Sari la conținut

Yamaha yz250fX


Postări Recomandate

Yamaha a anuntat lansarea unui nou model de motocicleta ( pe langa noul wr250f) : yz250fX. Aceasta pare sa fie un competitor pt gama XCW ( america) de la KTM, fiind la baza un yz250f dar dotat cu electric-start,roata spate pe 18, cutie in 6 viteze etc.

Ce parere aveti ?

 

 

post-50563-0-06033100-1413553984_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai buna alegere pt majoritatea celor ce prefera padurea fara hard enduro tot timpul. Pe mine de mult ma bate gandul la transformarea unui yzf. Parerea mea ca o sa prinda foarte bn.

Editat de adi_b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se poate cumpara asa ceva, este chiar interesant. Momentan, dupa Ktm 250SXF, Ktm 250EXCF, Yamaha WR250F si KTM400EXC-R am o Yamaha YZ250F din 2011, modificat pentru enduro, cu urmatoarele:

Kit marit Athena, roata spate de 18, cutie de viteze de Wr, Suspensie modificata pt enduro, frana fata marita, a avut si volanta mai grea, dar fostul propietar a schimbat-o cu cea originala.

Eu imi doresc WR250F, dar modelul nou, nu modelul 2007.

Editat de siadimet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se poate cumpara asa ceva, este chiar interesant. Momentan, dupa Ktm 250SXF, Ktm 250EXCF, Yamaha WR250F si KTM400EXC-R am o Yamaha YZ250F din 2011, modificat pentru enduro, cu urmatoarele:

Kit marit Athena, roata spate de 18, cutie de viteze de Wr, Suspensie modificata pt enduro, frana fata marita, a avut si volanta mai grea, dar fostul propietar a schimbat-o cu cea originala.

Eu imi doresc WR250F, dar modelul nou, nu modelul 2007.

sa inteleg ca nu se impaca capra cu varza?Nici cu modificarile,destul de importante pe care le-ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adi_b: Se impaca, si sunt foarte multumit de motocicleta asta. Chiar mai are cate ceva in plus fata de ce am spus. Ambreaj hidraulic, alta evacuare, si alte lucruri care nu imi vin acum in minte. Motocicleta nu am modificat-o eu, e facuta la Brasov, la MOTOLAND, deci am incredere ca e modificata corect, nu dupa ureche. Dar poate nu ai inteles, este un 2011, si celalalt este 2015. Pe care e normal sa il vreau?

Mircea: Wr-ul meu era 2008, asta este 2011. Aia avea de 2 ori mai putini cai, cateva kg in plus si cativa ani in plus. Cadrul s-a schimbat la Yamaha in 2011 fata de cel modelul 2007. Anunta-ma cand ajungi pe aici, si mergi cu ea sa vezi de ce m-am intors tot la Yamaha.

Deci, aproximativ, cu modificarile care le am, este un YZF cross-country, ca cel din subiect. Doar ca al meu este 2011, si Yamaha s-a hotarat sa il faca de fabrica din 2015.

In functie de pret, probabil ca o sa imi cumpar modelul nou de WR250F,sau YZ250FX. Eu am fost foarte multumit de Yamaha, si, cum spunea si cineva mai devreme, nu toti ne dorim sa ne urcam pe casa cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi pacat ca japonezii au renuntat la 2T. Mai ales Yamaha care are o lunga traditie 2T. In Europa KTM si-a aratat muschii, altfel nu imi explic de ce mai exista 2T inmatriculabile. De aceea spun ca YZF-ul nu o sa prinda in Europa atata timp cat exista marcile europene cu modele 2T: KTM, Husky, Beta, Gas-Gas, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici un post actualizat:

 

http://www.motociclete.com.ro/index.php/noutati/item/356-noua-yamaha-wr250f-atac-la-varf-in-lumea-enduro


» Post actualizat in 22 Oct 2014 12:56

si acum sa va povestesc ce am facut eu: YZ250(2 timpi) l-am pregatit de enduro. roata spate 18'', i-am pus volanta mai grea sa am cuplu, muzicuta de la moto tasinarri v force, schimbat foaie + 2 dinti, revalving suspensii pt enduro, scut, protectie disc spate, handguard.. sunt foarte multumit. este fff usoara si manevrabila. nu am modificat cutia de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pregateste un pret bun pentru Wr-ul nou, sau pt YZ250FX. Eu speram sa vad motocicleta asta noua la tine prima data.

2T-ul pregatit de tine este dupa modelul francezilor , Benoit Fortunato s-a dat un sezon cu asa ceva, sunt sigur ca e super motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e destul de interesanta, e pacat ca nu au trecut la ambreiaj hidraulic...

 

eu inainte eram fan Yamaha dar dupa ce mi-am luat KTM am fost si sunt foarte multumit

 

In conditii de intretinere normala nu cred ca sunt diferente intre marci, la KTM avantajul este ca gasesti piese foarte foarte repede si la pret foarte bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. o sa vina la mine prima din RO. dar voi afla termenul de livrare pe 3 Nov la Milano, cand o voi si "atinge" :)

idem pret.

Benoit merge si acum cu acel model.

 

Red: si la Yamaha gasesti piese repede, mai ales la off road am multe repere pe stoc. la pret nu fi asa sigur. ai sa razi: piesele de japoneze sunt mai ieftine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

dedicarea marci pt enduro mai ales la categoria 2t,accesibilitatea pieselor si de ce nu un marketing bine pus la punc a dus la alegerea mai multora a marcii KTM. Cel mai important ramane segmentul 2t. Dacia e mai buna decat bmw,honda,audi.....ca doar is mai multe pe drumurile patriei. Si eu caut 2t de la Husqy sau GG strict pt fiabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dedicarea marci pt enduro mai ales la categoria 2t,accesibilitatea pieselor si de ce nu un marketing bine pus la punc a dus la alegerea mai multora a marcii KTM. Cel mai important ramane segmentul 2t. Dacia e mai buna decat bmw,honda,audi.....ca doar is mai multe pe drumurile patriei. Si eu caut 2t de la Husqy sau GG strict pt fiabilitate.

tu ai avut vreodată gg de ex?

mai intreba

» Post actualizat in 05 Nov 2014 06:10

Sa compari Dacia cu ktm doar ca sunt multe la nr e cea mai buna gluma deoarece ktm nu sunt cele mai ieftine motoare de pe piata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O Dacie opreste langa un Audi 911. Daciotul coboara geamul si-l intreaba pe Audi:

Hei, merge masina ta? E buna? Ca nu am prea vazut modelul asta pe sosele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. pretul va fi in jur de EUR 8500(incl TVA). revin cu detalii. l-am vazut, atins la Milano. este absolut senzational. abia astept sa-l incalec.

 

adi_b: Se impaca, si sunt foarte multumit de motocicleta asta. Chiar mai are cate ceva in plus fata de ce am spus. Ambreaj hidraulic, alta evacuare, si alte lucruri care nu imi vin acum in minte. Motocicleta nu am modificat-o eu, e facuta la Brasov, la MOTOLAND, deci am incredere ca e modificata corect, nu dupa ureche. Dar poate nu ai inteles, este un 2011, si celalalt este 2015. Pe care e normal sa il vreau?

Mircea: Wr-ul meu era 2008, asta este 2011. Aia avea de 2 ori mai putini cai, cateva kg in plus si cativa ani in plus. Cadrul s-a schimbat la Yamaha in 2011 fata de cel modelul 2007. Anunta-ma cand ajungi pe aici, si mergi cu ea sa vezi de ce m-am intors tot la Yamaha.

Deci, aproximativ, cu modificarile care le am, este un YZF cross-country, ca cel din subiect. Doar ca al meu este 2011, si Yamaha s-a hotarat sa il faca de fabrica din 2015.

In functie de pret, probabil ca o sa imi cumpar modelul nou de WR250F,sau YZ250FX. Eu am fost foarte multumit de Yamaha, si, cum spunea si cineva mai devreme, nu toti ne dorim sa ne urcam pe casa cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...