Sari la conținut

Burgmanică de 400.


Ninu 2000
 Share

Postări Recomandate

Dupa un f650 de care m-am bucurat foarte mult (si la care inca ma gandesc),a venit timpul unui maxi-scooter .L-am achizitionat strict pt commuting munca-acasa , dar vad ca se descurca si la drumuri mai lungi chiar si cu pasager.Am ramas placut surprins ca nu da semne de oboseala pe autostrada si tine pasul cu traficul.

Intradevar am avut nevoie de o perioada de acomodare ...aveam senzatia de lipsa de control pe asfalt.La asta se adauga si faptul ca anvelopa spate avea 13 psi presiune (deh a stat 1 luna de zile in garaj nepornita),cu toate ca mi-a trecut prin cap sa verific presiunea am tot amanat ....pana am ramas socat.

 

A venit cu istoricul service destul de detaliat si o curea Polini noua ,am cumparat si un set de role iar in perioada urmatoare urmeaza schimbul lor.

 

Imediat dupa achizitie a primit manere incalzite ,incarcator si suport(husa) pt telefon ,asa avem si GPS ca sa nu ne ratacim :)

 

Un sfat despre ce ulei de motor sa folosesc ar fi binevenit .

 

Inca nu a primit o sedinta foto serioasa dar am doua poze in telefon :)

 

post-70444-0-62083700-1420504988_thumb.jpgpost-70444-0-69623000-1420504397_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bine e sa ii descarci de undeva manualul tehnic ca sa vezi toate detaliile,sunt destul de fiabille modelele astea,am un coleg care are la fel ca al tau,dar ai grija ca papa ulei,verifica mereu nivelul de ulei la fiecare 1000 km,ce sa zic ai grija de ea si va avea si ea de tine,maxiscuterele sunt destul de practice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cu minerele incalzite bulesc bateria.TI-ar trebui o baterie mai mare.

O sa te plictisesti de el in maxim 1 an (nu se compara cu motoreta) si sar putea sa ai acelas consum sau chiar un pic mai mare la putere mai putina.

Nu cred ca ai fost prea inspirat cind ai facut aceasta alegere.

Bafta si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a tinut 6 ani un acumulator pe Honda Hornet cu manere incalzite montate de mine.

Important este sa nu lasi bateria descarcata si sa nu ai consumatori cand iei contactul.

Normal ca nu e bine sa pui multi consumatori in plus,dar doar un set de manere nu au nimic;e probat.

Cand nu folosesti motorul o incarci din cand in cand pe redresor(la o luna doua) si te tine ani buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super alegerea pt ce ai tu nevoie, motoreta e incomoda pt asa ceva. am avut si 400 si 600 e diferenta ca de la A4 la A8....

o sa fie multi "isteti" care o sa afirme ca motoreta e muuult mai jmechera dar nu vor avea nici un argument plauzibil deoarece acest tip de vhicul a fost gandit pt asa ceva.

consuma cam 4% indiferent de stilul de mers. atentie la ulei, eu am avut un 99 si manca approximativ 200ml la 1000km. in rest, apa paie si bataie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Un Castrol 10W40 sintetic,e super bun pt Burgman. Nu baga 15w50 pe timp de vara e prea subtire, iarna mai merge dar in nici un caz vara.

Dupa cum s-a spus mai sus, verifica de fiecare data inainte de plecare (si nu la 1000 km) nivelul de ulei, asta pana cand te lamuresti cat si daca consuma ulei.

Verifica etrierul spate cum 'sta' pe pozitie, pt ca eu am avut surpriza sa constat dupa cateva k de km ca juca in suportul ala si mergea tot timpul infranat.

Bafta.

 

post-15361-0-61937000-1420534577_thumb.jpg

post-15361-0-70203800-1420534950_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15w50 este mai vascos decat 10w40 atat la rece cat si la cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Un Castrol 10W40 sintetic,e super bun pt Burgman. Nu baga 15w50 pe timp de vara e prea subtire, iarna mai merge dar in nici un caz vara.

Adica invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa fie...

stiu ca la sfaturile mecanicului din service-ul Suzuki schimbasem uleiul la cel de 400 cu unul mai fluid, si in scurt timp incepuse motoru sa clantzane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ..Multumesc pt sfaturi :)

Ulei nu am observat sa manance pana acuma ..Ok nu stiu daca am deja 1000 km facuti.

 

Sunt sigur ca lista este mare cu ce putem sa-mi cumpar de aceasi bani,.Idea este ca nu am vrut sa cumpar motocicleta serioasa pt ca nu este perioada propice pt mine ,am vrut ceva usor de condus in oras(twist & go face asta) sa ma duca din punctul A in punctul B protejat de vant si ploaie .

P.S.Colegul meu de munca m-a intrebat cat a costa ...i-am spus la care el zice ''pfoa iti luai o masina de banii astia " :)

 

 

Am observat ca la viteze mici(plecari cu accelerari foarte fine) are ceva vibratii mai serioase (nu cred sa fie de la motor)se simte la transmisie cum se scutura,la acelerare brusca nu se simte .Sper sa nu fie ceva serios si sa se remedieze dupa schimbarea rolelor si a curelei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu are bordul in mile/h iar pe la 70-80 (110-120 km/h) merge ok nu se simte foarte turata,poti sa o ti asa mult si bine .

Idea este ca urca foarte linear pana la vitezele alea ...chiar cu 2 persoane in rampa nu da inapoi.

 

Viteza maxima reala nu stiu care este(inca nu am testat),pe bord indica 100 mile/h.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yoyo: merge 140-150 cu pasager si bagaje (coburi laterali) fara probleme. are o oarecare vibratie peste 120 din cauza parbrizului inalt care flambeaza. presupun ca o ambutisare gen duble-buble i-ar ajuta dar inca n-am testat. al meu manca 4 indiferent de conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten care mergea cu ea pana la capat adica 160 cu tot cu pasager nu e recomandat a rupt cureaua de 2 ori si a schimbat si rolele , cum spuneau si ceilalti mai sus mare atentie la ulei ,poti verifica si compresia poate sa moara subit!! desi nu are calitatile unui motor unde te poti juca in cutia de viteze, nu are explozie de putere la capitolul comfort e vis, cel putin eu m-am indragostit pe loc :) , loc de bagaje suficient mai ales daca atasezi coburi laterale, vibratiile nu cred sa te supere ca la bmw e totusi un monocilindru , singurele inconveniente ar fi cam joasa (garda la sol) pentru drumurile noastre si ii cam pierdeam fata probabil nefiind obisnuit cu centru de greutate, pacat ca nu sunt asa raspandite vezi ca este un forum al burgmanistilor, una peste alta e viss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten care mergea cu ea pana la capat adica 160 cu tot cu pasager .....

Ce vremuri erau alea........, dar nu mai merge......

Sa nu crezi ca ma bucura, doar subliniez timpul trecut....

Mananca ulei de rupe, atentie mare, stabilitate pe sosea, la vant , ploaie, intuneric, jale mare.De bagat baga viteza dar are inconvenientele lui..., depinde de cum esti obisnuit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuterul are mai multe consumabile decit o motoreta. Transmisia cind trebuie schimbata......

Daca se rupe cureaua mai des decit este garantata trebuie schimbat ambreiajul.

Eu garantez un an si il schimbi inapoi pe motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda..nu stiu cat o sa-l tin ....vedem..

Idea este ca acuma isi face treaba ...ma pregatesc de munca ma pun pe canapea si accelerez...5 km dus si 5 km intors.Plus o iesire in ziua libera.

 

To do list, luna asta...

 

Ulei + filtre de schimbat..

Lichid de frana +aerisit instalatia...tare moale este maneta de frana fata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Judecand dupa peisaj, omul traieste in Anglia.

Daca mai sta si in Londra, atunci maxiscuterul este, acolo, dpmdv, o investitie/cheltuiala mai buna decat motocicleta.

 

Oricum ar fi, sa il stapanesti cu placere,@Ninu 2000 :ok: !

Iar ateliere unde sa ii faci mentenanta gasesti sigur acolo, nu am nici un dubiu ;).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc@ _Raul_

Pe langa Londra stau.

Ateliere se gasesc, oricum uleiul sau o placuta de frana ma incumet eu sa schimb ..

» Post actualizat in 25 Jan 2015 23:58

Am cumparat o alarma pt scuter,si as avea nevoie de cateva indicatii ca sa o pot monta .

 

Ma pierd in detalii....era mai simplu daca erau doar 2 fire (rosu + negru) :)

 

Pun si doua poze ..

 

post-70444-0-97631300-1422230088_thumb.jpg

post-70444-0-41257400-1422230099_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Inutr-un final am montat si alarma + urmatoarele.

 

Anvelope noi fata-spate Michelin City Grip(nu exista termen de comparatie fata de cele vechi ,atat pe ploaie cat si pe uscat).post-70444-0-67458400-1426457395_thumb.jpg

Curea transmisie.post-70444-0-87410200-1426457177_thumb.jpg

Role variator.

Ulei diferential.post-70444-0-79824800-1426457112_thumb.jpg

Schimbat uleiul din motor +filtru.

Aerisit furtune frana +schimbat ichidul.

 

Dupa schimbul de curea si role au disparut si vibratiile de care ma plangeam la viteze mici ...Pleaca foarte lin de pe loc.

 

Urmeaza placutele de frana ...Poate sa-mi spuna cineva daca pentru schimbul de placute spate trebuie data jos roata ?

 

Am demontat si cutiile laterale care erau incomode in trafic .

 

Incepe sa-mi placa ...mai ramane la mine o perioada :)

 

post-70444-0-80678200-1426457360_thumb.jpgpost-70444-0-81196800-1426457435_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...