Sari la conținut

Problema Rs125


Serjvrs
 Share

Postări Recomandate

Salutare,de cateva zile mi-am luat un Rs125 din 2004,2T,Rotax 122 si Power Valve..toate bune si frumoase pana sa ma dau cu el..porneste bine,trage bine de la ture joase,pe la 6000-6500 se simte cum intra PV-ul,iar pe la 8000,poate foarte putin peste,pana in 8500,isi da in bot..plafoneaza,nu stiu cum sa spun,parca intra rev limiter-ul :)) si mai mult nu urca in turatii..iar rev limiter nu are. am schimbat filtrul de aer sport cu altul sport nou,m-am gandit ca e imbacsit..se simte foarte putin la ture joase ca se ' infige' mai bine,dar tot nu creste in turatii..m-am jucat eu cu surubul de aer cum mi-a spus cineva,daca il deschid mai mult aerul,cand il turez pe loc,ajunge tot la 8000rpm si da si rateuri..daca il inchid mai mult,parca merge la fel..peste 8000rpm oricum nu creste..ce sfaturi imi dati? nu am idee ce sa-i fac..m-am mai gandit eu sa verific muzicuta,fiind 2t,dar nu am avut sculele necesare si nu am reusit sa dau jos gatul de admisie..va multumesc

si o poza,doua cu vatamata..

post-77974-0-12641500-1427128844_thumb.jpg

post-77974-0-36642900-1427128861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numarul unde e:P?

Intreaba-l pe cel care l-a avut inainte daca nu cumva a umblat in carburator.

Sa nu fie membrana de vacum ciupita.

Reglajul de aer nu se face la voia intamplari...

Fa rost de un manual si afli acolo cat aer tre sa ii dai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 6000 ai impresia ca trage bine pt ca intra in ture, iar la 8000 ar trebui sa se deschida PV.

PV este de fapt o limba ce elibereaza evacuarea care actioneaza in ture joase facilitand plecarea de pe loc si in ture mari (circa 8000rpm).

Posibil sa nu iti lucreze corect CDI.

Verifica pe loc daca iti lucreaza bine PV.

PS. Foloseste doar ulei bun (Motul 710) daca nu vrei sa calezi motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca prim sfat ti-as sugera sa nu o mai turezi asa mult in gol si sa nu umblii prin carburator de capul tau.. Asa am facut si eu si i-am spart pistonul din aceeasi cauza , ca nu trecea de 8000 de turatii.

La mine problema a fost bujia care nu lucra intocmai bine. Daca zici ca in turatii mari iti da si rateuri e posibil sa nu fie pusa bine la punct , desi ma indoiesc. Cel mai probabil e bujia , odata ce o vei schimba cu una din manual sau cu una buna vei simti si diferenta. Uita-te la ea si vezi daca are ulei pe langa gat sa nu scape compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numarul inca nu este pt ca abia sambata l-am cumparat..il voi inmatricula cat de curand.fostul proprietar nu a umblat in carb,tot asa a mers si la el si nu l-a deranjat,nu a verificat nimic..daca era ciupita acea membrana,simptomele cam astea erau?

Gabi Papi,cum verific daca lucreaza PV? Ulei am Motul Full sintetic acum in el dar nu stiu exact de care pt ca am aruncat sticla si am pus in alt recipient..

Aprilia..chiar nu o turez pe loc aiurea dar eram curios daca s-a schimbat ceva. Oricum dupa ce m.am jucat cu aerul l-am pus fix in pozitia 'standard'(cum era inainte)..sa incerc maine sa ii pun alta bujie? Pe langa ea e complet uscat.. si rateuri a dat doar cand l.am turat cu aerul mai deschis decat cum era..

Editat de Serjvrs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta un meserias bun care se pricepe.Drujbele astea sunt foarte pretentioase.Fiind racirea pe aer si necesita turatii mari ai toate sansele sa-i bulesti motorul.Dar nici turatii prea joase nu e indicat pt ca se topeste ...pistonul..uita-te de curiozitate ce kakat de piston a pus la modelele astea.Am avut si am patit-o.Dar l-am si maritat repede.Partea buna este ca nu sunt scumpe piesele,partea naspa ca sunt de proasta calitate.Chinezarie italiana.Las-o asa si cauta un mecanic care se pricepe.

Editat de Geo_74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Racirea este pe lichid !

Pentru a verifica in ce ture iti lucreaza PV, da carenele jos si ridica rezervorul. Unde incepe evacuarea, din cilindru pleaca un cablu care duce la un electroganet actionat de cdi.

Vezi daca functioneaza acel electromagnet, daca ai cablu sau limba de la PV blocata.

RS-ul este ca Dacia, trasforma proprietarii in mecanici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu ti-ar merge powevalve-ul tot ar trebui sa se tureze pana pe rosu (cel putin). Prima data schimba sau curata bujia, verifica fisa de la bujie - in special conexiunea intre cablu si pipa sau daca ai posibilitatea schimba si bobina. Daca face la fel atunci incearca cu un alt CDI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit cu un mecanic bun si vineri duc motorul la el..mi se pare totusi ciudat cum se manifesta..o problema de genu' am mai avut si la un pegaso de 50,doar ca pe la 5500-6000 se plafona si la fel facea ca si cand ar fi avut rev limiter..la ala era dusa muzicuta,adica lamelele stateau ' cracanate ' . va multumesc mult pentru sfaturi,si in continuare astept sa aud chestii noi si de folos :D Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu ti-ar merge powevalve-ul tot ar trebui sa se tureze pana pe rosu (cel putin). Prima data schimba sau curata bujia, verifica fisa de la bujie - in special conexiunea intre cablu si pipa sau daca ai posibilitatea schimba si bobina. Daca face la fel atunci incearca cu un alt CDI.

A mea se tura tocmai pana pe albastru.

 

Bujie buna, ulei bun. Daca e prost uleiul si mai e si in cantitate mare da in nanau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei doar motul full sintetic bag si voi baga. Bujia maine o schimb..

» Post actualizat in 29 Mar 2015 23:30

Salutare,am gasit problema,de fapt un mecanic bun dupa ce a vazut cum face a zis ca e din electric..a dat şaua pasagerului jos,unde e cdi si a vazut ceva acolo ce era in plus,legat din CDI..mult probabil era un limitator(fiindca scria pe el Rs125/80kmh)..mecanicul a spus ca este un amplificator de scanteie si ca daca e 'bulit',asta este cauza.. a legat inapoi firele in CDI,i-am dat o cheie..si in 14k rpm s-a oprit turometrul..am montat motorul,am iesit la o tura si..diferenta enorma ! cand am dat treapta 2,roata fata s-a ridicat de la sol..am simtit ghidonul cum mi-a fugit(inca nu am avut parte de experiente de genu') . Va multumesc tuturor pt sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua!

 

Am si eu o aprilia ETX 125 din '98 si am tot avut probleme cu CDI-ul. Se oprea motocicleta din mers si daca "bocaneam putin" in CDI, mergea din nou pana nu se stie cand. Asta nu de fiecare data. Am cumparat acum un CDI second hand(omul zicea ca e probat si ca e bun 100%) de aceeasi forma, aceasi mufa, acelasi numar de pini, dar eticheta de pe el(cea pe care scrie NIPPONDENSO si dedesubt un cod lung) este albastra iar cea de pe CDI-ul original era neagra. Ideea e ca nu face nici urma de scanteie cu nici unul din CDI-uri acum. CDI_ul cumparat am inteles ca e de pe ceva scuter. Sa nu fie potrivit oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua!

 

Am si eu o aprilia ETX 125 din '98 si am tot avut probleme cu CDI-ul. Se oprea motocicleta din mers si daca "bocaneam putin" in CDI, mergea din nou pana nu se stie cand. Asta nu de fiecare data. Am cumparat acum un CDI second hand(omul zicea ca e probat si ca e bun 100%) de aceeasi forma, aceasi mufa, acelasi numar de pini, dar eticheta de pe el(cea pe care scrie NIPPONDENSO si dedesubt un cod lung) este albastra iar cea de pe CDI-ul original era neagra. Ideea e ca nu face nici urma de scanteie cu nici unul din CDI-uri acum. CDI_ul cumparat am inteles ca e de pe ceva scuter. Sa nu fie potrivit oare?

Se poate sa nu se fi potrivit (asta nu inseamna ca ti-a stricat ceva) desi daca s-a cuplat in mufa semnificatia pinilor e aceeasi, in mod normal trebuia sa-ti dea scanteie cum avea avansul asta-i alta treaba.

Sapa pe net ca sunt unii de repara CDI-uri. Il poti face si tu dar daca ai doua maini stangi si nu prea stii cu ce se mananca, lasa-te pagubas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La unele cbr-uri de exemplu daca te apuci sa faci probe aiurea cu un alt cdi de la alt model de cbr, desi se potrivesc perfect la conector si arata la fel (mai putin codul) se arde dioda antifurt din contact si nu mai merge nici cu cdi-ul original.

E posibil ca ceva asemanator sa se fi intamplat si la tine.

Partea naspa e ca in manual nu se precizeaza nimic legat de acest sistem antifurt, nici in schema electrica nu apare.

Eu as mai incerca cu cdi-ul vechi, mai ciocaneste-l poate poate iti da scanteie. Daca da atunci cdi-ul ''nou'' e defect sau nu se potriveste.

Daca nu vrea, as demonta contactul sa vad daca are montata vreo componenta antifurt, si daca mai e ok sau nu( poate fi o dioda sau o rezistenta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...