Rebelul Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Rebelul: A sosit deja Honda-ul? Cum merge treaba? Cum iti pare motocicleta de trial? nuuuu, inca nu a sosit, o astept saptamana ce vine si nu mai am rabdare. i-am pregatit gume noi, o sa pentru ture de enduro si inca cateva consumabile de rezerva. foarte faine concursurile din ungaria, ar fi o experienta ........mai vorbim. succes la reparatii! ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 salut !! ma tenteaza si pe mine ideea de motoreta de trial! mi-as lua pt munte......o urc in masina pana la busteni si dupa ma dau prin padure! as vrea totusi inainte sa merg si eu putin cu o chestie din asta! Rebelu crezi ca as putea face asta cu motoreta ta?Doar sa merg sa vad cum se manevreaza!CE zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 bocica ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buniku Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Ceva,ceva lipseste si anume un antrenor.Trialul e un domeniu delicat.Eu cunosc o persoana care ar dorii sa inceapa sa antreneze pe cei pasionati de trial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Kristian tu ai mers pe bike inainte ??Daca da, cat ??E foarte interesant ca in relativ scurt timp ai invatat cate ceva destul de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Rebelu tot nu a venit motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cypher Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 e foarte marfa trialul,dar destul de scumpe motoretele. AM si eu o intrebare nu e incomod cu schimbator de viteze,adica sa stai sa schimbi viteza?Nu era mai bine automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Iunie 30, 2008 Share Postat Iunie 30, 2008 E adevarat ca nu-i super ieftin, dar depinde si cu ce le compari. Ca de exemplu ii mai ieftin decat un motor de enduro sau cross. Nu e incomod cu schimbator de viteze, ii la fel ca si la o alta motocicleta. E absolut imposibil sa faci trial fara sa poti alege tu viteza necesara. Si sa nici nu vorbesc de ambreiaj automat (centrifugal). La trial trebuie folosit foarte mult ambreiajul. La sarituri, mergi, tragi ambreiajul, turezi motorul si lasi ambreiajul brusc. Si trebuie sa stii ca in ce viteza sa faci asta ca sa iasa totul bine. Cu ambreiaj automat asta ar fi complet imposibil. Filmuletul facut de mine azi: http://www.youtube.com/watch?v=TG12P-E4V4w In calitate mai buna: http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...k/FK_video8.avi (39.5 mb) Astept pareri pozitive sau negative. :jump: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
touareg Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 nice ....si filmuletele cu bicicleta sunt super...tine-o tot asa ca ai talent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 E adevarat ca nu-i super ieftin, dar depinde si cu ce le compari. Ca de exemplu ii mai ieftin decat un motor de enduro sau cross. Nu e incomod cu schimbator de viteze, ii la fel ca si la o alta motocicleta. E absolut imposibil sa faci trial fara sa poti alege tu viteza necesara. Si sa nici nu vorbesc de ambreiaj automat (centrifugal). La trial trebuie folosit foarte mult ambreiajul. La sarituri, mergi, tragi ambreiajul, turezi motorul si lasi ambreiajul brusc. Si trebuie sa stii ca in ce viteza sa faci asta ca sa iasa totul bine. Cu ambreiaj automat asta ar fi complet imposibil. Filmuletul facut de mine azi: http://www.youtube.com/watch?v=TG12P-E4V4w In calitate mai buna: http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...k/FK_video8.avi (39.5 mb) Astept pareri pozitive sau negative. Apreciez foarte mult ceea ce faci mai ales ca si filmezi si postezi filmuletele.Multe trickuri de baza astfel incat multi pot folosi acestea ca scoala. Tine-o to asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_rider Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 super. mi a placut. e bine ca avansam si noi la acest sport cu persoane ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Am facut cel mai serios filmulet de pana acum. E lung, contine multe sarituri etc, si calitatea e foarte buna !Se poate descarca de aici: http://www.trialmotor.hu/files/contentimag...trialvideo9.avi Click dreapta -> Save Target As 84 mb Cu orice player ar trebui sa mearga, fiindca am folosit codec Divx, si Lame MP3. Orice parere e binevenita. CATI ANI TI-AU TREBUIT SA AJUNGI PANA LA ACEST NIVEL? CURIOS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 (editat) super,esti bun,desi nu sunt pasionat de trial imi place videoclipul tau,vad in tine un profesionist in viitorul apropiat;) Editat Iulie 20, 2008 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 Fain filmul si montajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_rider Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 spune mi te rog, in niste posturi de alea tale spui ca motoarele de trial sunt construite sa traga in rpm mici, ca trag bine de jos parca etc....ma intereseaza de unde ai aceste info, ca asa cum ti am scris pe pm, vreau sa cumpar unu pt enduro, si m ar interesa mai mult detalii vis a vis de motorul in sine si de cat duce un set motor, etc, exploatar, intretinere... acum alta intrebare pt cine se pricepe, imi iau motor de trial in regula dar care nu e street legal, spuneti mi va rog , daca ii pun semnale and sheet il fac street legal sau mai bine ii pun acte de minsk? joke deci cum as putea sal fac street legal un motor care nu e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Un motor strict de trial nu e foarte potrivit pentru enduro 'normal'. Pe langa faptul ca nu are sa si ca are rezervor foarte mic, problema cea mai mare e la pilotajul in sine. O motocicleta de trial are aproape toata greutatea in spate, deci nu e deloc echilibrata; daca adaugi si raportul scurt al cutiei de viteze, iese ceva destul de diferit de o motocicleta clasica de enduro. Necesita astfel un timp de ajustare, si chiar si apoi eu nu cred ca e comoda la 'portiuni de legatura' (adica un forestier mai lung, de exemplu, unde s-ar merge in mod normal cu viteza relativ constanta). Bineinteles, asta nu inseamna ca nu poti face enduro cu ea; daca vrei, poti, evident. Iar daca vrei neaparat sa-ti cumperi o motocicleta trial pentru enduro, atunci incearca macar sa te axezi pe un model pentru care exista kit 'long ride' (adica sa/rezervor suplimentar). Eu insa recomand un TRide pentru asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_rider Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 (editat) este perfect adevarat, dar am 1,65 si 70 de kile, cu altceva nu pot, iar scorpa e buna dar scumpa....sa ii pun eu, rezervor ii gasesc o solutie, de adaptat la fel.ideea mi se trage de la ce am avzut in franta pe scorpa de trial cu kit de sa erau femei care faceau trasee de enduro fara sa clipeasca dar e adevarat, cand ai de mers constant te cam chinui Eu acum intreb din pct de vedere strict al motorasului, daca il supraincalzesc daca merg 80-100 km sau cum e treaba? deci diferenta al motor daca stie cineva, cum e cu intretinerea, motoarele daca sunt mai fragile, daca vreau sal folosesc la enduro si in oras, sai maresc oare radiatoru.... cum e cu inmatricularea unuia care nu e street legal, pot sai fac conversia daca ii pun lumini? problema e ca altceva nu pot conduce, deci trebuie sa gasesc solutii la motoare de trial. va multumesc anticipat la cei care ve ti posta in ajutor. Editat Iulie 21, 2008 de enduro_rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 erau femei care faceau trasee de enduro fara sa clipeasca dar e adevarat, cand ai de mers constant te cam chinui Daca stii franceza, merita citit testul asta comparativ, pentru a intelege cam care sunt problemele cu folosirea unui trial pentru enduro. Eu acum intreb din pct de vedere strict al motorasului, daca il supraincalzesc daca merg 80-100 km sau cum e treaba? deci diferenta al motor daca stie cineva, cum e cu intretinerea, motoarele daca sunt mai fragile, daca vreau sal folosesc la enduro si in oras, sai maresc oare radiatoru.... Pai aici difera mult motorul la care te referi, ca sunt motoare si motoare. E diferit un Scorpa SY care are motor de WRF de un Montesa sau Gas-Gas de competitie trial. Unele sunt mai specializate decat altele. Daca nu ai probleme de ordin lingvistic, baga cate o nara pe forum-uri straine si afla de la cei care folosesc asa ceva. Pe ThumperTalk vazusem mai multe referinte la femei care folosesc motoare de trial la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Am facut cel mai serios filmulet de pana acum. excelent krisztian, suuper am urmarit toate filmuletele tale de pana acum! figuri noi, din ce in ce mai grele si complexe. felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Super filmul. Bravo tie! ORicum cred ca inainte ai facut tricks cu bicicleta, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_rider Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 mersi mult de tot la cei ce mi au raspuns. acuma ramane sa gasesc un motor de trial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 DAR, am avut bicicleta de trial. te-am prins Se vede ca ai un simt al echilibrului bine antrenat. Bravo tie. Eu am mers putin cu o motoreta de trial. Dar la 1.90 si 98 de kile e f complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_rider Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 adevarul e ca toti mari campioni au inceput cu trial, asta este baza la orice, la downhill, la fmx, hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro_rider Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 (editat) krsitian, daca ai putea sa ma ajuti sa intrebi cumva pe forumul unguresc cam care ar fi cel mai eftin model care sa il gasesc inmatriculabil la ei...si la ce pret.daca nu gasesc nimic inmatriculabil, cred ca o sa merg pe strzile patriei pe un minsk frumos de tot , minsk in acte... aptopo unde ai seriile puse la motor? Editat Iulie 24, 2008 de enduro_rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.