Sari la conținut

mikehit47

Membru
  • Număr conținut

    232
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Yamaha TDM 850

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

mikehit47's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. La orele astea (1:00-2:00) cand ies eu de la munca, nu mai e de mers, pierzi aderenta pe roata din spate de zici ca-i gheata pe jos si ai cauciucuri din anii '90. Daca mai esti si nevoit sa mergi pe Splaiul Unirii (Bucuresti) sau stai pe langa vre-un lac, mai tre' sa iei in calcul si echipament de iarna, ca te simti ca un cub de gheata in 2-3km calare... Eu ma gandesc serios sa-mi iau un DR125 si sa-i dau inainte pana la primavara. Cu echipamentul adecvat, bineinteles. A incercat cineva sa faca asta?
  2. Eu am reusit sa scot 6.3 consum de oras. Dus la munca la ora 17, intors la ora 2 noaptea. In afara 5.3 sau ceva. Simt ca se poate si mai bine dar chiar trebuie sa incepi s-o menajezi Cu indicatorul e simplu, faci plinul, dai ceasul de KM la 0 si-i dai inainte. Pe la 280km (oras) - 330km (afara) te astepti sa-ti intre in rezerva.
  3. Am vazut fotografiile si video-ul... Oribil. Am luat si eu o masina in plin la un moment dat, am scapat, dar masina nu arata cum arata microbuzul asta si i-am dat-o cu vreo 50km/h, franand de la 70km/h in 2-3m. Ideea e ca masina+ motocicleta aratau asa: Si daca va uitati, in jurul galeriei de evacuare (desi nu se observa foarte bine din aceasta poza miscata), i-am infundat vreo 4-5cm usa si vreo 2-3 cm pragul, impactul principal preluandu-l sasiul masinii, undeva in dreptul pragului aproape de roata stanga fata (bara sasiului fiind imediat in spate). Ce vreau sa spun e ca acolo se descarca fortele in general cand lovesti o masina lateral, intre roti. Acum daca va uitati la microbuz in fotografiile 7 si 8 din reportaj ( http://bdbnews.ro/stiri-locale/337-foto-video-accident-grav-motociclist-mort-intre-ghidigeni-si-berheci ), se poate observa ca totul a fost mult mai violent, cel putin de doua ori. Dupa parerea mea avea 100+km/h, dupa franare. Si in fotografia 4 se poate vedea si urma de frana si rampa care i-a blocat vizibilitatea. Acum cand am vazut fotografiile, am vazut si comentariile unor baieti de pe facebook si aici citez: "D.zeu sa.l ierte, dar m.a depasit pe mine cam cu 150-200 km/h si dupa 2 km a intrat in microbuz...a cam cautat.o, si sunt multi care inca o cauta" care a primit raspuns: "l-am cunoscut personal si pot sa iti spun ca era foarte precaut ii placea viteza dar nu se hazarda ,nu poti sa spui ca o cauta cand microbuzul a iesit fara sa se asigure i se putea intampla oricui" Asa ca eu unul as declara acest oribil accident ca eroare de pilotaj si nu, cunostinta lui nu are dreptate, nu i se putea intampla oricui. As mai adauga ca nu m-as grabi sa sar la gatul soferului de microbuz ci poate la gatul aluia care s-a gandit sa franga linia dubla continua fix acolo, dar pe de alta parte el cand s-a gandit la asta, nu si-a imaginat ca urca cineva rampa aia cu 150+km/h. Si totusi, macar un "Atentie, alte pericole!" sa fi pus, situatia poate era alta... Condoleante familiei si prietenilor. Sper ca cineva sa invete ceva din asta... RIP
  4. In primul si primul rand, trebuie sa ai jocul original. Daca e original si nu merge, asigura-te ca nu e blocat de firewall.
  5. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=866147570105547&set=gm.878431088915231&type=1&permPage=1 apare ca fiind SOLD cica
  6. Negative scenario: Cauciucul "nou" de pe spate pare ca trebuie schimbat, probabil si cel fata. Uite-te si ce DOT au sa nu fie mai vechi de 4 ani (ar fi ideal)... A fost vopsita, uite-te atent pe rezervor in stanga si in dreapta lui sa nu fi avut reparatii de prost gust. Uite-te in rezervor si vezi sa nu fie plin de brobonele de rugina (cateva e normal sa aiba, dar nu in exces). Daca vrei sa studiezi si cadrul, daca tin minte bine, in spatele carenutelor alora mici dintre aripa spate si rezervor, se vad imbinarile. Trebuie sa il rogi sa te lase sa le dai jos. La imbinari acolo daca e sarita vopseaua poti sa te intorci sa pleci, cadrul a fost strambat si indreptat in cel mai bun caz, stiu asta pentru ca eu am strambat unul de CB. (mentiune: nu l-am indreptat sau dat mai departe spre utilizare de bun) Inainte sa o pornesti incearca sa te asiguri ca motocicleta nu a functionat verificand caldura evacuarilor si a motorului. Desi pe caldurile astea chestia asta poate fi relativa, ar trebui sa porneasca fara soc. Singura problema pe care o cunosc la modelul asta e incarcarea. Stiu ca releul de incarcare stock tinde sa crape si cand se intampla asta e indicat sa il schimbi cu unul aftermarket. Mai poti arunca un ochi si pe la suspensiile fata (cele spate nu par sa aiba probleme dar la cele fata ai putea sa te uiti macar sa nu scape ulei pe la simeringuri), frane (cata viata mai au discurile si placutele), lant (cat de intins e)... Dar daca spui ca e prima motocicleta nu cred ca poti evalua corect ultimele 3 chestii... Positive scenario: Arata bine, estetic si motocicleta a fost cu adevarat intretinuta. Si doar cateva din cele spuse la negative scenario sunt adevarate Mechanic scenario: Cauti un service moto in Timisoara si rogi pe cineva de acolo sa-ti faca un test de compresie si vezi daca se poate ca in pretul lui sa intre o scurta verificare tehnica a motocicletei. Iti spune el ce ar trebui schimbat si-ti dai tu seama singur daca merita sau nu investitia. Personal note: Ti-ai ales un model bun ca prima motocicleta, dar nu uita sa-ti cumperi si echipament complet cu protectii certificate de grad cat mai mare. Pretul este foarte mic pentru cum arata motocicleta si cum o prezinta proprietarul... Iar din cele 3 de mai sus, sa fiu in locul tau as alege varianta mecanic. Nu ar trebui sa te coste mai mult de 50-70 lei evaluarea asta si e indicat sa ajungi acolo oricum imediat dupa ce o cumperi. Mult succes iti doresc!
  7. Jawa mai ales trebuia sa fie inclusa. Nu-mi amintesc sa fi trecut vreo luna in sezon sa nu vina la mine cel putin un tataie sa-mi zica ca a avut si el o Jawa de trei jumate cand era tanar si ce mult ii placea viata pe vremea aia
  8. Ieri pe la ora 17:30 in Bucuresti, urcam rampa de la Cotroceni, venind dinspre Splaiul Unirii. Coada obisnuita de masini, semaforul ala nenorocit sta 10-15 secunde verde, 4 minute rosu. Tin sa specific ca nu am obiceiul sa o iau pe trotuar sau sa merg pe contrasens si sa ma reincadrez atunci cand depasesc coloane lungi de masini, asadar am crosetat printre ele (mentiune: erau oprite) pana la semafor. Singura problema era ca am ajuns la semafor pe banda 1, avand de gand sa fac stanga la urmatoarea intersectie (Politehnica). Mi-am zis: "Nu-i nimic, bag mana in gaz, dau semnal direct si ajung pe banda a 3-a cat ai zice TDM." Zis si facut, s-a facut verde, bag mana-n gaz si ma trezesc cu un Audi negru in fata mea care trecuse pe rosu. Nu stiu cum am putut in cativa metri sa prind viteza necesara pentru un stoppie dar l-am executat inconstient, din fericire. Audi-ul a franat si el, atat de bine ca mi-a pus aripa lui dreapta in fata rotii. Tot incidentul a durat 2 secunde si ceva... Tin sa reamintesc tuturor sa se asigure cand pleaca de la semafor. Plecam primii, ne-o furam primii. Asfalt uscat!
  9. Cam oripilanta treaba cu piatra dar sunt incantat sa aud ca motocicleta poate fi benefica din punctul asta de vedere Am avut si eu o Honda CB500, inca am ramas cu gandul la ea, daca nu-i strambam cadrul in accident probabil o aveam si acum... Inca ma gandesc sa mai cumpar una. Daca tot ai facut economie de 2000 de lei, te sfatuiesc sa-i bagi in motocicleta Trei sfaturi am sa-ti dau, poate stii deja, poate te ajuta: 1: Cauciucurile de motocicleta daca depasesc 4 ani vechime, indiferent de uzura, e indicat sa le schimbi. Doar pastrate in conditii optime de presiune atmosferica si umiditate isi pastreaza calitatile peste 4 ani. Ale tale au deja 8, deci schimba-le. Daca vrei sa faci un test simplu, infige-ti unghia intr-un cauciuc DOT 2011-2015 si apoi in unul de-al tau, din 2007. Ar trebui sa observi ca primul este mai moale iar al tau mai tare ("plastifiat" cum se zice in popor). Diferenta de aderenta este foarte mare. 2: Mergi relaxat cu mainile pe ghidon (daca nu o faci deja), cu cat o sa strangi mai tare de el, cu atat mai rau o sa simti si feedback-ul denivelarilor. Este un sfat util pentru orice pilot dar pentru tine in mod special pentru ca ai probleme cu coloana. 3: Gimnastica medicala. Daca nu ai facut (sau nu faci) deja, iti recomand cu toata caldura. Eu nu am avut problemele tale, in schimb am dubla scolioza (coloana in S). Dupa gimnastica medicala mi-am dezvoltat muschii din zona lombara, muschi pe care nu puteam inainte sa-i "actionez" constient. Nu mai am nici o problema de atunci. Daca nu ai facut asta pana acum, asta e cel mai valoros sfat dintre cele 3. Succes si asfalt uscat! Bonus Advice Edit ( ): Citeste-l pe Keith Code sau uita-te macar la Twist of the Wrist 2 ca sa intelegi mai bine care-i treaba cu motocicletele in curbe si sa scapi de Chicken Strips
  10. Foarte tare sunetul pe care-l scoate motocicleta Consumul pe care-l afirma e de invidiat, 3.8 in oras Dar despre hard enduro nu stiu ce sa zic... Are 164kg, eu unul nu as putea s-o ridic de prea multe ori
  11. Ma duceam la un prieten prin Berceni si m-a oprit politia pe Mihai Bravu fix inainte de intersectia de la SunPlaza (avand Vitan in spate), ora era aproximativ 00:00. Erau 2 politisti, unul s-a dus direct la numar si i-a zis celuilalt: "Nu e ba de Neamt!" si apoi au inceput sa imi explice ca au ordin sa opreasca toate motocicletele ca cica un motociclist cu numar de Neamt, cu prietena in spate, a lovit pietoni pe trecere si dus a fost. Apoi unul dintre ei mi-a zis: "Totusi, daca tot te-am oprit arata-mi si mie un carnet de conducere sa vad ca ai.", am scos toate actele dar mi-a luat doar carnetul din mana, s-a uitat sumar la el si m-a lasat sa plec. Am tinut sa ii spun ca rahatii de genul asta care nu sunt in stare sa fie oameni, ne complica viata si ne fac nume rau... M-au aprobat pana si politistii.
  12. semafoarele de la potcoava intermitente + nici un garcea sa gestioneze situatia = haos
  13. Du-te la un electrician cu schema electrica a motocicletei de pe net. Pot fi N probleme, de la cabluri izolate prost sau intrerupte la relee defectuoase...
  14. Eu unul te sfatuiesc sa-i faci un test de compresie daca tocmai ti-ai sincronizat carburatoarele si trebuie sa tragi de acceleratie sa porneasca...
  15. Eu iti recomand sa te duci la Patrick de la AmbulantaMoto.ro, are garaj undeva dupa podul de la Fundeni, strada Capidava. Lucreaza bine si nu te jupoaie de bani. In plus poti sa vezi ce si cum face, am intalnit mecanici reticenti la treaba asta... Ottoman e userul de aici.
×
×
  • Creează nouă...