Sari la conținut

De Trial Nu E Nimeni Pasionat?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cand iesiti ?

Pe varful Delhegy (1600m-este 1m zapada),care abia la sfarsitul lui aprilie se topeste.

Atunci la prima iesire te suni si poti veni. :) :lol: :lol: :D

 

--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 09:59 -------------

Am un Beta de 50cmc de vinzare

 

Mai multa detalii te rog:anul de fabricatie,stare generala si pret. :D :blbl: :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

am inceput sa caut un model de trial si sunt oarecum derutat. stiu partial ce vreau...............

......................

help!!! :)

Eu as zice, ca neaparat 2T, fiindca 4T nu are destula putere. Acum incep sa apara modele mai serioase, cum ar fi Sherco 4T, care are motor de 320 cmc, si de asta se zice ca este destul de buna, dar totusi inca nu este la acelasi nivel ca si 2T. Deci poti sa imaginezi ca 250 cmc si 4T este foarte slaba.

Punctul important este, ca greutatea la 4T este mai mare. Se supraincalzeste mai usor etc. Deci in nici un caz nu recomand motocicleta de 4T. Un GasGas, sau Sherco, sau Beta de 2T, si 270-290 cmc este perfecta. Sau daca neaparat vrei ceva mai bland, atunci 250 cmc, dar tot 2T !

 

Toate, repet toate modelele de trial, daca sunt cumparate nou de la importator (deci model 2007 sau 2008), se poate inmatricula. Vei primi la motocicleta, semnalizatoare, far cu faza lunga si scurta, stop, loc unde sa pui placuta, claxon, si oglinzi. :blbl: Sa fiu sincer mie imi pare ciudat cum arata o motocicleta de trial cu toate astea, dar asta-i alta poveste. :box:

 

Cele mai raspandite, si cele mai bune marci sunt, GasGas, Sherco si Beta. (GasGas - Spania, Sherco - Franta, Beta - Italia). Deci in sportul de trial, japonezele sunt slabe!

Montesa-Honda nu recomand. E scump si e galagios, si nu este asa de buna.

 

<small>--- Mesaj completat în 01 Dec 2007 20:30 -------------</small><br/>

......................

daca ne adunam destui putem organiza o competitie :lol: :lol: :D

Deci sa inteleg ca ar fi vorba de o competitie de trial? Daca da, atunci neaparat ma intereseaza. (Totusi Gheorgheni e cam departe :D , dar asta-i alta poveste.)

Patrick boissy tu ai motocicleta de trial? Daca da, atunci ce marca, model? (din curiozitate) :blbl:

Editat de F_Krisztian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice, ca neaparat 2T, fiindca 4T nu are destula putere. Acum incep sa apara modele mai serioase, cum ar fi Sherco 4T, care are motor de 320 cmc, si de asta se zice ca este destul de buna, dar totusi inca nu este la acelasi nivel ca si 2T. Deci poti sa imaginezi ca 250 cmc si 4T este foarte slaba.

Punctul important este, ca greutatea la 4T este mai mare. Se supraincalzeste mai usor etc. Deci in nici un caz nu recomand motocicleta de 4T. Un GasGas, sau Sherco, sau Beta de 2T, si 270-290 cmc este perfecta. Sau daca neaparat vrei ceva mai bland, atunci 250 cmc, dar tot 2T !

 

Toate, repet toate modelele de trial, daca sunt cumparate nou de la importator (deci model 2007 sau 2008), se poate inmatricula. Vei primi la motocicleta, semnalizatoare, far cu faza lunga si scurta, stop, loc unde sa pui placuta, claxon, si oglinzi. :D Sa fiu sincer mie imi pare ciudat cum arata o motocicleta de trial cu toate astea, dar asta-i alta poveste. :blbl:

 

Cele mai raspandite, si cele mai bune marci sunt, GasGas, Sherco si Beta. (GasGas - Spania, Sherco - Franta, Beta - Italia). Deci in sportul de trial, japonezele sunt slabe!

Montesa-Honda nu recomand. E scump si e galagios, si nu este asa de buna.

 

<small>--- Mesaj completat în 01 Dec 2007 20:30 -------------</small><br/>

Deci sa inteleg ca ar fi vorba de o competitie de trial? Daca da, atunci neaparat ma intereseaza. (Totusi Gheorgheni e cam departe :lol: , dar asta-i alta poveste.)

Patrick boissy tu ai motocicleta de trial? Daca da, atunci ce marca, model? (din curiozitate) :D

 

 

multumesc de sfaturi, un raspuns care ma scoate din ceata.

am sa tin seama de ele si raman dator :)

 

iar cu inmatriculatul, important este sa ai hartia in buzunar la nevoie, accesoriile pe care le primesti sunt necesare la RAR cat sa treaca si atat. nu ma intereseaza strada deloc, dar este un grad de libertate in plus.

 

multam :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice, ca neaparat 2T, fiindca 4T nu are destula putere. Acum incep sa apara modele mai serioase, cum ar fi Sherco 4T, care are motor de 320 cmc, si de asta se zice ca este destul de buna, dar totusi inca nu este la acelasi nivel ca si 2T. Deci poti sa imaginezi ca 250 cmc si 4T este foarte slaba.

Punctul important este, ca greutatea la 4T este mai mare. Se supraincalzeste mai usor etc. Deci in nici un caz nu recomand motocicleta de 4T. Un GasGas, sau Sherco, sau Beta de 2T, si 270-290 cmc este perfecta. Sau daca neaparat vrei ceva mai bland, atunci 250 cmc, dar tot 2T !

 

Toate, repet toate modelele de trial, daca sunt cumparate nou de la importator (deci model 2007 sau 2008), se poate inmatricula. Vei primi la motocicleta, semnalizatoare, far cu faza lunga si scurta, stop, loc unde sa pui placuta, claxon, si oglinzi. :blbl: Sa fiu sincer mie imi pare ciudat cum arata o motocicleta de trial cu toate astea, dar asta-i alta poveste. :blbl:

 

Cele mai raspandite, si cele mai bune marci sunt, GasGas, Sherco si Beta. (GasGas - Spania, Sherco - Franta, Beta - Italia). Deci in sportul de trial, japonezele sunt slabe!

Montesa-Honda nu recomand. E scump si e galagios, si nu este asa de buna.

 

<small>--- Mesaj completat în 01 Dec 2007 20:30 -------------</small><br/>

Deci sa inteleg ca ar fi vorba de o competitie de trial? Daca da, atunci neaparat ma intereseaza. (Totusi Gheorgheni e cam departe :D , dar asta-i alta poveste.)

Patrick boissy tu ai motocicleta de trial? Daca da, atunci ce marca, model? (din curiozitate) :D

daca suntem suficienti participanti putem eventual prevede a cursa de trial ,(in ciuda lipsei de experienta ,vis-a-vis de regulament si organizare)

eu personal nu detin motocicleta de trial dar practic enduro extrem unde se regasesc multe zone de trial si prevad sa achizitionez anul viitor o motocicleta Scorpa cu motor Yamaha in 2 timpi

tot legat de acest subiect,as vrea sa reamintesc multor "enduristi"ca ISDE (International Six Day of Enduro)

era la origine ISDT (International Six Day of Trial)si a fost rebotezat la mijlocul anilor 80

 

:) :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca cumva va intereseaza video despre mine cu motocicleta de trial, atunci aici e linkul:

http://www.youtube.com/watch?v=4nJSFS2yL60

Inca sunt incepator, nu demult am cumparat motocicleta, deci trebuie sa mai invat mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cumva va intereseaza video despre mine cu motocicleta de trial, atunci aici e linkul:

http://www.youtube.com/watch?v=4nJSFS2yL60

Inca sunt incepator, nu demult am cumparat motocicleta, deci trebuie sa mai invat mult.

 

 

E FOARTE BINE PENTRU UN INCEPATOR DAR TE ROG SA PUI CASCA

 

 

:kick: :crack: :crack: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

gata e a mea :P si o astept cu nerabdare.

 

post-8152-1200325343_thumb.jpgpost-8152-1200325328_thumb.jpg

 

HONDA RTL250R HRC-2T. pentru inceput am considerat ca este fix ce-mi trebuie.

multumesc inca odata pentru sfaturi Kristian mi-au fost de ajutor si am ales totusi o japoneza pentru ca asa m-a dus valu'. s-auzim de bine :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteptam sa dea detalii despre el , kg cai an ...

oricum , f amuzant

 

 

.....poate si clatite!!!!!! :P

 

lasind gluma la o parte, si eu sunt curios si nerabdator.

oricum mai "poate face" si enduro pe ture foarte scurte cu kit-ul asta de sapost-8152-1200336880_thumb.jpg care contine un rezervor suplimentar de benzina de 2 litri(cum am spus ture scurte).

in rest greutatea este de 72,5kg, 5 viteze, trei de joaca si doua de deplasare, caluti nu stiu, dar ii scapa repede pe toti si cam atat.............

 

 

 

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata e a mea :makeout: si o astept cu nerabdare.

 

post-8152-1200325343_thumb.jpgpost-8152-1200325328_thumb.jpg

 

HONDA RTL250R HRC-2T. pentru inceput am considerat ca este fix ce-mi trebuie.

multumesc inca odata pentru sfaturi Kristian mi-au fost de ajutor si am ales totusi o japoneza pentru ca asa m-a dus valu'. s-auzim de bine :wink:

Arata foarte bine. :P Imi place foarte mult cum arata aparatorii de noroi de culoarea neagra.

Sa-l stapanesti sanatos. :makeout:

 

Pacat ca suntem departe unul de celalt, ca ar fi fain un antrenament de trial comun. :makeout: Dar cine stie, poate candva...

 

Motocicleta ii deja la tine? Ai mers deja cu ea (nu stiu cum era vremea, ca era frig sau nu)? Daca da, atunci cum ti se pare mersul pe motocicleta de trial? Deci de exemplu se ridica usor pe o roata? Are cuplu mare la turatii mici? Avand greutate mica se manevreaza usor? Cum ti se pare suspensiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine. :P Imi place foarte mult cum arata aparatorii de noroi de culoarea neagra.

Sa-l stapanesti sanatos. :makeout:

 

Pacat ca suntem departe unul de celalt, ca ar fi fain un antrenament de trial comun. :makeout: Dar cine stie, poate candva...

 

Motocicleta ii deja la tine? Ai mers deja cu ea (nu stiu cum era vremea, ca era frig sau nu)? Daca da, atunci cum ti se pare mersul pe motocicleta de trial? Deci de exemplu se ridica usor pe o roata? Are cuplu mare la turatii mici? Avand greutate mica se manevreaza usor? Cum ti se pare suspensiile?

 

 

multumesc de aprecieri Krisztian si mie mi se pare ca arata bine, dar nu am apucat inca sa pun mana pe ea.

trebuie sa soseasca din japonia-pe mare si probabil va mai dura ceva vreme.

oricum, atunci cand va sosi voi avea nevoie in prima faza de ceva sfaturi pentru reglarea corecta a suspensiilor, care banuiesc ca se regleaza dupa greutatea calaretului. apoi va trebui sa incep cu inceputul, adica ceva antrenamente si tehnici de trial. mie mi-ar face placere un antrenament de trial cu tine, mai ales ca am ce 'fura'-tehnica :makeout:

 

 

toate bune :wink:

 

 

--- Mesaj completat în 17 Jan 2008 10:05 -------------
ia uitati-va aici:

 

http://www.trialstrainingcenter.com/html/how_to_ride.html

 

hai primavara mai repede c-avem treaba :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

31 inuarie,

20.55 MOTORSTV

 

trial world championships-merita vazut!!!!

Mersi foarte mult ca ai scris aici anuntul. N-am stiu ca o sa fie in televizor.

Mi-a placut foarte mult. Toni Bou e incredibil. Dar si ceilalti. Era foarte fain sa le vad in televizor. :bigstar:

Nu stii, o sa fie vizibil si celelalte concursuri de trial la Motors TV?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi foarte mult ca ai scris aici anuntul. N-am stiu ca o sa fie in televizor.

Mi-a placut foarte mult. Toni Bou e incredibil. Dar si ceilalti. Era foarte fain sa le vad in televizor. :bigstar:

Nu stii, o sa fie vizibil si celelalte concursuri de trial la Motors TV?

 

 

 

ma bucur ca ai reusit sa prinzi emisiunea, oricum de acum se repeta aproape in fiecare zi la ore diferite.

am vazut in program ca mai este o etapa la marsilia pe care o transmit tot in reluare.

 

uite aici programul motors tv:

http://www.motorstv.com/site/home.php?sec=...bo1=23&lg=2

 

in josul paginii gasesti niste pdf-uri cu programul pe o luna.

eu am gasit:

-14.02.2008, 20.00-rd2 barcelona(spania)

-21.02.2008, 20.00-rd3 granada(spania), ambele in premiera, dupa care se reiau. :bigstar:

cred ca nu mi-a scapat ceva.

 

atentie! incep si transmisiile world enduro chamionship(wec)-14.02.2008, 19.00

 

 

 

 

:bigstar:

Editat de Rebelul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Filmulet scurt facut de mine:

http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...sztian_vid5.avi

13 mb

Daca nu aveti codec necesar atunci se pooate folosi varianta de youtube, care totusi are calitate slaba:

http://www.youtube.com/watch?v=uP92fOBWjTs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...