Sari la conținut

bmw f650gs probleme teava de esapament


Postări Recomandate

dragii mei,

am motocicleta la iernat intr-un garaj neincalzit insa rareori temperatura scade sub zero grade.

acum cateva zile, mi-am dorit sa verific daca bateria cumparata in septembrie si pusa pe motocicleta, este in stare de functionare. am pornit motorul, care a plecat "la sfert". fara sa o cobor de pe cricul central.

dupa aproximativ trei minute de functionare, teava de esapament a devenit rosu incandescent. m-am speriat si am taiat gazul.

avusesem timp sa ascult motorul (dupa parerea mea de novice in mecanica, mergea rotund), iar fumul avea culoarea normala, albastrui cu o tenta de alb, probabil din cauza condensului produs la contactul cu aerul rece. nu am semnalat urme de depuneri particule nearse la iesirea din teava de esapament atunci cand am verificat cu palma. nici nu-mi mirosea palma a benzina iar presiunea gazelor la iesirea din teava de esapament era destul de puternica, in limitele normale. pe bord, niciun martor de avarie nu si-a facut simtita prezenta.

ma puteti ajuta cu un sfat? care credeti ca ar fi problema? teava s-a inrosit rau de tot, cum niciodata nu am mai vazut vreo teava de esapament, pe o lungime de aproximativ 25-35 de centimetri, imediat dupa iesirea din blocul motor.

cu stima, astept orice sfat sau sugestie!

 

motocicleta? bmw f650gs din 2007, aproximativ 11000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam dubioasa treaba.

La relanti,nu ar trebui sa se intample asa ceva,mai ales ca era frig afara...

 

Posibil sa fi ramas shockul blocat si sa mearga cu surplus de benzina

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://faq.f650.com/FAQs/ExhaustFAQ.htm#Why is my Exhaust Glowing

 

Dupa ce citesti bine bine ce scrie pe Chain Gang Faq urmeaza pasii:

 

1. Seara ia cu tine ecu in casa.

2. A doua zi conecteaza-l la loc.

3. Porneste motocicleta avand grija sa urmezi procedura:

contact

astepta pana se sting marea majoritate a becurilor din bord

fara a atinge acceleratia apasa starterul si dupa ce porneste motorul mai tine apasat cam 1 secunda

 

Vezi daca s-a rezolvat problema. Daca nu..... diagnoza scrie pe tine.

Editat de Grimstone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F650 GS are sonda lambda si nu are cum sa se blocheze socul sau alte chestii de genu . eu zic ca cele 3 minute au fost mai mult si din cauza asta sa incalzit toba si ea fiind ruginita ( culoare maro in partea din fata ) ai avut impresia ca ea e deja rosie si incepe sa se topeasca . Las-o linistit asa si bucura-te de ea .

Daca te ajuta si treci prin sighisoara cu moto iti fac o diagnoza sa fi linistit !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă pare culmea, când amestecul este mai bogat, motorul lucrează la o temperatură mai scăzută. Dacă îi dai mai multa benzină folosind șocul, motorul nu se va încinge mai mult decât normal. Asta se întâmplă când amestecul e sărac,ăla cât mai optimizat pentru consum scăzut.

Altă culme e că atunci când e frig și urât afară, ceață sau ploaie, motorul funcționează mai bine. Aerul este mai dens și la același volum explozia este mai puternică. Același motor are mai multă putere într-o dimineața friguroasă decât într-o după amiază caniculară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Chiar dacă pare culmea, când amestecul este mai bogat, motorul lucrează la o temperatură mai scăzută. Dacă îi dai mai multa benzină folosind șocul, motorul nu se va încinge mai mult decât normal. Asta se întâmplă când amestecul e sărac,ăla cât mai optimizat pentru consum scăzut.

 

cred ca mobra are injectie, senzor de oxigen,etc

» Post actualizat in 29 Jan 2015 19:28

niciodata n-am vazut mai ales iarna si mai ales la relantiu..sa zic ca il tineai turat...eu zic ca e ceva la supape..rateu pe evacuare

la ktm990 in cateva minute este incandescenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

diagnoza!

asta a fost modalitatea prin care am aflat cu siguranta ca din punct de vedere mecanic si electronic, motocicleta nu are nimic.

din discutia cu mecanicul a reiesit ca au fost montate doua tipuri de evacuari pe respectivul model de mototcicleta. una realizata dintr-un metal mai gros, iar alta dintr-un aliaj mai subtire. ei bine, la a mea este din aliaj. fapt pentru care se incicnge mult mai usor si datorita evacuarii voit obturate. f650 gs are doua tobe, insa una este blindata din fabrica si contine in ea catalizatorul. sonda lamda citeste perfect, senzorul de aer la fel. in concluzie, inrosirea este normala.

in schimb am identificat alte probleme minore: filtru de are murdar, corp acceleratie injectie cu depuneri, nivel scazut antigel.

rezolvabile si astea!

mecanicul? jos palaria! recomand cu caldura! mesaj privat pentru cine are nevoie.

va multumesc tuturor!

» Post actualizat in 29 Mar 2015 14:07

Daca aprindeai lumina nu mai vedeai roseata :) las-o in pace este ok masinaria!

 

sun_83, tu esti bgdnsorel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact acelasi lucru l-am patit la dakar 2006 ieri. S-a inrosit dupa vreo 5 minute de mers in care am mai turat de 2,3 ori pana la 3000 rpm. Am oprit, am asteptat si am repornit doar la relanti. Problema a disparut.

Si asa mi-a venit o idee. Ce se intampla daca elimin toba cu catalizatorul si fac un cot de legatura pana la cealalta? Sa raman cu originala pe dreapta si stanga nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti spune si asa :)

in cazul asta, te felicit pentru postarile de pe youtube! extraordinare!

iar daca mai ai vreu loc liber in gasca pentru ture viitoare, nu ezita sa ma contactezi. ma uit si eu dupa cineva de la care sa invat cate una alta!

 

stima!

» Post actualizat in 30 Mar 2015 08:10

in cazul asta, te felicit pentru postarile de pe youtube! extraordinare!

iar daca mai ai vreu loc liber in gasca pentru ture viitoare, nu ezita sa ma contactezi. ma uit si eu dupa cineva de la care sa invat cate una alta!

stima!

 

"vreun"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...