Sari la conținut

flanse airbox-carburator


Postări Recomandate

Salut!

 

Dupa un an de hibernare, m-am apucat de nou de mesterit. Motocicleta, un Suzuki GS400 L din 83, are nevoie de flanse noi intre airbox și carburatoare. Flansele vechi s-au intarit si nu mai etanseaza. Am cautat pe eBay, insa nu gasesc decat chestii care au deja 30 de ani sau NOS-uri la preturi uriase.

 

Solutii? Face cineva flanse la comanda?

 

Multam!

 

Liviu

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca nu cumva is numai de suprafata crapaturile, caz in care nu stiu cat de mult trebuie sa te stresezi. Un test bun e sa iei un pulverizator dela de geamuri, sa bagi apa in el si sa ii dai sa sune cand motorul merge la relanti. Daca scade relanti-ul, le schimbi. Daca nu se intampla nimic, da-le pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta tre sa fie! ms de link! no, sper sa le mai produca...

vezi sa fie fix pe modelul tau ca seamana intre ele. trimite-le mai bine un email cu seria motocicletei inainte sa comanzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu au armatura, sunt niste „tevi”de cauciuc cu capetele tesite in exterior si cu o nervura la mijloc, pe post de „prag”. Nu stiu cum sa ma exprim mai bine. Se prind de airbox de-o parte si de carburator - de cealalta cu niste coliere care etanseaza.

 

Partea buna e ca, studiindu-le cu atentie, am gasit sn OEM - 13882-44100. Partea proasta e ca - daca chiar le mai au pe stoc unele magazine virtuale- transportul costa dublu, ceea ce mi se pare furt pe fata.

O alta ciudatenie: flansele par identice, dar au coduri diferite pentru dreapta si stanga. Eu cred ca e „birocratie”. Sau....nu?

 

Am cautat la firme de reparatii hidraulice - ori oamenii astia stiu numa cu strungu, dar nu si cu tastatura, ori direct: nu fac!

 

No, toata cautarea asta devine de spanac. Ma batea gandu sa dau cu smacolina rosie de garnituri si sa le strang bine colierele pe astea vechi - ca nu par crapate, da ma gandesc ca daca sufla aer apoi o iau de la capat. Inca mai am nervi sa o fac ca la carte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

cam cat costa cu transport cu tot, de curiozitate? siliconul pentru garnituri auto (nu conteaza culoarea, sunt incolore, negre, albastre, portocalii, rosii, verzi, etc.) nu rezista la benzina. sunt cateva dar le gasesti foarte greu si costa destul, de la 120 de lei in sus fara transport. sub pretul asta o sa mai gasesti unele care rezista temporar la benzina dar iarasi, nu-ti trebuie o solutie temporara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea buna e ca, studiindu-le cu atentie, am gasit sn OEM - 13882-44100. Partea proasta e ca - daca chiar le mai au pe stoc unele magazine virtuale- transportul costa dublu, ceea ce mi se pare furt pe fata.

ina rosie de garnituri si sa le strang bine colierele pe astea vechi - ca nu par crapate, da ma gandesc ca daca sufla aer apoi o iau de la capat. Inca mai am nervi sa o fac ca la carte!

Cred ca asta cauti

stanga: - http://www.cmsnl.com/products/outlet_1388244100/#.VGmgfvmsVps

dreapta: - http://www.cmsnl.com/products/outlet_1388144100/#.VGmg_vmsVps

 

Vorbeste cu daniel (user @mexyckanu) si ti le aduce la pretul de pe site, fara taxe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

liviule, motoflenderele alea daca nu-s crapate n-ai treaba cu ele, sunt intre carb si airbox, nu-ti influenteaza mersul motorului, eventual trage putin aer ne-filtrat pe acolo

 

le scoti, le inspectezi, le dai cu silicon si le pui inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsa etansarii airbox influenteaza negativ functionarea carburatiei sau injectiei + praf

ti-a spus alexen asta? daca influenteaza cu 1% crezi ca isi da seama la o motocicleta de 30 de ani? daca erau asa cruciale in functionare le puneau coliere si pe airbox

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

ti-a spus alexen asta?

 

aaaahhhhahahahahahahahahaa, alex_en, mecalnicul de motoncinclete, singurul care reuseste sa strice o bila de rulment intr-o camera captusita. peste cativa ani o sa fie si mecalnic de aveoane! atunci o sa invete copii la scoala poezele de genul: "a-nceput de ieri sa cada/cate un mig, acum a stat"... o oda adresata incapabilitatii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a spus alexen asta? daca influenteaza cu 1% crezi ca isi da seama la o motocicleta de 30 de ani? daca erau asa cruciale in functionare le puneau coliere si pe airbox

modificarea fluxului de aer necesita ajustarea carburatiei/injectiei

Pentru asta : http://ridestuff.co.za/fuel-intake/2308-dna-air-box-cover-for-yamaha-xt-660-z-08--stage-2.html trebuie sa modifici softul injectiei... fluxul de aer creste spectaculos in lipsa snorkel, iar buza acelui guler este proiectata si testata "in tunel" (m-am pus numai filtru, nu mai pot monta acel inel fara powrcommander)

Deasemenea la carburatorul constant-velocity daca faci modificari la airbox trebuie sa pui duze mai mari si evacuare mai libera (cam asta am facut la vechea mobra)

» Post actualizat in 18 Nov 2014 16:29

deci daca trage aer pe o sectiune mai mare decat cea proiectata, nu-i prea bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modificarea fluxului de aer necesita ajustarea carburatiei/injectiei

Pentru asta : http://ridestuff.co.za/fuel-intake/2308-dna-air-box-cover-for-yamaha-xt-660-z-08--stage-2.html trebuie sa modifici softul injectiei... fluxul de aer creste spectaculos in lipsa snorkel, iar buza acelui guler este proiectata si testata "in tunel" (m-am pus numai filtru, nu mai pot monta acel inel fara powrcommander)

Deasemenea la carburatorul constant-velocity daca faci modificari la airbox trebuie sa pui duze mai mari si evacuare mai libera (cam asta am facut la vechea mobra)

» Post actualizat in 18 Nov 2014 16:29

deci daca trage aer pe o sectiune mai mare decat cea proiectata, nu-i prea bine

teoretic ai dreptate, practic iti garantez eu ca nu o sa se simta nici o diferenta daca nu-s crapate trompetele alea, gsx400 din 84 nu prea are injectie

 

relax ca n-a iesit ponta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relax ca n-a iesit ponta

ai iesit ala pe care deja il mai votasem de 2 ori ca primar, dar nu inteleg de ce esti obraznic ? ... am spus ca lipsa etansarii afecteaza negativ carburatia, nu am specificat ca afecteaza grav sau putin ori vrei tu neaparat sa fi recunoscut ca a'l mai destept de pe acilea?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu, toata lumea are dreptate. Am vazut ca functioneaza si fara airbox, si cu pocnitori de „filtre racing”, ca asta-i partea faina la carburatie. Doar ca nu merge la fel de bine.

 

Da daca tot e pusa piesa aia acolo, vine si iarna, a iesit si Iohannis, de ce sa nu o fac sa mearga bine?

 

Daca „mexyckanu” le poatea aduce - bine, daca nu, probabil ca silicon.

 

Multam de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...