3dx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 TNG scuze ca poate te stresez.dar am mai incercat si azi sa o pornesc dar fara succes...acceasi problema Maine am sa ii desfac bujiile sa vad ce e oe acolo Vreau sa te intreb daca pe partea electrica poate sa fie problema??? Daca ai idee sa imi spui ce sa mai verific(sigurante ceva) Am mirosit esapamentul si zici ca mirosi in rezervor. Fum nu scote deloc in momentul cand incerc sa o pornesc. Multumesc mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Din experienta mea , tot ce e motor care are carburatoare , fara electronica computerizata nu exista sa nu mearga ,sau sa nu reusesti sa il faci sa mearga pe marginea drumului oriunde te-ai afla. Toate au in general magnetou bobina de inductie un releu deci astea sant motoare simple si logice imposibil sa nu mearga. posibil sa fi omis ceva dar toti care au experienta stiu despre ce vreau sa spun. benzina + scanteie = poc poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Si cum il repari langa drum,daca de exemplu,la un motor de care spui tu s-a dus cdi`ul ? Asa cum am patit eu la scuter. Oricat de meserias as fii fost nu reuseam sa-l pornesc la marginea drumului. Nu e chiar asa cum crezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Multumesc matrixx Maine desfac bujiile si pe seara revin cu noutati » Post actualizat in 16 Dec 2014 19:07 Bobina de inductie si releul respectiv ai idee pe unde sa afla si cum arata??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Daca ai alte bujii incearca cu ele sa pornesti. Este inecata ,bujiile au o depunere pe ele care conduce electric,scanteea nu se realizeaza unde trebuie. Baterie buna,sau cabluri de la masina si incearca din nou. Cand ai bujiile desfacute pune una in fisa asezata pe motor si vezi daca ai scantee. F3 are oarecum probleme cu pornirea la rece,posibile cauze la bobinele de inductie,fise,cdi. Nu este exclusa nici o inecare datorita carburatoarelor,mai precis a cuielor care nu inchid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Si cum il repari langa drum,daca de exemplu,la un motor de care spui tu s-a dus cdi`ul ? Asa cum am patit eu la scuter. Oricat de meserias as fii fost nu reuseam sa-l pornesc la marginea drumului. Nu e chiar asa cum crezi mai citeste odata ce am scris . (fara electronica computerizata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Dar f3`ul nu are cdi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Multumesc matrixx Maine desfac bujiile si pe seara revin cu noutati » Post actualizat in 16 Dec 2014 19:07 Bobina de inductie si releul respectiv ai idee pe unde sa afla si cum arata??? Bobina de obicei e rotunda sau patrata asa mai mare ca un condesator din ea vine de obicei cablu pana la bujie , bujiile se pot masura cu un aparat daca nu fac inductie sa fure curent , de multe ori degeaba ai scanteie daca nu este intensitate adica scanteia sa fie cat mai albastra (asta depinde si de calibrarea bujiei ) , bujiile se pot masura cu un aparat de masura , electrodul principal si masa nu au voie sa indice nimic . » Post actualizat in 16 Dec 2014 19:31 Dar f3`ul nu are cdi ?? Habar n-am , sant multe modele, nu am stat sa le studiez fiecare ce are , ma refeream la principi de functionare simpli a unui motor si un motorist ar trebuii sa cunoasca aceste principii. E usor sa dai numai cheie si sa pleci fara sa sti de fapt ce toarce sub tine. Editat Decembrie 16, 2014 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Multumesc mult Din pacate nu am alte bujii...maine am sa incerc in prima faza daca face scanteie la fisa...scot bujiile si incerc sa le usuc si curat cat mai bine.cred ca am cdi..este undeva pus pe partea dreapta in spate sub sa... Incep cu bujiile maine , si vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkMoto46 Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Ai grija cat de tare le strangi.. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Multumesc mult Din pacate nu am alte bujii...maine am sa incerc in prima faza daca face scanteie la fisa...scot bujiile si incerc sa le usuc si curat cat mai bine.cred ca am cdi..este undeva pus pe partea dreapta in spate sub sa... Incep cu bujiile maine , si vad cum se comporta. Bujiile se ard la un argaz sau o flacara cu temperatura mare pentru a arde rezidurile , dupa ce bagi bujia si tot nu porneste daca desfaci si daca e uda inseamna ca ai benzina pe cilindru , nu ramane decat sa ai scanteie , daca nu ai scanteie la bujie te duci pe fir invers catre bobina de inductie si mai departe daca se complica treaba ai nevoie de un meserias bun , la cum vad eu treaba nu sti nimic , pe viitor iti recomand sa inveti cate ceva despre motorul tau sau principii de functionare , in multe situatii pot fi banale si le poti rezolva tu singur mai ales la distanta , in special verifica contacte , de obicei fac un oxid verde si apar imperfectiuni la contacte . p.s macar 2 bujii sa ai la tine tot timpul de rezerva Editat Decembrie 16, 2014 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Chiar nu am habar de ele. Este prima mea motocicleta si acum incerc sa invat ceva..pe propria piele.. Daca aveam un mecanic in zona sigur mergeam la el,si cel putin mai invatam de la el...am sa incerc sa ma descurc singur...si bineinteles cu sfaturile voastre pe care le consider bine venite.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Informatii mai gasesti pe internet multe sau chiar filmulete pe youtube, acuma asta este, totul se invata , trebuie doar sa vrei, e greu pe pielea ta dar e benefic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Când dai bujiile jos, da puţin si la automat. În cazul în care ai benzina multă în cilindri, o va elimina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 dar un prieten motociclist nu ai? sau nu cunosti pe cineva care se pricepe doar un pic mai mult? nu trebuie chiar inginer mecanic,e doar inecata motorul. bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) p.s macar 2 bujii sa ai la tine tot timpul de rezerva asta nu-i un sfat rau... deloc, il si respect de altfel. loc am destul. dar de ex la TDM-ul meu... pana scot bujiile in drum... e jale. doua sa zicem ca le scot. alea din mijloc sunt insa alta poveste. sau daca ai vreo sportiva ... e si mai rau. cate scule poti avea cu tine? daca trebuie carene date jos + rezervor jos + air box jos + bujiile sunt in groapa marianelor... ai pus-o... in legatura cu motorul inecat. bujiile astea moderne de generatie noua mai greu cu arsul. sunt al draqu de sensibile. am avut de mai multe ori situatia in care odata udate ... ciao depinde dar este posibil sa trebuiasca sa le schimbi. exista cazul in care dau scanteie afara din cilindru puse pe cadru dar in cilindru dupa vax scanteie... ce ai de facut ca sa fii sigur ca e bine scrie deja pe topicul asta. jos bujiile dat la automat fara bujii un pic pus bujii noi / uscate (arse sau curatate cu ceva spray de discuri si sterse / suflate bine) pus contact din cheie cu butonul de on/off pe on de 2-3 ori fara a da la automat si... bafta! p.s. este improbabil ca este din CDI Editat Decembrie 17, 2014 de jerry_mcrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Când dai bujiile jos, da puţin si la automat. În cazul în care ai benzina multă în cilindri, o va elimina. Exact ! daca e inecat ! se aeriseste bine asa » Post actualizat in 17 Dec 2014 08:45 asta nu-i un sfat rau... deloc, il si respect de altfel. loc am destul. dar de ex la TDM-ul meu... pana scot bujiile in drum... e jale. doua sa zicem ca le scot. alea din mijloc sunt insa alta poveste. sau daca ai vreo sportiva ... e si mai rau. cate scule poti avea cu tine? daca trebuie carene date jos + rezervor jos + air box jos + bujiile sunt in groapa marianelor... ai pus-o... in legatura cu motorul inecat. bujiile astea moderne de generatie noua mai greu cu arsul. sunt al draqu de sensibile. am avut de mai multe ori situatia in care odata udate ... ciao depinde dar este posibil sa trebuiasca sa le schimbi. exista cazul in care dau scanteie afara din cilindru puse pe cadru dar in cilindru dupa vax scanteie... ce ai de facut ca sa fii sigur ca e bine scrie deja pe topicul asta. jos bujiile dat la automat fara bujii un pic pus bujii noi / uscate (arse sau curatate cu ceva spray de discuri si sterse / suflate bine) pus contact din cheie cu butonul de on/off pe on de 2-3 ori fara a da la automat si... bafta! p.s. este improbabil ca este din CDI Asa este ! , cazurile sant diferite , nu putem decat sa ne pregatim cat mai bine cand plecam la drum si sa incercam sa facem ce putem. Eu cu sculele am pus tot pe unde am putut , chei , tubulare , imbus , bujii, chit de pana , etc. prinse cu elastic si adezive pe tot locu sa nu cada asta cand merg solo la drumuri scurte , cand plec la drum lung iau mult mai multe in top case, nu se stie niciodata si d emulte ori poti sa te blochezi intr-o banalitate si e dureros sa sti ca puteai sa ai cu tine si rezolvai problema. Editat Decembrie 17, 2014 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 CBR-urile (si horneturile) au prostul obicei de a se ineca grav. Asta inseamna ca la unele trebuie insistat cu ventilarea cilindrilor cu bujiile scoase. Uneori si cu bujii noi montate nu vor sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 CBR-urile (si horneturile) au prostul obicei de a se ineca grav. Asta inseamna ca la unele trebuie insistat cu ventilarea cilindrilor cu bujiile scoase. Uneori si cu bujii noi montate nu vor sa porneasca. Am avut un caz la un xj600 ca am oprit benzina la carburatoare ca sa pot ventila bine si abia dupa cateva incercari si tot schimbat bujii a luato. » Post actualizat in 17 Dec 2014 08:51 Am avut un caz la un xj600 ca am oprit benzina la carburatoare ca sa pot ventila bine si abia dupa cateva incercari si tot schimbat bujii a luato. O solutie ar fi si un spray sau ceva aditiv care ajuta la pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Am avut un caz la un xj600 ca am oprit benzina la carburatoare ca sa pot ventila bine si abia dupa cateva incercari si tot schimbat bujii a luato. » Post actualizat in 17 Dec 2014 08:51 O solutie ar fi si un spray sau ceva aditiv care ajuta la pornire daca opresti benzina de la robinet carburatoarele sunt inca pline, motocicleta mai poate merge cateva minute dupa ce inchizi robinetul.... dupa ce ca-i innecata tu vrei sa-i dai si mai mult carburant(spray)? mai bine abtine-te de la sfaturi si pareri pana iti faci o baza de informatii corecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 daca opresti benzina de la robinet carburatoarele sunt inca pline, motocicleta mai poate merge cateva minute dupa ce inchizi robinetul.... dupa ce ca-i innecata tu vrei sa-i dai si mai mult carburant(spray)? mai bine abtine-te de la sfaturi si pareri pana iti faci o baza de informatii corecte Nu am pomenit nimic de robinet stiu foarte bine ca doar avusesem motoare vechi si pana vine de pe furtun inca mai mergi , vorbeam de carburator, efectiv l-am desfacut ca nu aveam incotro si dupa ce am curatat bine prins cu colieru inapoi aerisit si abia pe urma a pornit . Pe de alta parte bineteles ca ai dreptate dar ce detalii sa mai dau cand e logica treaba , dar pentru unii se pare ca e foarte dificil. Baza de informatii o am de acu 20 de ani , si pe vremea aia principiul era clar, care functioneaza la fel si in ziua de azi doar ca au aparut computere de bord si alte prostii. Respect si sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ventilarea nu este suficient de eficienta daca dai la automat cu acceleratia deschisa si robinetul de la rezervor deschis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Ventilarea nu este suficient de eficienta daca dai la automat cu acceleratia deschisa si robinetul de la rezervor deschis? ... pai... ar trebui sa sufle afara ce e in cilindru. am avut mai demult o intalnire de gradul 3 cu o cbr-oaica... schimbat bujiile si ventilat si curent de la masina si 30 de minute.. abia abia a luat-o... la un moment dat ma gandeam sa dau cu aer comprimat prin cilindrii... am udat si bujii noi... a fost jale. trimis dupa la mecanic pentru sincronizare de carburi... nu inchideau cuiele pontou... erau acele de dozaj puse alandala, etc... asta e naspha... e de la caz la caz. deaia e bun unu' care stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 ... pai... ar trebui sa sufle afara ce e in cilindru. am avut mai demult o intalnire de gradul 3 cu o cbr-oaica... schimbat bujiile si ventilat si curent de la masina si 30 de minute.. abia abia a luat-o... la un moment dat ma gandeam sa dau cu aer comprimat prin cilindrii... am udat si bujii noi... a fost jale. trimis dupa la mecanic pentru sincronizare de carburi... nu inchideau cuiele pontou... erau acele de dozaj puse alandala, etc... asta e naspha... e de la caz la caz. deaia e bun unu' care stie... Corect ! se mai aduna si melasa din aia care musai curatata si multe altele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Injectia e sfanta! Nu ai de suflat in nimic, oricat ar fii de frig motorul porneste, in schimb unul pe carburatoare o da din stanga-n dreapta cum vrea el. Am patit-o, stiu cum e. Vremea carburatoarelor, a daciilor si oltcit'urilor e de mult trecuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.