1%1%1% Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 sa mai caut era incompleta ti-o donez , lampa dar tre sa mai caut pe unde le am pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 11, 2014 Autor Share Postat Decembrie 11, 2014 sa mai caut era incompleta ti-o donez , lampa dar tre sa mai caut pe unde le am pus Daca ai gasi-o ar fi foarte buna,chiar m-ai ajuta.Tinem legatura si multumesc pt oferta. » Post actualizat in 11 Dec 2014 18:37 Pune mana si fa motocicleta functionala ca fara de ea.......nu ai cu ce sa tragi atasul ! Pare ca ma ocup doar de atas dar nu este asa,ma ocup de toata motocicleta.Deocamdata sunt la partea de curatare,slefuire (mult praf,mizerie maxima). » Post actualizat in 11 Dec 2014 18:43 Cateva poze cu stadiul lucrarilor. » Post actualizat in 13 Dec 2014 18:06 Tobele si cadru de la atas dupa ce le-am tratat cu feruginol de doua ori . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Salut! Cum e feruginolu? Este un lucru bun?merită folosit la indepartarea ruginiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 (editat) OK. Da. Da. Editat Decembrie 20, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 21, 2014 Autor Share Postat Decembrie 21, 2014 Salut! Cum e feruginolu? Este un lucru bun?merită folosit la indepartarea ruginiei? Da,feruginolul face o treaba buna."Intinereste" si curata foarte bine rugina de pe metal. » Post actualizat in 21 Dec 2014 18:22 Iata si cateva poze cu piesele cromate la atelierul din Vitan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 de curiozitate, cat a costat cromarea pt piesele din poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Decembrie 22, 2014 Autor Share Postat Decembrie 22, 2014 Au fost 37 piese mai mici mai mari si m-au costat 350 lei . » Post actualizat in 23 Dec 2014 18:35Mai adaug cateva poze cu ce-am mai reusit sa lucrez,avand in vedere ca suntem prinsi cu pregatirile de Craciun,stiti si voi cum e cu drumurile in colo si-n-coace.Daca tot am intrat sa mai postez cate ceva,urez tuturor Craciun fericit si sarbatori linistite! » Post actualizat in 04 Jan 2015 09:59Am reusit sa mai lucrez cate ceva si anume am schimbat rulmentii de la toate cele 3 roti. » Post actualizat in 04 Jan 2015 10:01Cumpar lampa spate Ij 56. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Da,feruginolul face o treaba buna."Intinereste" si curata foarte bine rugina de pe metal. » Post actualizat in 21 Dec 2014 18:22 Iata si cateva poze cu piesele cromate la atelierul din Vitan. salut, te rog da-mi si mie un numar de tel de unde ai cromat piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Ianuarie 8, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2015 Vitan,str. Voineasa nr. 20 tel. 0722 243 947. » Post actualizat in 13 Jan 2015 17:39M-am apucat sa reasamblez telescoapele,pe fata ,si mi-ar trebui aceasta piesa(cea cu manson de pasla si cu filet exterior) » Post actualizat in 14 Jan 2015 19:29Am terminat cu vopsitoria si in functie de timp ma voi apuca de montaj. » Post actualizat in 22 Jan 2015 17:35Daca tot au fost citeva zile mai calde..........ij-ul a inceput sa prinda forma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Februarie 13, 2015 Autor Share Postat Februarie 13, 2015 Cumpar lampa spate ij 56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Martie 18, 2015 Autor Share Postat Martie 18, 2015 Incetul cu incetul lucrarea avanseaza. » Post actualizat in 18 Mar 2015 19:08Incetul cu incetul lucrarea avanseaza. » Post actualizat in 19 Mar 2015 18:18Cumpar lampa spate ij 56 » Post actualizat in 15 Apr 2015 18:40In sfarsit am reusit sa tapitez saua si scaunul pt atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Aprilie 29, 2015 Autor Share Postat Aprilie 29, 2015 Cam asta am reusit sa fac in timpul iernii. Lucrarea e aproape finalizata! Pe 6 mai merg cu ea la R.A.R. si daca totul va fi bine urmeaza inscrierea in circulatie dupa care sa ies cu ea la asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Frumoasa lucrare. Poti sa imi spui unde ai facut scaunul de atas si saua ? sau le-ai facut personal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Felicitări!!! Ai reușit să salvezi un IJ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Aprilie 30, 2015 Autor Share Postat Aprilie 30, 2015 Scaunul de atas si saua au fost tapitate de catre un mester tapiter(eu personal nu ma pricep la asemenea lucrari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorel_dumitru Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Frumos. Il vinzi sau il ti pentru tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 E mult prea frumoasa si s-a muncit mult prea mult la restaurarea ei ca sa o vanda fara sa se bucure macar cativa ani de ea dupa parerea mea. Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Mai 23, 2015 Autor Share Postat Mai 23, 2015 Imi cer scuze pt lipsa de activitate de pe acest topic dar poate ati citit despre problemele cu care m-am confruntat in ceea ce priveste inmatricularea acestei motociclete. Va multumesc pt aprecierile facute a fost o munca care a meritat efortul! Acum ca am reusit sa o inmatriculez si ca pot iesi pe strada cu ea,bineinteles voi incepe sa ii fac unele reglaje pt a functiona cat mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Salut, FELICITARI! Greu, dar a trecut! Mihaita de la Targoviste (uneori de la Targoviste alteori de la Bucuresti, un fel de ".....-4 case") ne provoaca cu atasele la mare in 12 Iunie. Asa ca exerseaza putin si la baie cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Ar fi frumos de facut un tutorial cu etapele parcurse...chiar ar fi ceva interesant. ( ai ce arata / povesti ) I-ar ajuta cred si pe cei care vor sa inceapa un proiect de restaurare sa isi dea seama care sunt pasii de urmat si cat efort se depune la un asemenea proiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Din păcate pe la noi nu prea se fac restaurări ci mai mult un fel de recondiţionări. Contextul socio-economic nu prea ne este favorabil când la salariul nostru o restaurare de IJ poate ajunge la 2500-3000 euro. Am ajuns la concluzia că IJ-ul este una dintre cele mai dificil de restaurat motociclete (fac excepţie motocicletele exotice, rare). Piesele ce se găsesc în general sunt de proastă calitate şi în plus şi rusul a făcut uneori muncă de kko la motocicleta originală, aşa că şi acolo trebuie aduse îmbunătăţiri. Când crezi că mai ai 'nşpe mii de Ij-uri pentru piese, constaţi că tocmai exact piesa de care ai nevoie e inutilizabilă pe toate Ij-urile de rezervă, iar o piesă nouă e varză. Măcar la RDG-iste şi ceheşti încă găseşti piese bune NOS (new old stock). Şi piesele NOS pentru IJ au preţuri galactice. În plus, atâtea variante de IJ au fost fabricate încât dacă chiar vrei să-l faci exact ca originalul, trebuie să te documentezi bine. Şi eu, abia acum după ce m-am apucat de RESTAURAREA IJ 56-le meu mi-am dat mai bine seama de chestiile astea. Oricum e destul de frumoasă motocicleta aşa rearanjată. Să ai parte de cât mai multe întâlniri cu ea. Editat Mai 25, 2015 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei13 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Lupu.D felicitari pentru munca depusa si rezultatul obtinut. Cand il termin si eu pe al meu am sa creez un topic pe aceasta tema. Avand in vedere ca etapele merg incet astept sa finalizez totul. Am vazut pe aici o gramada de proiecte de restaurare / reconditionare incepute dar neterminate. Vreau sa sa fie before and after Dr_krl sunt total de acord cu ceea ce ai scris. Sunt anumite piese pe care chiar nu le gasesti in stare buna. Eu personal m-am lovit si de gasirea cate unui meserias care sa faca diverse operatii gen sudare, incarcare cu alama, argintare oglinda far, lustruire aluminiu, strungarie..etc. Sper sa finalizez pana la 12 septembrie - 2 roti istorice. Si ma gandesc cu groaza la circul ce poate urma cu inmatricularea descris de Lupu.D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nitusararu Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Cam asta am reusit sa fac in timpul iernii. Lucrarea e aproape finalizata! Pe 6 mai merg cu ea la R.A.R. si daca totul va fi bine urmeaza inscrierea in circulatie dupa care sa ies cu ea la asfalt. foarte frumoasa ! schimba-i lampa spate cu una de Ij 56 ! am eu una in plus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salut, in cazul in care nu ai luat legatura cu Lupu.D in legatura cu lampa spate iti recomand sa-i lasi un mesaj privat si eventual si o poza. foarte frumoasa ! schimba-i lampa spate cu una de Ij 56 ! am eu una in plus ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Septembrie 21, 2015 Autor Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut! As vrea sa schimb clasicul dinam de 6V ai Ij-ului 56 pt ca nu ii dau de cap deloc in ceea ce priveste fiabilitatea (nu incarca la parametri),chiar daca am incercat cu 3-4 rotoare pt ca statorul e in regula. Din ce am citit pe acest forum se pare ca unii au optat pt magnetol de Minsk,iar unii spun ca in ceea ce priveste calitatea cam lasa de dorit. As vrea sa ma orientez catre un magnetou de scouter,de japoneza etc.,ceva care sa fie fiabil si sa se potriveasca fara mari modificari ale locasului unde isi are locul. Daca a facut cineva o astfel de adaptare si poate sa imi dea cateva informatii,repere tehnice, ii multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.