arhshine Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Salutare tuturor ! A venit caldura si am scos motorul la plimbare, piese noi, revizie, tot tacamul..cu o mica exceptie. Se intampla un fenomen ciudat cu ambreajul, poate ati intalnit sau auzit de asa ceva. Cand pornesc la drum maneta de ambreaj nu are joc, e cum ar trebui sa fie dar dupa ce merg o vreme si folosesc ambreajul, capata un joc tot mai mare pana ajung in punctul in care o strang la maxim si nu mai pot decupla, aproape ca si cum as avea cablul prea larg. Ei, daca strang cablul cand se intampla asta ( de sus de la maner) merge din nou dar de data asta am cursa mult mai mica la ambreaj iar in plus e mult mai rigid. Daca opresc, si o las un sfert de ora, manerul devine foarte tensionat si trebuie sa ii dau drumul inapoi la cablu asa cum era inainte de plecare. Ah si sa mentionez ca ambreajul a fost schimbat cu discuri si arcuri noi (LUCAS). Vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhshine Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 Totusi daca ar fi cablul, cand il strang de sus si scap de joc, ar trebui sa opuna aceasi rezistenta ca la inceput, nu mai mare. Iar lungimea cursei nu ar trebui sa se schimbe, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Discurile de frictiune Lucas, uneori sunt mai groase decat cele originale. Am patit un lucru asemanator la un ambreiaj si a trebuit sa inlocuiesc doua discuri de frictiune cu unele mai subtiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhshine Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 Asta a facut mecanicul meu aseara si problema persista.. in plus nu prea ar explica de ce ambreajul "isi revine" la starea normala de functionare dupa o scurta pauza de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Eu as mai verifica o data daca sunt corect montate discurile de otel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Verifici doua lucruri : 1. Daca ai destul ulei in carter, daca nu completezi urgent 2. Mult mai probabil nu mai ai joc initial la maneta de ambreiaj de pe blocul motor(singurul joc care scade in loc sa creasca ), ambreiajul lucreaza patinat se incalzeste si.... Slabesti cablul de ambreiaj din surubul de la maneta si apoi verifici cu mana jocul manetei de pe blocul motor. Acolo trebuie sa ai la rece joc de cel putin 5 grade, apoi sa simti rezistenta cand incep sa se opuna arcurile ambreiajului. Daca nu ai jocul respectiv, mergi la mecanic sa-l regleze. Reglajul se face de la motor la motor fie demontand un capac de acces, fie chiar capacul lateral ambreiaj. Deasemenea trebuie sa ai joc separat si la maneta , dar acela se regleaza simplu din surubul accesibil de la timoneria manetei de pe ghidon prin care trece cablul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhshine Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 Joc initial exista, chiar si de la blocul motor, doar ca devine atat de mare pe masura ce merg incat nu mai pot decupla. Pierd jocul initial doar daca strang cablul de la maneta ca sa pot ajunge la destinatie, iar dupa o pauza la destinatie devine foarte tensionat si trebuie sa il eliberez din nou de la surubul manetei (asa cum era initial) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 (editat) Pare ca apar modificari semnificative,deci mult peste limitele normale, de dimensiuni (contractii sau dilatari) cu cat ambreiajul sta mai mult in uleiul incalzit . Poate este vreun material revolutionar in placile respective(textolitul). Foarte ciudata situatie.Sunt curios cum va fi solutionata problema. Succes! Editat Martie 12, 2015 de dude123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 sigur este kit-ul corect? imi suna de parca s-ar dilata placile de metal si nu au loc, motiv pt care se deformeaza la cald, revenind la loc odata cu racirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhshine Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 Kit-ul e luat de pe performance-shop si e listat ca fiind compatibil cu motorul meu, mai mult de atat nu pot sti.. Oricum voi lua pas cu pas fiecare varianta, in final trebuie sa ajung la un rezultat .Multumesc pentru toate raspunsurile, voi reveni cu solutia finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 ce mai banuiesc ca ar putea influenta, ar fi calitatea uleiului, care se incalzeste si isi pierde din proprietati. uleiul e ceva de firma si din sursa sigura? si completat la nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Asta a facut mecanicul meu aseara si problema persista.. in plus nu prea ar explica de ce ambreajul "isi revine" la starea normala de functionare dupa o scurta pauza de mers pentru ca se racesc ... cele metalice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Luand-o logic daca inainte de revizie era ok si s-a umblat la ambreiaj e clar ca acolo trebuie cautata problema, ori s-a montat gresit ori nu e ce trebuie. Chestia asta cu slabitul o "patesc" si eu dar e vorba de sa zicem 0,5 mm cursa cablu (mai putin de 1 tura de "rotita"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.