Sari la conținut

S-a oprit caruta-n drum!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce caruţa prietene :)) honda cbr 600 e caruta ?!

CBR 600 ce an si ce model?

 

Pe langa mistoul care s-a scris,nu ai inteles ca daca vrei sa primesti un raspuns cat de cat corect si la subiect trebuie sa dai mai multe detalii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda CBR 600RR ,2003

Cand s-a oprit sau ai vrut sa pornesti iar, ai avut FI aprins pe bord?

Motorul se invarteste cand apesi pe butonul de start si nu porneste? Sau nu se invarteste deloc?

Becul de neutru este aprins pe bord?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi suna a fi inecata. Ai incercat sa-i scoti bujiile sa le usuci si sa le pui la loc sa incerci? Cel mai probabil ai amestecul bogat, d'asta si da rateuri in evacuare se strange benzina acolo si face boom.

Editat de mikehit47
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi suna a fi inecata. Ai incercat sa-i scoti bujiile sa le usuci si sa le pui la loc sa incerci? Cel mai probabil ai amestecul bogat, d'asta si da rateuri in evacuare se strange benzina acolo si face boom.

sssssssssssssssssssss, LINISTEEEEEE!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Nu-mi vine sa cred, din atatia meseriasi, forumisti, hiper/mega/giga motociclisti si alte cuvinte DOAR de lauda (cateva exceptii doar), nimeni nu nimereste ce are un motor :| ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am mai zis asta de 100 de ori.

mergi la un ... MECANIC !

 

unu... nu ai descris / nu descrii bine ce se intampla... de nu merge

doi... evident e mult mai simplu pentru cineva sa remedieze un obiect pe care il are in fata... mai greu pe telefon sau pe forum...

 

nu-mi vine sa cred ca totusi se mai gasesc oameni care chiar sa fie seriosi si sa dea sfaturi pe asemenea topicuri. la ce experienta avem la topicurile de genul.

ce sa zic, frumos din partea lor insa...

cum ar fi sa sun electronistul si sa-i zic ceva de genul: am televizor, nu porneste... ce ma fac? si ala sa stea sa explice cum sa repari...

 

DIAGNOSTICAREA MOTOARELOR

nu e chiar ce trebuie... dar e un inceput


» Post actualizat in 15 Dec 2014 14:43

Nu-mi vine sa cred, din atatia meseriasi, forumisti, hiper/mega/giga motociclisti si alte cuvinte DOAR de lauda (cateva exceptii doar), nimeni nu nimereste ce are un motor :| ? :crack:

trebuie intrebati Nostradamus si Mafalda. bine, asta implica o sedinta de siritism deci ar fi mai usor sa intrebi direct persoana care va face sedinta de spiritism.

insa tot la un fel de "mecanic" ar trebui mers, ce-i drept nu trebuie dus si motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o mica cantitate de raspunsuri corecte la intrebarile bine puse te poti apropia destul de mult de o anumita defectiune,eventual sa-i oferi omului rezolvarea.

Din pacate sunt multi care pun o intrebare fara nici un detaliu si asteapta "raspunsul magic".

Se pare ca,si in cazul de fata, sunt alte persoane mult mai interesate de rezolvarea problemei de cat posesorul motocicletei(am gresit, "carutei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Sunt de acord cu tine si mai sunt cateva exceptii...eu ii astept pe aia care stiu raspunsul la orice,oricand,la orice ora din noapte !

Si mai stiu si gramatica pe motociclism.ro :|

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu tine si mai sunt cateva exceptii...eu ii astept pe aia care stiu raspunsul la orice,oricand,la orice ora din noapte !

Si mai stiu si gramatica pe motociclism.ro :|

 

De ce nu iti programezi o audienta la Pruteanu? Are linia deschisa de sarbatori ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Cam aceeasi problema o intampin si eu.

Am o honda cbr f3 1998 si 600cmc cumparata acum o luna.

Vineri seara un coleg de munca m.a rugat sa o pornesc sa o auda si el...toate bune,trag soclul,porneste foarte repede si ma intorc sa deschid usa de la garaj. In timpul acesta colegul o accelereaza putin, si stop...motorul se opreste

I.am dat la automat pana am terminat acumulatorul. Am lasat.o pana azi.

Cabluri de curent de la bateria masini mele si dai la automat pana am inebunit.

Fara soclu parca ar vrea sa porneasca dar parca bolboroseste in toba si nimic.

Ii trag soclul si face autoaprindere poc...poc si miroase a b3nzina de zica ca s.a rasturnat rezervorul langa tine.

Fara soclu ii dau la automat si am incercat sa o accelerez dar parca mai rau.

Intrebrea este daca o fi cumva inecata sau ceva mai grav?

Ca sa scot bujiile trebuie sa ii dau jos rezervorul?

Ce sa ii fac? Inafara de ai da foc...

Scuzati greselile de ortografie....

Multumesc si astept ceva sfaturi daca puteti...

» Post actualizat in 15 Dec 2014 17:56

Sunt din Alexandria si nu am nici un mecanic prin zona...cel mai apropiat cred ca in Bucuresti il gasesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Cam aceeasi problema o intampin si eu.

Am o honda cbr f3 1998 si 600cmc cumparata acum o luna.

Vineri seara un coleg de munca m.a rugat sa o pornesc sa o auda si el...toate bune,trag soclul,porneste foarte repede si ma intorc sa deschid usa de la garaj. In timpul acesta colegul o accelereaza putin, si stop...motorul se opreste

I.am dat la automat pana am terminat acumulatorul. Am lasat.o pana azi.

Cabluri de curent de la bateria masini mele si dai la automat pana am inebunit.

Fara soclu parca ar vrea sa porneasca dar parca bolboroseste in toba si nimic.

Ii trag soclul si face autoaprindere poc...poc si miroase a b3nzina de zica ca s.a rasturnat rezervorul langa tine.

Fara soclu ii dau la automat si am incercat sa o accelerez dar parca mai rau.

Intrebrea este daca o fi cumva inecata sau ceva mai grav?

Ca sa scot bujiile trebuie sa ii dau jos rezervorul?

Ce sa ii fac? Inafara de ai da foc...

Scuzati greselile de ortografie....

Multumesc si astept ceva sfaturi daca puteti...

» Post actualizat in 15 Dec 2014 17:56

Sunt din Alexandria si nu am nici un mecanic prin zona...cel mai apropiat cred ca in Bucuresti il gasesc..

Din pacate s-a inecat destul de rau daca a fost accelerata cu shocul tras.

Trebuie sa demontezi bujiile sa le cureti cu alcool,le usuci,ventilezi bine cilindri,bateria foarte bine incarcata si incerci sa pornesti.

De preferabil sa nu o mai pornesti de cat atunci cand vrei sa mergi cu ea. In conditiile de temperatura scazuta in motor se face foate mult condens, si inecarea bujiilor este unul dintre efecte negative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o paranteza offtopic, George, pe la inceputurile mele motociclistice am mers 30 de km cu socul maxim tras(am uitat sa il bag la loc), mi se parea mie ca nu merge char cum stiu eu motocicleta, dar deh....inceputuri... (Suzuki GS500, un monument de fiabilitate, fara performante si pretentii, dar facuta ca un tanc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune-i un feon de par in priza de aer, poate ai noroc de porneste fara soc ... cu cablurile de la auto bineinteles. io asa as face pt ca mi-ar fi lene sa scot 4 bujii pe frigu' asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfat TNG

Cred ca va trebui sa ii dau rezervorul jos, si filtrul de aer ca nu cred ca am loc sa le scot asa.

Din ce ma pricep si eu nu pare a fi ceva mai grav...cum spunea cineva mai sus de magnetou si altele.

Multumesc mult..

» Post actualizat in 15 Dec 2014 18:41

Ar fi o idee cu feonul de par...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o paranteza offtopic, George, pe la inceputurile mele motociclistice am mers 30 de km cu socul maxim tras(am uitat sa il bag la loc), mi se parea mie ca nu merge char cum stiu eu motocicleta, dar deh....inceputuri... (Suzuki GS500, un monument de fiabilitate, fara performante si pretentii, dar facuta ca un tanc).

Raspunsul este cu rosu.

Este o mare diferenta intre a merge cu un motor cu shocul tras, si a accelera un motor care deja a pornit cu o temperatura interna mica.

Daca vrei sa" despici firul in patru" sunt si mai multe diferente intre marci,capacitatea carburatoarelor,cursa shocului,reglajul amestecului,compresie,jocuri la supape etc etc

» Post actualizat in 15 Dec 2014 18:45

Multumesc de sfat TNG

Cred ca va trebui sa ii dau rezervorul jos, si filtrul de aer ca nu cred ca am loc sa le scot asa.

Din ce ma pricep si eu nu pare a fi ceva mai grav...cum spunea cineva mai sus de magnetou si altele.

Multumesc mult..

» Post actualizat in 15 Dec 2014 18:41

Ar fi o idee cu feonul de par...

Poti demonta carenele stg/dreapta si lasi radiatorul putin in jos..o sa ai acces si pe acolo.Este mult mai direct pe sus dar ai prelungirea de la ramair care o sa-ti dea de furca putin la demontare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carenele sunt date jos pt ca am ceva retusuri de facut la ele...

» Post actualizat in 15 Dec 2014 19:05

Dar cheia pentru buji, aveti idee ce numar este...ca trebuie sa imi cumpar

» Post actualizat in 15 Dec 2014 19:08

A avut mare dreptate tata cand a zis sa nu las pe nimeni sa puna mana pe ea,ca nu stiu ce fac si o strica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu iti programezi o audienta la Pruteanu? Are linia deschisa de sarbatori ....

cu tot respectul cuvenit unui om de cultura, desi ca persoana publica nu l-am admirat f mult insa: linia aia e deschisa non-stop, in Bucuresti la Bellu, din pacate.

FI parca inseamna Faulty Ignition, vezi ca mai e un topic deschis pe-aici despre sb. La mine s-a rezolvat atunci cu scoaterea sigurantei de la releul de pornire, suflat nitel ca era uda si apoi o pornire triunfala la sfert de cheie. Nu ma intreba cum dreq a ajuns apa sub sa si carene, intr-o cutiuta inchisa unde era siguranta vietii; cum spuneai si tu, caruta :rusinica: Vezi ca FI ala palpaie la pornire de cateva ori, numara fal-fal-urile si vezi pe o schema ce reprezinta eroarea. "din fericire" Honda ne invata cum sa depistam defectiunile numarand luminite-n bord si descifrand erori, stau mai prost la cap remediere permanenta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...