pytmarius Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Va salut. am o nelamurire, de ce cand pun contactul si apas butonul rosu pompa merge intr-una la cbr f4i 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Nu este normal! Posibile cauze: 1.s-au lipit contactele de la releul de pompa 2.dintr-o anumita cauza releul i-a minus din alta parte. 3.cineva a modificat instalatia electrica 4.probleme in ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Decembrie 10, 2014 Autor Share Postat Decembrie 10, 2014 unde pot sa verific contactele de la releu? In bord nu am nici o eroare. instalatia se vede ca o fost umblat la ea ca este facuta cu banda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Nu toate instalatiile de pe mobre sunt facute cu banda ? Cel putin la f4 asa este...deci nu e neaparat sa fie umblat prin ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Decembrie 10, 2014 Autor Share Postat Decembrie 10, 2014 Unde este releul pozitionat pe langa pompa tre sa dau pompa jos de pe rezervor sa pot verifica contactele la releu? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 Pompa ar putea fi alimentata direct de la baterie, fara a mai trece circuitul prin ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Decembrie 10, 2014 Autor Share Postat Decembrie 10, 2014 Si este vreo problema daca o las asa? sau trebuie reparata instalatia sau releul nu stiu care este de vina de merge pompa intr-una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 11, 2014 Share Postat Decembrie 11, 2014 Si este vreo problema daca o las asa? sau trebuie reparata instalatia sau releul nu stiu care este de vina de merge pompa intr-una. Vina poate sa fie unul dintre cele 4 puncte care le-am enumerat mai sus.Acum din pacate dupa intrebarile care le pui,este putin probabil sa indentifici si sa rezolvi problema tu.De aceea mai bine o lasi asa,sau apelezi la cineva care stie s-o repare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Decembrie 11, 2014 Autor Share Postat Decembrie 11, 2014 Ok mersi. Deci nu este problema la motor daca o las asa. Oricum ea dupa ce porneste motorul normal ar trebui sa mearga non stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Pompa ar putea fi alimentata direct de la baterie, fara a mai trece circuitul prin ECU. Pompa este alimentata prin intermediul releului din circuitul pompei, iar comanda pe releu este asigurata de catre ECU( comanda_ minus). Un circuit memorator de timp din ECU asigura pentru 3-5 sec functionarea pompei de benzina pentru presurizarea sistemului de injectie la 3,5 bar, iar dupa max 5 sec, circuitul de comanda al releului este anulat de ECU. Dupa pornirea motorului pompa functioneaza continuu..Problema ta este bine expusa de catre TNG prin enumerarea defectiunilor posibile( circuite si repere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Decembrie 17, 2014 Autor Share Postat Decembrie 17, 2014 Si este vreo problema daca o las asa, daca dupa ce pun contactul o pornesc imediat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Si este vreo problema daca o las asa, daca dupa ce pun contactul o pornesc imediat? Nu chiar imediat in urmatoarea secunda! Pastrezi un timp de presurizare a instalatiei de maximum 5 sec si apoi pornesti motorul. Practic incerci sa folosesti meniul initial al pompei, iar pana cand adopti decizia de a rezolva problema, poti sa folosesti pompa in acest mod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Se poate face sticky thread-ul asta? Nu de alta, dar subiectul este probabil unic in istoria forumului: probleme de fiabilitate la o Honda (!). Pam-pam-paaaaaaaaaaaam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Honda nu in general, dar cel putin 24 de ani..e in fata celor de la ducati.deci, pam pam, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Decembrie 19, 2014 Autor Share Postat Decembrie 19, 2014 Ok. Va multumesc de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.