Dragomir Ionut Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Carburatorul este pe o aprilia etx 125 din 1991. Motorul porneste bine, trage bine dar nu sta la relanti. Pe carburator observ insa mai multe stuturi pe care nu sunt prinse niciun fel de furtunase. poate cineva sa imi spuna care este rolul acestora. Atasez si foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 sunt de la supraplin parca , sau ceva gen . am si eu la cagiva freccia la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 S-ar putea sa ai probleme cu setul motor (cilindru, piston, segmenti) si din cauza asta sa nu ai ralanti stabil. Masoara compresia, vezi pe unde te situezi si dupa aia vezi ce e de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 "stutzul" ala cu bucatica de furtun alb de linga surubul reglaj la mers in gol nu cumva venea ulei de amestec pe el de la pompa de ulei.ar trebui astupat ca trage aer (fals) si nu o sa stea la relantiu niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Pentru problema "relanti" Incerci sa deschizi prin rotire(stanga) surubul incercuit cu albastru, jumatate de tura si pe cel cu rosu sa-l inchizi (rotire dreapta) jumatate de tura, cu o surubelnita.....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 "stutzul" ala cu bucatica de furtun alb de linga surubul reglaj la mers in gol nu cumva venea ulei de amestec pe el de la pompa de ulei.ar trebui astupat ca trage aer (fals) si nu o sa stea la relantiu niciodata. da da asa e si eu am avut 2 t asa ca pune mana si astupa-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Martie 9, 2015 Autor Share Postat Martie 9, 2015 Despre cele doua suruburi intre timp am mai citit si eu cate ceva iar unul dintre ele asa cum corect a observat catas_him este pentru relanti si o sa incerc sa fac reglajul corespunzator . Am ceva documentatie de pe net despre carburatoarele dellorto dar nu am gasit nicicum ceva legat de comunicarea acelor stuturi. Cel de jos de tot de la camera de nivel ar tr sa fie un soi de supraplin si sa duca tot in carburator sa reintre in cicuit cred. Raman celelalte stuturi care nu cred sa fie doar de design. Imi pare rau de intrebarile probabil stupide pe care le pun dar credeti-ma ca pana si mie imi vine sa rad. Am o pricepere peste medie in domeniul reparatiilor auto , am un atelier bine dotat chiar cu strung si freza si am facut de toate mai putin reparatii de moto. Constat ca nu stiu mare lucru despre motoarele in 2 t doar cateva chestiuni teoretice invatate in scoiala si care fireste ca s-au estompat cu timpul. Ma ambitionez si vreau sa invat cat mai multe despre motoare mai ales ca acum cand mi-am luat acest motor am reinviat o pasiune mai veche din copilarie si care imi provoaca multa placere. Legat de pompa de ulei nu cred sa aiba motorul meu asa ceva , uleiul 2t il amestec in carburant si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 (editat) Despre cele doua suruburi intre timp am mai citit si eu cate ceva iar unul dintre ele asa cum corect a observat catas_him este pentru relanti si o sa incerc sa fac reglajul corespunzator . Am ceva documentatie de pe net despre carburatoarele dellorto dar nu am gasit nicicum ceva legat de comunicarea acelor stuturi. Cel de jos de tot de la camera de nivel ar tr sa fie un soi de supraplin si sa duca tot in carburator sa reintre in cicuit cred. Raman celelalte stuturi care nu cred sa fie doar de design. Imi pare rau de intrebarile probabil stupide pe care le pun dar credeti-ma ca pana si mie imi vine sa rad. Am o pricepere peste medie in domeniul reparatiilor auto , am un atelier bine dotat chiar cu strung si freza si am facut de toate mai putin reparatii de moto. Constat ca nu stiu mare lucru despre motoarele in 2 t doar cateva chestiuni teoretice invatate in scoiala si care fireste ca s-au estompat cu timpul. Ma ambitionez si vreau sa invat cat mai multe despre motoare mai ales ca acum cand mi-am luat acest motor am reinviat o pasiune mai veche din copilarie si care imi provoaca multa placere. Legat de pompa de ulei nu cred sa aiba motorul meu asa ceva , uleiul 2t il amestec in carburant si atat. am studiat si eu carburator asemanator incercand sa ajut un prieten (tot o "petarda" italieneasca), gasesti informatie pe net daca ai rabdare , comparativ cu al meu 4T constant-velocity avea principiu de functionare diferit Editat Martie 13, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Aprilie 13, 2015 Autor Share Postat Aprilie 13, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=1EbXacjIV78 un link foarte bun care m-a ajutat sa reglez corect carburatorul si care acum merge ff bine. desi e posibil sa fiu subiectiv etx-ul pe care il am cu motorul rotax nu e tocmai o petarda. E din 91 dar crede-ma ca trage f bine si lejer am atins 120 cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.