Ninu 2000 Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Dupa un f650 de care m-am bucurat foarte mult (si la care inca ma gandesc),a venit timpul unui maxi-scooter .L-am achizitionat strict pt commuting munca-acasa , dar vad ca se descurca si la drumuri mai lungi chiar si cu pasager.Am ramas placut surprins ca nu da semne de oboseala pe autostrada si tine pasul cu traficul. Intradevar am avut nevoie de o perioada de acomodare ...aveam senzatia de lipsa de control pe asfalt.La asta se adauga si faptul ca anvelopa spate avea 13 psi presiune (deh a stat 1 luna de zile in garaj nepornita),cu toate ca mi-a trecut prin cap sa verific presiunea am tot amanat ....pana am ramas socat. A venit cu istoricul service destul de detaliat si o curea Polini noua ,am cumparat si un set de role iar in perioada urmatoare urmeaza schimbul lor. Imediat dupa achizitie a primit manere incalzite ,incarcator si suport(husa) pt telefon ,asa avem si GPS ca sa nu ne ratacim Un sfat despre ce ulei de motor sa folosesc ar fi binevenit . Inca nu a primit o sedinta foto serioasa dar am doua poze in telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 cel mai bine e sa ii descarci de undeva manualul tehnic ca sa vezi toate detaliile,sunt destul de fiabille modelele astea,am un coleg care are la fel ca al tau,dar ai grija ca papa ulei,verifica mereu nivelul de ulei la fiecare 1000 km,ce sa zic ai grija de ea si va avea si ea de tine,maxiscuterele sunt destul de practice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Ai grija cu minerele incalzite bulesc bateria.TI-ar trebui o baterie mai mare. O sa te plictisesti de el in maxim 1 an (nu se compara cu motoreta) si sar putea sa ai acelas consum sau chiar un pic mai mare la putere mai putina. Nu cred ca ai fost prea inspirat cind ai facut aceasta alegere. Bafta si sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 M-a tinut 6 ani un acumulator pe Honda Hornet cu manere incalzite montate de mine. Important este sa nu lasi bateria descarcata si sa nu ai consumatori cand iei contactul. Normal ca nu e bine sa pui multi consumatori in plus,dar doar un set de manere nu au nimic;e probat. Cand nu folosesti motorul o incarci din cand in cand pe redresor(la o luna doua) si te tine ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Nu cred ca ai fost prea inspirat cind ai facut aceasta alegere. Ce ar trebui sa-si ia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 super alegerea pt ce ai tu nevoie, motoreta e incomoda pt asa ceva. am avut si 400 si 600 e diferenta ca de la A4 la A8.... o sa fie multi "isteti" care o sa afirme ca motoreta e muuult mai jmechera dar nu vor avea nici un argument plauzibil deoarece acest tip de vhicul a fost gandit pt asa ceva. consuma cam 4% indiferent de stilul de mers. atentie la ulei, eu am avut un 99 si manca approximativ 200ml la 1000km. in rest, apa paie si bataie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Salut! Un Castrol 10W40 sintetic,e super bun pt Burgman. Nu baga 15w50 pe timp de vara e prea subtire, iarna mai merge dar in nici un caz vara. Dupa cum s-a spus mai sus, verifica de fiecare data inainte de plecare (si nu la 1000 km) nivelul de ulei, asta pana cand te lamuresti cat si daca consuma ulei. Verifica etrierul spate cum 'sta' pe pozitie, pt ca eu am avut surpriza sa constat dupa cateva k de km ca juca in suportul ala si mergea tot timpul infranat. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 15w50 este mai vascos decat 10w40 atat la rece cat si la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Salut! Un Castrol 10W40 sintetic,e super bun pt Burgman. Nu baga 15w50 pe timp de vara e prea subtire, iarna mai merge dar in nici un caz vara. Adica invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 Se poate sa fie... stiu ca la sfaturile mecanicului din service-ul Suzuki schimbasem uleiul la cel de 400 cu unul mai fluid, si in scurt timp incepuse motoru sa clantzane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 6, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2015 Va salut ..Multumesc pt sfaturi Ulei nu am observat sa manance pana acuma ..Ok nu stiu daca am deja 1000 km facuti. Sunt sigur ca lista este mare cu ce putem sa-mi cumpar de aceasi bani,.Idea este ca nu am vrut sa cumpar motocicleta serioasa pt ca nu este perioada propice pt mine ,am vrut ceva usor de condus in oras(twist & go face asta) sa ma duca din punctul A in punctul B protejat de vant si ploaie . P.S.Colegul meu de munca m-a intrebat cat a costa ...i-am spus la care el zice ''pfoa iti luai o masina de banii astia " Am observat ca la viteze mici(plecari cu accelerari foarte fine) are ceva vibratii mai serioase (nu cred sa fie de la motor)se simte la transmisie cum se scutura,la acelerare brusca nu se simte .Sper sa nu fie ceva serios si sa se remedieze dupa schimbarea rolelor si a curelei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) Cam ce viteza tine cat de cat confortabil pe autostrada și care e viteza maxima? Editat Ianuarie 6, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 6, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2015 (editat) Al meu are bordul in mile/h iar pe la 70-80 (110-120 km/h) merge ok nu se simte foarte turata,poti sa o ti asa mult si bine . Idea este ca urca foarte linear pana la vitezele alea ...chiar cu 2 persoane in rampa nu da inapoi. Viteza maxima reala nu stiu care este(inca nu am testat),pe bord indica 100 mile/h. Editat Ianuarie 6, 2015 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 @yoyo: merge 140-150 cu pasager si bagaje (coburi laterali) fara probleme. are o oarecare vibratie peste 120 din cauza parbrizului inalt care flambeaza. presupun ca o ambutisare gen duble-buble i-ar ajuta dar inca n-am testat. al meu manca 4 indiferent de conditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 am un prieten care mergea cu ea pana la capat adica 160 cu tot cu pasager nu e recomandat a rupt cureaua de 2 ori si a schimbat si rolele , cum spuneau si ceilalti mai sus mare atentie la ulei ,poti verifica si compresia poate sa moara subit!! desi nu are calitatile unui motor unde te poti juca in cutia de viteze, nu are explozie de putere la capitolul comfort e vis, cel putin eu m-am indragostit pe loc , loc de bagaje suficient mai ales daca atasezi coburi laterale, vibratiile nu cred sa te supere ca la bmw e totusi un monocilindru , singurele inconveniente ar fi cam joasa (garda la sol) pentru drumurile noastre si ii cam pierdeam fata probabil nefiind obisnuit cu centru de greutate, pacat ca nu sunt asa raspandite vezi ca este un forum al burgmanistilor, una peste alta e viss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 am un prieten care mergea cu ea pana la capat adica 160 cu tot cu pasager ..... Ce vremuri erau alea........, dar nu mai merge...... Sa nu crezi ca ma bucura, doar subliniez timpul trecut.... Mananca ulei de rupe, atentie mare, stabilitate pe sosea, la vant , ploaie, intuneric, jale mare.De bagat baga viteza dar are inconvenientele lui..., depinde de cum esti obisnuit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Scuterul are mai multe consumabile decit o motoreta. Transmisia cind trebuie schimbata...... Daca se rupe cureaua mai des decit este garantata trebuie schimbat ambreiajul. Eu garantez un an si il schimbi inapoi pe motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 11, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2015 Mda..nu stiu cat o sa-l tin ....vedem.. Idea este ca acuma isi face treaba ...ma pregatesc de munca ma pun pe canapea si accelerez...5 km dus si 5 km intors.Plus o iesire in ziua libera. To do list, luna asta... Ulei + filtre de schimbat.. Lichid de frana +aerisit instalatia...tare moale este maneta de frana fata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 vezi ca are dual-braking sistem, descarca un manual si vezi cum se face treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 12, 2015 Share Postat Ianuarie 12, 2015 (editat) Judecand dupa peisaj, omul traieste in Anglia. Daca mai sta si in Londra, atunci maxiscuterul este, acolo, dpmdv, o investitie/cheltuiala mai buna decat motocicleta. Oricum ar fi, sa il stapanesti cu placere,@Ninu 2000 ! Iar ateliere unde sa ii faci mentenanta gasesti sigur acolo, nu am nici un dubiu . Editat Ianuarie 12, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Ianuarie 12, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2015 Multumesc@ _Raul_ Pe langa Londra stau. Ateliere se gasesc, oricum uleiul sau o placuta de frana ma incumet eu sa schimb .. » Post actualizat in 25 Jan 2015 23:58 Am cumparat o alarma pt scuter,si as avea nevoie de cateva indicatii ca sa o pot monta . Ma pierd in detalii....era mai simplu daca erau doar 2 fire (rosu + negru) Pun si doua poze .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Martie 15, 2015 Autor Share Postat Martie 15, 2015 Inutr-un final am montat si alarma + urmatoarele. Anvelope noi fata-spate Michelin City Grip(nu exista termen de comparatie fata de cele vechi ,atat pe ploaie cat si pe uscat). Curea transmisie. Role variator. Ulei diferential. Schimbat uleiul din motor +filtru. Aerisit furtune frana +schimbat ichidul. Dupa schimbul de curea si role au disparut si vibratiile de care ma plangeam la viteze mici ...Pleaca foarte lin de pe loc. Urmeaza placutele de frana ...Poate sa-mi spuna cineva daca pentru schimbul de placute spate trebuie data jos roata ? Am demontat si cutiile laterale care erau incomode in trafic . Incepe sa-mi placa ...mai ramane la mine o perioada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.