Sari la conținut

Schema releu 8 fire,ajutor


ionas_gpz
 Share

Postări Recomandate

Sa inteleg ca tu ai un gpz ...nu vad tipul de motor si doresti sa adaptezi unul de transalp care are 8 conductoare? Daca da, probabil ca RRT ul tau are 5 conductoare...daca nu explici cazul nu putem sa te ajutam cu informatii clare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca tu ai un gpz ...nu vad tipul de motor si doresti sa adaptezi unul de transalp care are 8 conductoare? Daca da, probabil ca RRT ul tau are 5 conductoare...daca nu explici cazul nu putem sa te ajutam cu informatii clare !

 

nu mai am gpz-ul de mult..a ramas doar numele :)

 

Tot ce ma intereseaza daca schma pin poza este corecta cu plusuri si minusuri/masa/ etc.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun fii atent! Releele cu 8 fire inseamna:

2 fire plusul, doua fire minusul, 3 fire mereu galbene alternatorul trifazat (nu conteaza ordinea) si in fine al 8-lea alimentare cu plus prin contact (cel mai frecvent) sau bec de incarcare bord, sau cine stie, poate chiar masa.

 

Acuma ce ai tu de facut:

1. Conectezi la motocicleta cele 3 fire de alternator si pui cele doua fire dublate(4 de fapt luate cate doua) adica plusul si minusul asa cum sunt figurate pe schema la baterie. E corect. Singura problema e cu firul M asa ca momentan nu-l conectezi la nimic.

2. Dai drumul la motor si pui instrumentul pe baterie. Dupa cateva minute de functionare a motorului cel tarziu (5min max. daca bateria a fost relativ descarcata)tensiunea trebuie sa urce si sa se plafoneze la 14,3-14,5 volti. In nici un caz mai mult dar nici mai putin indiferent daca ai farul cuplat sau nu. Turatia motorului trebuie sa fie ralenti putin accelerat. Incerci neaparat si cu farul cuplat, tensiunea nu trebuie sa scada sensibil. Daca tensiunea trece de 14, 5 volti inseamna ca firul buclucas il legi la + prin contact (neaparat altfel iti descarca bateria la stationare indelungata (zile).

Daca totul e in ordine,adica ai tensiunea indicata in orice regim de consum (cum am spus mai sus) izolezi pur si simplu firul respectiv, pentru ca n-ai nevoie de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Schema este corecta, si exact cum mentioneaza galen si andry, conductorul maro asigura tensiunea de referinta pentru RRT, este valoarea de care are nevoie regulatorul din sistem pentru a realiza reglarea optima, preia valoarea dupa iesirea din contact, are nevoie de un comparativ raportat la sarcina(load) . Se poate conecta simplu la Ignition Switch dupa schema(vezi attach). Scuze daca am scris pe conductoare, chiar am schema cu alb/rosu\ _white/red exact ca in postarea initiala.

Bafta,

post-74268-0-48326900-1417026498_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ de control ar trebui sa fie un conductor mai subtire. Ce sens au + , - care aparent sunt nenecesare?

 

Poti sa figurezi pe schema despre care conductoare este vorba? Te referi + control ca este de diametru mare, portiunea de la + acumulator la fuzibil ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...