Lucian Dutu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Am in probe un Kawasaki KLE 500 in 2 pistoane in linie pe care vreau sa il achizitionez si e pe carburatie. Momentan am tot pe carburatie un Kawasaki ZR7. As fi vrut sa stiu si pareri despre KLE 500 de la cine are sau stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Am in probe un Kawasaki KLE 500 in 2 pistoane in linie pe care vreau sa il achizitionez si e pe carburatie. Momentan am tot pe carburatie un Kawasaki ZR7. As fi vrut sa stiu si pareri despre KLE 500 de la cine are sau stie. Saua daca e de fabrica te bate la fund de ti-l rupe'n doua si in rest avut grija la rotorul alternatorului, daca este original este fragil si costa destul de mult, asta fiind cauza de cele mai multe ori cand un KLE intra la dezmembrat, in rest mobre fiabile care nu te lasa-n pana, consum sub 4 afara daca mergi omeneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 da ...exact si eu am un KLE ...care momentan are nevoie de rotor ...in rest nu are problm ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Cauta pe forum s-a mai discutat de KLE, pe scurt mobra buna, buba de firma e ca la cele pana in '94 dupa ~20 de ani se dezlipesc magnetii de la alternator.Altfel e un motor foarte bun, singura problema a mea personala e ca trebuie sa trag de el in ture mari, ca are cuplu sus si fiind doar 500cmc se simte mult a doua persoana la deal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuti Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Am de 6 ani, un Kle din 1992. Anul acesta i-am cumparat din UK rotorul de la alternator ( nou, de la Elektrexworld) si l-am inlocuit pe cel original cu toate ca acesta era in buna stare.Am facut-o preventiv stiind ca magnetii au prostul obicei de a se dezlipi la rotoarele fabricate intre 91-si 93. Pot sa-ti spun ca este un motor foarte fiabil , nu te lasa niciodata in drum. Consum mic, 4,3 % mixt, daca nu depasesti 120km/h, 50 CP suficienti dupa parerea mea, piese de schimb se gasesc atat Sh cat si noi la preturi bune. Eu sunt foarte multumit de ea. M-a dus oriunde am vrut si pe sosea si pe drum de tara si in padure si prin vaduri de rauri fara sa faca nazuri. Minusuri : saua trebuie modificata, adaugat burete sau silicon si retapitata pentru ca nu este chiar asa de confortabila, un rezervor mai mare ar fi fost binevenit ( are doar 15 l ), la fel si un indicator nivel combustibil ar fi fost bun. Pretentioasa la bujii, schimbat ulei la timp,. Mai multe gasesti pe www.kle500.myforum.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Am de 6 ani, un Kle din 1992. Anul acesta i-am cumparat din UK rotorul de la alternator ( nou, de la Elektrexworld) si l-am inlocuit pe cel original cu toate ca acesta era in buna stare.Am facut-o preventiv stiind ca magnetii au prostul obicei de a se dezlipi la rotoarele fabricate intre 91-si 93. Pot sa-ti spun ca este un motor foarte fiabil , nu te lasa niciodata in drum. Consum mic, 4,3 % mixt, daca nu depasesti 120km/h, 50 CP suficienti dupa parerea mea, piese de schimb se gasesc atat Sh cat si noi la preturi bune. Eu sunt foarte multumit de ea. M-a dus oriunde am vrut si pe sosea si pe drum de tara si in padure si prin vaduri de rauri fara sa faca nazuri. Minusuri : saua trebuie modificata, adaugat burete sau silicon si retapitata pentru ca nu este chiar asa de confortabila, un rezervor mai mare ar fi fost binevenit ( are doar 15 l ), la fel si un indicator nivel combustibil ar fi fost bun. Pretentioasa la bujii, schimbat ulei la timp,. Mai multe gasesti pe www.kle500.myforum.ro mai dane si noua niste detalii cat tea costat cel nou,un site,multumim frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 mai dane si noua niste detalii cat tea costat cel nou,un site,multumim frumos Undeva la 800 de lei m-a costat pe mine un rotor nou adus de catre userul de aici @mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 mdap , si a mea e la Madras Iasi asteptand un rotor nou ...cam tot atat mi-au spus baietii ca o sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 cam ce simptome are cand se dezlipesc magnetii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Daca se dezlipesc la ture mici se blocheaza motorul si exista posibilitatea sa distruga si statorul! daca se intampla la ture mari pagubele sunt mult mai mari, poate chiar sa distruga motorul iremediabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 (editat) Daca se dezlipesc la ture mici se blocheaza motorul si exista posibilitatea sa distruga si statorul! daca se intampla la ture mari pagubele sunt mult mai mari, poate chiar sa distruga motorul iremediabil! Am auzit pana acum de doua KLE-uri care sa fi patit chestia cu magnetii. Dar niciodata nu s-a intamplat nimic la motor. Pe de alta parte stiu doua cu peste 10 ani si peste 100.000 km la bord care n-au avut nicio problema la rotor. Al meu are 16 ani si vreo 140.000 km si n-a dat niciun semn. Editat Martie 5, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 pai de asta intreb ca al meu e din 92 si nu stiu daca a avut vreodata schimbat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 (editat) Pai e simplu de verificat: demontezi capacul din stanga motorului, cel cu alternatorul si poti observa starea rotorului. Daca are 6 magneti lipiti cu o rasina este cel original, daca magnetul este continuu este cel aftermarket care nu are probleme! @Kollar am servisat KLE-ul unui amic si printre altele am zis sa verific si frei-ul pentru ca avea momente cand nu "cupla" si am descoperit ca un magnet se dezlipise de pe rotor si bloca motorul, plus ca a distrus si statorul! De asemenea e bine de pastrat rotorul original pentru ca cel Electrex nu are semnele pentru punctul mort superior si nu poti pune distributia la punct fara cel original! » Post actualizat in 05 Mar 2015 19:19Asa arata rotorul original. » Post actualizat in 05 Mar 2015 19:19Asa arata rotorul original. Editat Martie 5, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 da multumesc,dar si daca il schimb acuma preventiv tot atata ma costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Depinde de noroc! Daca il lasi pe cel original si se dezlipesc magnetii e posibil sa faca si alte pagube la motor, de exemplu statorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 (editat) da multumesc,dar si daca il schimb acuma preventiv tot atata ma costa? salut, asa cum ai fost sfatuit.desfa capacul si vezi in ce stare sunt magnetii daca vreunul este desprins,exista solutii de lipit(Bizon,etc) care rezista si lipesc temeinic, chiar daca acolo este ceva ulei fierbinte la kle-ul meu din 2001, am gasit bucati din rasina cu care sunt lipiti magnetii in uleiul schimbat,ceea ce ma face sa cred ca nu au inbunatatit nimic nici la modelele mai noi(poate doar la modelele dupa 2004 cu face lift pana in 2007 ,cand a aparut versys) motoreta mea contorizeaza la bord cel putin 87000km in acest moment,nefiind sigur de km cu care am cumparat-o si nu am probleme cu incarcarea,magneti sariti,etc..pana in acest moment cel putin Editat Martie 6, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 am gasit bucati din rasina cu care sunt lipiti magnetii in uleiul schimbat Magneţii sunt în cutia de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 (editat) Magneţii sunt în cutia de viteze? nu sunt in cutia de viteze dar acolo exista ulei pt lubrefiere... uite si o poza din manualul de reparatii in care se precizeaza asta,click pe patratul negru si se deschide poza Editat Martie 6, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Magnetou în ulei? Asta nu ştiam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Magnetou în ulei? Asta nu ştiam. magnetoul nu este in ulei el fiind situat mai sus...intra ceva "vapori" dar nu sta in ulei maI sus,eu doar iti precizam in ce conditii am gasit rasina de la magneti in ulei; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Magnetou în ulei? Asta nu ştiam. E normal sa ajunga ulei si acolo, angrenajul ala trebuie sa se miste in teorie cu frecari minime, din cate am citit si eu pe site-uri din afara se lipesc magnetii cu diversi adezivi specializati, insa trebuie demontat si curatat bine (degresat) in prealabil, problema e ca o lipitura buna se face cu magnetul dezlipit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 imi poate spune cineva ce model de filtru de aer si de ulei trebuie la kawasaki kle 500 din 92? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 (editat) filtrul de aer fiind din burete se poate curata, daca ai nevoie de schimb preturi informative ai mai jos:http://www.cmsnl.com/kawasaki-1992-a2-kle500_model12418/partslist/E1130.html#results Pt ulei gasesti pe toate drumurile hf303 de la hiflo filtro Editat Martie 10, 2015 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 da mersi,codurile nu le stiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 imi poate spune cineva ce model de filtru de aer si de ulei trebuie la kawasaki kle 500 din 92? filtru de aer asa cum ti s-a spus se spala,se usuca si se unge uniform cu putin ulei filtru de ulei gasesti atat hiflo cat si de la MAN,BOSCH,STARLINE sau orice marca mai ieftina sau mai scumpa uite un exemplu: http://catalog.mann-filter.com/EU/rum/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicule/MOTOCICLETE/KAWASAKI/500/KLE%20500%20LE500A%20%28T32608%29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.