T_Robert Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Sunt de acrod cu voi ca nu e ok sa merg cu mobra asa. Le voi schimba cand pun mana pe ceva care sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrey Emil Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Salut baieti,nu stiu ce parere aveati,dar eu asta am reusit sa mesteresc azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Vezi sa nu ramai fara talon. Sau sa fii confundat cu vreun OZN... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrey Emil Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pai maine voi ajunge la ITP si dupa la RAR E o banda cu leduri,trebuie omologata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Am schimbat lantul de distributie la husqvarna,se aude demential acum,porneste la sfert,ce e ciudat ca am schimbat arcurile de ambreiaj si parca patineaza ambreiajul acum,arcurile sunt noi,originale si cumparate de la reprezentanta.S mai am o problema,daca vreau sa o pornesc cu socul tras imi da rateuri in carburator,daca nu ii trag socul porneste ok,si parca imi pare ca revine greu din ture,poate e doar ca imi pare mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Am schimbat lantul de distributie la husqvarna,se aude demential acum,porneste la sfert,ce e ciudat ca am schimbat arcurile de ambreiaj si parca patineaza ambreiajul acum,arcurile sunt noi,originale si cumparate de la reprezentanta.S mai am o problema,daca vreau sa o pornesc cu socul tras imi da rateuri in carburator,daca nu ii trag socul porneste ok,si parca imi pare ca revine greu din ture,poate e doar ca imi pare mie Rateuri in carburator ....cauze 1) cand amestecul este saracit 2) cand jocul termic al supapei de admisie este mic ! daca ai schimbat lantul de distributie , banuiesc ca ai facut si jocul termic corect . Faptul ca da rateuri cu socul tras si revine greu din turatii este legat de jocul termic si reglajul corect al aprinderii . Despre ambreaj nu stiu ce sa zic ...oi fi schimbat arcurile ...dar restul? + reglajul cablului ( cursa libera ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Am mai uzat-o vreo 750 km. in sfarsit UNUL cu cap!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Rateuri in carburator ....cauze 1) cand amestecul este saracit 2) cand jocul termic al supapei de admisie este mic ! daca ai schimbat lantul de distributie , banuiesc ca ai facut si jocul termic corect . Faptul ca da rateuri cu socul tras si revine greu din turatii este legat de jocul termic si reglajul corect al aprinderii . Despre ambreaj nu stiu ce sa zic ...oi fi schimbat arcurile ...dar restul? + reglajul cablului ( cursa libera ) Nu e cazul nu ai ce sa reglezi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Daca punctul de initiere al aprinderii este devansat , astfel ca scanteia se petrece inaintea inchiderii complete a supapei de admisie ....da rateuri in carburator ! Zic si eu ... Editat Iunie 1, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Ce devansat sa fie cind e dat de un calculator. Nu are ce sa se deregleze acolo. S-a stricat, la gunoi, altu' nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Eu nu am de unde sti ce motor este in discutie si nici daca are aprindere electronica asistata , daca este carburatie sau injectie , daca este injectie K-jetronic sau Multi spot ....eu doar spun despre cauze si efecte in analiza defectului in discutie . Eu vorbesc numai din punct de vedere al diagnozei generale . Editat Iunie 1, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Ba ai de unde. Ti-a spus ca e un Husqvarna in 4 timpi pe carburatie. Editat Iunie 1, 2015 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Am mai uzat-o vreo 750 km. Te urasc un pic asa stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Ba ai de unde. Ti-a spus ca e un Husqvarna in 4 timpi pe carburatie. Husqvarna 4 timpi , carburatie ....nici un indiciu referitor la aprindere si gestionarea ei ...... nu cunosc modelul ,asa ca ce am explicat eu este o grila ( daca vrei) de diagnoza . Am precizat mai sus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Te urasc un pic asa stii? Pai tu ai ditamai cruiserul si te iei de ala micu' cu scuterul? » Post actualizat in 01 Jun 2015 19:05 Husqvarna 4 timpi , carburatie ....nici un indiciu referitor la aprindere si gestionarea ei ...... nu cunosc modelul ,asa ca ce am explicat eu este o grila ( daca vrei) de diagnoza . Am precizat mai sus . Nu cred că exista motociclete facute in ultimii 20 de ani care nu au aprindere gestionata electronic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pai tu ai ditamai cruiserul si te iei de ala micu' cu scuterul? Am si "una" mica:) De vre-o trei ani asa. Inca nu pot sa o pun pe cruiser . Da rezolvam asta in 2-3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Si eu am o fata de 8 ani. Dar o mai plasam pe la bunici 2-3 zile, sa fugim cu motoreta in lume . Mai mult nu putem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 La mine au zburat fetele din cuib si nu am cu cine lasa pisicile( dupa care plangeau ele cand erau mici), asa ca ma plimb scurt pe langa casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Cine mai pune aprindere centrifugala? De ce ar face-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pai tu ai ditamai cruiserul si te iei de ala micu' cu scuterul? » Post actualizat in 01 Jun 2015 19:05 Nu cred că exista motociclete facute in ultimii 20 de ani care nu au aprindere gestionata electronic. Omul nu a precizat anul fabricatiei si era posibil sa aiba un motor mai vechi ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Omul nu a precizat anul fabricatiei si era posibil sa aiba un motor mai vechi ..... Sunt curios, ce virago ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 535 an 1993 si o Jawa 250 din 1960 amandoua la nepoti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Pai daca ai 535 inseamna ca nu i-ai reglat niciodata jocul la tacheti, nu de alta da afirmai in alt topic ca la cele cu axa cu came in chiulasa (cum e si 535) ai pastile de reglaj nu reglaj cu surub. Ne cam tragi in piept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Pai daca ai 535 inseamna ca nu i-ai reglat niciodata jocul la tacheti, nu de alta da afirmai in alt topic ca la cele cu axa cu came in chiulasa (cum e si 535) ai pastile de reglaj nu reglaj cu surub. Ne cam tragi in piept. Oare? Vezi ca acolo spuneam altceva ...reia firul postarilor si vezi exact ce zic ! Ori nu convine ca anumite chestii imi dau oarece dreptate? Sa trag pe careva in piept ? Cu ce? As avea oarece profit? Apropos aici m-am inscris benevol si am educatia de a fi ponderat ...... nu am venit nici sa ma laud ,nici sa fac propaganda , nici si nici ....doar socializez si daca pot exprima o parere ce cred a fi constructiva bine daca nu ....asta e Editat Iunie 1, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Oare? Vezi ca acolo spuneam altceva ...reia firul postarilor si vezi exact ce zic ! Ori nu convine ca anumite chestii imi dau oarece dreptate? Sa trag pe careva in piept ? Cu ce? As avea oarece profit? Oare? te citez "Culbutorii sau suruburile de reglaj ! Au filetele duse . Chiulasa si lantul ...nu au treaba cu jocul la culbutori . Mai ar fi ceva ....daca ai reglat culbutorii la cald ... Totusi sa nu fiu pe dinafara .....asta la motor cu axul cu came in carter .....la cele cu ax in chiulasa reglezi numa jocul intre tachet si cama prin grosimea pastilei ..... Banuiesc ca ai distributie cu axul in carter ." Concluzia mea si a oricarui citeste e ca nu stii ce ai in ograda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.