg mai departe merge bine dar dupa un timp se repeta faza (pierderi de ulei n-am, ma gandesc ca poate imi face figuri vreo bujie) voi a-ti patit asa ceva? Mentionez ca drumurile sunt cam cu denivelari prin zona si sunt cam sgatait! Daca a-ti avut careva astfel de bube rog ziceti ce a fost buba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 eu nu le am cu mecanica, dar daca se aprinde becul ptr ulei, atunci poate e problema la ulei nu la bujii. ma gandesc ca exista un senzor care da o avertizare cand uleiul se incinge prea tare. cea mai simpla chestie e sa verifici nivelul uleiului. chiar daca nu pica pe nicaieri tot se mai consuma si el. nu strica de verificat nici bujiile si nici filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elvantin Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ahoi! Baietii eu acum sunt intr-o calatorie (acuma sunt la Borsa Maramures si vin de la Sighetul Marmatiei) pe drum mi se tot aprinde becul rosu de ulei si parca n-am putere cand se aprinde, daca opresc si merg mai departe merge bine dar dupa un timp se repeta faza (pierderi de ulei n-am, ma gandesc ca poate imi face figuri vreo bujie) voi a-ti patit asa ceva? Mentionez ca drumurile sunt cam cu denivelari prin zona si sunt cam sgatait! Daca a-ti avut careva astfel de bube rog ziceti ce a fost buba! posibile cauze: ulei "ars" sau neschimbat cand trebuia - ulei prea putin - mergi prea incet (datorita superbelor drumuri) si n-apuca sa-si faca ungerea cum trebuie - filtrul de ulei plin de chestii nasoale (poate) - bujiile nu aprind becu'la ulei. de exemplu cand aveam xv750 daca il porneam (mai ales iarna cand trebuia sa ii dau soc) si il lasam pe cric sa se incalzeasca, in 2 minute imi aprindea becu'la ulei. cum ma suiam pe el si il indreptam, se stingea... problema e ca daca la tine sta mereu aprins... atunci e de naspa... cerceteaza una-alta. ia-o prin eliminare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 pompa de ulei (presiune slaba sau prea mare) , ulei prea putin.... n-are treaba cu bujiile sau filtru de aer. ce marca de ulei ai pus? se incalzeste prea tare motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 salutare, nu e de vanzare, sau cel putin nu a fost facuta pentru a se vinde. Ne-am contrazis noi, eu fiind de parere ca nu avem o piata in Romania pentru motociclete modificate manual si asa a aparut anuntul... pentru a vedea reactii. Daca iese ceva atunci e si mai bine , inseamna ca m-am inselat eu. Cat priveste pretul, am vazut cateva motociclete pe aici modificate la preturi de peste 30000 eur care intradevar erau modificate dar cu piese cumparate si doar asamblate. Si daca tot suntem aici, pentru ca personal nu cred in existenta unei piete de desfacere pentru astfel de modele, aici la noi si nici nu stiu care ar fi pretul corect pentru o astfel de motocicleta, daca se poate, o parere din exterior cu privire la valoarea ei ar fi bine venita. Deci, avem o motocicleta yamaha dragstar de 650cmc de la care s-a pastrat blocul motor, cutia de viteze si parti din cadru si rezervor. S-au cumparat urmatoarele componente: telescoapele de la furca fata, anvelopele (cel pe spate de 280), manerele si oglinzile. Toate celelalte componente sunt facute manual in atelier si pe strung: jantele sunt facute din doua jante de mercedes AMG cu toate componentele facute la strung (butuc, ax, prinderi etc), cadrul a fost taiat si modificat, rezervorul a fost taiat si modificat, jucurile au fost facute de la zero din bucati brute de aluminiu, cardanul a fost facut dintr-o planetara de mercedes modificata pe strung la care s-a adaptat o cruce cardanica facuta tot pe strung, shaua este facuta manual, farul este facut manual s-a pastrat doar sticla de la cel original, comenzile avansate, instalatia electrica, stopuri/semnale sunt deasemenea facute manual si multe alte lucruri mai marunte. La asta se adauga 5 luni de munca in atelier... Daca as incepe o astfel de afacere care ar fi pretul, aici in Romania, la care as putea valorifica o astfel de motocicleta? Binenteles motocicleta se vinde omologata si cu garantie. Bafta! pai sa vedem: pret motocicleta cumparata pret componente ramase si vandute pret componente (materiale ) cumparate pentru modificare pret manopera in functie de ore lucrate cam asta ar fi, in opinia mea un pct de plecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Nici nu o sa credeti ce a fost buba......mi-a intrat o piatra intre placa de protectie pe care am facut-o eu si blocul motor si cand se supra incalzea motorul si se dilata piatra strangea motorul si dupa ce am scos piatra de acolo n-am mai avut bai, am vazut-o intr-o benzinarie cand am inceput sa ma uit pe sub motor sa vad ce ar putea sa fie buba. In rest totul a decurs bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Nici nu o sa credeti ce a fost buba......mi-a intrat o piatra intre placa de protectie pe care am facut-o eu si blocul motor si cand se supra incalzea motorul si se dilata piatra strangea motorul si dupa ce am scos piatra de acolo n-am mai avut bai, am vazut-o intr-o benzinarie cand am inceput sa ma uit pe sub motor sa vad ce ar putea sa fie buba. In rest totul a decurs bine! piatra se dilata?! ia baga o poza sa vad cum ai facut placa de protectie pe motor. (cred ca ai facut o greseala ca la bloc motor/baia de ulei partea cea de jos are nevoie de aer care vine din fata si placa de protectie blocheaza accesul de flux de aer, motoare de peste 1000 cmc, fara racire de apa au nevoie de racire puternica, de ex al meu are radiator de ulei, al tau nu are radiator, ci chestia aia.... nu stiu cum se numeste aia niste "santuri", daca tu le ai acoperit acolo, aia e buba) de aia se incalzeste uleiul prea tare.. zici ca ai ulei ca apa chioara. nu mai e vascoaza. Japonezi nu s-au gandit ca in Romania avem drumuri proaste si plin de nisip/pietre. Daca aia e buba adevarata, da-o jos, n-ai ce face, asta e..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) piatra se dilata?! ia baga o poza sa vad cum ai facut placa de protectie pe motor. (cred ca ai facut o greseala ca la bloc motor/baia de ulei partea cea de jos are nevoie de aer care vine din fata si placa de protectie blocheaza accesul de flux de aer, motoare de peste 1000 cmc, fara racire de apa au nevoie de racire puternica, de ex al meu are radiator de ulei, al tau nu are radiator, ci chestia aia.... nu stiu cum se numeste aia niste "santuri", daca tu le ai acoperit acolo, aia e buba) de aia se incalzeste uleiul prea tare.. zici ca ai ulei ca apa chioara. nu mai e vascoaza. Japonezi nu s-au gandit ca in Romania avem drumuri proaste si plin de nisip/pietre. Daca aia e buba adevarata, da-o jos, n-ai ce face, asta e..... Astfel de protectie am facut , oricum piatra si-a facut loc intre blocul motor si placa de 8 mm iar pe masura ce motorul se incalzea cand functiona se si dilata iar piatra era intre protectie si blocul motor.... (scuza-mi greseala gramaticala am uitat sa pun o virgula)! Editat August 4, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) ahaa e ok atunci. de aia ti am spus sa faci o poza (am crezut ca ai acoperit baia in fata). arata bine dar totusi cam riscant. cand o sa vezi vreun bordura/etc in fata sau vreo groapa sanatoasa.. si ocolesti putin daca vei lovi la coltul placii.... ramai garantat fara comenzile avansate... practic placa taie suruburile. (daca e prins cu placa de protectie de comenzile avansate) PS: sa ocolesti cat mai mult PS2: bafta la vanzare! PS3: nivelu la ulei e ok? (dupa 3 min de la oprirea motorului) Editat August 4, 2011 de CryAngel27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 ahaa e ok atunci. de aia ti am spus sa faci o poza (am crezut ca ai acoperit baia in fata). arata bine dar totusi cam riscant. cand o sa vezi vreun bordura/etc in fata sau vreo groapa sanatoasa.. si ocolesti putin daca vei lovi la coltul placii.... ramai garantat fara comenzile avansate... practic placa taie suruburile. (daca e prins cu placa de protectie de comenzile avansate) PS: sa ocolesti cat mai mult PS2: bafta la vanzare! PS3: nivelu la ulei e ok? (dupa 3 min de la oprirea motorului) Am mare grija la borduri si le urc foarte incet iar la gropi si damburi inca n-am atins cu ea ca sa raman fara comenzi, de testat am testat-o si sta motorul suspendat pe placa si la o bordura se invarte roata in gol deci n-am stres . De aia am facut-o ca are inca un prieten dragstar si a lovit cu blocul motor intr-o bordura si pe loc i-a crapat blocul motor si atunci am zis ca trebuie neaparat sa-mi fac protectie. Na fost bai cu uleiul! Apropo nu stiti cine ar repara un vitezometru electronic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Fain Indian-ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Eu le-am vazut anul trecut la Debreten. Foarte frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemeti_huni Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 Revenind la sesizarile lui Icelord eu intampin aceasta problema cam des , in sensul ca din cand in cand se aprinde becul rosu ; initial am schimbat ulei de doua ori sa fiu sigur ca problema nu vine din aceasta cauza , dupa aceea de la un mechanic la altul ... la urma m-am saturat si o data cand s-a aprins iarasi am tras un pic de acceleratie si s-a stins in momentul urmator . De atunci procedez la fel si se stinge . Pana gasesc o solutie mai ... normala raman la metoda acesta , o posibila problema ar fi supraincalzirea uleiului deoarece filtrul de ulei si de aer au fost schimbate de mai multe ori . Oricum nu este o problema recenta la mine , de anul trecut de la achizitie merge asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 poate ziceti si ce ulei ati pus. eu pana acum am pus mereu Castrol (luat din Germania ca pe aici am auzit ca poti sa iti iei tzeapa) si a mers foarte bine. Anul trecut m-a trasnit sa ii pun Yamalube ca deh, asa tot recomanda in cartea tehnica. Parca s-a incins mai tare cu Yamalube si pana la urma l-am schimbat, iar acum am Motul. Toate sintetice cu 20W-40. Poate pe caldurile astea ar merge mai bine un 20W-50. Vazusem la Louis un termometru pentru ulei care se monteaza in locul busonului de la gura de umplere. Nu stiu cat e de precis, dar ar fi o idee sa puneti asa ceva - macar va dati seama daca se aprinde becul ala aiurea sau are motive intemeiate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.