Sari la conținut

accident b60lrc


BigNC
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

bucuresti, zona romana

intre 9 si 17 dureaza 10-15 minute sa gasesti un loc de parcare

uneori mai putin, alteori poate mai mult (mai ales daca nu te orientezi, nu stii sa parchezi la centimetru)

 

inteleg ca in alte locuri e mai bine, dar asta e un motiv sa nu iei masina, din cauza asta eu ajung uneori mai repede cu ratb sau taxi

 

un alt motiv ar fi blocajele, in medie durata drumului e dublata cu masina/taxi (excluzand parcarea) fata de motor

deci un drum de 10 min pe moto dureaza cam 30-35 cu masina

 

nici eu nu merg cand scad temperaturile sub 0, nu prea imi place frigul si nu mi-am batut capul sa investesc in echipamente incalzite, dar inteleg de ce unii ar merge

 

si cu lipsa de aderenta mi se pare vrajeala, la primul semafor mereu blochez fata de la 20km/h sa vad cam pana unde o pot duce si in rest reduc viteza pana la cea a traficului

nu e nevoie neaparat sa bat recorduri de fiecare data cand ies cu motorul, nu e asta singurul scop al existentei lui

 

Cu toate astea,vad ca sunt masini o gramada in Bucuresti (ca pana la urma,de aia nu aveti locuri de parcare, nu doar din cauza infrastructurii :) )

 

Stai linistit,ca si eu in Iasi am anumite ore/zone/trasee unde mai bine o iau pe jos sau cu bicicleta, insa niciodata motocicleta nu o sa fie la fel de practica precum o masina (in majoritatea situatiilor, mai ales pe vreme rea).

 

Credeam ca exemplele idioate (gen un drum cu masina care dureaza 30-35 cu masina,si 10 min cu mobra) nu vor fi date. E ca si cum as spune ca albul e luminos si negrul e o culoare inchisa......

 

Cand incepe toamna tarzie/iarna/primavara, pe asfalt se afla foarte mult nisip fin (de la deszapeziri, de la etc). Si la 5 km/h daca blochezi fata poti sa te duci in bot, fara sa stii ce s-a intamplat. Nu mai tine de cauciucuri, tine de efectul magic numit 'nisip'.

 

Sunt curios cum se duc cu mobr ala munca aia care tre sa fie imbracati mai office, pe vremea asta, si care nu au vestiare sau locuri unde sa se schimbe......... in fine, vorbim ca sa treaca iarna.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu toate astea,vad ca sunt masini o gramada in Bucuresti (ca pana la urma,de aia nu aveti locuri de parcare, nu doar din cauza infrastructurii :) )

 

o pewla.... o scara de bloc de p+8 are 52 apartamente pe ea. da o estimare cate masini sunt pt 52 apartamente. calculeaza un perimetru si vezi cat iese..

 

Credeam ca exemplele idioate (gen un drum cu masina care dureaza 30-35 cu masina,si 10 min cu mobra) nu vor fi date. E ca si cum as spune ca albul e luminos si negrul e o culoare inchisa......

 

pai asta e viata. 45 minute daca nu pleci in rush hour vs 7 minute daca pleci oricand. ce alegi? time IS money sau macar distractie / somn extra / spritz time in plus.

 

Cand incepe toamna tarzie/iarna/primavara, pe asfalt se afla foarte mult nisip fin (de la deszapeziri, de la etc). Si la 5 km/h daca blochezi fata poti sa te duci in bot, fara sa stii ce s-a intamplat. Nu mai tine de cauciucuri, tine de efectul magic numit 'nisip'.

 

funul de a derapa 50m - nothing beats that :)

 

Sunt curios cum se duc cu mobr ala munca aia care tre sa fie imbracati mai office, pe vremea asta, si care nu au vestiare sau locuri unde sa se schimbe......... in fine, vorbim ca sa treaca iarna.........

 

daca vrei, se poate. eu nu trebuie sa fiu office dar nici nu umblu terminator so no problem. prietenii care-i stiu si au dress code la birou au tzoale acolo... sau cara chestii gen roba de avocat in topcase :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca cineva trebuie sa se justifice de ce foloseste motocicleta si cand o foloseste.

Scrie undeva ca n-ai voie sa mergi iarna cu motocicleta? Nu scrie. Pai si atunci? Fiecare face ce vrea si nu trebuie sa dea socoteala nimanui.

 

Singura chestie la care nu subscriu e afirmatia ca aia care merg iarna sunt motociclisti adevarati, cu alte cuvinte cine nu merge nu e.

 

Stiti bancul cu ursul si vulturii?

 

Trei vulturi faceau bungee jumping. Sare unu de pe stinca cade vreo 100 de metri si cu 5 metri inainte de sol deschide aripile. sare al doilea, sare al treilea...
- Mama ce cool a fost, zice unu', hai sa mai sarim odata.
Sus apare ursu.
- Bai ce faceti voi aici?
- Bungee jumping.
- Vreau si eu!
- Pai hai sari.
Sare ursu odata cu vulturii si dupa vreo 50 de metri un vultur il intreaba pe urs:
- Ursule, dar ti-ai luat parasuta?
- Nu, n-am.luat-o
- Mama ce cool e ursu'!
Cam asa e si cu motociclismul pe timp de iarna. E cool si la propriu si la figurat :P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

o pewla.... o scara de bloc de p+8 are 52 apartamente pe ea. da o estimare cate masini sunt pt 52 apartamente. calculeaza un perimetru si vezi cat iese..

 

 

pai asta e viata. 45 minute daca nu pleci in rush hour vs 7 minute daca pleci oricand. ce alegi? time IS money sau macar distractie / somn extra / spritz time in plus.

 

 

funul de a derapa 50m - nothing beats that :)

 

 

daca vrei, se poate. eu nu trebuie sa fiu office dar nici nu umblu terminator so no problem. prietenii care-i stiu si au dress code la birou au tzoale acolo... sau cara chestii gen roba de avocat in topcase :)

 

Mi-ai dat un multi quote doar de dragul de a ma contrazice, am observat ca ai o problema cu mine in ultima vreme. Si nu tii neaparat sa spui ceva coerent si pertinent,ci doar sa ma contrazici, ca sa nu zici ca ai tacut:)

 

Avand in vedere ''seriozitatea'' cu care mi-ai dat quote si sterilitatea afirmatiilor tale, n-are sens sa te contrazic. Nu esti capabil (sau nu vrei) sa accepti niste argumente.

 

Happy post hunting in continuare :)

» Post actualizat in 28 Nov 2014 07:51

Am auzit ca teroristii care nu se sinucid in atentate, ci doar trag cu arma din transee, sunt numiti teroristi de weekend

 

 

hahaha asta a fost cea mai buna replica de pe topicu' asta cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai dat un multi quote doar de dragul de a ma contrazice, am observat ca ai o problema cu mine in ultima vreme. Si nu tii neaparat sa spui ceva coerent si pertinent,ci doar sa ma contrazici, ca sa nu zici ca ai tacut:)

 

Avand in vedere ''seriozitatea'' cu care mi-ai dat quote si sterilitatea afirmatiilor tale, n-are sens sa te contrazic. Nu esti capabil (sau nu vrei) sa accepti niste argumente.

 

Happy post hunting in continuare :)

Nici nu-l cunosc pe b374 si nici avocatul lui nu sunt. Dar in tot ce a zis a cam avut dreptate. Iar faptul ca nu vrei sa accepti argumentele lui dovedesti ca tu "Nu esti capabil (sau nu vrei) sa accepti niste argumente". Ai si tu dreptate cand spui ca sunt mult prea multe masini in bucuresti....dar uiti ca probabil peste 50% sunt venite din afara bucurestiului si se afla in tranzit. Parca citisem pe undeva ca bucurestiul isi dubleaza populatia in timpul zilei din cauza celor ce-l tranziteaza. Practic totul se rezuma la timpul si aglomeratia (dar si la berbecii veniti din alte zone si care isi pierd rabdarea si incep sa incalce orice reguli de bun simt) pe care le infrunti. Si daca zilnic sunt sanse sa accepti ideea de a te trezi mai devreme cu 45 min pentru ca s-a facut frig si pleci cu auto sau transportul, in altele, de oboseala sau pur si simplu din sictir, te trezesti mai tarziu si atunci nu-ti ramane decat varianta moto. Eu personal a trebuit s-o mai incalec de cateva ori desi era sub +5 grade, limita pe care mi-am impus-o eu. Deci concluzia ar fi ca nu trebuie considerati eroi cei care merg pe frig dar nici judecati si mai ales de cei care nu stiu cu ce se manca traficul din bucuresti. Da, stiu la voi acolo e minunat, si ce minunati sunteti voi.....

Si ca uitasem...infrastructura e aceeasi in proportie de 80% cu cea de prin anii 89....deci ce crezi: e depasita?

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca cineva trebuie sa se justifice de ce foloseste motocicleta si cand o foloseste.

 

Mai bine zis nu se putea... daca tre sa justifice sau e judecat pt cand o foloseste (in caz de intemperii) de ce plm sa nu-l judeci si cand merge pe vreme buna, ca oricum riscurile sunt mai mari...

» Post actualizat in 29 Nov 2014 23:41

Mi-ai dat un multi quote doar de dragul de a ma contrazice, am observat ca ai o problema cu mine in ultima vreme.

 

suna a mania persecutiei.

 

Si nu tii neaparat sa spui ceva coerent si pertinent,ci doar sa ma contrazici, ca sa nu zici ca ai tacut:)

 

imi cer scuze daca momentele cand postez sunt unele in care mesajul poate fi "diluat" :) dar daca tot te obosesti sa-mi raspunzi, poate ar tre sa incerci sa intelegi mesajul.

 

Avand in vedere ''seriozitatea'' cu care mi-ai dat quote si sterilitatea afirmatiilor tale, n-are sens sa te contrazic. Nu esti capabil (sau nu vrei) sa accepti niste argumente.

 

depinde de argumente... eu cred ca daca decid sa merg pe ce vreme am chef cu motorul (treaz fiind), chiar daca am un picior si un umar subrede am argumente solide din punctul meu de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci mi se pare imposibil sa mergi pe vremea asta cu motorul, ce echipament si cat trebuie sa ai sa nu simti frigul nu-mi pot da seama, numai zic de aderenta care e 0

incepusem sa simt frigul in oase si cand nu mai eram pe motocicleta

Presupun ca nu ai incercat sa mergi cu un echipament dedicat pt vreme rece :)

Iar aderenta ai mai mult decat suficienta si la 0 grade daca este uscat, cu conditia sa adaptezi nitel stilul la conditii si sa nu ai niste gume preistorice.

 

Din fericire am scăpat cu câteva zgarieturi pe piciorul drept. Accidentul s-a produs din vină şoferului care a vrut să întoarcă fără să se asigure, i s-a deschis dosar penal. Îi mulţumesc lui BigNC pentru ajutor.

Ma bucur ca esti ok. Multa bafta si rabdare cu asigurarile, stai pe capul lor. Noroc ca tot vine zapada si ai timp sa ii stresezi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am venit ieri de la Bucuresti la Giurgiu cu un Suzuki Bandit, 1 grad afara si vant lateral zdravan, n-am mai circulat niciodata fiind afara sub 10-12 grade. Fara echipament dedicat moto, bocanci de Decathlon in picioare cu doua perechi de ciorapi, colanti plus pantaloni snowboard, in sus tricou maneca lunga, polar, windstopper plus jacheta moto textila de vara, cagula si casca, manusi de ski. Viteza de croaziera 60-70 km/h, mi-a fost racoare insa nu m-am congelat. Nu stiu ce aderenta aveau anvelopele pentru ca nu m-am aplecat prea tare in curbe si am stat subturat, 4-6000 rpm. Ba chiar am si depasit o Dacia Break :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nici nu-l cunosc pe b374 si nici avocatul lui nu sunt. Dar in tot ce a zis a cam avut dreptate. Iar faptul ca nu vrei sa accepti argumentele lui dovedesti ca tu "Nu esti capabil (sau nu vrei) sa accepti niste argumente". Ai si tu dreptate cand spui ca sunt mult prea multe masini in bucuresti....dar uiti ca probabil peste 50% sunt venite din afara bucurestiului si se afla in tranzit. Parca citisem pe undeva ca bucurestiul isi dubleaza populatia in timpul zilei din cauza celor ce-l tranziteaza. Practic totul se rezuma la timpul si aglomeratia (dar si la berbecii veniti din alte zone si care isi pierd rabdarea si incep sa incalce orice reguli de bun simt) pe care le infrunti. Si daca zilnic sunt sanse sa accepti ideea de a te trezi mai devreme cu 45 min pentru ca s-a facut frig si pleci cu auto sau transportul, in altele, de oboseala sau pur si simplu din sictir, te trezesti mai tarziu si atunci nu-ti ramane decat varianta moto. Eu personal a trebuit s-o mai incalec de cateva ori desi era sub +5 grade, limita pe care mi-am impus-o eu. Deci concluzia ar fi ca nu trebuie considerati eroi cei care merg pe frig dar nici judecati si mai ales de cei care nu stiu cu ce se manca traficul din bucuresti. Da, stiu la voi acolo e minunat, si ce minunati sunteti voi.....

Si ca uitasem...infrastructura e aceeasi in proportie de 80% cu cea de prin anii 89....deci ce crezi: e depasita?

 

Daca vrei sa o luam metodic, ca sa edificam mai bine,se poate:

 

La afirmatia mea vis a vis de nr mare de masini din buc & infrastructura, el ma ia cu ''o pewla'' si cu trimiteri la calcul de perimetru :) (poate e un bloc de pensionari si n-are nici dracu masina, deci ceea ce a spus el nu se aplica).

 

La afirmatia mea vis a vis de penibilitatea afirmatiilor cu iz de truism (gen ca poti face si 45 min in trafic,ceea ce stie oricine, ca nu tre sa fii in capitala ca sa faci mult din punctul X in punctul Y,la orele de varf), el imi spune de 7 minute cu mobra (iarasi un lucrul elementar: mereu cu mobra o sa faci mai putin decat cu orice masina (aproape orice masina)). deci nu a venit cu ceva nou...

 

La afirmatia mea vis a vis de pericolul prezentat de carosabilul rece ,umed si plin de nisip si alte ''impuritati'', el imi raspunde ironic cu drifturi de 50 metri... de parca cei care merg cu mobra in lunile astea,fix de drifturi sunt interesati. Cand de fapt le tremura cwru din cauza asfaltului si idiotilor din trafic (si trecand de aspectul glumei,is curios ce drift de 50m face el prin capitala,in trafic,dar asta asa, ca sa o lungim....in aria penibilului).

 

La afirmatia mea vis a vis de imbracamintea la munca,el imi da exemplu pe prietenii lui care au 'dress code'' si toale la munca. De parca toata populatia Romaniei care merge cu mobra la munca se rezuma doar la prietenii sau cunoscutii lui b374... Ceilalti, nu-i stim,nu ne intereseaza :))

 

Am vrut doar sa-ti subiliniez inca o data maniera incare el imi raspunde, mai mult la misto si doar din intentia de a ma trolla sau sufera de mania ultimului cuvant. Daca mi-ar fi raspuns cu mai multa seriozitate ,argumentat,si nu la misto,poate aveam si eu o alta atitudine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa o luam metodic, ca sa edificam mai bine,se poate:

 

La afirmatia mea vis a vis de nr mare de masini din buc & infrastructura, el ma ia cu ''o pewla'' si cu trimiteri la calcul de perimetru :) (poate e un bloc de pensionari si n-are nici dracu masina, deci ceea ce a spus el nu se aplica).

 

La afirmatia mea vis a vis de penibilitatea afirmatiilor cu iz de truism (gen ca poti face si 45 min in trafic,ceea ce stie oricine, ca nu tre sa fii in capitala ca sa faci mult din punctul X in punctul Y,la orele de varf), el imi spune de 7 minute cu mobra (iarasi un lucrul elementar: mereu cu mobra o sa faci mai putin decat cu orice masina (aproape orice masina)). deci nu a venit cu ceva nou...

 

La afirmatia mea vis a vis de pericolul prezentat de carosabilul rece ,umed si plin de nisip si alte ''impuritati'', el imi raspunde ironic cu drifturi de 50 metri... de parca cei care merg cu mobra in lunile astea,fix de drifturi sunt interesati. Cand de fapt le tremura cwru din cauza asfaltului si idiotilor din trafic (si trecand de aspectul glumei,is curios ce drift de 50m face el prin capitala,in trafic,dar asta asa, ca sa o lungim....in aria penibilului).

 

La afirmatia mea vis a vis de imbracamintea la munca,el imi da exemplu pe prietenii lui care au 'dress code'' si toale la munca. De parca toata populatia Romaniei care merge cu mobra la munca se rezuma doar la prietenii sau cunoscutii lui b374... Ceilalti, nu-i stim,nu ne intereseaza :))

 

Am vrut doar sa-ti subiliniez inca o data maniera incare el imi raspunde, mai mult la misto si doar din intentia de a ma trolla sau sufera de mania ultimului cuvant. Daca mi-ar fi raspuns cu mai multa seriozitate ,argumentat,si nu la misto,poate aveam si eu o alta atitudine...

In cazul asta ma scuzi....dar raman la parerea ca in proportie de 80% a avut dreptate. Mai putin la partea cu drifturi. Sunt multe zone din bucuresti unde seara cand se intoarce lumea de la servici nu mai gasesti un loc de parcare. Si marea majoritate a blocurilor sunt lipite. Astfel ca pe o descidere de bloc (15-20m) nu poti inghesui mai mult de 10- 15 masini. iar daca blocul are 52 de apartamente din care doar jumatate au masini deja e haos. Si cam asa stau lucrurile. Cat despre imbracvaminte: nu odata s-a intamplat sa trebuiasca sa ma intalnesc cu cineva si sa ma duc totusi cu motorul. Deja lumea sa obisnuit cu treaba asta. Au trecut vremurile cand pana si in banca trebuia sa porti costum. Cred ca te poti prezenta suficient de elegant intr-o pereche de blugi si cu o camasa. Deci dincolo de placere (care nu exista in bucuresti) motocicleta devine chiar utila. Suficient de utila cat sa o incaleci si pe timp mai rece. Si daca e uscat chiar merge. Anul asta am mers pe -2 grade dar uscat si nu mi-a fugit curu nici o secunda. E adevarat ca caucioacele sunt dot 2014. E adevarat ca am inghetat ca un cacao si am renuntat.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

In cazul asta ma scuzi....dar raman la parerea ca in proportie de 80% a avut dreptate. Mai putin la partea cu drifturi. Sunt multe zone din bucuresti unde seara cand se intoarce lumea de la servici nu mai gasesti un loc de parcare. Si marea majoritate a blocurilor sunt lipite. Astfel ca pe o descidere de bloc (15-20m) nu poti inghesui mai mult de 10- 15 masini. iar daca blocul are 52 de apartamente din care doar jumatate au masini deja e haos. Si cam asa stau lucrurile. Cat despre imbracvaminte: nu odata s-a intamplat sa trebuiasca sa ma intalnesc cu cineva si sa ma duc totusi cu motorul. Deja lumea sa obisnuit cu treaba asta. Au trecut vremurile cand pana si in banca trebuia sa porti costum. Cred ca te poti prezenta suficient de elegant intr-o pereche de blugi si cu o camasa. Deci dincolo de placere (care nu exista in bucuresti) motocicleta devine chiar utila. Suficient de utila cat sa o incaleci si pe timp mai rece. Si daca e uscat chiar merge. Anul asta am mers pe -2 grade dar uscat si nu mi-a fugit curu nici o secunda. E adevarat ca caucioacele sunt dot 2014. E adevarat ca am inghetat ca un cacao si am renuntat.....

 

nu stiu unde a ajuns discutia asta......

 

dar pana la urma n-am sugerat ca masina tre sa fie singurul mijloc de transport, zilnic. O masina are o utilitate mult mai mare decat o motocicleta,si doar asta am vrut sa subliniez. Daca tot consideri ca 80 % a avut dreptate, ma retrag, si te las sa-i faci lobby in continuare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa urmeaza sa primesti un calcul pentru suma de despagubire in variantele de regie proprie ( = bani in cont) si suma maxima penntru repraratie prin service ( = decontat la firma respectiva, firma trebuie sa trimite ceva dovezi ca s-a reparat motoreta). Valoarea la varianta cu service este mai mare.

Tu trebuie sa hotaresti ce iti convine mai bine: banii in buzunar (care poti cheltui la ce vrei tu, inclusiv la motocicleta), sau banii bagati in motocicleta.

 

S-a miscat rapid, Omniasig. La asirom am stat 4 luni de zile pana am parcurs pana la nivelul asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Dauna totala inseamna bani pt moto distrusa total, la val ei din catalog, in 2014. Se scade 25% din acea valoare epava.

 

vorbesti basme JAGI....se ia valoarea de catalog din anul fabricatiei, si dupa un tabel se scade uzura (la asta contribuie si starea motocicletei dinainte de accident).

 

Iar epava ii ramane lui.

 

Posibil sa difere de la asigurator la asigurator, dar poate nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se ia valoarea de la motocicleta in anul de productie, ocompensat cu inflatie ca sa ajunge la o valoare de achitizite actuala. Apoi scad procent uzura care e un functie de vechime si starea inainte de accident.

Daca nu se gasesc o valoare de nou pentru motocicleta in cauza, se va ia valoare de o motocicleta similara (marca, cilindree, bla) pentru baza la calcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbesti basme JAGI....se ia valoarea de catalog din anul fabricatiei, si dupa un tabel se scade uzura (la asta contribuie si starea motocicletei dinainte de accident).

 

Iar epava ii ramane lui.

 

Posibil sa difere de la asigurator la asigurator, dar poate nu.

Asta am incercat sa aspun si eu, am specificat :"val ei din 2014, adica din ziua de azi,"Daca e fabricata in 19sutetoamna, e trecuta cu o val ff mica.

 

Ideea e ca nu se mai pune problema de regie proprie, sau orice alt cost de reparatie.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...