Nocturnus85 Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Bai, am si eu o intrebare. Defapt mai bine va povestesc ce ,,simptom" intalnesc eu. Cand motorul e subturat, sa zicem sunt de la viteza a 3-a in sus si am cam 30-50 la ora, in momentul cand bag tare mana in gaz, brusc, pana sa accelereze, se aude un zgomot, ca un huruit. dispare imediat ce urca in turatii si implicit creste viteza. Sa fie vreo problema pe la pinioane sau pur si simplu motorul da sa se incece neavand forta sa traga in treapta superioara la viteza mica?. Si inca ceva, voi pe la ce interval de viteza schimbati treapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 sal'tare natiune ... Eu am garaj pentru cal. In afara de husa, sters si degresat inainte, plin benzen si aditiv ... pas. O pornire la 2-3 sapt sau mai des cand e frig cred ca-i suficient. Oricum, daca iese naspa ... va anunt la primavara ... La primavara fiecare ne spunem povestea dupa hibernare . Bai, am si eu o intrebare. Defapt mai bine va povestesc ce ,,simptom" intalnesc eu. Cand motorul e subturat, sa zicem sunt de la viteza a 3-a in sus si am cam 30-50 la ora, in momentul cand bag tare mana in gaz, brusc, pana sa accelereze, se aude un zgomot, ca un huruit. dispare imediat ce urca in turatii si implicit creste viteza. Sa fie vreo problema pe la pinioane sau pur si simplu motorul da sa se incece neavand forta sa traga in treapta superioara la viteza mica?. Si inca ceva, voi pe la ce interval de viteza schimbati treapta? Apoi e normal ca aproape moare pentru ca nu esti in viteza corecta. Eu schimb vitezele cam asa: a I-a 0-25, a II-a 25-40, a III-a 40-60, a IV-a 60-80, a V-a 80, cand e cald afara si e cald si motorul mai schimb a V-a si pe la 65-70 desigur o schimb cand nu-i motorul in sarcina mare si merg pe un drum drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 La primavara fiecare ne spunem povestea dupa hibernare . Apoi e normal ca aproape moare pentru ca nu esti in viteza corecta. Eu schimb vitezele cam asa: a I-a 0-25, a II-a 25-40, a III-a 40-60, a IV-a 60-80, a V-a 80, cand e cald afara si e cald si motorul mai schimb a V-a si pe la 65-70 desigur o schimb cand nu-i motorul in sarcina mare si merg pe un drum drept. Cam asa si eu, dar cand merg mai ,, sportiv" o turez destul, ma duc cu a 2-apana la 60 si a 3-a pana la 90, in schimb cand am chef de lazy cruising, o las pe la 70 intr-a 5-a., chiar mai jos, De aici si huruitul cand vreau sa accelerez puternic la viteza mica in treapta superioara.. Anyway vad ca tu ai 1100, merita 1500E in plus pt un model de 1100? Se simte mult diferenta de putere? dar la consum? Eu la 650cc ajung cam la 4.7 la mes normal si pe la 5.7 de la 130km/h in sus cu bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Cam asa si eu, dar cand merg mai ,, sportiv" o turez destul, ma duc cu a 2-apana la 60 si a 3-a pana la 90, in schimb cand am chef de lazy cruising, o las pe la 70 intr-a 5-a., chiar mai jos, De aici si huruitul cand vreau sa accelerez puternic la viteza mica in treapta superioara.. Anyway vad ca tu ai 1100, merita 1500E in plus pt un model de 1100? Se simte mult diferenta de putere? dar la consum? Eu la 650cc ajung cam la 4.7 la mes normal si pe la 5.7 de la 130km/h in sus cu bagaje. Eu sub 65 nu prea trec in a V-a, iar la un drum lung prefer sa merg cu 90-100 la ora doar la depasiri bag 110-120. Rare ori cand m-am am cate un limbric mai dau un sprint pana la 160 dar asta foarte rar. Consumul la mine in medie e de 5L/100, dar am scos si 4.3L/100 dar am mers foarte moderat si n-am trecut de 90 si aveam si bagaj. E mare diferenta intre 650 si 1100, ai o rezerva de putere chiar suficenta, cand fac cate o depasire a unui camion si trebuie sa o fac mai rapid una doua ma trezesc ca am 140-150 km/h. Eu chiar si pe autostrada am mers linistit 90-100, n-am alergat-o cu 120-130 sau mai mult pentru ca creste exponetial consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 nu doreste nimeni un dragstar 1100 din 2004 accesorizat Highway Hawk la doar 13.400 km ? eu doresc sa schimb clasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 nu doreste nimeni un dragstar 1100 din 2004 accesorizat Highway Hawk la doar 13.400 km ? eu doresc sa schimb clasa... Se pare ca s-a indragostit de tine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) nu nu nu......din pacate eu nu o vreau...ar trebui sa o aiba cineva care sa o pretuiasca la adevarata ei valoare ...la mine sta in garaj ....eu nu o folosesc...:|...eu vreau endurooooooo e frumoasa al dracu dar mie nu imi place...nu vad nici o placere sa merg pe asfalt , deci nu o pot folosi inca are gumele si placutele din 2004 nu prea a fost plimbata Editat Noiembrie 8, 2012 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Da e frumoasa foc, eu iti doresc succes la vanzare. Oricum e un exemplar frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 multumesc...in perioada asta e mai greu , dar se va gasi cineva care sa vrea o motocicleta buna la un pret decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Eu sub 65 nu prea trec in a V-a, iar la un drum lung prefer sa merg cu 90-100 la ora doar la depasiri bag 110-120. Rare ori cand m-am am cate un limbric mai dau un sprint pana la 160 dar asta foarte rar. Consumul la mine in medie e de 5L/100, dar am scos si 4.3L/100 dar am mers foarte moderat si n-am trecut de 90 si aveam si bagaj. E mare diferenta intre 650 si 1100, ai o rezerva de putere chiar suficenta, cand fac cate o depasire a unui camion si trebuie sa o fac mai rapid una doua ma trezesc ca am 140-150 km/h. Eu chiar si pe autostrada am mers linistit 90-100, n-am alergat-o cu 120-130 sau mai mult pentru ca creste exponetial consumul. De acord ... desi merg linistit singurul motiv pt care as vrea un 1100 este rezerva de putere si ... sunetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 De acord ... desi merg linistit singurul motiv pt care as vrea un 1100 este rezerva de putere si ... sunetul pacat ca nu ai mai ajuns sa o vezi pe a mea sa vezi ce sunet demential au tobele de la highway hawk ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 pacat ca nu ai mai ajuns sa o vezi pe a mea sa vezi ce sunet demential au tobele de la highway hawk ... din pacate nu inca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Si eu am esapament de la MCJ si suna demential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 daca doreste cineva motocicleta sa poate vinde si fara accesorii (crashbar , dragbar , coburi , parbriz) la pretul de 4900 euro daca doreste cineva motocicleta sa poate vinde si fara accesorii (crashbar , dragbar , coburi , parbriz) la pretul de 4900 euro(am client la accesorii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 daca doreste cineva motocicleta sa poate vinde si fara accesorii (crashbar , dragbar , coburi , parbriz) la pretul de 4900 euro Da, man ... atunci nu am ajuns cu masina in Cluj ... si am aflat tarziu ca esti putin mai incolo ... am luat tren din Bucuresti, ajuns dimineata si plecat noaptea. Am vazut pozele de la mobra ta si-i faina ... am sa revin cu detalii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 ok Cel mai prababil in week-end ... sa apuc sa fac poza si la ATV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Cel mai prababil in week-end ... sa apuc sa fac poza si la ATV. ce atv ai? ia baga niste detalii...marca...an.km.... ce atv ai? ia baga niste detalii...marca...an.km....si diferenta la care esti dispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 duminca cel tarziu rezolv .... ATV e pe tractiune spate, cu cardan. Cinci trepte de viteza, motor de 200 cmc. Firma nu stiu .... ITP valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 (editat) duminca cel tarziu rezolv .... ATV e pe tractiune spate, cu cardan. Cinci trepte de viteza, motor de 200 cmc. Firma nu stiu .... ITP valabil. nu ma ajuta man...eu am nevoie doar de Bombardier , Arctic Cat , sau Polaris , motoare peste 600 cmc(consumul nu ma intereseaza deloc) , 4x4 dif-lock, troliu , carlig de remorcare ,etc....mie imi trebuie atv utilitar sa il pot folosi la dezapezit , carat lemne de foc etc...deci il voi folosi pt munca nu pt fun .... ps din ce descrii tu acolo este vorba de un Quad nu de un Atv......ala este doar pt distractie Editat Noiembrie 22, 2012 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 din ce descrii tu acolo este vorba de un Quad nu de un Atv......ala este doar pt distractie Pai eu pentru asta l-am luat !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 am inteles , doar ca eu am nevoie de ceva atv utilitar...daca vrei suna-ma ca iti pot face un pret super pe dragstar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Alo,Dragstaristii..V-ati ascuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Nu ne-am ascuns, ci doar hibernam cred-ca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 6, 2012 Share Postat Decembrie 6, 2012 Nu ne-am ascuns, ci doar hibernam cred-ca. Pãi da,cã la tine,acolo,cred cã e deja strat de zãpadã... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.