ionas_gpz Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Este corecta schema? 2+ 2- Masa 3 fire de la alternator = 8 fire Este vorba despre un releu de transalp.si asta am gasit pe net la pret ok,cu schema de sus:) Merge? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 daca modifici mufele,DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Sa inteleg ca tu ai un gpz ...nu vad tipul de motor si doresti sa adaptezi unul de transalp care are 8 conductoare? Daca da, probabil ca RRT ul tau are 5 conductoare...daca nu explici cazul nu putem sa te ajutam cu informatii clare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Noiembrie 25, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2014 Sa inteleg ca tu ai un gpz ...nu vad tipul de motor si doresti sa adaptezi unul de transalp care are 8 conductoare? Daca da, probabil ca RRT ul tau are 5 conductoare...daca nu explici cazul nu putem sa te ajutam cu informatii clare ! nu mai am gpz-ul de mult..a ramas doar numele Tot ce ma intereseaza daca schma pin poza este corecta cu plusuri si minusuri/masa/ etc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 nu mai am gpz-ul de mult..a ramas doar numele Tot ce ma intereseaza daca schma pin poza este corecta cu plusuri si minusuri/masa/ etc. Multumesc Da, e corecta, stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Noiembrie 25, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2014 Da, e corecta, stai linistit. Multumesc mult pt raspunsuri. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 O mica observatie, eu stiu ca la masa (sasiul moto) se leaga de regula minusul. Nu m-am uitat pe schema electrica de Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Bun fii atent! Releele cu 8 fire inseamna: 2 fire plusul, doua fire minusul, 3 fire mereu galbene alternatorul trifazat (nu conteaza ordinea) si in fine al 8-lea alimentare cu plus prin contact (cel mai frecvent) sau bec de incarcare bord, sau cine stie, poate chiar masa. Acuma ce ai tu de facut: 1. Conectezi la motocicleta cele 3 fire de alternator si pui cele doua fire dublate(4 de fapt luate cate doua) adica plusul si minusul asa cum sunt figurate pe schema la baterie. E corect. Singura problema e cu firul M asa ca momentan nu-l conectezi la nimic. 2. Dai drumul la motor si pui instrumentul pe baterie. Dupa cateva minute de functionare a motorului cel tarziu (5min max. daca bateria a fost relativ descarcata)tensiunea trebuie sa urce si sa se plafoneze la 14,3-14,5 volti. In nici un caz mai mult dar nici mai putin indiferent daca ai farul cuplat sau nu. Turatia motorului trebuie sa fie ralenti putin accelerat. Incerci neaparat si cu farul cuplat, tensiunea nu trebuie sa scada sensibil. Daca tensiunea trece de 14, 5 volti inseamna ca firul buclucas il legi la + prin contact (neaparat altfel iti descarca bateria la stationare indelungata (zile). Daca totul e in ordine,adica ai tensiunea indicata in orice regim de consum (cum am spus mai sus) izolezi pur si simplu firul respectiv, pentru ca n-ai nevoie de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Ce zice Galen am vazut la CBR954, deci fiind tot de la Honda inseamna ca trebuie pus la plusul luat dupa contactul electric general general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Firul necunoscut este folosit ca şi referinţă de tensiune din câte ştiu, deci ori merge bine releul fără a conecta firul, ori îl conectezi la plus, prin contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Salut, Schema este corecta, si exact cum mentioneaza galen si andry, conductorul maro asigura tensiunea de referinta pentru RRT, este valoarea de care are nevoie regulatorul din sistem pentru a realiza reglarea optima, preia valoarea dupa iesirea din contact, are nevoie de un comparativ raportat la sarcina(load) . Se poate conecta simplu la Ignition Switch dupa schema(vezi attach). Scuze daca am scris pe conductoare, chiar am schema cu alb/rosu\ _white/red exact ca in postarea initiala. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 + de control ar trebui sa fie un conductor mai subtire. Ce sens au + , - care aparent sunt nenecesare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 + de control ar trebui sa fie un conductor mai subtire. Ce sens au + , - care aparent sunt nenecesare? Poti sa figurezi pe schema despre care conductoare este vorba? Te referi + control ca este de diametru mare, portiunea de la + acumulator la fuzibil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 "mai subtire" NU inseamna diametru mai mare ... ma rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.