Sari la conținut

solutie blocare cu loctite


un_aiurit
 Share

Postări Recomandate

Buna Seara,

 

Am pus pe piulita care tine volanta loctite permanent,si vreau sa va intreb daca tine,avand in vedere ca saiba de sub piulita nu o pot prinde de volanta pentru a bloca piulita,.Am strans astazi piulita cu un pistol pneumatic,tipul la cre am strans piulita m-a asigurat ca are un pistol foarte puternic si cele mai stranse suruburi si piulite le-a dasfactut cu treapta a 2-a ,iar eu am strans piulita cu treapta 3-a si am pus si solutie loctite permanent pe piulita si ax.Avand in vedere ca acolo e ulei incins care e riscul sa se desfaca iar piulita.Motorul este o husqvarna de 600 si are ceva vibratii.Cei de la unix(de la ei am luat loctite)m-au asigurat ca o data pus pe filet e foarte greu de desfacut si ei imi recomanda unul care nu e permanent,dar eu l-am luat pe acesta.Dupa ce am pus loctite si am strans si piulita la pistol pneumatic au trecut cam 2 ore pana cand am pus uleiul la loc si am pornit motorul.

Multumesc pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cati nm avea pistolul tipului ,dar daca ramane strans ,atunci sunt foarte fericit,si sper sa ramana asa ,mai ales daca am dat si cu loctite permanent,problema e ca am facut un test,am pus pe un surub si o piulita si le-am lasat cca 20 de minute,dupa am incercat a le desfac si ce sa vezi am reusit si fara pistol pneumatic,poate nu am lasat destul surubul de proba?Daca si asa se desface ma dusc si o sudez sau incerc sa fac o saiba care sa imi tina piulita .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hotarat mai esti , mai ai putin si dai cu barosu in ea . Mecanica are la baza finetea , ca nu faci potcoave sa dai cu barosu in ele .Pune mana pe un manual de service si o cheie dinamometrica si ai rezolvat situatia , daca nu cumva ai stricat filetul deja !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai facut o mare prostie, piulita de pe starter clutch se strange la un cuplu dat de fabricant, daca o strangi mai tare poti bloca starer clutch-ul(la unele modele) si vei strica electromotorul, daca o strangi sub cuplu se desface

 

pasta de blocaj "strong" rezista la temperatura motorului fara probleme , citeste pe sticluta , ca sa mai desfaci piulita trebuie sa incalzesti la 300-350 grade si se solidifica in 24h

 

pe viitor tine minte , pistolul de impact se foloseste numai pentru a desface suruburi/piulite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine nu porneam motorul,si o lasam sa se solidivice,acum nu cred ca s-a desfacut piulita,ma gandesc ca in 2 ore s-a intarit ceva daca in 20 de minute s-a intarit cat de cat,pe surubul de proba,voi vedea,pe viitor o sa o strang dupa specificatiile din manual,sper sa nu mai fie nevoie sa o strang si sa ramana la locul ei.Am pus o volanta after-market cu magnet dintr-o bucata(luata de la electrexworld anglia)de pe cea originala au sarit magnetii si a facut praf o aprindere,nu vreau ca piulita dasfacuta sa o faca praf si pe cea care e acum p motor.Asta e boala la husqvrna,(si cagiva canyon ca au acelasi tip de volanta).Multumesc pentru sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

loctite-ul ala este anaerob, daca ai pus pe piulita vietii cu care ai testet si n-ai strans-o decat la mana poa' sa stea si 20 de ani, tot n-o sa se usuce.

 

orice ar fi, bine ca n-ai tras cu ceva ranga de 2 metri sa fii tu sigur. si vezi ca loctite-ul ala se pune si pe filet si pe con, chiar daca are pana si cota de presare... la motocicletele cu problema asta la volanta e cota de presare aiurea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus si pe piulita si pe ax loctite,acum daca tine,tine ,daca nu asta este desfac si gasesc o solutie de a bloca piulita,fac o saiba care sa aiba o parte ce intra in locasul de pana de pe volanta si sa o indoi pe piluita,vechea saiba nu prinde pe volanta are un stif prea mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, deci matale esti posesorul husqvarnei cu care a venit Fabio pe la mine sa cautam presa de volanta...

stai linistit ca nu-i bai cu loctite-ul, trebuie doar sa iti amintesti sa incalzesti piulita la urmatoarea desfacere. volanta fiind pe con nu are cum sa se apropie atat de tare de carter pentru a bloca fraiul(rulmentul de pornire) cum se vehicula mai sus. singura posibila problema este distrugerea filetului de pe piulita daca se va incerca o strangere cu multi muschi. daca vei insista cu powerul o sa distrugi si vibrochenul. ai de grija cat de "puternic" esti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da eu sunt personajul negativ,problema e ca in momentul in care am facut probe la Fabio,s-a slabit un pic piulita putin si volanta a iesit un pic si antrena si fraiul ,un pic dar il antrena,Acum sper sa nu mai am problema asta,oricum Fabio mi-a spus sa stau cu urechea pe motorul si sa verific eventuale zgomete sau semna ca s-ar desface piulita.Saracul Fabio l-am stresat saptamana trecutacu mobra mea incat nu cred ca mai vrea sa ma mai vada pe la atelelier prea curand.Scuze Fabio pentru stres,.mobra merge corect acum,are si volanta noua cu magnet dintr-o bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bafta la desfacut .daca o sa trebuiasca vreodata.trebuia sa il asculti pe vanzator .loctite verde,este pt fixari definitive,gen prezoane.are priza la 24 de ore

» Post actualizat in 13 Oct 2014 09:13

Ar fi bine sa mergi la un lacatus montator sa iti rodeze volanta impreuna cu axul,altfel nu ai strangere pe con.pana este nu ai pentru pozitionaread corecta a aprinderii.altfel in Frana de motor o sa se foarfece pana .o sa it se mute aprindera,si o sa se desfaca piulita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Bafta la desfacut .daca o sa trebuiasca vreodata.trebuia sa il asculti pe vanzator .loctite verde,este pt fixari definitive,gen prezoane.are priza la 24 de ore

» Post actualizat in 13 Oct 2014 09:13

Ar fi bine sa mergi la un lacatus montator sa iti rodeze volanta impreuna cu axul,altfel nu ai strangere pe con.pana este nu ai pentru pozitionaread corecta a aprinderii.altfel in Frana de motor o sa se foarfece pana .o sa it se mute aprindera,si o sa se desfaca piulita

 

altu' care s-a trezit. in aceleasi instructiuni scrie ca se slabeste la cald. o suflanta si 5 minute si se rezolva problema. ala albastru (243) nu e pentru fixat volante...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

altu' care s-a trezit. in aceleasi instructiuni scrie ca se slabeste la cald. o suflanta si 5 minute si se rezolva problema. ala albastru (243) nu e pentru fixat volante...

.alta care s a trezit .tocmai ca ala albastru este recomandat pt filete.si nu reactioneaza in lipsa aerului.ci doar cand se exercita presiune a supra lui.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

loool, tot anaerob e si 243. dar continua, mai zi...

si eu stiu cauta pe google.dar prefer informatiile provenite din proprie experienta.lucrez cu gama loctite din 2004.ce incercam sa ii explic omului ,ca nu de la elementul de blocare I se trage lui problema,dar ai deviat subiectul.temperatura motorului in zona aceeia depaseste 80 de grade c,in concluzie piulita se va desface din nou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

648 se descompune la 80 de grade? muahahahahahha!

» Post actualizat in 13 Oct 2014 10:15http://www.loctite.co.uk/loctite-4087.htm?nodeid=8802627682305

 

lucrezi degeaba din 2004 cu gama loctite...

pai ,vezi?ti am spus ca citesti prea mult pe net.cu phoenul nu treci ,Mai mult de 100 si ceva de grade,sigilantul verde ca sa il rupi ,tre sa ajungi undeva,pe la 200 de grade.oare ce se intampla cu semeringurile ,cu pasta cu care sant lip iti magnetii,cu toate tolerantele de sutime de mm ale arborelui cotit.cunosc o fata care si a reconditionat singura suspensia fata la un BMW f 650 .a gresit doar cantatatea de ulei.nu cred ca esti tu aia.si culmea,e blonda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

muahahahaa! am zis suflanta, nu feohn. doua lucruri diferite. n-au nici pe dracu' nici semeringurile, nici pasta, nici tolerantele vietii. ca sa futizezi tolerantele trebuie sa decalesti materialul, la 200 de grade n-are nici pe dracu'... dar tu zbate-te, zbate-te.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

muahahahaa! am zis suflanta, nu feohn. doua lucruri diferite. n-au nici pe dracu' nici semeringurile, nici pasta, nici tolerantele vietii. ca sa futizezi tolerantele trebuie sa decalesti materialul, la 200 de grade n-are nici pe dracu'... dar tu zbate-te, zbate-te.

si la ce ii spui tu suflanta? Si cat de stransa este legatura intre cotele tolerate ale uni piese si proprietatile mecanice ale materialului din care este facuta?este oare este afectata conditia de paralelism sau perpendicularitate a doua axe,de duritatea materialului?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...