hellize Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Hello, Stie cineva pt. ce e tubul de cauciuc de pe partea de sus a motorului de pe poza? Ce functie are? Intra in airbox. E un suzukui gs 450L din '81. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Tubul de la epurator. Intra in airbox. O parte din gaze (denumite gaze de carter), impreuna cu vapori de ulei sunt recirculate. Are mai multe roluri (reduce presiunea, preincalzeste aerul din airbox, lubrifiaza etc) care ajuta la functionare unui motor si reduce si poluarea. Mai ulte informatii gasesti pe google. Ce vrei sa faci cu motorul? Editat Octombrie 28, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellize Postat Octombrie 28, 2014 Autor Share Postat Octombrie 28, 2014 Multumesc mult! Am gandit sa pun filtre conice, dar nu stiu ce sa fac cu tubul? Aveti ceva sfaturi cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 salut gasesti filtru mic pt gaze carter.... e ca si un filtru de aer, doar in dimensiuni mai mici. parca era si pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 (editat) Folosesti un filtru de hartie sau burete rotund cu diametru mic. POti sa il prinsi de furtun sau chiar de epurator. Cum crezi tu ca o sa arate mai bine. Important e sa nu il lasi chiar asa ca ies vaporii de ulei si iti murdaresti motorul, plus alte necazuri. Poti folosi un filtru GPL http://pe-gaz.info/ Sau mai bine cum zice Kustom! Editat Octombrie 28, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellize Postat Octombrie 28, 2014 Autor Share Postat Octombrie 28, 2014 Ok, multumesc mult! Epuratorul e direct sub rezervor deci nu e vizibil, pot sa pun orice pe el, nu e important cum arata O sa incerc filtrele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Nu folosi filtre conice,lasa-l asa cu airbox. Este un sfat prietenesc. In rest ai primit raspunsul mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellize Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 Trebiue sa incerc, si daca nu merge cum trebuie, pun boxul inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) La inceput o sa ai impresia ca merge bine, dar treptat o motorul nu o sa mai functioneze la fel de bine. Daca pui filtre conice probabil va trebui sa faci modificarile necesare si la carburatie (alte jiglere, pozitia cui pontou, surub amestec etc) pentru a echilibra amestecul aer/benzina. Oricum, incercarea moarte n-are! Bafta! P.S. te bate gandul la asa ceva? » Post actualizat in 29 Oct 2014 07:26Apropo, in loc de filtre conice cu plasa as folosi asa ceva: » Post actualizat in 29 Oct 2014 07:28 Editat Octombrie 29, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am eu un filtru de aerisire pentru carter, l-am luat de pe ebay....pretul e de 30 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mcozma Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am incercat si eu cu filtru epurator. Ies gaze in draci si murdareste tot in jur. Plus ca nu isi mai face treaba de recirculare a gazelor si implicit de ungere a supapelor si capului pistonului (atat cat se face). O posibila solutie pt filtrele conice ar fi conectarea acestui furtun prin stuturi si eventual T-uri pe partea de cauciuc a filtrelor conice. Eu cam asta o sa incerc iarna asta, cand ma plictisesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellize Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 Am eu un filtru de aerisire pentru carter, l-am luat de pe ebay....pretul e de 30 RON Eu nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Am incercat si eu cu filtru epurator. Ies gaze in draci si murdareste tot in jur. Plus ca nu isi mai face treaba de recirculare a gazelor si implicit de ungere a supapelor si capului pistonului (atat cat se face). O posibila solutie pt filtrele conice ar fi conectarea acestui furtun prin stuturi si eventual T-uri pe partea de cauciuc a filtrelor conice. Eu cam asta o sa incerc iarna asta, cand ma plictisesc. e inutil, epuratorul ala nu face decat sa-ti imbacseasca airboxul si carburatoarele ! supapele nu au nevoie de ungere ca nu mergi pe LPG poti sa folosesti un furtun mai lung sa'l tragi spre restul furtunelor de aerisire filter-breather alea se folosesc pe recuperatoare de ulei, nu direct pe epurator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellize Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) La inceput o sa ai impresia ca merge bine, dar treptat o motorul nu o sa mai functioneze la fel de bine. Daca pui filtre conice probabil va trebui sa faci modificarile necesare si la carburatie (alte jiglere, pozitia cui pontou, surub amestec etc) pentru a echilibra amestecul aer/benzina. Oricum, incercarea moarte n-are! Bafta! P.S. te bate gandul la asa ceva? Suzuki-gs-450-cafe-racer-.jpeg » Post actualizat in 29 Oct 2014 07:26 Apropo, in loc de filtre conice cu plasa as folosi asa ceva: large-foam-air-filter-48mm-short-neck-for.jpg t_trueflowairfilter.jpg » Post actualizat in 29 Oct 2014 07:28 High_Performance_44mm_Uni_Chrome_Foam_Air_Filter_Red.1.1.jpg Cam da Dar mult mai simplu si mult mai urat. Al meu va fi un medieval buget racer. ps: unde gasesc filtre cu burete? Editat Octombrie 29, 2014 de hellize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Trebiue sa incerc, si daca nu merge cum trebuie, pun boxul inapoi. Este dreptul tau sa incerci,doar ca ar fi bine sa te documentezi inainte de ce cineva iti spune ca nu este bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Hello, Stie cineva pt. ce e tubul de cauciuc de pe partea de sus a motorului de pe poza? Ce functie are? Intra in airbox. E un suzukui gs 450L din '81. http://www.bandisca.ro/web/index.php?option=com_k2&view=item&id=16:la-bastarda-photo-shooting-by-mihaela-lopez&Itemid=102 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Da, filtru e nou, am vrut sa-l folosesc la motorul meu, dar am renuntat, pt mine tinea mai mult de aspec..... La mine urma sa fie montat pe furtunul ce iese direct din carter, acesta avea o lungime de 20 cm, nu direct. Poate fi montat ca si in atasament. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Nu e cam caldut acolo pentru plasticaraie? Cred ca ideea lui superbec e cea mai buna. Era un mos cu un tutorial pe youtube care monta filtre K&N direct pe carburator si explica si ce alte setari trebuie facute. Si daca tot scapi de air box nu ar merge si http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GS450-GS-450-cc-S-T-L-E-Twin-Custom-Carburetor-Carb-Stage-1-3-Jet-Kit-/251635781842?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a96a950d2&vxp=mtr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellize Postat Octombrie 29, 2014 Autor Share Postat Octombrie 29, 2014 Multumesc pt. sfaturile! catas_him, mai gandesc pe filtul, multumesc pt. oferta. Numai un sungur lucru nu inteleg. Daca filtrele astea conice nu functioneaza cum trebuie, atuncea de ce sunt montate pe atatea multe motorete custom? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Numai un sungur lucru nu inteleg. Daca filtrele astea conice nu functioneaza cum trebuie, atuncea de ce sunt montate pe atatea multe motorete custom? functioneaza podurile dar e mai greu de reglat amestecul, e o procedura migaloasa chiar si pentru unul care stie ce face si are cu ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.