ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Dupa cum spune si titlul in momentul in care franez la viteze mici (50km/h spre zero) fix inainte sa se opreasca, tot ghidonul trepideaza de 3-4 ori dupa care se opreste lin... Motoreta este un k1 600, furca a fost servisata, etrierii au fost servisati. Motoreta a inceput sa se comporte asa dupa ce i-am schimbat discurile si placutele. Cat timp placutele nu atingeau toata suprafata discului a fost ok, acum ca ating cu toata suprafata tremura. Placutele sunt xbk5. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) Ai joc in discuri?(Nu ai specificat daca discurile sunt noi) Editat Octombrie 1, 2014 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yusuf Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 a pus distantierele la placute ? a strans bine furca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Discurile sunt full float, d-alea de zdrangane.. Placutele si discurile au fost montate de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Cand a fost facuta servisarea la etrieri s-a verificat culisarea pistonaselor?Eventual si gresare?Eu am patit la fel la fostul gsxr care avea discurile(ca si tine) schimbate. S-a rezolvat cu schimbarea o-ringurilor si gresare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Anul asta au fost servisati la cesar, schimbate garniturile si tot ce mai era de schimbat in ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Si esti sigur ca ti-au facut treaba buna?).Tot la ei am facut si eu si am fost nevoit sa ii mai desfac o data ca sa ii curat.Si nu a fost asta singura "opera" de mantuiala facuta acolo. Drept urmare,ma duc in alta parte acum. Parerea mea,ar fi sa te duci sa le arati pentru ca ei au umblat acolo si pe viitor sa continui ca sa mergi doar la Tng;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Ar mai fi ceva de luat in considerare...discurile sunt din fier carbon...si ruginesc foarte tare in momentul in care ploua...au fost 2 zile cu ploaie unde au ruginit complet si s-au curatat pe franare dar atunci a inceput si vibratia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Dubioasa treaba.Oricum si daca te vei duce sa le zici,vor gasi un subiect ca sa te "abureasca".Mie unu,dupa 3 faze mi-au zis ca mobrea mea face parte din zona crepusculara .Asa ca am decis sa nu fac show postand pe aici despre ei.Pur si simplu ma duc in alta parte,cand sunt chestii pe care nu pot sa le fac din cauza spatiului sau mi le fac singur acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) Eu zic ca s-au ovalizat discurile de accea si simpotmul dupa ce s-au "calcat" placutele.Dar poti vedea sa zic si ochiometric invarte de roata si uitat-te atent la discuri pe rand.Daca vibratia este mare ar trebuii sa se vada. Editat Octombrie 1, 2014 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Salutare. Si mie-mi vibreaza ghidonul insa la viteza mare 80+ cand franez, insa dau vina pe discuri, banuiesc ca sunt ovalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Daca frinezi de la 200/h, BLANA, trepideaza ceva? Daca nu, las-o asa, trepidatia la viteza mica apare si la mine , am full floating. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Am avut perechea originala putin ovalizate si nu facea asa...simteam in maneta de frana cum scapa discu si il apuca iar ...acum nu se simte asa...cum as putea sa ridic motoreta de fata daca nu am stander? » Post actualizat in 01 Oct 2014 17:59 Robert vorbeste cu sirius si iti rezolva discurile Jagi cand franez puternic de la viteza mare nu trepideaza in nici un fel...franarea se face foarte bine...doar de la viteza mica spre zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Nu prea ai cum si sa fie ceva sigur, sa spun o prostie cum am facut eu si mi-a picat pe picior mai bine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Am vazut ca se mai poate cu cric de masina sub ea...dar asta inseamna sa ridic motoreta de galerii si nu stiu daca e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) Mergi la vreun pretenas care are stand, nu te chinuii cu improvizatii ca iti va parea rau, eu am spart semnalizare,oglinda si am ramas vreo 10 minute cu motoru pe mine pana a venit nevastamea sa ma ajute sa il ridic.Iei o carioca si il verifici de la telescoape, daca este tare ovalizat se va vedea si fara. Editat Octombrie 1, 2014 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Am sa incerc dar avand in vedere ca sunt full float cred ca e mai greu de observat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Se vad si la alea ca doar nu-s patrate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) de la discurile de frana trebuie sa fie,ale mele aveau santuri si erau ovalizate,dupa ce le-am schimbat nu am mai avut problema Editat Octombrie 1, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Discurile sunt aproape noi, au grosime 4.93.. dar am sa le verific....la ovalizare este alt feedback, nu tremura tot ghidonul din cate stiam eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 zic si eu, nu sunt mecanic sau ceva, dar pe franare greutatea mutandu-se pe fata sunt mai solicitati rulmentii de jug si cei de la roata...e doar o idee, nu dati cu paru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Nici o problema, de asta am postat...poate apare vreo idee ...rulmentul de jug a fost schimbat anul trecut si cel de la roata stiam ca scoate zgomot in caz de probleme...la.mine nu se aude nimic...plus ca daca era ceva vizibil la rulment cred ca observa tng cand a dat roata jos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) Pe forum nu avem cum sa ne dam seama ce mai poate fii, fiecare isi da cu presupusul gandindu-se la ce probleme a intampinat in trecut, daca o iei logic la ce ai scris " am schimat placute si discuri si a inceput sa vibreze" cel mai probabil sa fie discurile, dar mai poate fii si o roata/furca montata necorespunzator pe graba,cu chestii din astea nu e de joaca.Cand umblu la ghidon,furca,roata verific de 3x.Am schimbat si eu o guma acu ceva timp si domnu vulcanizator a uitat sa stranga axu cum trebe, nu stiam de ce pacane ceva. Poti sa mai dai placutele jos si sa te uiti cum sunt netezite daca nu ma insel sunt sinterizate xbk, poate fii si de la ele un lot mai prost, dar nu cred.Poate fii si un piston de etrier blocat..... Ar trebuii sa iti poti da seama de unde vine vibratia, de jos de la roata sau de la furca in sus. Editat Octombrie 1, 2014 de Bandit600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 La placute m-am tot gandit si eu...sa le dau jos sa vad daca au ceva vizibil...e ok daca le curat cu putin smirghel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) Nu -i de la placute, deaia am si intrebat daca la viteza mare vibreaza. La placute cu probleme, vibreaza cel mai tare la viteze mari. La tine, ca si la mine, problema e ca s-au uzat carrier-urile si inele. La mine tremura cind ating frina usor. I-am schimbat in iarna inelele si s-a mai potolit, dar au ramas carrier-urile originale, care erau uzate. Discurile full float se uzeaza foarte repede in zonele de imbinare, Editat Octombrie 1, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.