nutreț Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) Salut. Dupa o vara in care nu mi-a facut probleme, acum, pe ultima suta de metri imi da batai de cap. (CBR600 din '95) Asta seara(acu' o ora, de fapt) cand sa o pornesc sa ma intorc acasa, nu porneste la prima cheie. La a 2a am tras socul si a pornit si a mers bine cateva minute. Dupa un timp de mers, simt ca ceva nu e in regula, se aude si se simte ciudat. Simptomele ar fi: -motorul merge aiurea. In ce sens, nu stiu cum sa explic... In loc sa se auda ''lin'', mergea parca ''RRRRRRRRRRRR''. Chiar nu stiu cum sa explic altcumva, am pus si un clipulet cu cum se aude, nu stiu cat de sugestiv e. Evacuarea se auzea altcumva, oarecum ca la un motor cu cilindrii in V. -frana de motor parca era mai puternica ca de obicei. -miros puternic de benzina -daca nu-i dau cate-un pic de gaz, cred ca se opreste.(relanti-ul scade usor, insa nu am lasat-o sa se opreasca) N-am tras de ea, am vrut doar sa ajung acasa. Editat Octombrie 7, 2014 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Octombrie 7, 2014 Autor Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) bandicam 2014-10-07 22-18-41-108.jpg Fixed. Incearca iarasi. Editat Octombrie 7, 2014 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Cel mai probabil nu merge in toate pistoanele. Verifica (cu grija) daca toate cele 4 evacuari se incalzesc la fel de tare si de repede cand motorul e rece. Verifica si daca ai scanteie in toate cele 4 bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 si eu zic ca o bujie face figuri... rateuri in evacuare nu a dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Octombrie 7, 2014 Autor Share Postat Octombrie 7, 2014 si eu zic ca o bujie face figuri... rateuri in evacuare nu a dat? Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 ai umblat la fise? incearca sa le scoti/bagi poate nu e un contact bun... vezi bujiile neaparat... desi e cam greu cu carenata ta... citeam undeva ca de obicei face figuri bujia stanga maxim ca ajunge apa mai des cand sta moto inclinata pe cric... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Ai dezactivat soc in timp util? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Ai inecat un cilindru sau chiar doi. citeam undeva ca de obicei face figuri bujia stanga maxim ca ajunge apa mai des cand sta moto inclinata pe cric... La a mea a fost exact pe dos: s-a umplut de apa locasul bujiei de pe dreapta, tocmai ca gaura de evacuare a apei era in sus cum statea pe cric si pe jumate obturata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Octombrie 7, 2014 Autor Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) Ai dezactivat soc in timp util? Da, il tin pana cand vad ca e stabil relanti-ul. (cam 10 secunde) Bun, daca am inecat un cilindru ce e de facut? Editat Octombrie 7, 2014 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) Da, il tin pana cand vad ca e stabil relanti-ul. (cam 10 secunde) Bun, daca am inecat un cilindru ce e de facut? Vazut care e/sunt (te prinzi dupa diferentele de temperatura intre galerii - alea inecate sunt mult mai reci ca celelalte), scos bujia/ile, uscat bujia/ile, invartit un pic motoru'fara ea/ele ca sa se evacueze vaporii din cilindru/i, pus bujia/ile la loc, pornit mobra ca la carte! PS Asta e varianta easy way (stiintifica). Mai e the rough way (hard way, cum zic puritanii...): coxat mobra-n gura pana-i sar dintii si s-ar putea sa-si dea drumu'inecatu'. (Atentie aceasta metoda poate cauza prejudicii fizice atat tie cat si mobrei!!!) Editat Octombrie 7, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Bujiile se ineaca doar din cauza carburatiei. Cand ai verificat ultima data carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Octombrie 7, 2014 Autor Share Postat Octombrie 7, 2014 Bujiile se ineaca doar din cauza carburatiei. Cand ai verificat ultima data carburatoarele? In primavara(prin martie) a fost dat jos si curatat. Bujiile sunt de 2 ani, NGK non-iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 eu zic sa-i schimbi bujiile,probabil au strans ceva km in 2 ani,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Sa nu ti se blocat vreun cui pontou, daca zici ca a fost facuta carburatia. Din primavara pana acum nu ar trebui sa fie probleme decat daca ai bagat benzil cu namol si nu ai filtru. Posibil si bujiile, la 2 ani e bine sa le schimbi, desi ele tin ceva km, fosta mea mobra zxr de 400, merge de 3-4 ani cu acelasi bujii. Eu pana acum, in afara de o masina pe GPL, nu am intalnit probleme cauzate de bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 La a mea a fost exact pe dos: s-a umplut de apa locasul bujiei de pe dreapta, tocmai ca gaura de evacuare a apei era in sus cum statea pe cric si pe jumate obturata. A mea nici nu are gaurica. Daca intre apa, s-a terminat. Si asta se intampla garantat daca o las pe cric lateral, pentru ca nu curge apa de pe ciulasa. Brilliant design. Si intradevar, se lasa cu scos bujie, uscarea lui, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) 1. Filmuletul tau vad ca e facut noaptea, e o buna ocazie sa verifici fisele bujiilor. Daca "fura" vei vedea scantei intre ele. Atunci trebuie sa le schimbi pe toate. 2. Trebuie sa te ocupi de carburatoare: verificat/reglat nivel, functionarea cuiului pontou, reglaj amestec. 3. Eu as incerca apoi functionarea corecta a carburatoarelor tot cu bujiile vechi dupa ce le-am uscat in prealabil. 4. Daca e totul in regula poti pune bujii noi, altfel le compromiti si pe astea. Editat Octombrie 8, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) culoarea bujiilor... Editat Octombrie 8, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Octombrie 9, 2014 Autor Share Postat Octombrie 9, 2014 S-a rezolvat. O bujie nu mai facea scanteie, nu mai tin minte exact de la care cilindru. Fisele sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.