Sari la conținut

Marauder VZ250-800


sorinavram
 Share

Postări Recomandate

Va salut,ma numesc Claudiu si sunt detinator al unui suzuki marauder vz 800.Daca sunt printre voi detinatori de maraudere va rog sa-mi spuneti unde trebuie sa verific nivelul de antigel.Am gasit in partea dreapta busonul de umplere a radiatorului si un rezervor din plastic situat deasupra lui dar care este gol.Asi dori sa stiu care este nivelul de umplere daca este pe undeva vre-un minim-maxim.Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ok. buna baieti si fete motociclisti.am un marauder vz 800 de 1 an si ceva.sunt multumit de performantele lui si de felul in care arata,pozitie buna de drum,cuplu foarte mare la turatii mici,in schimb cu tobele de fabrica ai impresia ca e electric,asta pana i-am dat vre-o sase gauri si sa schimbat sunetul :unsure:

atasez si o poza , doua

post-19898-1212519771_thumb.jpg

post-19898-1212519807_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

...nice..... :unsure:

 

al meu a inceput sa-mi faca probleme la pornire. si credca e din cauza alternatorului (sau releul alacare incarca bateria.. cum s-o fi chemand) intrebarea ar fi: ar fi ok daca mi-as lua unul second hand? sau cel mai indicat sa-l iau nou?e genul de piesa care cedeaza usor din cauza uzurii sau mai sunt si alte cauze gen umezeala..etc.. si daca da ce-as putea face sa-l protejez de-acu incolo?

deci: are cineva un releu din asta de vanzare?

 

a doua problema credca ar fi la bujii... am incercat de f muulte ori sa-l pornesc si n-a mers.. si nu-mi merge nici cu bateria plina.. deci am motive sa credca ar fi ceva laaprindere.. doar ca nu reusesc sa-i ridic rezervorul ca ssa pot umbla la bujii... stie cineva cum se face (din manualul ala tehnic n-am inteles mare lucru...)

ar mai putea fi de vina vreun contact imperfect la baterie, sunt 2 suruburi care prind firele de la motocicleta pe bornele bateriei.. iar acolo am un surub care are filetul dus... adica se cam invarte in gol..

 

a mai patit cineva ceva de genul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Va salut,ma numesc Claudiu si sunt detinator al unui suzuki marauder vz 800.Daca sunt printre voi detinatori de maraudere va rog sa-mi spuneti unde trebuie sa verific nivelul de antigel.Am gasit in partea dreapta busonul de umplere a radiatorului si un rezervor din plastic situat deasupra lui dar care este gol.Asi dori sa stiu care este nivelul de umplere daca este pe undeva vre-un minim-maxim.Va multumesc anticipat

 

 

Salut,

sunt si eu detinator al unui marauder de 805. As dori sa stiu daca pot sa pun un crashbar si comenzi vansate in aclasi timp pe el, si daca un ghidon mai inalt necesita alte cabluri.

Merci mult, si astept raspunsuri de la voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
...nice..... :moto:

 

al meu a inceput sa-mi faca probleme la pornire. si credca e din cauza alternatorului (sau releul alacare incarca bateria.. cum s-o fi chemand) intrebarea ar fi: ar fi ok daca mi-as lua unul second hand? sau cel mai indicat sa-l iau nou?e genul de piesa care cedeaza usor din cauza uzurii sau mai sunt si alte cauze gen umezeala..etc.. si daca da ce-as putea face sa-l protejez de-acu incolo?

deci: are cineva un releu din asta de vanzare?

 

a doua problema credca ar fi la bujii... am incercat de f muulte ori sa-l pornesc si n-a mers.. si nu-mi merge nici cu bateria plina.. deci am motive sa credca ar fi ceva laaprindere.. doar ca nu reusesc sa-i ridic rezervorul ca ssa pot umbla la bujii... stie cineva cum se face (din manualul ala tehnic n-am inteles mare lucru...)

ar mai putea fi de vina vreun contact imperfect la baterie, sunt 2 suruburi care prind firele de la motocicleta pe bornele bateriei.. iar acolo am un surub care are filetul dus... adica se cam invarte in gol..

 

a mai patit cineva ceva de genul asta?

 

Salut,

Probabil ca ai reusit sa-l pornesti pana acuma dar daca nu, trebuie sa scoti rezervorul prin urmatorii pasi:scoti saua,desfaci suruburile de la rezervor,scoti conductele de benzina din robinet,golesti rezervorul de benzina,ridici usor de rezervor pana ies conductele si tragi de el in spre spatele motocicletei.Dupa aceasta scoti bujiile si le usuci bine(eventual le schimbi) si verifici contactele de la bobina.Daca nu porneste va trebui sa verifici daca are scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! sunt si eu proaspat posesor al unui marauder :D (pun si poze cand prind cum sta treaba, nu am mai postat pe forum ;) )

 

 

Bun, si am si eu o intrebare! Cum sta treaba cu antigelul? nivel, trebuie schimbat, cat se pune? am avut viroaga si acolo nu avean stresu sata.

Mersi si numa bine! Va astept cu sfaturi

 

credca am si reusit :)

post-38907-1217594526_thumb.jpg

post-38907-1217594585_thumb.jpg

post-38907-1217594703_thumb.jpg

post-38907-1217594719_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un exemplar frumos al acestei rase ;)

 

cum e cu antigelul? l-ai pus de pe acum?

cum ai procedat?..eu sincer sa fiu nu m-am gandit pana acum la asta... desi e logic.. racire pe lichid.

 

 

 

Salut,

Probabil ca ai reusit sa-l pornesti pana acuma dar daca nu, trebuie sa scoti rezervorul prin urmatorii pasi:scoti saua,desfaci suruburile de la rezervor,scoti conductele de benzina din robinet,golesti rezervorul de benzina,ridici usor de rezervor pana ies conductele si tragi de el in spre spatele motocicletei.Dupa aceasta scoti bujiile si le usuci bine(eventual le schimbi) si verifici contactele de la bobina.Daca nu porneste va trebui sa verifici daca are scanteie.

 

 

merci de sfat.

intr-adevar cam asa ceva era.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un exemplar frumos al acestei rase ;)

 

cum e cu antigelul? l-ai pus de pe acum?

cum ai procedat?..eu sincer sa fiu nu m-am gandit pana acum la asta... desi e logic.. racire pe lichid.

 

 

 

 

 

 

merci de sfat.

intr-adevar cam asa ceva era.

 

:D

pai ma ror antigel sa nu il mai schimbi la iarna!:)

NU l-am pus pt ca sunt foarte nedumerit care-i smenu cu nivelu pt ca borcanasul ala prin care se pune e gol!

Stiti voi careva pana unde trebuie sa fie (apa, antigelul)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Asta e exemplarul meu si cred c-am facut cea mai buna alegere

Am si o intrebare pt cei care au recipientul acela cromat pt scule.Stiti cumva unde se gasesc sau cum as putea sa-i fabric un capac cromat ca l-am pierdut pe undeva pe drumul spre Prejmer.Mai bine nu ma duceam la intalnirea de la Brasov de cat sa-l pierd :lol:

post-39503-1217852118_thumb.jpg

post-39503-1217852128_thumb.jpg

post-39503-1217852138_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, chestia cu apa si antigelu se pun pe acolo pana vezi ca iti da afara :kiss: cel putin asa fac io ... :D (ca parca asa scria in manual) :) si despre motor ... am facut aproape 7000km cu el din mai .. si nici o problema ... numa ca mi s-o belit melcu cela care invarte cablu de kilometraj, consumu e cam la fel cum o zis ceilalti .. cu 90 100 km/h imi ia sub 5 peste 120km/h imi ia peste 5 :D si ce imi place cel mai mult : furca fatza ... e mai solida decat la alte cruisere .. si face fatza destul de bine pt drumurile noastre ... pare un motor destul de solid ... si nu am avut nici o problema la pornire cu el ... desi nu am schimbat bujii ... nu am curatzat sau reglat carburatoare ... cel mai tare am mers cu 155 ... nu am vrut sa trag mai mult de el ca si mie mi se pare cam turat dupa 120km/h 130km/h (oricum daca vrei sa mergi mai tare nu iti iei cruiser :lol:), intradevar tzevile din fabrica is silentzioase :drums: de aia am scos un filtru cu totu :laugh:... ah singura chestie care ma deranjeaza la a meu e cu aparatorile de la tzevi .. desi sunt prinse bine .. imi suna ... le-am tot incercat suruburile .. dar la anumite turatii suna parca is tigai .. si intradevar ar trebui facut ceva cu aparatoarea aia de la lantz .... ca daca nu .. ai roata pe spate pe o parte neagra si cealalta luceste :drums:.. si inca o chestie ciudata .. la modelu asta .. mi se pare ca lantzul ajunge mult prea aproape de roata ... e normal asa ? sau numa a meu e diferit :drums:, sanatate si ne vedem la bukowina cine vine :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am vazut ca mai multi au probleme cu aprinderea. Eu ca sa pornesc motorul tre sa tin ambreiajul sa tin apasat demarorul si in aclasi timp sa mishc motorul in fata si in spate schimband vitezele. la vreo 20 de schimbari de viteza porneste. Am observat ca in a 3-a porneste cel mai des. Aveti idee care ar putea fi problema. Se aude un sigur ticait can apas demarorul si imi face asa si cand e motorul cald si cand e motorul rece. Orice sfat e bine venit. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, chestia cu apa si antigelu se pun pe acolo pana vezi ca iti da afara :D cel putin asa fac io ... :) (ca parca asa scria in manual) :D si despre motor ... am facut aproape 7000km cu el din mai .. si nici o problema ... numa ca mi s-o belit melcu cela care invarte cablu de kilometraj, consumu e cam la fel cum o zis ceilalti .. cu 90 100 km/h imi ia sub 5 peste 120km/h imi ia peste 5 :lol: si ce imi place cel mai mult : furca fatza ... e mai solida decat la alte cruisere .. si face fatza destul de bine pt drumurile noastre ... pare un motor destul de solid ... si nu am avut nici o problema la pornire cu el ... desi nu am schimbat bujii ... nu am curatzat sau reglat carburatoare ... cel mai tare am mers cu 155 ... nu am vrut sa trag mai mult de el ca si mie mi se pare cam turat dupa 120km/h 130km/h (oricum daca vrei sa mergi mai tare nu iti iei cruiser :drums:), intradevar tzevile din fabrica is silentzioase :drums: de aia am scos un filtru cu totu :D... ah singura chestie care ma deranjeaza la a meu e cu aparatorile de la tzevi .. desi sunt prinse bine .. imi suna ... le-am tot incercat suruburile .. dar la anumite turatii suna parca is tigai .. si intradevar ar trebui facut ceva cu aparatoarea aia de la lantz .... ca daca nu .. ai roata pe spate pe o parte neagra si cealalta luceste :drums:.. si inca o chestie ciudata .. la modelu asta .. mi se pare ca lantzul ajunge mult prea aproape de roata ... e normal asa ? sau numa a meu e diferit :drums:, sanatate si ne vedem la bukowina cine vine :laugh:

 

 

Si mie imi suna ceva ca si o "tigaie" si nu cred ca ii de la aparatori ca mie imi tacane cea de la cilindrul din fata, pe care nu am aparatoare.

Dar mi-a zis cineva ca e posibil sa fie dublata teava(adica sa mai fie una in interiorul celei care se vede) dar nu sunt sigur:P

Apropo ai scos usor filtrul din toba? ca si pe mine ma bate gandul sa le scot sau sa le schimb (capeteele)!

 

salut, am vazut ca mai multi au probleme cu aprinderea. Eu ca sa pornesc motorul tre sa tin ambreiajul sa tin apasat demarorul si in aclasi timp sa mishc motorul in fata si in spate schimband vitezele. la vreo 20 de schimbari de viteza porneste. Am observat ca in a 3-a porneste cel mai des. Aveti idee care ar putea fi problema. Se aude un sigur ticait can apas demarorul si imi face asa si cand e motorul cald si cand e motorul rece. Orice sfat e bine venit. Multumesc.

 

 

Ideal la orice motocicleta este sa o pornesti cu socut tras! Mai ales prima data in zi!

Iar cu zgomotul ala eu ti-asi sugera sa mergi la un mecanic! E posibil sa fie uzate sau rupte suruburile care prind roata dintata (pe care o invarte electomotorul) de alternator si de bendix! EU AM PATIT ASTA LA VIRAGO!

Nu e grav daca se repara la timp! Pe mine m-a costat 1,3 ron 5 suruburi si atat! daca se agraveaza se f... magnetu din alternator sau pote si rotoru, cine stie, care te costa enorm!

 

 

NUMA BINE MARAUDERISTILOR :kiss: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi suna ceva ca si o "tigaie" si nu cred ca ii de la aparatori ca mie imi tacane cea de la cilindrul din fata, pe care nu am aparatoare.

Dar mi-a zis cineva ca e posibil sa fie dublata teava(adica sa mai fie una in interiorul celei care se vede) dar nu sunt sigur:P

Apropo ai scos usor filtrul din toba? ca si pe mine ma bate gandul sa le scot sau sa le schimb (capeteele)!

 

 

 

Teava din toba este dublata pe tot traseul ei de aparatori. la mine (probabil din cauza unei busituri a fostului proprietar) era dusa garnitura cotului si apartoarea pe acel segment. si tot de la teava de la cilindrul din fata (pt ca aia vine jos, si e mai vulnerabila).A trebuit subata aparatoarea pt cotul respectiv si garnitura inlocuita... si merge fara tacanit de atunci.

 

:kiss:

 

later edit:

@cosminvaida ce zic eu e valabil pt modelele dupa 2001 , alea au altfel tobele, sorry acum vazut ca la tine e model mai vechi

Editat de black_fender
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salut, chestia cu apa si antigelu se pun pe acolo pana vezi ca iti da afara :) cel putin asa fac io ... :blink: (ca parca asa scria in manual) :) si despre motor ... am facut aproape 7000km cu el din mai .. si nici o problema ... numa ca mi s-o belit melcu cela care invarte cablu de kilometraj, consumu e cam la fel cum o zis ceilalti .. cu 90 100 km/h imi ia sub 5 peste 120km/h imi ia peste 5 :laugh: si ce imi place cel mai mult : furca fatza ... e mai solida decat la alte cruisere .. si face fatza destul de bine pt drumurile noastre ... pare un motor destul de solid ... si nu am avut nici o problema la pornire cu el ... desi nu am schimbat bujii ... nu am curatzat sau reglat carburatoare ... cel mai tare am mers cu 155 ... nu am vrut sa trag mai mult de el ca si mie mi se pare cam turat dupa 120km/h 130km/h (oricum daca vrei sa mergi mai tare nu iti iei cruiser :laugh:), intradevar tzevile din fabrica is silentzioase :lool: de aia am scos un filtru cu totu :D... ah singura chestie care ma deranjeaza la a meu e cu aparatorile de la tzevi .. desi sunt prinse bine .. imi suna ... le-am tot incercat suruburile .. dar la anumite turatii suna parca is tigai .. si intradevar ar trebui facut ceva cu aparatoarea aia de la lantz .... ca daca nu .. ai roata pe spate pe o parte neagra si cealalta luceste :lol:.. si inca o chestie ciudata .. la modelu asta .. mi se pare ca lantzul ajunge mult prea aproape de roata ... e normal asa ? sau numa a meu e diferit :wave:, sanatate si ne vedem la bukowina cine vine :lol:

 

si cum ziceai ca ai scos filtrul? ca eu m-am chinuit vreo 5 ore si nu am reusit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
si cum ziceai ca ai scos filtrul? ca eu m-am chinuit vreo 5 ore si nu am reusit!

 

la mine is tobe silvertail .. si filtru a fost prins in 2 shuroabe .. le-am desfacut .. am prins filtru cu un cleste si l-am batut afara ... a iesit relativ ushor.. daca is alte tzevi .. nu stiu nu cunosc .. incearca cu un flex ceva :lol:

 

Si o intrebare .. la cati km se schimba in mod normal kitu de lantz ?

 

Ce cauciucuri folositi pe fatza ? io am avon .. si nu sunt multzumit de ele .. de multe ori mi se intampla sa alunec in franare ... ceva recomandari ?

Editat de ioan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
la mine is tobe silvertail .. si filtru a fost prins in 2 shuroabe .. le-am desfacut .. am prins filtru cu un cleste si l-am batut afara ... a iesit relativ ushor.. daca is alte tzevi .. nu stiu nu cunosc .. incearca cu un flex ceva :cheers:

 

Si o intrebare .. la cati km se schimba in mod normal kitu de lantz ?

 

Ce cauciucuri folositi pe fatza ? io am avon .. si nu sunt multzumit de ele .. de multe ori mi se intampla sa alunec in franare ... ceva recomandari ?

 

mama nu imi vine sa cred ca ma ajuta cineva dupa aproape juma de an :love: pai eu m-am chinuit enorm, am facut zob toba si tot nu a iesit, pana la urma am dat jos toba si mi-am luat alta de pe louis! si suna bestial asi putea zice enorm de tare! da ms oricum de sfat!

kitu de lant din cate stiu eu se schimba la 50000 km da nu sunt sigur ca stiu ce vb! iar in ceea ce priveste caucicurile nu cred ca are prea mare relevanta marca, si eu patesc la fel, din pacate chiar la finalul sezonului am tras o cazatura zdravana cu el cam la 100 de km, a iesit unu dintro curte cu viteza si sa oprit cu botu in mijlocu drumului si m-am speriat, am franat brusc si buf! (era taximetrist normal) din fericire am scapat ok fara nici o problema :laugh: numai ea are rani usoare :laugh: asa, eu cred ca aluneca din cauza ca ii o motocicleta masiva si avand disc doar pe o parte ii normal la cat ii de mare din inertie sa alunece, ia gandestete nu cumva se intoarce roata spre stanga cand aluneca? ca io asa patesc se franeaza doar in dreapta( ca acolo ii discu) si ii normal sa se intoarca spre stanga! asta e parerea mea! dar sut convins ca asa e! nu vezi toate speedurile au pe ambele parti disc de frana, pt ca ele daca ar frana cu un disc la 200 ar muri toti!

 

 

NUMA BINE! SI SA VINA PRIMAVARA ODATA!

 

stie careva de la ce s-ar potrivi o roata mai lata pe spate la marauder?

pe mine ma bate gandu sa pun una mai lata dar habar nu am de la ce!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, uite, ma prezint cu achizitia mea:

 

e un VZ 800 din 2001, albastru - vopseaua originala, cumparat cu 3500 euroi plus inca 500 adusul din germania, plus inmatricularea...

 

mai e unul rosu acolo, e al lui Mishi, ala e din 1997... astept sa se prezinte si el eventual... :crack:

post-4187-1233757888_thumb.jpg

post-4187-1233757930_thumb.jpg

post-4187-1233757988_thumb.jpg

post-4187-1233758059_thumb.jpg

post-4187-1233758096_thumb.jpg

Editat de pHa_King
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

frumos, si eu am parbriz dar nu-mi place sa-l port :) vad ca ai altfel de tobe, teoretic a mele sunt standard, dar in decembrie i-am scos filtrele finale, si acuma suna destul de voios :D

ce e imperativ la mine e sa cumpar cuciuci :D ca deja is mai mult slick decat gume...

in rest is foarte multumit de el.

post-4187-1236803019_thumb.jpg

Editat de pHa_King
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alaltaieri l-am dus la mecanic (tipul nu prea avea de lucru-inca nu e sezon):

-schimbat ulei + filtru

-curatat filtre aer

-verificat frane

-sincronizat carburatoare

DIN PACATE VREMEA NU TINE CU NOI !

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fie vremea cat de rea... cand ne permite, ne miscam :angryfire: uite aici niste pozne cu noi din 15.03.2009

maine (adica 21.03.2009) vrem sa mergem la Trust MC Probe Chapter din Tg. Mures Biker's Party... sper sa ne permita vremurile, ca de nu, ma duc cu masina sau ceva...

mda... intre timp m-am tuns de pletan :angry:

Editat de pHa_King
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mno si eu care eram pregatit sa ma duc azi in Mures, la chef... am facut criza de rinichi, am ajuns la UPU (Unitatea de Primire Urgente)... asa ca stau acasa si ma conserv la pat... damn...

 

s-a schimbat linkul la pozele alea...

Editat de pHa_King
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...