Sari la conținut

De Trial Nu E Nimeni Pasionat?


Postări Recomandate

Rebelul: A sosit deja Honda-ul? Cum merge treaba? :rolleyes: Cum iti pare motocicleta de trial?

 

 

nuuuu, inca nu a sosit, o astept saptamana ce vine si nu mai am rabdare.

i-am pregatit gume noi, o sa pentru ture de enduro si inca cateva consumabile de rezerva.

foarte faine concursurile din ungaria, ar fi o experienta :banana: ........mai vorbim. succes la reparatii!

 

ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut !!

ma tenteaza si pe mine ideea de motoreta de trial! mi-as lua pt munte......o urc in masina pana la busteni si dupa ma dau prin padure! as vrea totusi inainte sa merg si eu putin cu o chestie din asta! Rebelu crezi ca as putea face asta cu motoreta ta?Doar sa merg sa vad cum se manevreaza!CE zici? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva,ceva lipseste si anume un antrenor.Trialul e un domeniu delicat.Eu cunosc o persoana care ar dorii sa inceapa sa antreneze pe cei pasionati de trial. :) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kristian tu ai mers pe bike inainte ??Daca da, cat ??E foarte interesant ca in relativ scurt timp ai invatat cate ceva destul de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
E adevarat ca nu-i super ieftin, dar depinde si cu ce le compari. Ca de exemplu ii mai ieftin decat un motor de enduro sau cross.

 

Nu e incomod cu schimbator de viteze, ii la fel ca si la o alta motocicleta. E absolut imposibil sa faci trial fara sa poti alege tu viteza necesara. Si sa nici nu vorbesc de ambreiaj automat (centrifugal). La trial trebuie folosit foarte mult ambreiajul. La sarituri, mergi, tragi ambreiajul, turezi motorul si lasi ambreiajul brusc. Si trebuie sa stii ca in ce viteza sa faci asta ca sa iasa totul bine. Cu ambreiaj automat asta ar fi complet imposibil.

 

Filmuletul facut de mine azi:

http://www.youtube.com/watch?v=TG12P-E4V4w

 

In calitate mai buna:

http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...k/FK_video8.avi

(39.5 mb)

 

Astept pareri pozitive sau negative. :jump:

:jump: :jump: :P :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca nu-i super ieftin, dar depinde si cu ce le compari. Ca de exemplu ii mai ieftin decat un motor de enduro sau cross.

 

Nu e incomod cu schimbator de viteze, ii la fel ca si la o alta motocicleta. E absolut imposibil sa faci trial fara sa poti alege tu viteza necesara. Si sa nici nu vorbesc de ambreiaj automat (centrifugal). La trial trebuie folosit foarte mult ambreiajul. La sarituri, mergi, tragi ambreiajul, turezi motorul si lasi ambreiajul brusc. Si trebuie sa stii ca in ce viteza sa faci asta ca sa iasa totul bine. Cu ambreiaj automat asta ar fi complet imposibil.

 

Filmuletul facut de mine azi:

http://www.youtube.com/watch?v=TG12P-E4V4w

 

In calitate mai buna:

http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...k/FK_video8.avi

(39.5 mb)

 

Astept pareri pozitive sau negative. :D

Apreciez foarte mult ceea ce faci mai ales ca si filmezi si postezi filmuletele.Multe trickuri de baza astfel incat multi pot folosi acestea ca scoala.

Tine-o to asa. :kiss: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Am facut cel mai serios filmulet de pana acum. E lung, contine multe sarituri etc, si calitatea e foarte buna !

Se poate descarca de aici:

http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...trialvideo9.avi

Click dreapta -> Save Target As

84 mb

 

Cu orice player ar trebui sa mearga, fiindca am folosit codec Divx, si Lame MP3.

Orice parere e binevenita. :crack:

CATI ANI TI-AU TREBUIT SA AJUNGI PANA LA ACEST NIVEL? CURIOS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune mi te rog, in niste posturi de alea tale spui ca motoarele de trial sunt construite sa traga in rpm mici, ca trag bine de jos parca etc....ma intereseaza de unde ai aceste info, ca asa cum ti am scris pe pm, vreau sa cumpar unu pt enduro, si m ar interesa mai mult detalii vis a vis de motorul in sine si de cat duce un set motor, etc, exploatar, intretinere...

 

acum alta intrebare pt cine se pricepe, imi iau motor de trial in regula dar care nu e street legal, spuneti mi va rog , daca ii pun semnale and sheet il fac street legal sau mai bine ii pun acte de minsk? joke

deci cum as putea sal fac street legal un motor care nu e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor strict de trial nu e foarte potrivit pentru enduro 'normal'. Pe langa faptul ca nu are sa si ca are rezervor foarte mic, problema cea mai mare e la pilotajul in sine. O motocicleta de trial are aproape toata greutatea in spate, deci nu e deloc echilibrata; daca adaugi si raportul scurt al cutiei de viteze, iese ceva destul de diferit de o motocicleta clasica de enduro. Necesita astfel un timp de ajustare, si chiar si apoi eu nu cred ca e comoda la 'portiuni de legatura' (adica un forestier mai lung, de exemplu, unde s-ar merge in mod normal cu viteza relativ constanta). Bineinteles, asta nu inseamna ca nu poti face enduro cu ea; daca vrei, poti, evident.

 

Iar daca vrei neaparat sa-ti cumperi o motocicleta trial pentru enduro, atunci incearca macar sa te axezi pe un model pentru care exista kit 'long ride' (adica sa/rezervor suplimentar). Eu insa recomand un TRide pentru asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este perfect adevarat, dar am 1,65 si 70 de kile, cu altceva nu pot, iar scorpa e buna dar scumpa....sa ii pun eu, rezervor ii gasesc o solutie, de adaptat la fel.ideea mi se trage de la ce am avzut in franta pe scorpa de trial cu kit de sa erau femei care faceau trasee de enduro fara sa clipeasca dar e adevarat, cand ai de mers constant te cam chinui

 

Eu acum intreb din pct de vedere strict al motorasului, daca il supraincalzesc daca merg 80-100 km sau cum e treaba? deci diferenta al motor daca stie cineva, cum e cu intretinerea, motoarele daca sunt mai fragile, daca vreau sal folosesc la enduro si in oras, sai maresc oare radiatoru....

cum e cu inmatricularea unuia care nu e street legal, pot sai fac conversia daca ii pun lumini?

 

 

problema e ca altceva nu pot conduce, deci trebuie sa gasesc solutii la motoare de trial. va multumesc anticipat la cei care ve ti posta in ajutor.

Editat de enduro_rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

erau femei care faceau trasee de enduro fara sa clipeasca dar e adevarat, cand ai de mers constant te cam chinui

 

Daca stii franceza, merita citit testul asta comparativ, pentru a intelege cam care sunt problemele cu folosirea unui trial pentru enduro.

 

 

Eu acum intreb din pct de vedere strict al motorasului, daca il supraincalzesc daca merg 80-100 km sau cum e treaba? deci diferenta al motor daca stie cineva, cum e cu intretinerea, motoarele daca sunt mai fragile, daca vreau sal folosesc la enduro si in oras, sai maresc oare radiatoru....

 

Pai aici difera mult motorul la care te referi, ca sunt motoare si motoare. E diferit un Scorpa SY care are motor de WRF de un Montesa sau Gas-Gas de competitie trial. Unele sunt mai specializate decat altele. Daca nu ai probleme de ordin lingvistic, baga cate o nara pe forum-uri straine si afla de la cei care folosesc asa ceva. Pe ThumperTalk vazusem mai multe referinte la femei care folosesc motoare de trial la enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAR, am avut bicicleta de trial.

 

te-am prins :crack: Se vede ca ai un simt al echilibrului bine antrenat. Bravo tie.

Eu am mers putin cu o motoreta de trial. Dar la 1.90 si 98 de kile e f complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

krsitian, daca ai putea sa ma ajuti sa intrebi cumva pe forumul unguresc cam care ar fi cel mai eftin model care sa il gasesc inmatriculabil la ei...si la ce pret.daca nu gasesc nimic inmatriculabil, cred ca o sa merg pe strzile patriei pe un minsk frumos de tot :unsure: , minsk in acte...

 

aptopo unde ai seriile puse la motor?

Editat de enduro_rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...