un_aiurit Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Pot pune carburatie pe un motor cu injectie?si cat ar costa,avand in vede ca am carburatorul,ce modificari trebuiesc facute?motorul e un monocilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 La Dacia 1310 merge facut. Am asistat la o lucrare din asta. Motor alimentat cu injectie, ulterior pe carburator si mergea perfect La motociclete nu stiu ce sa spun, dar cred ca e mai bine s-o lasi asa cum e ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Daca aprindere e comun cu injectie in ECU va fi mai complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Pai nu poate fi anulata electronica pentru injectie? Daca aprindere e comun cu injectie in ECU va fi mai complicat. » Post actualizat in 28 Oct 2014 18:43Oricum, pe aceasta tema mai exista un topic: /index.php?/topic/559352-schimbare-injectie-pe-carburator/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Pot pune carburatie pe un motor cu injectie?si cat ar costa,avand in vede ca am carburatorul,ce modificari trebuiesc facute?motorul e un monocilindru la scuter merge sigur,am avut eu un piagio mc4 modificat de pe injectie pe carbelitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Uite aici un nene care a pus pe un KTM 990 Adventure carburatia de pe un 950 Adv, dar ala e un caz destul de aparte si nu a fost deloc prea ieftin. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=647891 Editat Octombrie 28, 2014 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Pai nu poate fi anulata electronica pentru injectie? Poti, dar daca are componente comuna cu aprindere poti sa dai de probleme, de la lipsa scanteie pana la harta de avans nepotrivit pentru carburatie. Eu stiu. Poate ne spune despre ce mobra e vorba si care e motivul, si apoi postam noi pana renunta la ideea. » Post actualizat in 28 Oct 2014 21:07 la scuter merge sigur,am avut eu un piagio mc4 modificat de pe injectie pe carbelitor Daca exista un motor (oarecum) identic pe carburatie e simplu - faci transplant si gata. Probabil asa a fost cazul cu acel piaggio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Care este ideea acestei intreprinderi, ne scarpinam fara sa ne manance ? De ce trebuie sa ne intoarcem in vremurile apuse ? Concret, care este problema ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 28, 2014 Autor Share Postat Octombrie 28, 2014 Pai in principiu e un husqvarna te 610din 98 si la care vreau sa pun un motor din 2008,dar e pe injectie,cineva mi-a zis ca a pus pe un motor de 2008 a adaptat carburator si merge ok ,chiar trage mai tare.Nu as vrea sa cumpar motorul cu tot cu ecu si injectie,sunt la 5 metri sub fundul sacului cu banii si nu stiu daca cel care dezmembreaza imi va face un pret bun,apropo cat se da pe un motor de genul asta cu injectie si aprindere si fara,plus ca daca il fac pe carburatie as elimina senzorul de la toba si alte minuni.Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) Pai in principiu e un husqvarna te 610din 98 si la care vreau sa pun un motor din 2008 De ce? am tot vazut ca ai o multime de probleme cu Husky aia, chiar nu gasesti un motor rezonabil pe carburatie, identic cu originalul? cred ca Italia e plina de ele. Retroversiunea asta pe care o propui tu presupun ca ar merge facuta usor intr-un singur scenariu, respectiv motorul M2008+inj e obtinut prin inlocuirea carburatorului de pe M1998+carb. Daca studiezi un pic istoria modelului (forumuri straine, etc., pe la noi n-au fost prea populare) o sa afli cum a fost obtinut M2008 si o sa ai mai multe date. Ca o observatie generala, mi se pare ca te arunci la tot felul de solutii care iti vin repede la indemina, eu zic sa profiti de iarna asta lunga care se anunta si sa citesti mult despre respectiva capra, sa te documentezi, sa cintaresti bine optiunile cu capul tau si bunul tau simt, fiindca altfel nimeni nu o va face in interesul tau. Nici un mecanic. Mai ales ca toti fug de modelele astea mai "exotice", toata lumea stie japo si gata. Pina la urma e bine sa te bagi la ce stii, nu am adus nici o acuza nimanui (asta pentru mecanicii pasionati care scriu aici, am tot respectul pentru munca lor). Problema ta se adinceste mai ales fiindca cauti solutia care sa nu te distruga la buget; e simplu, ieftin si bun nu exista. Mai bine pune ban-pe-ban pina in martie, cumpara ce ai de cumparat pentru motorul de pe ea (mai bine nou si original pentru piesele critice, e mai IEFTIN asa, desi in prima instanta o sa fie MULT MAI SCUMP), accepta ca platesti MULT la un mecanic BUN (asta daca o sa accepte sa intre in ea unul bun) si o sa ai o motoreta in mintile ei. Eu am o oarecare experienta tot cu o asemenea "exotica", dar Gilera, si cu banii pe care i-am bagat pina acum in ea luam una identica, dar in stare perfecta, intretinuta maniacal . Nu regret, insa nu a fost o decizie inteleapta sa investesc atit de mult in ea. Revenind la intrebarea ta, daca in urma investigatiilor pe care le vei face o sa rezulte ca M2008 e alt model/motor decit M1998, atunci mai bine iei si injectia impreuna cu motorul, sansele sa mearga bine cu carburator sint minime, parerea mea. Nu m-as fi bagat in topicul tau daca nu as fi vrut sa imi iau si eu una in urma cu ceva ani si am ramas un pic atasat de model; un prieten al meu a spart un motor de-asta prin deserturile Australiei (a mers ca bolovanul fara ulei) acum vreo 4 ani si de atunci se uita la ea in garaj, a gasit motor in Italia cu 200E, dar shipping-ul era aproape 1000E, asa ca si-a bagat picioarele si si-a luat un BMW R1200 GS. I-a fost insa mila sa arunce utilajul la fier vechi ... Editat Octombrie 29, 2014 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 Multumesc pentru sfaturi,o sa strang ban pe ban(poate se combina banii astia si or sa rezulte banuti ca intr-o familie) si in primavara poate iau unul din italia,orixum planuiesc o excursie prin vara cu masina si impusc doi iepuri,poate gasesc unul pe injectie.Faza e ca la cat a costat mobra si cu ce bani am bagat in ea( intr-un timp scurt)umi luam una pe injectie,dar nu ma atrage deloc formabde ascutitoare,la fel e si la ktm lc4 2000-2002 imi pare superb chiar daca unii ma contrazic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 injectia pe monocilindru e mizerabila... pune-i carburatorul pe motorul mai nou si termina cu prostiile. n-ai ce sa schimbi in rest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Off: draguta, tu alte cuvinte inafara de cuvantul baza, mizerie si toate derivatele lui, cum singura spui, mizerabila, mai cunosti ? Ma indoiesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 injectia, ca si honda in general este o mizerie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 Cineva mi-a spus ca adaptat la acest motor pe injectie carburator si trage de rupe ,c_ramona ,in afara de flansa intre motor si carburator,ce mai trebuie adaptat?banuiesc ca senzorul de aprindere tot 2 fire pe care sa le conectez la cdi-ul de acum de pe mobra are,mai trebuie sa iau si cdi-ul de la mobra noua?cam ce as avea de adaptat pe total,ca daca e doar de facut flansa de carburator si de legat fire de la senzorul motorului din 2008 la cdi-ul de acum imi surade tare ideea.Multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 stai linistit, ca tot iti mai spune cateva mizerii pe care tre' sa le ai in vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 La injectie ai pompa de benzina. La carburator ai gravitatie. Tine cont si de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 Asa imi pare simplu orice motor are un senzor care citeste informatia de pe volanta pentru a stii cand sa dea scanteie si sa trimita informatii(la injectie in speta) catre pompa de benzina,injector,sonda de oxigen pentru a regla amestecul,turometru(aici intra si cel pe carburatie)banuiesc ca de la senzorul ,de la motorul pe injectie tot 2 fire pleaca spre cdi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) Se obisnuia downgrade-ul acesta la unele motoare pe injectie la care se pierdeau cheile si actele la bar.... Editat Octombrie 29, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 Deci doar astea ar fi toate modificarile?Flansa la carburator,i legarea zenzorului de pe motorul nou la cdi-ul vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 cam asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 Acum m-am uitat si am vazut ca motoarele ca forma sunt aproape identice,intai sa vad daca strang bani si daca accepta oferta facuta.vedem,multumec pentru sfaturi,daca mai are cineva ceva de adaugat e liber sa o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Deci doar astea ar fi toate modificarile?Flansa la carburator,i legarea zenzorului de pe motorul nou la cdi-ul vechi? daca este compatibila aprinderea si nu mai ai cine stie ce chichite prin calc de bord..in principiu da, Ramonic ) esti rea malefica... am honde nu honda .se pune ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) Pai o fi 2 fire de la cititor, dar s-ar putea sa fie altfel disc care da impulsuri (timing, numar de impulsuri), sau / si chiar senzorul. Trebiue vazut. Oricum daca mechanic sunt identice, si ai motor donro cu carburator complet cu aprindere, o sa merge. Am mutat odata un CDI de la un GSX-R1100 pe alt si nu a mers, avea si disc formator de impulsuri altfel, si nici senzorul nu mergea cu celalt CDI. Editat Octombrie 29, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Ma repet, documenteaza tot ce poti despre cele doua motoare si abia apoi, toba de carte, poti sa iei o decizie corecta. Da' in final, ce spanac are motorul asta al tau de nu merge? ce a diagnosticat mecanicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.