andrei belcic Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Pt drumurile astea nu ar fi mai sigur un XT600 (de ex)? Are si rezervorul mai mare, deci autonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Pai si de ce nu filmati cand evadati din traseu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Pai si de ce nu filmati cand evadati din traseu? de ce insisti? fr rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 din ce am vazut eu FR-ul e un fel de DR350 generatie mai noua. Mie-mi place :-) Daca nu faci competitie si hard cred ca e o mobra super de iesit duminca la orice fel de plimbare. Si cind zic orice fel de plimbare e din cauza faptului ca daca stai 10 ore pe scaun la birou de luni pina vineri nu cred ca la iesirea de 1 duminica din 3 esti in asa forma incit sa poti tu ce ar putea FR-ul si oricum un EXC te-ar cam rupe in jumate din timp ;-) Dar e clar, nu are vreo treaba cu hard enduro. Este o mobra de fun si chiar ajuta la ceva "arogante" fara prea mult efort din cauza pozitiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 E de trial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 Salutare, as vrea sa imi zic si eu parerea despre KTM 200 testat pe plaiurile Sibiului. Ca sa incep cu inceputurile, m-am apucat de enduro pe yamaha wr 426 prin 2010 si in urma cu 2 ani am vrut sa fac o schimbare cu ceva mai usor. Am vrut cea mai usoara motocicleta de enduro posibil in momentul respectiv si am ales 200 EXC 2010. Deci am trecut de la 112 kg la gol la 97kg . Schimbarea a fost fenomenala , nu-mi venea sa cred ce mult inseamna acele kilograme in minus. O data cu reducerea greutatii , mi-am permis sa abordez urcari mult mai tehnice care implica pivotarea motcicletei , plecari in rampa din unghiuri foarte mari, urcari care au fost anul asta la Romaniacs la nivel de expert / profi. Un foarte mare avantaj ar fi ca nu se supra incalzeste, nu fierbe motorul. Paraurile stancoase cu praguri si lemne cazute sunt o joaca cu 200-le. Pe coborari , greutatea ei isi spune cuvantul. Poti schimba foarte usor directia de mers fara sa te lupti cu o inertie mare impusa de greutate ( diferenta observata foarte bine fata de un husaberg 300 care are 5 kg in plus). Saua este mai joasa decat la 300exc si foarte putin mai joasa decat la Free Ride 250 (2014). Am avut ocazia sa merg si cu freeride 250 dar nu foarte mult. Tin sa precizez ca 200-le l-am reglat maxim pe inaltime pt ca eu sunt mai " lung" , am 186 si 78kile la " gol" . Sa va povestesc acum putin despre motor+ cutie 200-le fiind totusi o capacitate mica , cuplul motocicletei a fost castigat din rapoartele cutiei de viteza. Treptele sunt mai scurte ca la 300 si apropiate ca raport de 250 FR. asta se traduce prin viteza mai mica de "croaziera" ( mers pe creasta) dar un cuplu apropiat de 300 exc in treptele 1 si 2 . Acest aspect poate fi un avantaj , dar si un dezavantaj in functie de nivelul de pregatire al fiecaruia. Exemplu concret: pe o urcare de inclinatie medie in care daca te opresti nu mai poti pleca in sus decat prin pivotare( zig zag) .. cu 200-le poti tine motorul turat mediu, inainte de valva si sa urci liniar cu viteza 1 si totul sa se intample constant la o viteza de 15-20 km/h ( cu balans si toate echilibrarile necesare+ ambreiaj pt aderenta + incarcat fata/ spate etc..) totul fiind foarte controlabil datorita vitezei scazute. Varianta 2 Aceeasi urcare cu un motor mai mare ( 250 / 300) care are cutia mai lunga in trepte ,se desfasoara la o viteza ceva mai mare care pune la incercare indemanarea fiecaruia.E mai dificil sa treci peste obstacole cu viteza mai mare daca nu ai pregatirea necesara, dar poate fi si un avantaj daca ai atins un anumit nivel de pregatire/ experienta. Vorbesc despre urcari lungi (aprox 500m sau mai mult unde urcarea nu se bazeaza pe viteza , ci pe aderenta) Despre power valve: Destul de violent si trebuie ceva indemanare cand se deschide . Daca esti in camp deschis pe traseu de viteza e ok , e amuzant , dar daca esti pe urcari dificile trebuie sa ai ceva experienta ca sa o deschizi cand vrei si sa o folosesti pt ce a fost facuta. -250FR-nu are power valve deci este ceva mai liniar decat 200-le dar mai puturos. Am parcurs si eu traseul pe la lacul Iezer dar am coborat pana la lac si m-am intors prin scurgerea lui inspre gura raului. Pe creasta ar fi nevoie de ceva viteza in plus, si ar fi mai confortabil un motor mai mare. Dar daca nu mergi la curse unde esti contra timp ... de poti deplasa lejer si cu 200-le. PRO 200 Suspensiile , pornirea la pedala (Am vazut multi cu FR care plangeau langa motorete ca nu stiu ce probleme aveau la pornire) PV, frane, ciclistica PRO FR greutate ceva mai mica si atat Am facut acest review din punct de vedere hard enduro, NU extrem , NU plimbari pe poteci pe crestele muntilor ( trasee de bicicleta) . As putea sa fac o comparatie mai buna intre 200 si 300 exc pt ca le-am testat pe amandoua in aceleasi conditii si pe acelasi traseu, dar nu am vrut sa ma abat de la subiectul 200/ FR. Daca e cineva interesat , pot reveni si cu niste filme facute pe traseu cu 200-le Sa nu uit, merg cu raport 13/50. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 foarte adevarat ce a scris dragos mai sus...am prieten care a dat freride 250 din 2014 pe un 200 exc din 2006 anul acesta si e cel mai fericit ca a luat decizia corecta... eu am sarit de pe 200 exc ,pe un 250 exc 2t si regret tot mai mult pasul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 (editat) Inclin sa schimb si eu 200-le pe un 300 doar pentru pornirea la buton, furcile 4CS dar inca nu sunt convins ca vreau sa accept cele 5 kg in plus... 2 filme de pe la iesiri (ceilalti 2 sunt cu 300 exc , in ambele filme) Editat Decembrie 2, 2015 de dragossss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 200-le ptr mine ramane o motoreta geniala:f usoara,f manevrabila si f elastica eu as inclina inspre un 200 cu electromotor,din pacate doar dupa 2013 s-a pus electromotor pe 200 si pretul e destul de piperat ptr mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 (editat) Pai SX-ul e cross, nu enduro. E normal sa nu te impresioneze in padure.... Editat Decembrie 12, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Beta Xtrainer are cineva? Din cate am citit, cam da de pamant cu freerude-ul. Sunt curios daca are cineva in Romania Xtrainer-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Aurel Radu are una, luata pentru fiul de 16 ani. M-am urcat pe ea, ciclistica excelenta. Motorul, in schimb, mi-a parut lesinat. Cu cuplu mult, dar fara zvac-ul cu care m-am invatat pe 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 freeride-ul nu avea power valve ,si din cate stiu nici x-trainer-ul nu are...de asta nu simti zvac-ul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 Nu stiu, nu m-am urcat pe freeride in 2T. Dar, cel putin, Xtrainerul are optiune de pedala (se cumpara separat). Pentru unul de moda veche, face diferenta. Plus o greutate foarte mica pentru un 300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 pedala de kickstart nu ar trebui sa lipseasca de pe nici o motoreta enduro,asta e pararea mea,indiferent de model. beta face o treaba tot mai buna cu noile modele rr, si acum mai nou cu x-trainer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 (editat) ... a inceput sa-mi placa » Post actualizat in 14 Dec 2015 16:52 In preajma Sfintelor Sarbatori de Craciun va transmit de la gura sobei o frumoasa poveste pentru cei mici . Buna seara si La Multi Ani lume, din pacate pt dnul nicon, am casa la nucsoara si m-am plimbat destul prin zona... spre varful malita pe unde dansul tot arata ca merge, nu este absolut nimic hard... numai plimbare de voie... asa ca e normal sa i se para FR-ul excelent pt asemenea dificultate. Ca sa nu fie cu suparare, am pus si eu un filmulet din zona... cu parere de rau, pot sa zic ca au fost cele mai plictisitoare 2 zile de enduro pe care le-am facut vreodata Editat Ianuarie 2, 2016 de Alex_250EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Si totusi, stanga-dreapta fata de drumul din filmare, zona pare destul de dificila, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Andrei, pare rea, este rea, dar pt nivelul meu de atunci parea imposibila... cred totusi ca si acum , sunt urcarile st dr cam imposibile... chiar o sa mai fac anul asta o escapada pe acolo, sper sa gasesc si pe cineva care sa stie vreun traseu prin zona. Eu cand am fost, pe langa faptul ca habar nu aveam un traseu pe acolo, e destul de dificil sa te bagi pe urcari sau coborari nasoale, ca exista sansa sa nu mai iesi... O sa iau cu mine vreo 2-3 baieti mai descuiati, sa stam un we pe acolo si sa vedem ce si cum... poate facem o brigaduta de vreo 8 oameni, mai ales ca avem unde sa dormim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Ianuarie 4, 2016 Share Postat Ianuarie 4, 2016 La multi ani ! Sa vedem cati dintre noi or sa mai mearga cu motorul la varsta domnului Nicu Dumnealui se da mai tot timpul, chiar si iarna am vazut. Din partea mea jos palaria si la cat mai multe ture pt toata lumea, fie ele hard sau soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Asa. Si pe care din motoarele din topic sunteti in filmari: 200 EXC sau FREERIDE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 (editat) 250 SX Dilema din titlu a fost transata fara apel in favoarea Freeride. Editat Februarie 21, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Aham Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Va salut, referitor la dilenma din titlul topicului, am avut SX 250, o fi bun pentru motocros da nu pentru enduro, rapoartele cutiei sunt prea lungi si la urcari nu se potrivesc, foloseam mult ambreiajul ca sa o scot la capat. Apoi am avut EXC 200, motocicleta foarte buna pentru enduro dar nu pentru cei peste 75 kg, cum eu am 85 si cu echipamentul 90 am simtit lipsa de putere la urcari. Acum am Feeride 350, am ramas uimit si eu si prietenii mei care stiau ce pot, cat de bine ma descurc cu asta. Are un cuplu excelent si ciclistica foarte bun si docila. Dupa mine e motorul perfect pentru amatorii de endureala la sfarsit de saptamana. E clar ca nu e motor pentru competitii si nu se compara cu EXC 300, dar cum profesionistii nu prea intra pe aici, nu se pune. Distractie maxima ca abia a inceput sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikex Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 Salut, cu ce rapoarte merg-ti pe 200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.