livius_ereticus007 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Salut! Dupa un an de hibernare, m-am apucat de nou de mesterit. Motocicleta, un Suzuki GS400 L din 83, are nevoie de flanse noi intre airbox și carburatoare. Flansele vechi s-au intarit si nu mai etanseaza. Am cautat pe eBay, insa nu gasesc decat chestii care au deja 30 de ani sau NOS-uri la preturi uriase. Solutii? Face cineva flanse la comanda? Multam! Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Vezi daca nu cumva is numai de suprafata crapaturile, caz in care nu stiu cat de mult trebuie sa te stresezi. Un test bun e sa iei un pulverizator dela de geamuri, sa bagi apa in el si sa ii dai sa sune cand motorul merge la relanti. Daca scade relanti-ul, le schimbi. Daca nu se intampla nimic, da-le pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 Nu-s crapate, is coapte... S-au facut tari ca betonu... Da hai ca incerc cu apa, sa vad daca scapa aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 de astea zici?http://www.cmsnl.com/suzuki-gsx400-1983-fd_model13619/tube-inner_1388133200/#.VFi5vfnF98E vezi ca au un inel metalic inauntru, sau aveau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Nu-s crapate, is coapte... S-au facut tari ca betonu... Da hai ca incerc cu apa, sa vad daca scapa aer! Etansarile in zona carburatoarelor se verifica cu ulei incearca cu WD40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 de astea zici?http://www.cmsnl.com/suzuki-gsx400-1983-fd_model13619/tube-inner_1388133200/#.VFi5vfnF98E vezi ca au un inel metalic inauntru, sau aveau... asta tre sa fie! ms de link! no, sper sa le mai produca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 asta tre sa fie! ms de link! no, sper sa le mai produca... vezi sa fie fix pe modelul tau ca seamana intre ele. trimite-le mai bine un email cu seria motocicletei inainte sa comanzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belogerer Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 cauta pe google firme care repara cilindrii hidraulici. multe au si masini cnc like care fabrica pe loc garnituri/flanse din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 5, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2014 OK. Am gasit chiar langa Bv, la Sacele firma asta http://www.hidraulica.ro/. Astept un raspuns, ca ar fi cea mai simpla solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 (editat) vezi daca in interior au armatura metalica! Editat Noiembrie 14, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 16, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2014 Nu au armatura, sunt niste „tevi”de cauciuc cu capetele tesite in exterior si cu o nervura la mijloc, pe post de „prag”. Nu stiu cum sa ma exprim mai bine. Se prind de airbox de-o parte si de carburator - de cealalta cu niste coliere care etanseaza. Partea buna e ca, studiindu-le cu atentie, am gasit sn OEM - 13882-44100. Partea proasta e ca - daca chiar le mai au pe stoc unele magazine virtuale- transportul costa dublu, ceea ce mi se pare furt pe fata. O alta ciudatenie: flansele par identice, dar au coduri diferite pentru dreapta si stanga. Eu cred ca e „birocratie”. Sau....nu? Am cautat la firme de reparatii hidraulice - ori oamenii astia stiu numa cu strungu, dar nu si cu tastatura, ori direct: nu fac! No, toata cautarea asta devine de spanac. Ma batea gandu sa dau cu smacolina rosie de garnituri si sa le strang bine colierele pe astea vechi - ca nu par crapate, da ma gandesc ca daca sufla aer apoi o iau de la capat. Inca mai am nervi sa o fac ca la carte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 cam cat costa cu transport cu tot, de curiozitate? siliconul pentru garnituri auto (nu conteaza culoarea, sunt incolore, negre, albastre, portocalii, rosii, verzi, etc.) nu rezista la benzina. sunt cateva dar le gasesti foarte greu si costa destul, de la 120 de lei in sus fara transport. sub pretul asta o sa mai gasesti unele care rezista temporar la benzina dar iarasi, nu-ti trebuie o solutie temporara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Nu sunt identice codurile pentru ca nu sunt la fel. Daca acordai putina atentie ai fi vazut ca nu le poti inversa intre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Partea buna e ca, studiindu-le cu atentie, am gasit sn OEM - 13882-44100. Partea proasta e ca - daca chiar le mai au pe stoc unele magazine virtuale- transportul costa dublu, ceea ce mi se pare furt pe fata. ina rosie de garnituri si sa le strang bine colierele pe astea vechi - ca nu par crapate, da ma gandesc ca daca sufla aer apoi o iau de la capat. Inca mai am nervi sa o fac ca la carte! Cred ca asta cauti stanga: - http://www.cmsnl.com/products/outlet_1388244100/#.VGmgfvmsVps dreapta: - http://www.cmsnl.com/products/outlet_1388144100/#.VGmg_vmsVps Vorbeste cu daniel (user @mexyckanu) si ti le aduce la pretul de pe site, fara taxe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 liviule, motoflenderele alea daca nu-s crapate n-ai treaba cu ele, sunt intre carb si airbox, nu-ti influenteaza mersul motorului, eventual trage putin aer ne-filtrat pe acolo le scoti, le inspectezi, le dai cu silicon si le pui inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Lipsa etansarii airbox influenteaza negativ functionarea carburatiei sau injectiei + praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Lipsa etansarii airbox influenteaza negativ functionarea carburatiei sau injectiei + praf ti-a spus alexen asta? daca influenteaza cu 1% crezi ca isi da seama la o motocicleta de 30 de ani? daca erau asa cruciale in functionare le puneau coliere si pe airbox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 ti-a spus alexen asta? aaaahhhhahahahahahahahahaa, alex_en, mecalnicul de motoncinclete, singurul care reuseste sa strice o bila de rulment intr-o camera captusita. peste cativa ani o sa fie si mecalnic de aveoane! atunci o sa invete copii la scoala poezele de genul: "a-nceput de ieri sa cada/cate un mig, acum a stat"... o oda adresata incapabilitatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 ti-a spus alexen asta? daca influenteaza cu 1% crezi ca isi da seama la o motocicleta de 30 de ani? daca erau asa cruciale in functionare le puneau coliere si pe airbox modificarea fluxului de aer necesita ajustarea carburatiei/injectiei Pentru asta : http://ridestuff.co.za/fuel-intake/2308-dna-air-box-cover-for-yamaha-xt-660-z-08--stage-2.html trebuie sa modifici softul injectiei... fluxul de aer creste spectaculos in lipsa snorkel, iar buza acelui guler este proiectata si testata "in tunel" (m-am pus numai filtru, nu mai pot monta acel inel fara powrcommander) Deasemenea la carburatorul constant-velocity daca faci modificari la airbox trebuie sa pui duze mai mari si evacuare mai libera (cam asta am facut la vechea mobra) » Post actualizat in 18 Nov 2014 16:29 deci daca trage aer pe o sectiune mai mare decat cea proiectata, nu-i prea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 modificarea fluxului de aer necesita ajustarea carburatiei/injectiei Pentru asta : http://ridestuff.co.za/fuel-intake/2308-dna-air-box-cover-for-yamaha-xt-660-z-08--stage-2.html trebuie sa modifici softul injectiei... fluxul de aer creste spectaculos in lipsa snorkel, iar buza acelui guler este proiectata si testata "in tunel" (m-am pus numai filtru, nu mai pot monta acel inel fara powrcommander) Deasemenea la carburatorul constant-velocity daca faci modificari la airbox trebuie sa pui duze mai mari si evacuare mai libera (cam asta am facut la vechea mobra) » Post actualizat in 18 Nov 2014 16:29 deci daca trage aer pe o sectiune mai mare decat cea proiectata, nu-i prea bine teoretic ai dreptate, practic iti garantez eu ca nu o sa se simta nici o diferenta daca nu-s crapate trompetele alea, gsx400 din 84 nu prea are injectie relax ca n-a iesit ponta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 (editat) relax ca n-a iesit ponta ai iesit ala pe care deja il mai votasem de 2 ori ca primar, dar nu inteleg de ce esti obraznic ? ... am spus ca lipsa etansarii afecteaza negativ carburatia, nu am specificat ca afecteaza grav sau putin ori vrei tu neaparat sa fi recunoscut ca a'l mai destept de pe acilea? Editat Noiembrie 19, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 19, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2014 Acu, toata lumea are dreptate. Am vazut ca functioneaza si fara airbox, si cu pocnitori de „filtre racing”, ca asta-i partea faina la carburatie. Doar ca nu merge la fel de bine. Da daca tot e pusa piesa aia acolo, vine si iarna, a iesit si Iohannis, de ce sa nu o fac sa mearga bine? Daca „mexyckanu” le poatea aduce - bine, daca nu, probabil ca silicon. Multam de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.